Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, Tomek_ITH napisał:

wyszło takie coś, myślę nie najgorzej

Zupełnie jak ta co wkleiłem stronę wcześniej po 1 piwie :D

 

Kurde, jakbym to zainstalował i godzinę jakaś dupe tworzył to moja chyba by pomyślała że mi odjeb#ało, że w simsy gram :E

Edytowane przez Voodoo2
Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, JeRRyF3D napisał:

Trochę?! To był sarkazm. Oczywiście że tu chciałoby się typa zbira. 

A już myślałem, żeś postępowy. Szkoda, szkoda. ;) Widocznie taki bad boy nie wpisuje się przekaz, choć Varric z gęby wygląda sensownie.

 

A tak na serio, dawajcie znać jak to wygląda. Wasze poświecenie nie zostanie zapomniane.

Edytowane przez Vulc
Opublikowano (edytowane)

tioi6dou0cyd1.jpeg

 

Ja to nie wiem czy ci recenzenci faktycznie to lubią, czy może oni sami trollują te korporacje takimi tekstami tylko my tego nie rozumiemy :E 

Edytowane przez cichy45
  • Haha 3
Opublikowano
14 minut temu, Isharoth napisał:

@userKAMIL Kompletnie nie podoba mi się taki styl graficzny jaki jest w Veilguard, 

Ja wręcz przeciwnie. Design jest spoko a grafika całkiem zjadliwa, tylko - co częste - przepompowana kolorkami. Wystarczy trochę światło zmodyfikować, aby było mroczniej / naturalniej i będzie OK. @Ryszawyjest na pokładzie.
Może nam wyrzeźbi jakiegoś ReShade ? ;)

 

A nawisem graficznie, jest IMO bardzo baldurowo.
 

Opublikowano

No ok, jestem już po prologu i ruszyłem w las.

 

Graficznie jest mega, lokacje są dopieszczone na maxa, aż chce się zaglądać tu i tam. Animacje włosów postaci topka, ale ruchy postaci są czasem bardzo nienaturalne. Korytarzówka totalna, idziesz przed siebie, nie ma opcji pójścia w lewo czy prawo. Eksploracja nie istnieje, tu po prostu nie ma co zbierać, co jakiś czas idąc po drodze znajdujesz jakieś złoto albo dzbanek, tyle. Na różowe dialogi jeszcze nie trafiłem, ale poziom jest już w tym momencie bardzo średni, tam gdzie powinien paść tekst CO ZA GÓWNO pada CO ZA KLOPS i tego typu rzeczy. Jest bardzo grzecznie, nie padają żadne brzydkie słowa, żeby czasem kogoś nie urazić. Fabuła jest póki co w porządku, ale jedno...

TUTAJ NIE MA ŻADNEGO KLIMATU - gra jest go totalnie pozbawiona.

 

Przypominam sobie prolog Origins - czy to w wersji człowiek, elf, krasnolud czy mag - krew się lała, ludzie ginęli, panika, zdrada, magia krwi, krzyki, strach, przerażone dzieci, mrok totalny - a tutaj nic, ktoś się przewróci, oberwie w twarz, jakiś elf się zranił w policzek - O BOŻE ratujmy go. Poza jedną jedyną sceną nie ma w ogóle krwi, jest kolorowo, fajnie, przyjemnie. Tutaj o złych rzeczach jedynie mówią, ale tego nie pokazują. To jest w tym momencie największy minus tej gry -totalny brak klimatu Dragon Age.

 

No ale jedziemy dalej. 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, Element Wojny napisał:

 

TUTAJ NIE MA ŻADNEGO KLIMATU - gra jest go totalnie pozbawiona.

 

(...) - a tutaj nic, ktoś się przewróci, oberwie w twarz, jakiś elf się zranił w policzek - O BOŻE ratujmy go. Poza jedną jedyną sceną nie ma w ogóle krwi, jest kolorowo, fajnie, przyjemnie. Tutaj o złych rzeczach jedynie mówią, ale tego nie pokazują. To jest w tym momencie największy minus tej gry -totalny brak klimatu Dragon Age.

 

W punkt!


 

7 minut temu, Element Wojny napisał:

Teraz to się zaczyna robić niefajnie, bo spotkałem Bellarę. 


to musiało się tak skończyć z Barbarrą.
 

Spoiler

image.png.c7b87f6c4cbae64d014ec027502c1e78.png

 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano (edytowane)

Czego jeszcze nie można odmówić grze? Pieczołowitości w dopracowaniu modeli. ZERO jakiejkolwiek niedoróby, dysonansu, że to tylko model w grze, żadnego przenikania tekstur, włosów, ubrań. Perfekcyjna robota pod tym względem (mówię o modelach postaci, cutscenach, itd.).

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, Kelam napisał:

Uniwersalny lek powinien pomóc:E

Jak panowie się tak będą kurować, to jeszcze całą grę z rozbiegu przejdą. A później przyjdzie otrzeźwienie i wstyd, bo przybyło pozytywnych komentarzy na Steamie i w wątku. :E

1 godzinę temu, JeRRyF3D napisał:

Ja wręcz przeciwnie. Design jest spoko a grafika całkiem zjadliwa, tylko - co częste - przepompowana kolorkami. Wystarczy trochę światło zmodyfikować, aby było mroczniej / naturalniej i będzie OK.

Niby będzie lepiej, ale nadal mam z tyłu głowy jakby to mogło w wyglądać w "normalnym" stylu. Po co się pchać w takie eksperymenty.

Opublikowano
1 minutę temu, Vulc napisał:

 

Niby będzie lepiej, ale nadal mam z tyłu głowy jakby to mogło w wyglądać w "normalnym" stylu. Po co się pchać w takie eksperymenty.


