Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Element Wojny napisał(a):

Moim zdaniem wyjdą ze swojej strefy komfortu i spróbują czegoś nowego. 

Oby, sa swietni w tym co zrobili z BG3 i OS 1 -2  ale ja wlasnie chcialbym jakiejs nowej formy. Oczywiscie z utrzymaniem ich brutalnosci i wielowatkowosci fabuly.

W sumie wspomniany wyzej Ego Draconis byl typowym arpg i jest to gra ktora utknela gleboko w mojej pamieci. 

Opublikowano
21 godzin temu, Zas napisał(a):

Nie no, tylko nie action RPG... :( turówka ma być!

Kolejna, dwieściepięćdziesiątatrzecia? Nie, dziękuję.

5 godzin temu, JeRRyF3D napisał(a):

Ta gra jest mi, póki co, obojętna.

Ale zajawka - jej forma plastyczna, zamysł, aranżacja sceny, każdy detal = mistrzostwo świata! = ciary na rękach!
Osiągnąć taki efekt na typie, co nie jest zajarany grą - profeska!
IMO najlepsza technicznie rzecz pokazu.

Technicznie to nie wiem, ale artystycznie kompletny brak smaku ze 100% pójściem w kontrowersyjność (jesteśmy edgy!).

Opublikowano

Jeśli ktoś mówi, że było za mocno, to znaczy że było dokładnie tak jak powinno być. Co ma dodatkową wartość w dzisiejszych czasach, kiedy twórcy zbyt często zastanawiają się jak to rozegrać, żeby ktoś nie poczuł się "offended". Ostatecznie tematu i tak nie ma, kilka rozdmuchanych, randomowych wypowiedzi, byleby się "klikało". Ma to też swoje plusy, w postaci darmowej reklamy gry. Niech będzie kojarzona z ciężkim klimatem i oby taki został dostarczony.

  • Like 1
  • Upvote 3
Opublikowano (edytowane)

Mam nadzieję, że będzie kanibalizm, palenie dzieci na stosie i inne plugactwa, co temu obecnemu miękiszonowemu pokoleniu typu  Snowflake pęknie dupsko i zaleją się żółcią. Larian jeden z ostatnich bastionów normalności, jakkolwiek dziwnie to nie zabrzmiało w świetle tego co napisałem. Tego typu gry powinny budzić właśnie takie emocje i poruszać takie tematy, a nie jak simsowaty kolorowy Veilguard, który boi się użyć złego zaimka przypadkowego 4-planowego NPCta.

Edytowane przez TmK
  • Haha 1
  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, TmK napisał(a):

Mam nadzieję, że będzie kanibalizm, palenie dzieci na stosie i inne plugactwa, co temu obecnemu miękiszonowemu pokoleniu typu  Snowflake pęknie dupsko i zaleją się żółcią. Larian jeden z ostatnich bastionów normalności, jakkolwiek dziwnie to nie zabrzmiało w świetle tego co napisałem. Tego typu gry powinny budzić właśnie takie emocje i poruszać takie tematy, a nie jak simsowaty kolorowy Veilguard, który boi się użyć złego zaimka przypadkowego 4-planowego NPCta.

Mesjaszu! Prowadź!!!

  • Haha 2
Opublikowano
10 godzin temu, oldfashioned napisał(a):

Kilka clickbaitowych artykulow mi zalalo feedy > ponoc ludzie skarza sie ze trailer byl 'za mocny' na taka impreze. 
Braklo paru tecz i sie ludzie zesrali? %-)

Przecież cały u/balrdursgate3 to jedna wielka tęcza. A spróbuj skrytykować tam jakiś cosplay. Zdownvotują cię do samego dna Podmroku 'bo nie wspierasz tylko siejesz zło'

Opublikowano
2 godziny temu, TmK napisał(a):

Mam nadzieję, że będzie kanibalizm, palenie dzieci na stosie i inne plugactwa,

 

Larian jeden z ostatnich bastionów normalności, 

Normalnosc powiadasz? Ty tam lepiej sanitariusza zawolaj i powiadom zeby rekawy mocniej zacisnal🤣

A tak na serio to pewnie ze potrzebujemy brudnej, brutalnej gry, bo takich tematow w swiecie gier coraz mniej. Oczywiscie jak dlugo jest to zrobione z sensem zamiast taniej gonitwy za gore.

Az mi sie snuff przypomina.

  • Haha 1
Opublikowano

No wiesz o co mi chodziło :E nie jestem jakimś zwyrolem :E po prostu uciekanie od pewnym tematów jest dziecinne. Jak czytasz horror to spodziewasz się, że główny złol goni ludzi po ciemnym mieszkaniu z piłą mechaniczną a nie plastikowymi packami na muchy.

