Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, dannykay napisał(a):

BYŁO!

 

Godzinę temu, DżonyBi napisał(a):

Ten watek jest tak zaspamiony nie na temat, ze moglem przeoczyc.

No dobra ale wracając do wątku to dlaczego jakiś tam "dziennikarz" wpadłby na pomysł, że poszarpie sobie kierownicę w Omodzie? Według mnie to raczej VW wyłapał, że tą kierownicę można wyrwać i zapłacił youtuberom żeby to zrobili. W końcu sponsorem odcinka jest Skoda.

  • Like 1
Opublikowano
Godzinę temu, KiloKush napisał(a):

No dobra ale wracając do wątku to dlaczego jakiś tam "dziennikarz" wpadłby na pomysł, że poszarpie sobie kierownicę w Omodzie? Według mnie to raczej VW wyłapał, że tą kierownicę można wyrwać i zapłacił youtuberom żeby to zrobili. W końcu sponsorem odcinka jest Skoda.

A kto broni wytykać błędy innym producentom? 

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, KiloKush napisał(a):

 

No dobra ale wracając do wątku to dlaczego jakiś tam "dziennikarz" wpadłby na pomysł, że poszarpie sobie kierownicę w Omodzie? Według mnie to raczej VW wyłapał, że tą kierownicę można wyrwać i zapłacił youtuberom żeby to zrobili. W końcu sponsorem odcinka jest Skoda.

VW leży i kwiczy, chwytają się wszystkiego, więc zatrudnili Bąka do puszczania bąków. 

 

5 minut temu, marko napisał(a):

A kto broni wytykać błędy innym producentom? 

Jakie błędy? To zostalo tak zaprojektowane, czekam na odcinek jak małpa urywa lusterko. 

 

A zleca to firma która do tej pory wyłapuje za kantowanie w testach %-)

Edytowane przez SylwesterI.
  • Upvote 1
Opublikowano
10 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Nikt. Ale ludzie muszą bóldupić akurat o chińczyki :lol2:

Bo bóldupią niemieckie media i dziennikarze w nich pracujący. Z tym, że jak Niemcy robią giga wał typu Dieselgate to siedzą cicho. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, SylwesterI. napisał(a):

Oj kiełbasę dla plebsu krytykują, to trzeba bronić bąków %-)

Mógłbyś merytorycznie wytykać błędy innych producentów, zamiast pokazywać frustrację czy jakieś tam bzdurne wyzwiska. Wiesz, od nazwisk to się dzieci w przedszkolu wyzywają. 
 

 

Ja nie mam poważania dla Omody i dla mnie to jest taka plastikowa zabawka. Dodatkowo ostatnio rzucił mi się w oczy test ich powłoki lakierniczej - cieńsza niż u innych producentów. To chyba dotyczyło Omody 9.

 

Natomiast Ty z jakiegoś dziwnego powodu reagujesz alergicznie na każdą krytykę chińskich marek. Nikt inny tak nie reaguje, raczej tutaj prezentujemy zdroworozsądkowe podejście do marek/producentow.

 

i każdego producenta/markę można i jest za co krytykować.

 

A to “rozwiązanie” jest dziwne. Chętnie usłyszałbym zdanie strażaków na ten temat.

 

Bo np. Omody i Jaecco trudno szukać na liście marek w akcji Kartą Ratowniczą, a to wiem że jest coś co faktycznie pomaga strażakom dotrzeć do poszkodowanego i go wydostać. Czy wypinana kolumna pomaga? Nie wiem - chętnie posłuchałbym jakiego fachowca, a nie marketowo-prawniczego bełkotu producenta.

8 minut temu, KiloKush napisał(a):

Bo bóldupią niemieckie media i dziennikarze w nich pracujący. Z tym, że jak Niemcy robią giga wał typu Dieselgate to siedzą cicho. 

Faktycznie siedzieli cicho? :) 

Rozpisywały się o tym wszystkie media. 

I tak, należy VW krytykować za dieselgate, bo to był skandal.

Ale to nei powód żeby gloryfikować chińskich producentów :) 

7 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Czekam aż inteligencja która łyka clickbajty Bąka, nagra filmiki ze swoich aut, jakie to trwałe i idiotoodporne. :cool:

:spioch:

 

Tak swoją drogą to "klikbajty" albo "clickbait", jeśli ma być zangielszczone.

Edytowane przez GordonLameman
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Ciekawe, zalajkowałem post z filmikiem gdzie wymieniali zalety i WADY omody 9, ale to sie nazywa dziennikarstwo, a nie tani clickbajt dla plebsu, jak aktualne staje sie "ciemny lud to kupi" ten wątek pokazuje najlepiej. 

