trepek 1 487 Opublikowano wczoraj o 13:05 Opublikowano wczoraj o 13:05 4 godziny temu, galakty napisał(a): Te chińczyki to mogą być dobre dla kogoś starszego, co szuka ostatecznego auta do końca życia. Starsza osoba, która wszystko ustawia na tablecie? Yyy... nope. 1
galakty 3 561 Opublikowano wczoraj o 13:08 Opublikowano wczoraj o 13:08 Jak ktoś nie ogarnia tabletu to nie wiem czy powinien wsiadać za kółko, skoro na drodze dzieje się 100x więcej Ostatnio u wulkanizatora dziadek nie potrafił wyjechać Fiestą z parkingu.....
GordonLameman 8 918 Opublikowano wczoraj o 13:13 Opublikowano wczoraj o 13:13 8 minut temu, trepek napisał(a): Starsza osoba, która wszystko ustawia na tablecie? Yyy... nope. Ciekaw jestem własnie jak to się zmieni. Bo to jest rakowe w mojej ocenie. Dlatego też poszedłem mocno po konserwatywnej linii Godzinę temu, bbandi napisał(a): ... Czyli dla większości z forum Dla mnie tu np to merol jest nardziej dziadkowy niż chinol, wolałbym chinola który ma jednak swój styl niż nty merc, wnętrze i fotele w chinolu biją tego merca. Merc ma swój styl, tylko już Ci się opatrzył po prostu
Krzysiak 1 847 Opublikowano wczoraj o 13:17 Opublikowano wczoraj o 13:17 5 godzin temu, Cappucino napisał(a): Ktoś jeszcze zwraca na niego uwagę czy wszyscy go ignorują ? Po ostatnich występach to i u mnie wrócił do ignorowanych 2
kubikolos 1 346 Opublikowano wczoraj o 13:17 Opublikowano wczoraj o 13:17 (edytowane) starsza osoba wychowana na niemieckiej potedze motoryzacyjnej na starosc i auto ostateczne ma wziac chinczyka? to chyba za kare, zeby do konca swych dni czul ze przegral Godzinę temu, bbandi napisał(a): Dla mnie tu np to merol jest nardziej dziadkowy niż chinol, wolałbym chinola który ma jednak swój styl niż nty merc, wnętrze i fotele w chinolu biją tego merca. chinol i styl XD jak sie w chinach nie bylo i widzi 2 modele na youtube ktore wygladaja inaczej niz przecietne auto na europejskiej drodze to moze mozna wtedy napisac cos tak glupiego XD Mercedes to jest premium, klasyka europejskiego "premium" i europejskich biznesmenow, zarowno sam pojazd jak i caly stack firmy z obsluga i calej otoczki marki a chinczycy sa na etapie kopiowania kazdego dostepnego wygladu i sprawdzania co sie sprzeda dlatego w chinach w segmencie luksusowym (wyzej niz premium) bogaci chinczycy jezdza mercedesem a nie tym pazdzierzem co pokazales XD mercedes przegrywa dopiero w elektrykach premium bo tam chinczycy zostawili w tyle caly zachod, dokonali niemozliwego Edytowane wczoraj o 13:18 przez kubikolos
galakty 3 561 Opublikowano wczoraj o 13:57 Opublikowano wczoraj o 13:57 43 minuty temu, GordonLameman napisał(a): Ciekaw jestem własnie jak to się zmieni. Bo to jest rakowe w mojej ocenie. Dlatego też poszedłem mocno po konserwatywnej linii Mnie ciekawi jakim cudem według mocodawców dotknięcie smartfona podczas jazdy to zbrodnia, ale ustawienie temperatury nawiewu na tablecie już nią nie jest. 3
Gret 624 Opublikowano wczoraj o 13:59 Opublikowano wczoraj o 13:59 1 minutę temu, galakty napisał(a): Mnie ciekawi jakim cudem według mocodawców dotknięcie smartfona podczas jazdy to zbrodnia, ale ustawienie temperatury nawiewu na tablecie już nią nie jest. Nawiew to tam ciul. Ale wycieraczki albo swiatla na tablecie to jest hit 1
DjXbeat 577 Opublikowano wczoraj o 14:29 Opublikowano wczoraj o 14:29 28 minut temu, Gret napisał(a): Ale wycieraczki albo swiatla na tablecie to jest hit A w jakim to aucie wycieraczki lub światła uruchamia się na tablecie ?
