Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie widzialem zeby ktos o tym pisal, ogromna zaleta Veilguarda to system znajdowania ekwipunku i jego upgrade. 

Zamiast zarzucac nas dziesiatkami smieci do sprzedania ograniczyli kazdy typ osprzetu do 10-20 modeli i za kazdym razem kiedy znajdziemy to co juz mamy to poprostu sprzet nam sie upgraduje. Z tego co mi sie wydaje tez nie sa znajdzki generowane randomowo.

Do tego kupujac w sklepie model ktory juz mamy tak samo zwiekszamy jakosc juz posiadanego.

  • Thanks 1
Opublikowano

Czyli piszecie jak olać co 2 dialogi przymknąć oko na wciskanie tęczyto całkiem dobra gra? No to sobie w kolano strzelili bo dużo graczy odrzuca to na starcie. Ja super fanem serii nie jestem więc poczekam na cenę poniżej 100zl i/lub brak innych gierek

Opublikowano (edytowane)

Podczas rozmowy z Varriciem bardzo fajne nawiązanie do jego brata i historii, którą ogrywaliśmy w Dragon Age 2. Doskonale pamiętam ten motyw, i całkiem fajnie to powiązali z obecnymi wydarzeniami. Ciekawe czy zostanie to jakoś rozwinięte. Ta gra pod każdym względem ma sobie 10x razy więcej DA2 niż Inkwizycji. 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano
Godzinę temu, wrobel_krk napisał(a):

Czyli piszecie jak olać co 2 dialogi przymknąć oko na wciskanie tęczyto całkiem dobra gra? No to sobie w kolano strzelili bo dużo graczy odrzuca to na starcie. Ja super fanem serii nie jestem więc poczekam na cenę poniżej 100zl i/lub brak innych gierek

Warto sprawdzic samemu.

I moim zdaniem tej teczy az tak duzo tu nie ma wcale na ile cala antyteczowa nagonka by wskazywala. Za to infantylnosc juz mocno bije po oczach w dialogach, I to jest najslabszy element gry moim zdaniem.

I tak jak mowisz, gdyby olali ten temat to by sobie nie nagrabili u fanow I nie bylo by negatywnego marketinu. A wystarczylo zrobic normalny mroczny klimat dark fantasy.

Opublikowano
2 godziny temu, Element Wojny napisał(a):

U lala. 

 

 

Tak patrzę sobie na te skriny. Serio to wam się podoba? Rozumiem gusta różne, ale np. ten tutaj co zapodałeś, to jest atak bloomu - nic więcej. Może w ruchu to lepiej wygląda, ale foto bieda jak na moje;).

  • Upvote 4
Opublikowano
55 minut temu, Sheenek napisał(a):

Za to infantylnosc juz mocno bije po oczach w dialogach, I to jest najslabszy element gry moim zdaniem.

Właśnie to mnie chyba najbardziej odstrasza. Już w Hogwart's Legacy nie byłem w stanie znieść infantylności dialogów, nawet pomimo tego, że jestem fanem HP. Nie byłem w stanie ograć do końca i sobie darowałem. 

Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, Kelam napisał(a):

Tak patrzę sobie na te skriny. Serio to wam się podoba?

Myślę, że tam ekspozycja nie jest fajnie zrobiona tego SS. Do tego ten deszcz zatrzymany w jednej klatce no i rozdzielczość. Stąd taki odbiór mam wrażenie.

Edytowane przez userKAMIL
  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, Sheenek napisał(a):

Za to infantylnosc juz mocno bije po oczach w dialogach, I to jest najslabszy element gry moim zdaniem.

 

W kontekście dialogów wszystko poza fabułą główną to jest poziom Pokemonów. Banter podobnie, właśnie jestem po uratowaniu jednego takiego miasta, gdzie jest mnóstwo zniszczeń, bieda, ślady Plagi itd. a moi kompani dyskutują o tym co by zjedli na obiad - nie warto tego nawet komentować.  Sama fabuła główna za to ma dialogi całkiem ok, po prostu ugrzecznione do bólu i pisane w obecności HR'ów, tak żeby nikogo nie urazić. Zapomnijcie o mocnych, brudnych tekstach, o naśmiewaniu się z kogoś, o jakichś personalnych podjazdach itp. 

 

 

  • Sad 1
Opublikowano
38 minut temu, Pavel87 napisał(a):

Właśnie to mnie chyba najbardziej odstrasza. Już w Hogwart's Legacy nie byłem w stanie znieść infantylności dialogów, nawet pomimo tego, że jestem fanem HP. Nie byłem w stanie ograć do końca i sobie darowałem. 

Mnie tez HP z tego powodu odrzucil, a tutaj ciagle chce sie grac.

