Krzysiak 1 528 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września No to właśnie mówię, że poza tymi grupami to śmieszne 😆 1
marko 721 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Mnie zawsze bawi - jaki masz tam silnik? - 1.5 - co? - no. - toż to Ci się po 50tys. km rozleci. - no może. leasing jest na 40tys. km 1
galakty 3 333 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 4 minuty temu, GordonLameman napisał(a): No nie do końca, bo M54 mógł być 2.2, 2.5 albo 3.0 No bo to niepełne oznaczenie, nigdy nie byłem fanem BMW ale oni mają coś w stylu M54B22 i to jest 2.2 Lipa że porzucili schemat 520i to było 2.0... Teraz jakieś 530i to będzie niedugo 1.6 turbo 1
GordonLameman 8 469 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 1 minutę temu, marko napisał(a): Mnie zawsze bawi - jaki masz tam silnik? - 1.5 - co? - no. - toż to Ci się po 50tys. km rozleci. - no może. leasing jest na 40tys. km KURŁA JA MAM NA 80
bbandi 452 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Tak jak jadę dziś za Audi i z tyłu piszę 50 Tdi i 2 rury wielgachne, myślisz hmmm 5.0 potwór a to 3.0 diesel i atrapy wylotów
galakty 3 333 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Atrapy to też zło Najlepiej jak końcówka wielka plastikowa, a wydech wygięty pod kątem prostym do jezdni
SylwesterI. 865 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września W dusterze mam rure jak by tam jakieś v6 przynajmniej siedziało, a pierdzi przez to silnik o pojemnosci mniejszej od czajnika
marko 721 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 38 minut temu, GordonLameman napisał(a): KURŁA JA MAM NA 80 To żeś przepadł... 2
GordonLameman 8 469 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 29 minut temu, galakty napisał(a): Atrapy to też zło Najlepiej jak końcówka wielka plastikowa, a wydech wygięty pod kątem prostym do jezdni Smutne, że nawet w GLE i GLS Mercedes coś takiego stosuje. Żenada 1
Krzysiak 1 528 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Nie ma to jak tłumik końcowy w 407 w coupe, dwururka do tyłu...czy aby na pewno? Godzinę temu, GordonLameman napisał(a): Idziesz do szwagra i mówisz coś o tym, że ci konie zdechły w twoim X20XER a on ni cholery nie będzie wiedział o czym mówisz Jeszcze wracając do tego, to najczęściej ten "szwagier" nie do końca jest pewien pojemności silnika w swoim samochodzie...o mocy zapomnij To tak z autopsji rozmawiając z rodziną/znajomymi.
galakty 3 333 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Ja to nie mam w rodzinie z kim pogadać, każdy został mentalnie w czasach gdy Golfy 2 się ściągało z DE Eeee Ford to się psuje, Honda drogie części, najlepszy jest Golf
Krzysiak 1 528 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września U mnie z teściem idzie o samochodach pogadać...ale i tak końcowy wniosek jest taki, że jego 1.6 hdi 90KM/215Nm najlepszy i najszybszy, także nawet nie mam co się porównywać 2.0 bhdi 150KM/370Nm (puki co seria, ale na wiosnę się to zmieni) czy 2.0hdi @175KM/415Nm
Gang 344 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Nie nadążam czytać ;d stare dobre czasy. PS. Honda 4ever! 2 1
huudyy 2 848 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 7 godzin temu, Krzysiak napisał(a): Nie ma to jak tłumik końcowy w 407 w coupe, dwururka do tyłu...czy aby na pewno? Może wygląda do dupy, ale za to jest droższy w produkcji i łatwiej zardzewieje Francuzy to czasem Stan umysłu 2
Digger 352 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Jakiej firmy są najlepsze łożyska? Do tylnego koła w BMW E53 2004r konkretnie. Muszę już wymienić bo mi w końcu to koło odpadnie
GordonLameman 8 469 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września https://www.bbc.com/news/articles/cp8wk7rdz8yo.amp ała. 1
huudyy 2 848 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września taka kłótnia wczoraj o oznaczenia czy jakość silników, a wiadomo co najlepsze 2 1
lesiu155 141 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września W dniu 10.09.2025 o 13:16, lesiu155 napisał(a): Czy klapy gaszące 48CPD1 i CPD4 można stosować zamiennie? Do mnie idzie niby 1 ale kurde bez przesady, niby skąd cena minimum 1,5x wyższa za regenerację... Będę robił odmę u siebie - czym wkleić korek najlepiej? Dirko HT, Loctite 598 czy Reinzosil? Może coś innego? Podbijam raz jeszcze
trepek 1 360 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września @huudyy Widać, że AI jeszcze słabo ogarnia generowanie zdjęć Wał prostopadły do ułożenia głowicy 3
Arczevski 137 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września @trepek TDI to tak dobry i pancerny silnik, że nawet w takiej konfiguracji pojedzie 2
marko 721 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września 4 godziny temu, huudyy napisał(a): taka kłótnia wczoraj o oznaczenia czy jakość silników, a wiadomo co najlepsze No ale jaki kod silnika?! 3 godziny temu, trepek napisał(a): @huudyy Widać, że AI jeszcze słabo ogarnia generowanie zdjęć Wał prostopadły do ułożenia głowicy Tam jest pszekładnia kontowa 1
trepek 1 360 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września 17 minut temu, marko napisał(a): No ale jaki kod silnika?! Jest tylko jeden prawilny 1.9 TDI i jest nim 1Z potocznie zwany Zetorem. 1
huudyy 2 848 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września 21 minut temu, marko napisał(a): No ale jaki kod silnika?! ja tam na moje BMM nie narzekam, chociaż ludzie trochę marudzili że padaka bo wałki się wycierają i coś. 2 minuty temu, trepek napisał(a): Jest tylko jeden prawilny 1.9 TDI i jest nim 1Z potocznie zwany Zetorem. oho, mamy do czynienia z ekspertem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się