Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

 

Ale słyszałem że trwałość taka średnia :( 

 

4 cyl turbo tam były trwałe. Ale my w firmie nie mieliśmy tych wersji 160 KM czy 200 KM. Tam pewnie gorzej. Mieliśmy diesle 1.5, 1.6 i benzyny 1.4. Później miałem Atrę K z 3 cylindrowym silnikiem benzynowym i to już była kupa. Pewnie też się bardziej sypie.

17 minut temu, Cappucino napisał(a):

Stellantis nie ma pomysłu na Opla, chcą z niego zrobić konkurencje dla Dacii która wiedzie prym sprzedaży w europie. Citroen także jest szykowany jako konkurencja dla wspomnianej Dacii, ostatnio model C3Aircross. Odpowiednik Frrontery u Opla.

Jak dla mnie to Opel po prostu miał swoje 5 minut gdy na początku lat 2000 miał całkiem udane i trwałe silniki benzynowe z turbo. Później Insignia i Astra J miał chorą nadwagę. Astra K i kolejna Insignia były udane ale chyba już było za późno.

 

Swoją drogą to w Saaback 1.8T robią z 150KM ponad 300 KM na seryjnym dole. 

  • Upvote 4
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, KiloKush napisał(a):

 

4 cyl turbo tam były trwałe. Ale my w firmie nie mieliśmy tych wersji 160 KM czy 200 KM. Tam pewnie gorzej. Mieliśmy diesle 1.5, 1.6 i benzyny 1.4. Później miałem Atrę K z 3 cylindrowym silnikiem benzynowym i to już była kupa. Pewnie też się bardziej sypie.

Jak dla mnie to Opel po prostu miał swoje 5 minut gdy na początku lat 2000 miał całkiem udane i trwałe silniki benzynowe z turbo. Później Insignia i Astra J miał chorą nadwagę. Astra K i kolejna Insignia były udane ale chyba już było za późno.

 

Swoją drogą to w Saaback 1.8T robią z 150KM ponad 300 KM na seryjnym dole. 

Jako gówniak ganiałem pierwszą astrą w dizlu i bardzo miło wspominam to auto. Z oplii to jedyna przygoda. Stellantis wciągnął Opla chyba tylko po to by go uwalić.

Ktoś pamięta Łomege Lotusa?:E

Edytowane przez Cappucino
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Omega, Senator, Manta, Ascona, długo można byłoby wymieniać kultowe modele... A teraz? Dizajnowo całkiem fajnie (z zewnątrz), nic ponad to...

A Omega Lotus to nie jedyny mariaż z Lotusem, był jeszcze Speedster który był Elise w innej budzie ;)

Edytowane przez lesiu155
  • Upvote 3
Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, lesiu155 napisał(a):

Omega, Senator, Manta, Ascona, długo można byłoby wymieniać kultowe modele... A teraz? Dizajnowo całkiem fajnie (z zewnątrz), nic ponad to...

A Omega Lotus to nie jedyny mariaż z Lotusem, był jeszcze Speedster który był Elise w innej budzie ;)

Speedster ehh to był klimat. W ogóle muza i klimat gier z późnych lat 90' jak NFS High Stakes i Porsche to było to

 

 

Edytowane przez KiloKush
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

Calibra też mimo wszystko była spoko :) 

Zwłaszcza 2.0 Turbo 4x4. Na Tweak/PurePC był koleś co miał taką zrobioną na lekko ponad 300KM ale wyglądała prawie jak z szybkich i wściekłych więc łapał hejt :D Tak czy inaczej fajne to były auta tylko miały parę wad: korozję, układy napędowe wtedy były z plasteliny, mało kto to umiał tuningować

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, lesiu155 napisał(a):

Omega, Senator, Manta, Ascona, długo można byłoby wymieniać kultowe modele... A teraz? Dizajnowo całkiem fajnie (z zewnątrz), nic ponad to...

A Omega Lotus to nie jedyny mariaż z Lotusem, był jeszcze Speedster który był Elise w innej budzie ;)

Ostatnio był jakiś artykuł właśnie nt speedster i tam chyba inne silniki były niż w Elise. Był po prostu lepszy niż baza, na której powstał ;)

 

O, znalazłem w gazecie :)

 

 

IMG_20251024_182928594.jpg

Edytowane przez Petru23
  • Like 2
Opublikowano

Opel Tigra, to był tuningowy sztos :D Kumpel to miał swego czasu, w życiu bym tego nie chciał ale akcje jakie się robiło to pamiętam do dziś :hihot:

 

Osobiście mega mnie robi Asterka Bertone. Pakowaliśmy do takiej V6, przestało się prowadzić ale za to dzwięk był z pierwszej ligi :lovin:

6efe198d-847c-4e7c-8acd-0ecaadde298a-e17

  • Upvote 1
Opublikowano
10 minut temu, Totek napisał(a):

Osobiście mega mnie robi Asterka Bertone. Pakowaliśmy do takiej V6, przestało się prowadzić ale za to dzwięk był z pierwszej ligi :lovin:

Przez chwilę użytkowałem Bertone. Październik, 18 stopni, ale dach był otwarty :E

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Zaczynałem od Sralucha, rok polatalem i poszedł na złom. Potem nie siedziałem w nim dobre 15 lat aż do zeszłego roku. Jak wsiadłem po latach to poczułem się jak w paczkomacie, a kiedyś w 5-6 się tym latało do technikum :hahaha:Mimo, że to było pierwsze auto nie czuję sentymentu i z checią bym go wysłał ponownie do huty ;D

Edytowane przez Totek
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, GordonLameman napisał(a):

Tamta a klasa to było 20 lat temu. Po co do tego ciągle wracać? 