 

51 minut temu, Kelam napisał(a):

Tak patrzę sobie na te skriny. Serio to wam się podoba? Rozumiem gusta różne, ale np. ten tutaj co zapodałeś, to jest atak bloomu - nic więcej. Może w ruchu to lepiej wygląda, ale foto bieda jak na moje;).

Wyglada bardzo ladnie w grze, artystyczne wykonanie na naprawde wysokim poziomie.

12 minut temu, Element Wojny napisał(a):

 

W kontekście dialogów wszystko poza fabułą główną to jest poziom Pokemonów. Banter podobnie, właśnie jestem po uratowaniu jednego takiego miasta, gdzie jest mnóstwo zniszczeń, bieda, ślady Plagi itd. a moi kompani dyskutują o tym co by zjedli na obiad - nie warto tego nawet komentować.  Sama fabuła główna za to ma dialogi całkiem ok, po prostu ugrzecznione do bólu i pisane w obecności HR'ów, tak żeby nikogo nie urazić. Zapomnijcie o mocnych, brudnych tekstach, o naśmiewaniu się z kogoś, o jakichś personalnych podjazdach itp. 

 

 

Faktycznie w glownej fabule jest troche lepiej. Jak juz pisalem, jest tu tez ogromna niezgodnosc w stylu i jakosci pisanych dialogow.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, bleidd napisał(a):

Ale że to ładne ma być czy jak? :D Bo graficznie mi to wygląda trochę tak na rok 2014 max.

Strasznie dużo bloomu nałożone, jak dla mnie to psuje  grafike i nie czuje tych zachwytów przez bloom, no ale na chama można wyłączyć przez modyfikacje cfg.

Edytowane przez Frog67
Opublikowano (edytowane)

Żadna niezgodność, to było pisane przez dwa różne zespoły. To tak jak my tutaj piszemy komentarze - każdy z nas ma inny styl, stosuje inne słownictwo, zupełnie inną składnię itd. - te kilka różnych elementów, które całościowo dają zupełnie inny efekt. To po prostu widać. Ludzie którzy pisali główną koncentrowali się stricte na Dragon Age, Ci od wszystkiego innego urządzili sobie tutaj jakiś poligon doświadczalny - zdania poboczne jeszcze ujdą, ale kompani i banter jest po prostu niestrawny. Pogaduchy w Latarni robię na przewijaniu, one absolutnie nic nie wnoszą do gry, same słodzenie typu ja lubię Ciebie, Ty lubisz mnie, bardzo Cię cenię, teraz ty ceń mnie itd. pierdoły do kwadratu.

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano
Godzinę temu, Kelam napisał(a):

Tak patrzę sobie na te skriny. Serio to wam się podoba? Rozumiem gusta różne, ale np. ten tutaj co zapodałeś, to jest atak bloomu - nic więcej. Może w ruchu to lepiej wygląda, ale foto bieda jak na moje;).

Zapraszam do mnie. Odpalę Ci na Oledzie 4k Hdr to zmienisz zdanie;)

Opublikowano
10 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Zapraszam do mnie. Odpalę Ci na Oledzie 4k Hdr to zmienisz zdanie;)

Jeszcze czego :E. Nie ze mną te numery. Na zakładnika człeka planujesz porwać i będziesz się domagał na piśmie immunitetu na bany :E.

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Pavel87 napisał(a):

Właśnie to mnie chyba najbardziej odstrasza. Już w Hogwart's Legacy nie byłem w stanie znieść infantylności dialogów, nawet pomimo tego, że jestem fanem HP. Nie byłem w stanie ograć do końca i sobie darowałem. 

Tak, jak i ja zrobiłem (mówię o DA4).
Chciałem dobrnąć do tych zachwalanych miejscówek, ale... no nie.
Nie jestem w stanie zdzierżyć tych infantylności oraz słodkopierdzącego voice actingu.
Dla mnie bardzo często scena, dialog, sytuacja kompletnie nie pasuje do tego, jak jest intonowana.

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Tomek_ITH napisał(a):

To porównaj sobie jakość i mimikę twarzy w dialogach, przepaść.

Mimika możliwe, że tak. Natomiast tak jak pisałem od początku, ten styl graficzny to całkiem nie moja bajka. Te same lokacje w "klasycznym" stylu, wyglądałyby o niebo lepiej. No i co po mimice w grze, w której niespecjalnie chcesz słuchać co postaci mają do powiedzenia. ;)

22 minuty temu, Kelam napisał(a):

Jeszcze czego :E. Nie ze mną te numery. Na zakładnika człeka planujesz porwać i będziesz się domagał na piśmie immunitetu na bany :E.

