baQus 22 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Pomijając na chwilę temat Tesla vs. reszta świata Serio tak często regulujecie tą temperaturę, jakby to był game changer? Ja mam zasadniczo ustawienie zimowe (kiedy zazwyczaj jeżdżę w kurtce) na 18,5 i letnie (kiedy zazwyczaj jeżdżę w koszulce) na 21,5.
Totek 784 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Od listopada do kwietnia mam ustawione 21, resztę czasu na 18 i tylko ręcznie reguluje prędkość dmuchawy. W okresie letnim zawsze szyberdach mam uchylony, chyba że, upał to zamknę i klimę odpalę.
larry.bigl 453 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Ja mam zawsze ustawione 20-21, cały rok. Nie zmieniam w ogóle
SuLac0 354 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca (edytowane) Godzinę temu, bergercs napisał(a): Nie zajmuje tyle samo czasu - przejrzyj sobie to co wrzuciłem wcześniej - w samochodach z "pokrętłami" wszystko wykonujesz dwa-trzy razy szybciej niż na akranie. jak zwykle mocno naciagane pod konkretna narrracje jak widac bmw z 29 przyciskami zwyklymi radzi sobie gorzej niz id.3 z 26 przyciskami tylko dotykowymi. o tesli nie pisze wiec jak juz zostalo napisane, przyciski moga, ale nie musza byc z zalozenia lepsze od dotykowych. bo ergonomia nie zalezy od ich ilosci, typu ale od tego jak producent podszedl do tematu zdrodlo https://www.vibilagare.se/reportage/test-av-pekskarmen-i-11-bilar-gamlingen-vinner-stort Edytowane 14 Marca przez SuLac0 1
Dratwa 19 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca 30 minut temu, baQus napisał(a): Pomijając na chwilę temat Tesla vs. reszta świata Serio tak często regulujecie tą temperaturę, jakby to był game changer? Ja mam zasadniczo ustawienie zimowe (kiedy zazwyczaj jeżdżę w kurtce) na 18,5 i letnie (kiedy zazwyczaj jeżdżę w koszulce) na 21,5. Może nie często, ale zdarza się w trasie z kilka razy zmienić temperatury Zwłaszcza na początku żeby grzało, później mniej, potem wyjdzie się z auta na stacji, wróci i znów niech grzeje, a potem za ciepło. Ja rozumiem ludzi, którzy wolą fizyczne przyciski (sam do nich należę) niż tablet. To kwestia przyzwyczajenia. Gdyby sytuacja była odwrotna - najpierw były tablety, a potem przyciski, to pewnie stałbym po tej drugiej stronie 1
Oldman 466 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca 10 minut temu, SuLac0 napisał(a): jak zwykle mocno naciagane pod konkretna narrracje jak widac bmw z 29 przyciskami zwyklymi radzi sobie gorzej niz id.3 z 26 przyciskami tylko dotykowymi. o tesli nie pisze wiec jak juz zostalo napisane, przyciski moga, ale nie musza byc z zalozenia lepsze od dotykowych. bo ergonomia nie zalezy od ich ilosci, typu ale od tego jak producent podszedl do tematu zdrodlo https://www.vibilagare.se/reportage/test-av-pekskarmen-i-11-bilar-gamlingen-vinner-stort ale wy rozmawiacie chyba kazdy na inny temat, przyciski dotykowe to jest jeden temat, przyciski zwykłe to jest drugi temat , a wybór opcji na tablecie to jest trzeci temat wiec co wy chcecie porównywac i o czym dyskusja jest ? Czy porównujecie tablet vs przyciski fizyczne Czy tablet vs przyciski dotykowe Czy przyciski dotykowe vs fizyczne ? 1
bergercs 1 403 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca (edytowane) 18 minut temu, SuLac0 napisał(a): jak zwykle mocno naciagane pod konkretna narrracje jak widac bmw z 29 przyciskami zwyklymi No, fajnie, że gdzieś tam mają 29 przycisków - do uj wie czego i gdzie umieszczone: Plus to co uwielbiam - Tesla : czy działa z rękawiczkami: NIE. Za raz się dowiem, że każdy ma ogrzewany garaż i nikt do Tesli zimą w rękawiczkach nie wsiada. Edytowane 14 Marca przez bergercs
larry.bigl 453 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Panowie, side subject, Honda Jazz 3 czy 4? Miałem 2 i byłem zadowolony. Żona wsiadła do 4 i jej się spodobała do miasta trójka też spoko ale przy okazji tańsza o około 30-40% 1
kubikolos 1 327 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca A nie szkoda zony? 18 minut temu, Dratwa napisał(a): Może nie często, ale zdarza się w trasie z kilka razy zmienić temperatury Zwłaszcza na początku żeby grzało, później mniej, potem wyjdzie się z auta na stacji, wróci i znów niech grzeje, a potem za ciepło. A o klimatyzacji automatycznej slyszal? spore zacofanie technologiczne w tym temacie i pewnie stad te latanie z widlami na elektryki
huudyy 2 847 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca 1 minutę temu, kubikolos napisał(a): A o klimatyzacji automatycznej slyszal? Nie każdy ma garaż i w zimę często zdarza się zmieniać nastawy temperatury zanim auto się rozgrzeje.
larry.bigl 453 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Dlaczego szkoda żony? To ma być toczydło do miasta i Jazz chyba się dobrze sprawdzi.