  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano

Ciekawe czy zdecydują się na hard reset lore Rivellonu, bo po Divinity: Original Sin 2 i praktycznej ciągłości D:OS 2 --> Divinity II: The Dragon Knight Saga jest bardzo dużo konfliktów i jedyny, z tego co kojarzę, przypadek canon endingu w grach Lariana (ale też ostatnie akty i zakończenie D:OS 2 były bardzo zrobione w pośpiechu)...

Opublikowano
Godzinę temu, TmK napisał(a):

No wiesz o co mi chodziło :E nie jestem jakimś zwyrolem :E po prostu uciekanie od pewnym tematów jest dziecinne. Jak czytasz horror to spodziewasz się, że główny złol goni ludzi po ciemnym mieszkaniu z piłą mechaniczną a nie plastikowymi packami na muchy.

No tak tylko np. w BG3 Orin uważam za najsłabiej napisaną i najbardziej kreskowkówą postać z 3 głownych złoli. Jak cały kult Bhaala. Bardziej przypomina mi psychopatkę-nastolatkę z nożem niż morderczynię. Epatowanie przemocą też musi mieć sens a nie być czystym chaosem. Bo łatwo wpaść w przesadę. Jeden psychopata wzbudza strach. Jak ten morderca w RDR2. Cały kult rozczlonkowujacy całe dzielnice to już dom wariatów na wolnosci. I te stosy trupów i krwi ... takie trochę efekciarstwo. Oczywiście co innego gdy to jest wystrój piekła (Doom)... Oczywiście ciężko jest napisać drugiego Antona Chigurha czy Lorna Malvo ale warto przynajmniej próbować.

Opublikowano (edytowane)
Cytat

Swen Vincke, szef Larian Studios, rozwiał wszelkie wątpliwości dotyczące mechaniki w ich najnowszej produkcji z serii Divinity. Wbrew spekulacjom części fanów, gra nie skręci w stronę zręcznościowego RPG akcji, lecz pozostanie wierna korzeniom studia jako klasyczna strategia turowa.

Cytat

Larian Studios nie zamierza też zmieniać sprawdzonej strategii wydawniczej. Podobnie jak poprzednie hity tego zespołu, nowe Divinity zadebiutuje najpierw w formule wczesnego dostępu (Early Access). Vincke przyznaje, że ten model współpracy ze społecznością stał się dla nich standardem. Dzięki temu gracze mogą testować grę na wczesnym etapie i zgłaszać swoje uwagi, co pozwala twórcom na bieżąco korygować błędy i ulepszać produkcję przed pełną premierą.

źródło: https://www.ppe.pl/news/392792/larian-potwierdza-rpg-owy-gatunek-divinity-oraz-early-access-fani-studia-beda-wniebowzieci.html

 

@ITHardwareGPT Co uważasz? Czy to dobrze dla serii? Czy będzie kolejne GOTY? Divinity Original Sin 2 było genialne:pajac:

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano
@Reddzik dla serii to mega dobra wiadomość – Larian jest w swoim żywiole właśnie w turach + systemach + „kombinowaniu” i jakby skręcili w action RPG, to by tylko wkurzyli starych fanów i konkurowali z tłumem innych gier.

Early Access też ma sens, bo u nich to realnie działa (DOS1/DOS2/BG3):
- plusy: dopieszczą balans, buildy, AI, interakcje i questy dzięki feedbackowi
- minusy: grozi długim czekaniem na 1.0 i łatwo sobie „zjeść” efekt świeżości fabuły (ja bym EA cisnął bardziej jak betę, a nie „pełne przejście”)

A GOTY? Potencjał jest, bo po BG3 mają większe zasoby i know-how, ale to zawsze loteria zależna od roku premiery i konkurencji. Jak dowiozą walkę jak w DOS2 + produkcję/polish jak w BG3, to będzie grubo i o nagrody raczej nie musimy się bać.