Mało lakieru na omodzie? Tam było najmniej 70, na skodach widać bylo 50.

Zdroworozsądkowe bronienie małpy urywającej kierownicę?  tu akurat ziobro zdziwienia.

Wypinana kierownica?

Ona nie jest wypinana, ty nie rozumiesz tego co oglądasz, kierownica ma "wskoczyć" w deskę w razie wypadku, w celu ochrony kierowcy. 

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano

Widziałem te nagrania/artykuł, zajrzałem zapytać i widzę dyskusja akurat o tym :D

 

W oświadczeniu piszą że to jest tak zaprojektowane zgodnie z jakimiś wytycznymi. Wiecie czy u innych producentów też wystarczy porównywalna albo niewiele wieksza siła?  Czy to bzdury?

Opublikowano
11 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Faktycznie siedzieli cicho? :) 

Rozpisywały się o tym wszystkie media. 

I tak, należy VW krytykować za dieselgate, bo to był skandal.

Ale to nei powód żeby gloryfikować chińskich producentów :) 

:spioch:

 

 

Ale to Niemcy chcą mnie zmusić do nie latania na wakacje, montażu PV i pompy ciepła oraz jazdy elektrycznym autem.

 

Tymczasem w BMW i Mercu mówi się już o kolejnym skandalu czyli planowanym postarzaniu samochodów. W BMW i8 na przykład po gwarancji plastik od termostatu pęka i dostaje się do przewodu chłodzącego. Dzięki czemu trzeba rozbierać często cały silnik i system chłodzenia żeby go wyciągnąć. Podobna akcja już była z cieknącymi "rurakmi" w V8 w E60. Rurka za grosze ale do rozebrania prawie cały silnik. 

 

Sami wymyślili zasady, a teraz jęczą, że Chińczycy robią takie auta. To EU wymyślała coraz gorsze zabezpieczenia antykorozyjne, coraz cieńszy lakier, coraz gorsze silniki bo normy itd. A wystarczyło trzepać dalej solidne auta to nikt by o Chińczyku nie myślał. 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

Faktycznie siedzieli cicho? :) 

Rozpisywały się o tym wszystkie media. 

.

Parodia, pisze to ponoć wykształcony człowiek.

To VW przyznał sie do tego jak kantował, czy odkryli to ludzie z poza firmy? 

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano
1 minutę temu, SylwesterI. napisał(a):

Parodia, pisze to ponoć wykształcony człowiek.

To VW przyznał sie do tego jak kantował, czy odkryli to ludzie z poza firmy? 

I dlaczego aferę wykrył dopiero amerykański urząd, a w europie nikt nie potrafił tego wykryć?

  • Upvote 2
Opublikowano
12 minut temu, Wu70 napisał(a):

Widziałem te nagrania/artykuł, zajrzałem zapytać i widzę dyskusja akurat o tym :D

 

W oświadczeniu piszą że to jest tak zaprojektowane zgodnie z jakimiś wytycznymi. Wiecie czy u innych producentów też wystarczy porównywalna albo niewiele wieksza siła?  Czy to bzdury?

W oświadczeniu powołali się na ten dokument:

https://eur-lex.europa.eu/eli/reg/2013/12/oj/eng

 

"ECE R12" --> to własnie ten regulamin wyżej.

 

Ja tam w nim nie widzę nic na temat tego że ona ma łatwo "wychodzić" - są wymogi dot. przesunięcia w górę i do tyłu o tam około 13 cm. Ale nic więcej nie widziałem.

 

Jak pisałem wcześniej - to oświadczenie to marketingowo-prawniczy bełkot, który wygląda na damage control. 

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, KiloKush napisał(a):

I dlaczego aferę wykrył dopiero amerykański urząd, a w europie nikt nie potrafił tego wykryć?

Bo w europie hoduje sie lemingi, które mają wszystko łykać, co zresztą robią wszędzie z obywatelami. 

Amerykanie ujawnili to też ze względów własnych interesów.

Edytowane przez SylwesterI.
  • Haha 1
Opublikowano
15 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Ciekawe, zalajkowałem post z filmikiem gdzie wymieniali zalety i WADY omody 9, ale to sie nazywa dziennikarstwo, a nie tani clickbajt dla plebsu, jak aktualne staje sie "ciemny lud to kupi" ten wątek pokazuje najlepiej. 

Mało lakieru na omodzie? Tam było najmniej 70, na skodach widać bylo 50.