Dratwa 19 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca 15 minut temu, kubikolos napisał(a): A o klimatyzacji automatycznej slyszal? spore zacofanie technologiczne w tym temacie i pewnie stad te latanie z widlami na elektryki Racja, ale w starym Golfie mk4 tego nie mam, a dokładanie to trochę bez sensu wydatek. 1
bergercs 1 403 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca 18 minut temu, kubikolos napisał(a): A o klimatyzacji automatycznej slyszal? A o żonie dzieciach słyszał? Każde ma swoją wizję warunków panujących w aucie - tej za zimno, tamtemu za gorąco. 1
Arczevski 137 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Kurde, to ja może w moim starym, śmierdzącym dieslu sprawiłbym sobie chociaż namiastkę Tesli A temperaturę to zmieniam dość często, po to są te pokrętła żeby nimi kręcić!
kubikolos 1 327 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca 1 minutę temu, bergercs napisał(a): A o żonie dzieciach słyszał? Każde ma swoją wizję warunków panujących w aucie - tej za zimno, tamtemu za gorąco. masz racje, zalozylem ze technologia klimatyzacji dwustrefowej tu dotarla
bergercs 1 403 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Mam - no i co z tego? Czy w Tesli - uj, taką sobie temperaturę ustawiłaś i do końca życia tak masz jeździć? Czy po prostu kierowcy Tesli/elektryków mają partnerów a nie partnerki to pewnie mniej marudne i zmienne niż kobiety. 1
DjXbeat 492 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca (edytowane) 55 minut temu, bergercs napisał(a): Plus to co uwielbiam - Tesla : czy działa z rękawiczkami: NIE. Za raz się dowiem, że każdy ma ogrzewany garaż i nikt do Tesli zimą w rękawiczkach nie wsiada. A po co Ci rękawiczki w Tesli? Z pomocą aplikacji w telefonie uruchamiasz sobię wcześniej grzanie i przy 0C na zewnątrz po 3 min. 40 sekundach od uruchomienia w aucie masz 20C. Jak jest duży mróz odpalasz odmrażanie i po 10min masz ciepło, fotele nagrzane, kierownica podgrzana i i najważniejsze szyby odmrożone. Wybacz, że to napiszę ale widzę że Twoja krytyka ma znamiona Twojej niewiedzy Edytowane 14 Marca przez DjXbeat
marko 715 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Przyjdzie dzień, że Musk wpadnie na pomysł sterowania myślami. I będą dostępne specjalne opaski na łeb, w różnych kolorach. Będzie można nawet w nich pływać! I wtedy uruchomią się foliarze, że Musk chce depopulacji i wypala ludziom mózgi. I wtedy Rosja uruchomi swojego Yuri'ego który przejmie kontrolę nad Teslowcami!
kubikolos 1 327 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca 17 minut temu, bergercs napisał(a): Mam - no i co z tego? Czy w Tesli - uj, taką sobie temperaturę ustawiłaś i do końca życia tak masz jeździć? Czy po prostu kierowcy Tesli/elektryków mają partnerów a nie partnerki to pewnie mniej marudne i zmienne niż kobiety. tyle prob i ciagle pudla, jak tu dowalic tym elektrykom XD w elektryku kobieta jak chce sobie zmienic temp to sobie zmienia w swojej strefie, nie musze jej tego robic jako kierowca, myslalem ze w spalinowych jest podobnie sorka
Seeba03 126 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca (edytowane) 8 minut temu, DjXbeat napisał(a): A po co Ci rękawiczki w Tesli? Czyli użytkownicy Tesli nigdy nie zakładają rękawiczek i nie chodzą w czapkach, bo do swoich aut wsiadają o wyłącznie z góry zaplanowanej godzinie, kiedy to mają odpowiednią temperaturę wewnątrz i odszronione szyby. Nie jeżdżą także zimą na zakupy, nie wracają do swoich aut o różnych porach dnia i niestałych godzinach. Ok, spoko. Taki argument do mnie trafia. Edytowane 14 Marca przez Seeba03
DjXbeat 492 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca (edytowane) 6 minut temu, Seeba03 napisał(a): Czyli użytkownicy Tesli nigdy nie zakładają rękawiczek i nie chodzą w czapkach, bo do swoich aut wsiadają o wyłącznie z góry zaplanowanej godzinie Wsiadają w czapkach i rękawiczkach po czym je zdejmują bo mają już ciepło. Reszta jest zbędna Wyjęcie telefonu z kieszeni i włączenie grzania zajmuje 10 sekund. Edytowane 14 Marca przez DjXbeat
GordonLameman 8 454 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca 25 minut temu, kubikolos napisał(a): masz racje, zalozylem ze technologia klimatyzacji dwustrefowej tu dotarla No, mam nawet 3 strefy. I? Jak jadę sam to mam sync, a potem żona coś po swojej stronie zwykle zmienia. ALe tak - zmieniam temperaturę w zależności od warunków albo tego jak jadę ubrany - czy mam kurtkę/bluzę/krótki rękaw i co jest na dworze. To dość normalne.
DjXbeat 492 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca (edytowane) 26 minut temu, bergercs napisał(a): Mam - no i co z tego? Czy w Tesli - uj, taką sobie temperaturę ustawiłaś i do końca życia tak masz jeździć? Czy po prostu kierowcy Tesli/elektryków mają partnerów a nie partnerki to pewnie mniej marudne i zmienne niż kobiety. Mają dwustrefową klimatyzację i partnerka zmienia temperaturę po swoją stronę Edytowane 14 Marca przez DjXbeat
Seeba03 126 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca 2 minuty temu, DjXbeat napisał(a): Wsiadają w czapkach i rękawiczkach po czym je zdejmują bo mają już ciepło. Reszta jest zbędna Czyli do swoich aut wsiadają wyłącznie wówczas, kiedy mają ciepło wewnątrz? Czyli z góry mają zaplanowany każdy dzień, niczym więźniowie łagrów? Ok, fajnie tak żyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się