gpt-5.2-2025-12-11

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Jakoś nie wygląda mi to na Total Wara. Mapa kampanii wygląda na jakieś niedorobione Stellaris a bitwy jak jakieś podrzędne RTS.
    • PROWADŹ WOJNĘ W 41. MILLENNIUM Wielokrotnie nagradzane połączenie strategii turowej i kolosalnych bitew w czasie rzeczywistym serii Total War wkracza do mrocznego, fantastycznego świata Warhammer 40,000. Podczas Ery Indomitus cała galaktyka płonie niekończącą się wojną, a los każdej duszy wisi na włosku. Stań na czele legendarnych frakcji, dostosuj swoją machinę wojenną i bierz udział w gigantycznych bitwach, wycinając krwawą drogę pośród gwiazd. Nie ma czasu na pokój. Nie ma czasu na wytchnienie. Nie ma czasu na przebaczenie. Jest tylko wojna. STAŃ NA CZELE CZTERECH LEGENDARNYCH FRAKCJI Prowadź kampanie w Pustce, stając na czele czterech radykalnie różnych frakcji. Każdą z nich stworzono z wykorzystaniem wyjątkowych dla niej, zgodnych z jej charakterem elementów rozgrywki, potężnego uzbrojenia, apokaliptycznych machin wojennych oraz metod prowadzenia wojny. ● Space Marines: Genetycznie wzmacniani wojownicy. Jest ich niewielu, ale dysponują niezrównaną siłą. Odziani w święte pancerze i używający najbardziej zabójczych broni Imperium, ci żołnierze uderzają za każdym razem z niezrównaną, druzgocącą precyzją. ● Orks: Brutalne hordy zniszczenia. Stworzenia niepowstrzymane, niezliczone i żyjące wyłącznie dla wojny. Zalewają pole bitwy niekończącymi się watahami, posługując się nieprzewidywalną bronią i rozklekotanymi machinami wojennymi - a wszystko napędzane pierwotną mocą Aaagh! ● Aeldari: Starożytna, gasnąca rasa obcych, która niegdyś władała gwiazdami, a dziś walczy ze swym nieuchronnym losem. Ci zwinni i nieuchwytni wojownicy uderzają z psychiczną precyzją, używając eleganckiej broni w celu wykorzystania każdej słabości, a następnie znikają w cieniach. ● Astra Militarum: Niezliczone zastępy największej siły zbrojnej ludzkości stanowią bastion z ciała i stali. Legiony żołnierzy maszerują otuleni rykiem czołgów bitewnych i grzmotem artylerii, miażdżąc wrogów dzięki zdyscyplinowanej furii i niezłomnej determinacji. DOSTOSUJ SWOJĄ MACHINĘ WOJENNĄ Wkrocz do bitwy wraz ze znanymi pomniejszymi frakcjami i dowódcami uniwersum Warhammer 40,000 - lub stwórz własną armię dzięki niezrównanej liczbie opcji dostosowywania, które przenoszą do gry swobodę znaną ze stołowej gry bitewnej. ● Spersonalizuj swoją armię: Nazwij swoją grupę, wybierz jej święte kolory i przyozdabiaj jej regimenty za pomocą szerokiego wachlarza symboli, które zasieją strach w sercach wrogów. ● Modyfikuj swoich wojowników: Dostosuj filozofię walki swojej frakcji zarówno podczas kampanii, jak i poszczególnych bitew. Wyposaż swoje oddziały we własny, unikatowy zestaw potężnych zdolności taktycznych, charakterystycznych cech oraz niezrównanego sprzętu bojowego. PROWADŹ WOJNĘ W SKALI GALAKTYKI Prowadź zmagania w galaktycznej piaskownicy, w której nie ma miejsca na pokój, a jedynie na wojnę. Poszerzaj swoje imperium tura po turze - podbijaj planety, ulepszaj floty i zarządzaj swoją gospodarką wojenną, wycinając sobie wśród gwiazd drogę ku dominacji. Walcz, aby decydować o losie całych światów. Podbijaj i ulepszaj twierdze, bombarduj wrogów z orbity i wysyłaj swoje armie na powierzchnie planet, aby brać udział w zapierających dech w piersiach bitwach w czasie rzeczywistym, których stawką są instalacje i regiony planetarne. A gdy zagrożenie wzrośnie zbyt mocno, rozważ użycie apokaliptycznego uzbrojenia, które potrafi wymazywać całe planety. BIERZ UDZIAŁ W ZACIEKŁYCH WALKACH Obejmij dowodzenie nad gigantycznymi armiami zaprawionych w bojach wojowników, prowadząc ich przez brutalne, taktyczne starcia toczące się w najróżniejszych, rozdartych wojną światach o odmiennym klimacie i zróżnicowanych typach pól bitewnych, charakteryzujących się dynamicznymi zniszczeniami. Werbuj swoje oddziały z zabójczego wachlarza jednostek danej frakcji, w skład których wchodzą potężni weterani, elitarne grupy bojowe, górujące nad wszystkimi maszyny kroczące oraz gigantyczne machiny wojenne. Gdy sytuacja nie idzie po twojej myśli, wzywaj uzupełnienia, które ponownie rozpalą ogień twych wysiłków wojennych. Strategicznie wykorzystuj potężne zdolności, aby zdominować przebieg bitwy - od chaotycznych ostrzałów artyleryjskich, przez naloty z powietrza po ataki laserowe. Każde uderzenie zmienia powierzchnię pola bitwy, tworząc nowe osłony i dając świeże możliwości taktyczne.       https://store.steampowered.com/app/4199910/Total_War_WARHAMMER_40000/
    • Cyrk to będzie z używanymi za 2 lata   Ludzie wystawią za ćwierć ceny i nadal będzie zbyt drogo. Zostaną z tym ramem do ddr7.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...