Suchy211 1 319 Opublikowano wczoraj o 16:19 Opublikowano wczoraj o 16:19 10 godzin temu, Kyle napisał(a): Ten gość z filmu, jak mnie pamięć nie myli ma 2 metry, lub bardzo blisko 2 metrów (więcej niż 186cm) i z tego powodu zdziwiła mnie Twoja opinia. Bo mieścić się to jedno, ale jak się trochę pojeździ, to się nagle okazuje, że coś uwiera w nieodpowiednim miejscu. W swoim Civicu niby się mieszczę, ale jednak auto wyprofilowane jest dla osób o wzroście 180 i poniżej. Tu coś przeszkadza, tam coś przeszkadza itd. 1
Gret 624 Opublikowano wczoraj o 17:38 Opublikowano wczoraj o 17:38 3 godziny temu, DjXbeat napisał(a): A w jakim to aucie wycieraczki lub światła uruchamia się na tablecie ? mazda 6e, jest niby przycisk na kierze ale konfiguracja przez ekranik
bbandi 480 Opublikowano wczoraj o 17:39 Opublikowano wczoraj o 17:39 3 godziny temu, kubikolos napisał(a): chinol i styl XD jak sie w chinach nie bylo i widzi 2 modele na youtube ktore wygladaja inaczej niz przecietne auto na europejskiej drodze to moze mozna wtedy napisac cos tak glupiego XD Sam się motasz pisząc że wygląda inaczej niż typowe auto na eu drogach czyli ... ma swój styl 3 godziny temu, kubikolos napisał(a): starsza osoba wychowana na niemieckiej potedze motoryzacyjnej na starosc i auto ostateczne ma wziac chinczyka? to chyba za kare, zeby do konca swych dni czul ze przegral Dawno takiej głupoty nie czytałem, potęga na chińskich częściach i czucie się przegranym z powodu auta 1
DjXbeat 577 Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu Godzinę temu, Gret napisał(a): mazda 6e, jest niby przycisk na kierze ale konfiguracja przez ekranik Jaka konfiguracja przez ekranik ? Co konkretnie robisz przez ten ekran bo z tego co widzę to działaniem wycieraczek normalnie strujesz przy kierownicy a jedynie wyłączenie automatycznych wycieraczek wykonujesz w ustawieniach
Gret 624 Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu Teraz, DjXbeat napisał(a): Jaka konfiguracja przez ekranik ? Co konkretnie robisz przez ten ekran bo z tego co widzę to działaniem wycieraczek normalnie strujesz przy kierownicy a jedynie wyłączenie automatycznych wycieraczek wykonujesz w ustawieniach
DjXbeat 577 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu (edytowane) @Gret Recenzent auta sam nie wie jak się je obsługuje 😂 Mazda ma przycisk w manetce kierownicy. Jedno wciśnięcie uruchamia wycieraczki. Podwójne wciśnięcie pozwał wybrać szybkość wycieraczek rolką, która przestawiasz tryby pracy 1, 2 i 3. Wciśnięcie i przytrzymanie przycisku przez 1 sekundę wywołuje wycieraczki razem z płynem. Do tego wycieraczki są automatyczne więc większość tych korekt jest rzadka. Edytowane 22 godziny temu przez DjXbeat 2
kubikolos 1 346 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu 3 godziny temu, bbandi napisał(a): Dawno takiej głupoty nie czytałem, potęga na chińskich częściach i czucie się przegranym z powodu auta tak, auto to symbol statusu dla wielu ludzi i ogolnie pożądana rzecz, szczegolnie dla tych starszych osob bedzie to czesto europejska/niemiecka motoryzacja a nie chinczyk kolejny raz pokazales ze w ogole nie znasz realiow ty sie moglbys z nimi nie zgadzac ale ty ich nawet nie rozumiesz 1
Krzysiak 1 847 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu 4 godziny temu, bbandi napisał(a): Dawno takiej głupoty nie czytałem, potęga na chińskich częściach i czucie się przegranym z powodu auta Akurat w tej kwestii ma sporo racji...taka osoba często nie kupi francuza czy włocha a co dopiero chinola