Posiedzisz sobie z piwkiem, pooglądasz HDR. 3 godziny kimy i z rana na służbę. :E

Edytowane przez Vulc
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Inkwizycja miała co najmniej kilkanaście fajnych motywów w różnych lokacjach, ale Veilguard ma je non-stop. Może moje SS tego nie oddają, może moje 1440p to G a nie rozdzielczość, może nie siedzę w trybie foto jak inni, po prostu wchodzę, pstryk, wychodzę - ale design lokacji robi mega wrażenie i bije Inkwizycję na głowę, a widziałem może 20% całej gry. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Cześć wszystkim, mam zestaw komputerowy, który złożyłem około 5 lat temu. Do tej pory dobrze mi służył z drobnymi wyjątkami, ale ostatnio zaczął odstawać przy nowszych grach i podczas pracy w Unreal Engine i Unity. Czas więc na modernizację sprzętu, ale nie jestem pewien, co najlepiej wymienić, aby uzyskać najlepszy stosunek jakości do ceny. Nie znam się na sprzęcie, dlatego przychodzę do was z prośbą o pomoc. Budżet ok. 3000 zł, wolałbym się zamknąć w tych 3000 zł ale jakby była znaczna różnica w wydajności, a wyjdzie lekko ponad budżet to mimo wszystko wezmę. Poniżej przedstawiam mój obecny zestaw: Procesor: AMD Ryzen 5 3600 AM4 RAM: 16 GB Patriot Viper DDR4 3200 MHz (2x8 GB) + dodatkowe 32 GB IRDM PRO DDR4 3600 MHz (32 GB) Płyta główna: ASRock Fatal1ty B450 GAMING K4 Karta graficzna: Gigabyte Radeon RX 5600 XT Windforce OC 6G Dyski: Kingston SSD M.2 NVMe 500 GB (SA2000M8/500G) Crucial SSD BX500 1 TB SATA3 Zasilacz: Seasonic S12III 500W Bronze Obudowa: SilentiumPC Signum SG1 Główny Monitor: Lenovo Legion Y27F-30 (27", 240 Hz, FHD) Do czego używam komputera? Głównie do gier (najnowsze tytuły AAA, np. Cyberpunk 2077, Baldur’s Gate 3, CoD BO6, PoE2). Tworzenie gier w Unity i Unreal Engine – tu zaczyna brakować wydajności, szczególnie przy większych projektach. Okazjonalnie: programowanie, obróbka grafiki, edycja wideo. Moje cele: Płynność w grach na wysokich ustawieniach z 200+ FPS w grach e-sportowych i przyzwoitym FPS w AAA. Poprawa wydajności w Unreal Engine/Unity, szczególnie przy renderowaniu i pracy z większymi projektami. Modernizacja w granicach rozsądku – nie chcę wymieniać wszystkiego na raz, głównie myślałem nad kartą graficzną, procesorem i płytą główną.
    • @ju-rek Bo Ty chyba ogarniasz. Patrz:     Porównałem to z @Zachy prockiem, u mnie najwyższe napięcie jest niższe niż jego najniższe, to może być powodem, że u mnie Curva kończy się na - 17? W sensie, że on już sam z siebie ma tak niskie napięcia, że po prostu ciężko tu jeszcze cokolwiek zdjąć? 
    • Jeśli chodzi o "co mam obecnie" to:   LG G7 (x2) Huawei Nova 3 Honor View 10 Sony XA2 Motorola G5S Plus (x2) Samsung S6 Edge Samsung S9 (x2) Huawei Mate 20 Pro Samsung Note 10   Muszę się zmobilizować któregoś dnia i powystawiać niektóre w końcu.
    • Dlatego cały czas twierdzę, że coś jest nie tak, bo nawet premierowe wersje tych kart, wypadają dużo lepiej w testach, niż ta kolegi po zmianie pasty na ptm. Zobaczymy jak będzie po kolejnej zmianie. Do autora tematu, jak masz jakąkolwiek pastę pod ręką to zmień dla zasady, powinno być dużo lepiej, ptm połóż na końcu jak już zakupisz.   Pobierz Quake 2 RTX Demo na Steam (najlepszy tester chłodeń na szybko) i daj znać jakie dokładnie tam są temperatury.
    • Projekt jako ciekawostka może i fajny, ale bezsensowny w praktyce. 66 stopni na rdzeniu (hot spot pewnie dodatkowe +7 - 10 stopni) przy poborze ledwo 190 watów na filmie. AIO w formacie jak na filmie (czyli radiator i pompy w obrębie obudowy GPU zawsze będzie gorsze niż powietrze w tym samym rozmiarze. Chłodzenie wodne ma sens tylko jak jest osobny duży radiator który może oddać więcej ciepła niż chłodzenie powietrzem.   Jak ktoś chce maksimum wydajności w minimum przestrzeni to lepiej zrobić jak na filmie:     70 stopni GPU przy ponad 400 watach na GPU i 250 watach na CPU.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...