Prawie 30, pierwsza a klasa wyszła w 1997, chyba rok poźniej zrobili jej zmiany przez tenntes łosia. My na prawdę jesteśmy starsi niż nam się wydaje 8:E

 

Chłop jest mocnym zawodnikiem na kolejnego ignora, przywita się z Sylwkiem, peron mu odjechał a szyny na złom ukradli cyganie :E

Edytowane przez Katystopej
  • Haha 3
Opublikowano
18 minut temu, huudyy napisał(a):

tak swoją drogą, kiedy ostatni raz widzieliście Calibrę na ulicy? Mam wrażenie, że wszystkie wytłukło

Jeżdżącej dawno nie widziałem.

 

 

A tu ciekawostka: 

https://brd24.pl/spoleczenstwo/krytykowal-brd24-prawo-ws-pieszych-zasnal-pijany-w-ciezarowce-na-drodze/?fbclid=IwZnRzaANop69leHRuA2FlbQIxMQABHpUj8pz0y6t8lJMALQ5C1B6mJZvg7cXWBeENmUk-sgQXnnC6aGt_BMxYbFlZ_aem_5yF1qw4ddlGzMacDzmJDpw
 

Zaskoczenia brak.

  • Sad 1
Opublikowano
37 minut temu, huudyy napisał(a):

tak swoją drogą, kiedy ostatni raz widzieliście Calibrę na ulicy? Mam wrażenie, że wszystkie wytłukło

Nie wytłukli tylko wyginęły śmiercią naturalną poprzez znaczną redukcję masy tlenkiem żelaza :E

  • Haha 2
  • Sad 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Katystopej napisał(a):

My na prawdę jesteśmy starsi niż nam się wydaje 8:E

No... Niedawno wjeżdżając w miasto z głośno puszczona muzyką wskoczył taki oto kawałek. Aż mnie coś ukłuło...

 

I cholera, jakież to prawdziwe. A ja wciąż de la soul czy Beastie boys lubię głośno posłuchać w drodze...

 

 

U mnie poza byciem sławnym wszystko się zgadza. Łącznie z hator hator hator ;)

Edytowane przez Petru23
  • Haha 1
Opublikowano
6 godzin temu, Paarthurnax napisał(a):

Niemiecki samochód do 200k jest wykończony jak Dacia (delikatna różnica w jakości plastiku), a w pakiecie podstawowym rzadko kiedy zobaczysz coś z pakietu premium nie mówiąc już o pełnym oświetleniu LED.

Trochę poleciałeś :) W takiej Cuprze do 200k możesz mieć matrycowe lampy przednie z wyświetlaniem znaków na drodze. Nawet dużo poniżej 200k.

  • Upvote 2
Opublikowano
16 minut temu, trepek napisał(a):

Trochę poleciałeś :) W takiej Cuprze do 200k możesz mieć matrycowe lampy przednie z wyświetlaniem znaków na drodze. Nawet dużo poniżej 200k.

Ziąą. Ale bez jaj. Wyświetlanie znaków to właśnie miała Astra K dobre 10 lat temu. Corolla i nawet Tipo to ma poniżej 100k.

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, trepek napisał(a):

Trochę poleciałeś :) W takiej Cuprze do 200k możesz mieć matrycowe lampy przednie z wyświetlaniem znaków na drodze. Nawet dużo poniżej 200k.

Trochę mylące może być. Samochody jeszcze nie rozróżniają znaków dedykowanych dla danych pasów ruchu, dodatkowo zaimplementowane mapy bazują na oznakowaniu niekiedy technicznym (droga w budowie, remoncie) i niekoniecznie zgadza się to z faktycznym ograniczeniem prędkości.

 

Poruszane to było przy recenzjach wielu samochód w kontekście systemów wspomagania kierowcy. Np ford trochę wkurza, bo na automacie potrafi przyjąć dziwne limity nieadekwatne do stanu faktycznego. Lecisz 140 a nagle hamuje do 90 bo niedawno na danym odcinku było ograniczenie prędkości a mapa nie jest aktualna na dany dzień. Gdyby nie to byłby automatyczny pilot łącznie ze zmianą pasa np. do zjazdu z autostrady czy zwalniania przed rondem i wypełni automatyczne zjechanie z niego (sprawdzałem wczoraj). Autopilot jego mać...

Edytowane przez Petru23
Opublikowano
Godzinę temu, KiloKush napisał(a):

Ziąą. Ale bez jaj. Wyświetlanie znaków to właśnie miała Astra K dobre 10 lat temu. Corolla i nawet Tipo to ma poniżej 100k.

Ziąą. Ale bez jaj. Mylisz pojęcia.

Z resztą, pokaż mi to Tipo z matrycowymi lampami i projekcją znaków na drodze ;) 

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, KiloKush napisał(a):

 

Jak dla mnie to Opel po prostu miał swoje 5 minut gdy na początku lat 2000 miał całkiem udane i trwałe silniki benzynowe z turbo.

A dla mnie Opel był fajny, jak był bardziej dorobiony (np. Opel Corsa do modelu E) w porównaniu do tego awaryjnego odpadu rodem z Francji (spalinowa Corsa F - silnik PureShit z paskiem zanurzonym w oleju, który go rozpuszcza, do tego jakaś wiązka elektryczna która się przeciera, bo źle poprowadzili - normalnie aż mi się z królową lawet Renault Laguna kojarzy).

1 godzinę temu, KiloKush napisał(a):

Ziąą. Ale bez jaj. Wyświetlanie znaków to właśnie miała Astra K dobre 10 lat temu.

No nie takie "dobre", tylko raczej "ledwie" 10 lat temu. No i pytanie w jakiej wersji wyposażenia? (każdej? ... czy może tylko "top"?).

Edytowane przez Kyle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...