Ukraina - Rosyjska inwazja 2022
-
Ostatnio przeglądający 1 użytkownik
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez NoviAMG · Opublikowano
Zastąp ją aplikacją fan Control pod windowsa. Szczerze polecam. Czkawki masz od razu po uruchomieniu gry czy po paru minutach ? -
Przez boban666 · Opublikowano
@DziarsonTe piki to już konretna scina jest , te mniejsze piki to jest stuter który my widzimy. A w zasadzie to się nazywa ponoc micro stutter 😁 -
Przez Element Wojny · Opublikowano
Dużo osób nie rozumie, że to nie "studio" tworzy gry, ale ludzie z nim pracujący. Często to te konkretne grupy, działy, osoby, często są "ojcami i matkami" największych sukcesów danego studia. Często mówimy tutaj o jednostkach wręcz wybitnych, których nie da się zastąpić "nowym naborem". Utrata takich ludzi często skutkuje ogromnym spadkiem jakości. W temacie CDPR i Wieśka 3 nie będę się wypowiadał, bo nie kojarzę wszystkich nazwisk, zapewne wielu z Was potrafiłoby lepiej to opisać - ale na przykładzie Bioware, które znam lepiej - po utracie wpierw Gaidera, a potem Darraha - Dragon Age już się nie podniosło. Po utracie (zwolnieniu!) Mary Kirby, która pisała postacie do gier z tej serii przez ponad 15 lat, nagle okazało się że jej następcy to amatorzy, nie ogarniający podstaw. Mass Effect 3 był dobrą grą z kontrowersyjnym finałem, ale nie tak dobrą, jaką mógłby być, gdyby Drew Karpyshyn nadał był na pokładzie. To były dobre, a nawet wybitne jednostki. O tak ludziach jak Zeschuk czy Muzyka nawet nie będę wspominał, bo to legendy. Ale nawet oni potrzebowali dobrego zespołu, osób z którymi praca przyniesie określone efekty. Taki Sasko, pracujący w CDPR już prawie 13 lat, może jest dobry, a nawet wybitny w niektórych elementach, ale ostatecznie jest tak dobry, jak dobry jest jego zespół. Jak długo te wszystkie "legendarne" studia, tracąc jednych pracowników i zatrudniając ich następców, kierowały się stricte ich umiejętnościami i doświadczeniem, tak długo było dobrze. Problemem jest, co wszyscy wiemy, że od jakiegoś czasu, te dwa czynniki nie są decydujące. To nie kolor włosów, płeć czy preferencje seksualne, powinny być choćby w najmniejszym stopniu brane pod uwagę, przy zatrudnianiu powiedzmy - specjalisty od tworzenia poziomów w grze. -
Przez RTX5090 · Opublikowano
szkoda że nic nie widać z opisu technologii NV - byśmy już wiedzieli czego NIE będzie w RTX 40
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się