Kyle 232 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu (edytowane) https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/czy-za-wycieraczki-mozna-dostac-mandat-niemiecki-sad-nie-mial-watpliwosci/bjjb8j0?utm_source=forum.ithardware.pl_viasg_auto-swiat Tak poza tym, to ładowanie wszystkiego do tego ekranu multimedialnego, jest moim zdaniem niekorzystne dla kierowcy. Edytowane 19 godzin temu przez Kyle
DjXbeat 577 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu (edytowane) 5 godzin temu, Kyle napisał(a): https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/czy-za-wycieraczki-mozna-dostac-mandat-niemiecki-sad-nie-mial-watpliwosci/bjjb8j0?utm_source=forum.ithardware.pl_viasg_auto-swiat Tak poza tym, to ładowanie wszystkiego do tego ekranu multimedialnego, jest moim zdaniem niekorzystne dla kierowcy. Kolejny „fake” autoświat” cytując „Historia tego nietypowego mandatu zaczyna się od ulewnego deszczu. Tak ulewnego, że automat źle dobrał ustawienia i kierowca Tesli musiał zwiększyć częstotliwość pracy wycieraczek manualnie. Problem w tym, że w Tesli — a także wielu nowych chińskich autach — można to zrobić wyłącznie z poziomu ekranu multimediów. Mężczyzna oderwał wzrok od drogi, stracił panowanie nad pojazdem i uderzył w drzewa.” W Tesli całe sterowanie wycieraczkami odbywa się poprzez przycisk na lewej manetce przy kierownicy lub w nowszych wersjach gdzie nie ma manetki poprzez dedykowany przycisk już na kierownicy. Edytowane 14 godzin temu przez DjXbeat 1 1
bergercs 1 602 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Taa, tylko, żeby zobaczyć co się przełącza to trzeba się lumpić na ekran "kierowca Tesli wypadł z drogi, ponieważ zagapił się na ekran LCD. Zagapił się, bo chciał wyregulować szybkość pracy wycieraczek korzystając z ustawień widocznych na wyświetlaczu. Jego linia obrony była mniej więcej taka (parafraza): to producenta (=Tesli), a nie moja wina, że opcja została głęboko schowana. To przez producenta doprowadziłem do niebezpiecznej sytuacji. Dlatego odebranie mi prawa jazdy będzie niesprawiedliwe. Uzasadnienie brzmi rozsądnie: wycieraczki sprawiają problemy nabywcom Modelu 3. Sterowanie nimi odbywa się z użyciem przycisku na końcu dźwigienki kierunkowskazów. Jednorazowe kliknięcie w przycisk uruchamia jednorazowe przetarcie szyby. Przytrzymanie przycisku to spryskiwacz plus przetarcie szyby. Każdorazowe wciśnięcie przycisku wyświetla ponadto w prawej dolnej części wyświetlacza menu wycieraczek, w którym można wyregulować ich szybkość. Albo przełączyć je w tryb automatyczny, który też działa… różnie." Więcej klaskania uszami jak Tesla od nowa wymyśla koło - koncern zyskuje miliardy na kolejnych cięciach w produkcji a szympansy przyklaskują. 1
DjXbeat 577 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Jak trzeba się patrzeć w ekran? Naciskasz przycisk wycieraczek dwukrotnie i masz włączony 1 bieg, rolką na kierownicy przewijasz do góry i masz 2 bieg a patrząc się na drogę widzisz jak zbierają. Jak zbierają za słabo to rolka w górę i masz 3 bieg. Ekran do tego jest nie potrzebny! To teraz pytanie. Jak masz fizyczny przełącznik do regulacji prędkości, skąd wiesz na jakim biegu pracują wycieraczki ? Az nagram jak to działa bo się herezje tworzą dla płaskoziemców!
