DjXbeat 492 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja (edytowane) 2 godziny temu, SuLac0 napisał(a): tylko w przypadku euroNCAP mowy nie ma o klimatyzacji, a problem dotyczy zupelnie czegos innego - kierunkowskazow, kierunku jazdy, awaryjnych, e-call, wycieraczek, swiatel, asystentow https://www.euroncap.com/media/85790/sd-203-driver-controls-test-procedure-v10.pdf Jedyne co mi przeszkadza w Tesli to właśnie włącznik awaryjnych w podsufitce. Nie raz coś się działo na trasie tak że musiałem mocno hamować. Odruchowo chcę „awaryjnymi” dać znać innym kierowcą i szukam tego włącznika. To jest słabe rozwiązanie i tu trzeba to zmienić. W takiej sytuacji mógłbym nie dotykać hamulca, asystent sam zahamuje i włączy awaryjne - jakieś rozwiązanie jest Edytowane 13 Maja przez DjXbeat
trepek 1 361 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja @bergercs Da się gdzieś dostać jeszcze górną pokrywę silnika o numerze LX6E-6A949-AB? Czy zostaje tylko rynek wtórny. Kuga MK3/Escape MK4 2.5 hybryda. Część nie produkowana od ~3 lat.
bergercs 1 408 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Fajnie, że nie produkują od trzech lat elementu, pasującego do samochodów oferowanych od 5 lat (okres zastosowanie od 07.01.2020) A tak poważniej: "sprzedażowy" nr OE to: 2464034 W zamienniku nie istnieje (bo po co - skoro "do niczego to nie potrzebne"):\ "Część już niedostępna do serwisu w Europie" Pozostaje: używka, drukarka 3d lub ściąganie z USA. Tyle, że w PL ASO wołało 628netto, więc sensu nowego nie widzę, Ewentualnie Ukraina. 1
larry.bigl 453 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Żeby żonę pociszyć po zwolnieniu zamówiłem: Spoiler Sobie żabę Verdy i skrzynkę 2
baQus 22 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja 29 minut temu, bergercs napisał(a): Fajnie, że nie produkują od trzech lat elementu, pasującego do samochodów oferowanych od 5 lat (okres zastosowanie od 07.01.2020) A tak poważniej: "sprzedażowy" nr OE to: 2464034 W zamienniku nie istnieje (bo po co - skoro "do niczego to nie potrzebne"):\ "Część już niedostępna do serwisu w Europie" Pozostaje: używka, drukarka 3d lub ściąganie z USA. Tyle, że w PL ASO wołało 628netto, więc sensu nowego nie widzę, Ewentualnie Ukraina. Ford-esklep ściagał mi z zeszłym miesiącu nieprodukowany wąż ukł. chłodzenia z Niemiec. Podobna sytuacja - brak zamiennika, oryginalny nr części niedostępny i nie został zastąpiony (katalogowo) żadnym innym. Po moim mailu, wąż jest już dostępny na ich stronie
marko 721 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja (edytowane) Godzinę temu, larry.bigl napisał(a): Żeby żonę pociszyć po zwolnieniu zamówiłem: No. Tylko Cię opierd*li, że rysujesz podłogę tym g*wnem Można przyjąć, że podałeś jej powód do wydarcia się na Ciebie. Więc powinna być zadowolona Edytowane 13 Maja przez marko 2
huudyy 2 853 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja ostatnio gadaliśmy o zmywarkach - dziś miałem pierwsze odpalenie nowej Whirlpoola, ale się zdziwiłem jak sama po skończeniu mycia się otworzyła nawet nie wiedziałem, że to ma. Swoją drogą bardzo cicha, dużo lepiej wyciszona niż mój stary Hotpoint (aczkolwiek tamten już był mocno zmęczony życiem)
Katystopej 988 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja 57 minut temu, huudyy napisał(a): ale się zdziwiłem jak sama po skończeniu mycia się otworzyła Dobry miesiąc się do tego przyzwyczajaliśmy, na początku nawet pies był w konsternacji, co to za piekielna machina 2
bergercs 1 408 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja 2 godziny temu, huudyy napisał(a): Swoją drogą bardzo cicha Podejrzewam, że masz 40-41dB - w połączeniu z dobrą "obudową" (np IKEA ładuje podwójne "nogi" /boki/) robi wrażenie. A najnowsze topowce od Whirpoola mają 38dB. 1