Zdroworozsądkowe bronienie małpy urywającej kierownicę?  tu akurat ziobro zdziwienia.

Wypinana kierownica?

Ona nie jest wypinana, ty nie rozumiesz tego co oglądasz, kierownica ma "wskoczyć" w deskę w razie wypadku, w celu ochrony kierowcy. 

Potrafisz adresować swoje wpisy bezpośrednio do mnie, czy nie?

 

 

Ten filmik miałem na myśli, udało się go znaleźć: 

 

 

Tylko 50-90 mikronów. 

 

 

Jak ma wskoczyć w deskę? przy uderzeniu od przodu? Co dokładnie masz na myśli? :) 

Opublikowano
32 minuty temu, KiloKush napisał(a):

Bo bóldupią niemieckie media i dziennikarze w nich pracujący. Z tym, że jak Niemcy robią giga wał typu Dieselgate to siedzą cicho. 

Co Ty pindolisz, .pisały o tym wszystkie możliwe media. Afera dotyczyła także mercedesa w późniejszym okresie.

  • Upvote 2
Opublikowano
13 minut temu, KiloKush napisał(a):

 

Ale to Niemcy chcą mnie zmusić do nie latania na wakacje, montażu PV i pompy ciepła oraz jazdy elektrycznym autem.

Ale znowu zmieniasz temat... :) 

13 minut temu, KiloKush napisał(a):

 

Tymczasem w BMW i Mercu mówi się już o kolejnym skandalu czyli planowanym postarzaniu samochodów. W BMW i8 na przykład po gwarancji plastik od termostatu pęka i dostaje się do przewodu chłodzącego. Dzięki czemu trzeba rozbierać często cały silnik i system chłodzenia żeby go wyciągnąć. Podobna akcja już była z cieknącymi "rurakmi" w V8 w E60. Rurka za grosze ale do rozebrania prawie cały silnik. 

Czemu zmieniasz temat z VW na BMW?

13 minut temu, KiloKush napisał(a):

 

Sami wymyślili zasady, a teraz jęczą, że Chińczycy robią takie auta. To EU wymyślała coraz gorsze zabezpieczenia antykorozyjne, coraz cieńszy lakier, coraz gorsze silniki bo normy itd. A wystarczyło trzepać dalej solidne auta to nikt by o Chińczyku nie myślał. 

Cieńszy lakier i zabezpieczenia antykozyjne to pomysł EU? Możesz wyjaśnić o co ci chodzi? 

 

 

Oczywiście, że myśleliby o chińczykach. W autach europejskich najwięcej narzekania jest na oprogramowanie (choćby w Skodzie), a Chińczyki mają gorsze i gorzej działające. 
To wszystko to jest CCC. Rzucisz tanim autem ludzie po prostu kupią. A, że idzie za tym influencerski marketing to udzie kupują. I spoko.

 

Ale ja nie rozumiem dlaczego z pewnych wad chińskich aut od razu robicie wojnę... 

Opublikowano
Godzinę temu, SylwesterI. napisał(a):

Pisać zawsze sobie możesz %-)

Za krótki jesteś, żeby zrozumieć o co chodzi.

 

20 minut temu, DżonyBi napisał(a):

Nie tylko zaspamiony, ale i zaburaczony.

Ale po co się produkujesz, skoro nie rozumiesz o co chodzi w blabli? Jesteś już kolejną osobą, która stęka, że nie piszemy tu o moto, a właśnie taka jest idea tego wątku. Jest o wszystkim i o niczym.

  • Upvote 3
Opublikowano
10 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Parodia, pisze to ponoć wykształcony człowiek.

Daruj sobie te osobiste wycieczki. Nie potrafisz inaczej? 

 

10 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

To VW przyznał sie do tego jak kantował, czy odkryli to ludzie z poza firmy? 

Odkryto to w USA. A potem VW się przyznał. Ale nie rozumem co to ma do tematu.

Jeśli się okaże (HIPOTETYCZNIE), że ta kierownica to bubel to będziesz oczekiwał, że Cherry powinno się do tego przyznać przed ujawnieniem tego? :) 

9 minut temu, KiloKush napisał(a):

I dlaczego aferę wykrył dopiero amerykański urząd, a w europie nikt nie potrafił tego wykryć?

Nie wiem, możesz zapoznać się z matariałami ze śledztw i wyroków to będziesz wiedział. :) 

5 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Bo w europie hoduje sie lemingi, które mają wszystko łykać 

np. mają łykać oświadczenia producentów? :) 

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...