bergercs 1 602 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) Obraca się w górę to zmniejsz się czułość, w dół zwiększa i tyle - Po dojściu do "końca skali" - manetka się zatrzymuje: w Tesli trzeba spojrzeć czy juz max czy nie. Jeśli ktoś musi spojrzeć, ro jest to ułamek sekundy w bok. Chłop się rozd..pcył przez oszczędności producenta na manetce - jak zwykle "atak na ukochanego producenta". Zastosowali debilne klamki - przecież można w razie wypadku ludzi przez okno wyciągnąć. Autom lecą dowody przez brak wprowadzenie "przycierania" po każdym uruchomieniu - wina właścicieli. Musk nasrałby wam na fotel kierowcy i też byście klaskali uszami. Edytowane 11 godzin temu przez bergercs
DjXbeat 577 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) Jaką czułość ? O Czym Ty bredzisz! Nie masz zielonego pojęcia i po raz enty powielasz bzdury! Masz wyżej instrukcje. Dwukrotne wciśnięcie przycisku dedykowanego do wycieraczek przełącza je z trybu auto w manual i wtedy działaj poszczególne biegi 1, 2, 3 i 4. Całość sterowania odbywa się za pomocà jednej dłoni bez konieczności odrywania ręki. Edytowane 11 godzin temu przez DjXbeat
bergercs 1 602 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) 3 minuty temu, DjXbeat napisał(a): Jaką czułość ? O Czym Ty bredzisz! Nie masz zielonego pojęcia i po raz enty powielasz bzdury! Masz wyżej instrukcje. Dwukrotne wciśnięcie przycisku dedykowanego do wycieraczek przełącza je z trybu auto w manual i wtedy działaj poszczególne biegi 1, 2, 3 i 4. Chłop jechał Teslą 3, ten jak zwykle się pyszczy i wrzuca instrukcję z Y. Nawet kilku linijek tekstu nie przeczytasz, bo "świętą Teslę atakują". Ale to pokazuje, że zamiast stosować normalne rozwiązania, to co model Tesli to inaczej rozwiązują, więc nawet wieloletni użytkownicy mają problem z obsługą. Wincyj ekranów, mniej przycisków... Edytowane 11 godzin temu przez bergercs
marko 798 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Tesla dla mnie zawsze będzie synonimem korpo. Jednak to co BMW odwaliło z kierunkowskazami, to się serio zastanawiam, jak dostało to homologację. Światło miga dwustopniowo. To już jest zastanawiające, ale... ostatnio jechałem za nową X5 i tam przy miganiu kierunkowskazu dochodzi jeszcze dosłownie rozbłysk, który po prostu jest męczący dla oczu. 4 minuty temu, DjXbeat napisał(a): Całość sterowania odbywa się za pomocà jednej dłoni bez konieczności odrywania ręki. Skąd wiem, na jakim biegu pracują wycieraczki? Bo normalnie to widzę, w której pozycji jest ustawiona czułość 1
DjXbeat 577 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu 4 minuty temu, bergercs napisał(a): Chłop jechał Teslą 3, ten jak zwykle się pyszczy i wrzuca instrukcję z Y. I dla takich uprzedzonych osobników jak Ty, które mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem specjalnie przed instrukcją napisałem. „W Tesli całe sterowanie wycieraczkami odbywa się poprzez przycisk na lewej manetce przy kierownicy lub w nowszych wersjach gdzie nie ma manetki poprzez dedykowany przycisk już na kierownicy” Działanie czy to przez manetkę czy przycisk na kierownicy czy w 3 czy w Y jest takie samo! 8 minut temu, marko napisał(a): Skąd wiem, na jakim biegu pracują wycieraczki? Bo normalnie to widzę, w której pozycji jest ustawiona czułość Czyli patrzysz na pozycję przy manetce? No jak to tak można odrywać wzrok 😂 A ja zadam Ci inne pytanie. Potrzebujesz wiedzieć na jakim biegu są wycieraczki? Mi to jest nie potrzebne - potrzebuję regulować prędkość do warunków i widzę na szybie jak zbierają. To jest dla mnie wyznacznik !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się