zdunzdun 201 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja 21 godzin temu, marko napisał(a): Bo masz za mało do roboty, nie opłaca im się. Dzisiaj jeden krzyknął mi, że mógłby to zrobić za 5k 😄 Chyba bym się odczepił. Powiedziałem mu jeszcze o trzech elementach do lakierowania to gość mówi, że nie ma opcji. Blacharkę może ogarnąć za około półtora miesiąca, ale na malowanie nie ma czasu. Dopiero po wakacjach. Jeszcze gada mi o jakichś powłokach poliuretanowych. Doradza jak by to zrobił, ale że pistolet do nich kosztuje 2,5k itp. Ewentualnie może to zrobić, ale muszę przygotować się na około 40 kartuszy no i sam sprzęt taki drogi do tego. Ja się zastanawiam po kiego mi to opowiada, co to w ogóle za zakres prac, zupełnie nie o tym rozmawialiśmy. Okazało się, że chodziło mu o masy natryskowe typu stp, sika itp. Pistolet do takich mas kupuje się za mniej więcej 800 zł. Mniejsza o to, ale bajera wciskana okrutna. No cóż, trzeba raczej zacząć samemu ogarniać tematy, których robić nie chciałem. Malować dalej sam bym nie chciał. Mam jakąś wprawę, ale nie do kładzenia lakieru na auto.
Katystopej 988 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja (edytowane) Jadę mu nasrać do grilla Edytowane 13 Maja przez Katystopej 1 4
LYCONE 125 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Godzinę temu, Katystopej napisał(a): Jadę mu nasrać do grilla Kiedyś jeździłem po Imielinie z paczkami... Może nawet akcesoria do grilla przywoziłem nieświadomie 5
Petru23 251 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja (edytowane) 9 godzin temu, LYCONE napisał(a): To ten szefo od służbowej fury i ten sam co go chwaliłeś jako przykład pracodawców? Czy już inny? Co do pracy to sam musiałem "uciekać" z JDG przez składkę zdrowotną i inne dziwne rzeczy, więc obecnie działam jako mała Sp. z o. o. Oszczędności są spore jak dla mnie, ale więcej myślenia, obowiązków i dyscypliny finansowej. Tak, ten sam. Zwolnienie pracodawcy wynikało z wielu czynników ale finalnie robię dalej to samo a raczej tylko część na własnej działalności a były pracodawca jest już tylko moim dostawcą. Wszyscy wyszli ma tym na dobre bo robię jak chce i co chce mając z tego 3x więcej na konto i projekt na kilka lat. Edytowane 13 Maja przez Petru23 1
Petru23 251 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja (edytowane) W dniu 12.05.2025 o 20:47, trepek napisał(a): Dwa lata temu przeżyłem zwolnienie grupowe. Generalnie rano przyszedł mail, że wieczorem każdy ma być na town hallu. No i bach, firma się zamyka. Życie Teraz kontraktornie mają ciężko. Pracuję w jednej i też zwolnienia są. I nie tylko w Polsce. Nie najlepiej miałem na początku pandemii. Spotkania z zapewnieniami że jest git aż tu nagle z rana mail, że papa. Marzec. Wszyscy... Zostało dosłownie kilka osób jako przedstawicielstwo w PL Edytowane 13 Maja przez Petru23
marko 721 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja (edytowane) Patrzę na nowego Outlandera, a tam takie dane: - masa własna 2167kg (są też wersje ważące ponad 2200kg) - DMC 2665kg - moc systemowa 306KM - vmax 170kg - 0-100kmh 7,9s - bagażnik 495litrów - ładowność dachu 80kg - nacisk na hak 80kg - przyczepka z hamulcem 1600kg Kurde, robią 2,5-tonowe auta, a parametry jak z jakiegoś kompakta. Edytowane 13 Maja przez marko 1
Katystopej 988 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja @marko niby tak, ale pod maska masz niezabijalne, wolnossące 2.4L. Tam jest moc z pojemności do choćby ciągnięcia przyczepy i silnik będzie żył długo i szczęśliwie. Spróbuj latać z przyczepą z silnikiem 1.5 tsi czy innym mniejszym poniżej 2 litrów, dać się da, ale na dłuższą metę nie będzie to bezpieczne dla jednostki napędowej.
