Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tyle ze samo tankowanie I tak ma maly sens bo kompani maly dmg robia. Wiec tak czy tak poprostu walczysz parujac lub robiac uniki.

Zobacze jak to bedzie dalej bo sama ilosc skilli jest ogromna, i z tego co widzialem majac max lvl odblokujesz tylko 40% wszystkiego. Takze jest masa roznorodnosci w buildzie.

Opublikowano
3 godziny temu, JeRRyF3D napisał:

UBI w piach, Bioware w piach... nie wygląda to dobrze.
W krykieta przyjdzie nam grać.

Spokojnie w naturze nic nie ginie część odejdzie założy swoje studio, patrz przykład Exodus.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, JeRRyF3D napisał:

 i... pozwoliłbym mu protestować. Niech by tak wisiał/a przyklejone do ściany, czy jezdni tydzień albo dwa - skoro taką decyzję podjął/ą (!). Niech by mdlał pod ciężarem własnego ciała i gnił we własnych odchodach. Szanujmy ich decyzje. Dajmy jej akceptację.
 - postawiłbym tam kamerkę i streamował online 24 "postępy" w demonstracji. Zaprezentowałbym światu, jak po 24h mdleją i płaczą, srają pod siebie (na własne życzenie). Taka Piła 11 - serwowana sobie w akcie masochistycznej decyzji.

Najwyżej posadziłbym na taborecie jednego ochroniarza więcej, żeby szkody nie poczynili obiektowi albo dziełom sztuki. I dałbym wybrzmieć takiemu protestowi. 

 

Jakiś czas temu dali którymś tak protestować i chyba była kamerka :E 
Ale nie ma co ciągnąć offtopu. Myślę że forumowicze wiedzą o co chodzi. Ludzi bez celu, obowiązków i wartości łatwo nakierować na jakieś duperele, aby było poczucie misji, sygnalizując swoją cnotę - "virtue signaling"..., a już szczególnie młodych nie znających życia.


A żeby zakończyć to również memem... Protesty mają lepszą sesję RPG, niż ten nowy DA :E 

 

Edytowane przez musichunter1x
  • Haha 6
Opublikowano (edytowane)

Jedno ludziom z Bioware muszę przyznać - z technicznego punktu widzenia, to najlepsza premiera jaką widziałem od lat. Ładnie, płynnie, żadnych przycięć, bugów, glitchy - kurde, tak powinny wyglądać gry na premierę. Jestem święcie przekonany, że gdyby za tym poszła mroczna, dorosła fabuła ala Origins, i wywalili by to całe ugrzecznienie + DEI, to mielibyśmy realnie GOTY. 

 

image.thumb.png.7b2b0869f8b0da0310a7f0b4e01d6077.png

 

A zamiast tego widzę, że gra ledwo co dobija do wczorajszego peaku, i raczej spektakularnie go nie przekroczy. 100k dziś będzie sporym sukcesem (który na nic się nie przełoży, te liczby są po prostu za małe).

 

image.thumb.png.6c07b018301392d17fb20cbf516d2dab.png

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 5
Opublikowano (edytowane)

Co z tego, że czasem jakiś widoczek "robi" skoro to wszystko tytanowa, nieinteraktywna makieta z marginalną fizyką. Na drobnym skrawku terenu RDR2 czy nowych, sandboxowych Zeld dzieje się więcej niż tutaj przez całą grę. 

Edytowane przez Tankietka
Opublikowano

Dragon Age nigdy nie grzeszyło interaktywnością, ta seria stała fabułą, kompanami i ciekawym systemem walki. Tyle że tutaj właśnie te jej najlepsze elementy bardzo uprościli, żeby wręcz nie powiedzieć - spacyfikowali.

Magiem gra mi się lepiej, ale to naprawdę jest slasher, taktyki czy strategii tu nie ma, a za to lubiłem tą serię. 

Opublikowano

Peak 78k w sobotę w prime time. Pany - jak cudu nie będzie i jutro jakiś z czapy wyników nie wykręcą, to się nie zdziwię jak się EA dobierze do dupy bioware. Widzę taką szansę, zwłaszcza jeśli dość dużo wydali na marketing. Liczb nie znamy - budżetu i wydatków. Co prawda transowi Corinne pewnie dobieranie się do pierdziawy spodoba:E, ale już reszcie załogi tęczowych lecących na bruk niekoniecznie:E.

 

https://steamdb.info/app/1845910/charts/

Opublikowano (edytowane)

Ta gra była robiona 10 lat, EA zainwestowała w nią masę pieniędzy; nawet jeśli będą rozliczać ją tylko za ostatnie 4 lata pod obecną ekipą, to i tak tam są mega wysokie wymagania. Andromeda sprzedała się w 5mln egzemplarzy przez pierwsze 3 miesiące i zostało tu uznane za mega porażkę. 

 

A tutaj według wstępnych obliczeń mówi się o przedziale (na dziś, tylko Steam) o image.png.b44e40d14be3b77ba33eb8534c3ce34f.png

 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1
Opublikowano

Jestem w szoku jak na BSN'ie jadą po tej grze, do tej pory za to szły natychmiastowe bany.

Napierdzielają się z Harding że kobieta po 40-tce zachowuje się jak 12-latka, krytykują brak jakichkolwiek odcieni szarości, jakichkolwiek konfliktów w tle (ludzie vs. elfy, magowie vs templariusze itp.), piszą że brakuje im motywów takich jak sprzedanie duszy dziecka (Connor) za seks z demonem xDxD 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano
32 minuty temu, Element Wojny napisał:

Mówi się, że całe 10 lat produkcji kosztowało ich ponad 200mln dolarów, ostatnie 5 lat 95% ludzi pracujących w Bioware pracowało tylko nad tą grą. 

Produkcji, a do tego marketing. Ojoj. Za groma nie odzyskają tej kasy:E

Opublikowano

Nie jestem ortodoksyjnym fanem RPGów. Za to wywodzę się z czasów, gdy gry RPG potrafiły być... tekstówkami! :). To historią, opowieścią, a z czasem ewolucji i dialogiem, te gry stały. Oprawa i grafika, to był późny dodatek do merytorycznej, baśniowej historii. Grała wyobraźnia stymulowana tekstem, opowieścią.

Dziś proporcje się zaburzyły.
Ładnie, efektownie a płytko i miałko. Niestety.

Odpalcie sobie dobrą grę nawet niekoniecznie RPG. Odpalcie RDR2. Odpalcie RDR1 (!!!). W tych grach dialogów nie chce się przeklikiwać. Ich budowa, składnia... one mają w sobie w coś takiego, jak u Tarantino dialog choćby o Fancie... :).
Tam rozmowa o niczym i tak ma sens. Tego chce się słuchać. To jest mistrzostwo. I są takie gry (jak rdr 1&2, W3, itd., nawet cyber IMO).

A tu... mizeria, średniactwo, mdło i do dupy.
Ale ładnie. I tylko tyle.

  • Like 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...