Jeżeli targetem są... niebieskowłose orki, i chude giby w rurkach z tunelami w uszach i szpilką w przegrodzie, to...

Nawiasem. Doszedłem do lokowania się w pokoju i lusterko + teksty o tatuażach. Słabe...
 

Opublikowano

Graficznie topka, i chodzi rewelacyjnie, nie mam żadnych bugów/glitchy typowych dla premier z ostatnich lat. 

Ale zaczyna się robić nudno, a system walki to seryjnie 2 przyciski na zmianę. Towarzysze nie wiem po co są, prawie w ogóle nie zadają obrażeń. 

Opublikowano

Czyli potwierdzają się wrażenia z recki skilll up. Ta walka będzie coraz bardziej uciążliwa i nudna. Do tego tragiczne postacie, gówniana fabuła, klimat kaput, team manekiny, itemizacja kaplica. Miła dla oka giereczka dla nastolatków do bezmózgiego pokilkania. A przy okazji jeszcze spierze czerep tęczową propagandą;)

Opublikowano
1 godzinę temu, Element Wojny napisał:

No ok, jestem już po prologu i ruszyłem w las.

Tylko pamiętaj im dalej w las, tym ciemniej, chociaż w tym przypadku to chyba bardziej różnorodnie i niebinarnie. :D:D

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, Kelam napisał:

A przy okazji jeszcze spierze czerep tęczową propagandą;)

Na to jeszcze nie trafiłem, a bardzo się tego obawiam.

Walka jest tak beznadziejna że zmieniłem poziom trudności na easy żey nie tracić czasu, tutaj nie ma żadnej taktyki czy strategii, tylko nawalanie przyciskami, ile bym dał by sobie postrzelać z Bianki...

 

image.thumb.png.3619d3543981c26a383c4666121fc5b1.png

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano

Skoro już ich tak brzydzi walka w stylu BG to mogli pójść bardziej w coś w stylu Soulsów czy Dragon's Dogma, albo full akcja w stylu DMC.

 

A tu jest takie wuj wie co nijakie.

Opublikowano
41 minut temu, Element Wojny napisał:

Graficznie topka, i chodzi rewelacyjnie, nie mam żadnych bugów/glitchy typowych dla premier z ostatnich lat. 

Ale zaczyna się robić nudno, a system walki to seryjnie 2 przyciski na zmianę. Towarzysze nie wiem po co są, prawie w ogóle nie zadają obrażeń. 

Brak Denuvo lekiem na skopaną optymalizację premierową:E

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • No ciekawy jestem jak to będzie z PS6 i takim RT skoro na PC aktualnie karty za 10 tys. w 4k ledwo sobie z tym radzą, RTX 5090 poprawi sytuacje tylko przez chwile, bo wyjdą kolejne tytuły, które go szybko sprowadza na ziemie. Ze o reszcie kart nawet nie wspomnę. To gdzie tu taka konsolka  
    • Oj zdziwisz się zdziwisz.  Nauczyciel ma pewną autonomię w aplikacji programu. A przecież doskonale wiadomo kto się do tych lekcji dorwie - aktywiszcza.   Napisałeś żeby odpieprzyć się od Twoich dzieci. O to to... Zboczeńcy w sukienkach, czarnych i tęczowych won od dzieci.
    • @Kadajo w PS6 na pewno bedzie lepiej, ale teraz jest PS5 Pro. Beda poprawiac ten caly PSSR i powinno byc lepiej z tym skalowaniem z nizszych rozdzielczosci. Generalnie mam duzy fan z testowania tego u siebie. PSMR 
    • RT to jest przy 4 czy nawet 5 letnim sprzęcie mrzonka. Rynek dzisiaj ciśnie mocno na RT i PT, ale ledwo to ogarniają karty za 2xtyle co prosiak, a nie co dopiero mała 200W skrzynka. Jw. nadmiar mocy powinien iść w rozdzielczość bazową do PSSR jak najwyższą dla osiągnięcia 60 fps i ewentualnie podbite jakieś cienie czy inne ustawienia do poziomu medium/high. I wracamy do sedna, marketingu - nie trzeba było mamrotać tyle o wydajniejszym RT czy PSSR, tylko wydać konsolę, wrzucić na nią jakąś chociaż z jedną nawet czasowo ekskluzywną grę i byłoby mniej jojczenia że coś jest takie a nie inne. Po ponad 2 tygodniach z tą konsolą mogę się śmiało wypowiedzieć, że efekty RT i tak mi zwisają bo gram w 60 fps we wszystko co ma taki tryb - i do tego ta konsola nadaje się bdb.  @DżonyBi I na pro będzie lepiej, bo pamiętać należy że updaty dostają starsze gry, które pisane były pod inne skalowanie i jak ktoś leci po łatwiźnie, to łatwo skopie bo ewidentnie PSSR potrzebuje zmian w samym kodzie gry. Obstawiam, że wszystko co nowe będzie wychodzić a z PSSR będzie miało już nowsze SDK i będzie działać przynajmniej na wyższym poziomie niż to co widzimy w Survivor czy SH2. Generalnie, jak dla mnie UE5 to silnik, który technologicznie jest tak spitolony, że powinno się go najpierw okroić z połowy ficzerów a dopiero wtedy na nim budować gry. Co z tego, że wyglądają ładnie skoro doprowadzenie ich do stanu używalności to nieraz pół roku łatek już po premierze  
    • Gra w singlu może być w trybie singlowym albo trybie multi. W singlowym po prostu nie będziesz mieć kooperacji przy bossach z innymi graczami czy randomowych najazdów. Plus żadnych napisów na ziemi od innych graczy, a one znacząco pomagają w odkrywaniu sekretów świata. Zazwyczaj. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...