marko 721 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja (edytowane) Tam masz dwa silniki elektryczne i baterię. Ten Outlander, to klon X-Traila o gorszych parametrach użytkowych (co mnie mocno zdziwiło patrząc na moc systemową), ale tutaj domyślam się, że ten 2.4 będzie brał czynny udział w napędzie, a nie tylko generował prąd. Tak czy siak, większość parametrów jest niewspółmierna do segmentu samochodu. Edytowane 14 Maja przez marko
GordonLameman 8 476 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja Faktycznie, bryka i wnętrze to dość dokładna kopia X-Trail w tych liczbach też nie błyszczy
bergercs 1 408 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja (edytowane) Popatrzcie na Colta i ASX to domyślicie się przyczyny Chociaż tutaj to są podobne, bo tam.... Edytowane 14 Maja przez bergercs
Katystopej 988 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja Godzinę temu, marko napisał(a): Tam masz dwa silniki elektryczne i baterię. Ten Outlander, to klon X-Traila o gorszych parametrach użytkowych (co mnie mocno zdziwiło patrząc na moc systemową), ale tutaj domyślam się, że ten 2.4 będzie brał czynny udział w napędzie, a nie tylko generował prąd. Tak czy siak, większość parametrów jest niewspółmierna do segmentu samochodu. Outlander jest konkurentem dla Rav4 i tak bym go rozpatrywał, a nie porównywał do uturbionego 1.5 czy ile on tam ma.
Gang 344 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja Nowy Actros Klient zrobił sobie trasę samym koniem 400km średnie spalanie 12,6, śmiał się, że taniej jak jego osobówką. Drugi trasa - Dania - Polska - Dania, lekki ładunek, 17,6. Gdzie te czasy Magnumki co spalnie między 30 a 50
marko 721 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja 39 minut temu, Katystopej napisał(a): Outlander jest konkurentem dla Rav4 i tak bym go rozpatrywał, a nie porównywał do uturbionego 1.5 czy ile on tam ma. Tylko ten 1.5 nie odpowiada za napęd. Dopóki jest w stanie ładować baterię, to jest obojętne czy to 1.5, 0.7 czy 2.5. Godzinę temu, GordonLameman napisał(a): X-Trial w tych liczbach też nie błyszczy Większy bagażnik, większa ładowność dachu (100kg), większy nacisk na hak(100kg), większy uciąg przyczepy przy 4x4 (1800-2000kg). Nie błyszczy, ale te parametry są jednak lepsze.
GordonLameman 8 476 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja 11 minut temu, marko napisał(a): Tylko ten 1.5 nie odpowiada za napęd. Dopóki jest w stanie ładować baterię, to jest obojętne czy to 1.5, 0.7 czy 2.5. Większy bagażnik, większa ładowność dachu (100kg), większy nacisk na hak(100kg), większy uciąg przyczepy przy 4x4 (1800-2000kg). Nie błyszczy, ale te parametry są jednak lepsze. Czytałem trochę na grupkach facebookowych i niektórzy co nie wzięli "E4orce" mają trochę problem z ciągnięciem przyczepek w UK Ja tam ciągnąć pewnie nic nie będę. Najprędzej jakiś box dachowy kupię, bo przy tej 7-osobówce troszkę miejsca się traci w bagazniku.
Petru23 251 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja 2 godziny temu, marko napisał(a): Tam masz dwa silniki elektryczne i baterię. Ten Outlander, to klon X-Traila o gorszych parametrach użytkowych (co mnie mocno zdziwiło patrząc na moc systemową), ale tutaj domyślam się, że ten 2.4 będzie brał czynny udział w napędzie, a nie tylko generował prąd. Tak czy siak, większość parametrów jest niewspółmierna do segmentu samochodu. To autorskie rozwiązanie mitsu. Benzynowy robi za to co chce, albo szeregowo, równolegle, szeregowo/rownolegle, albo jako generator Kozak jestem bo film obejrzałem Napęd od 9mimuty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się