Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
56 minut temu, Klima napisał(a):

@Bazyli chyba żył życiem swojego wujka albo kuzyna. 

 

Było trochę tych ananasów przez te lata. 

Kuzyn się okazał być Bazylim...albo on kuzynem. Zależy z której strony spojrzeć :E Melex to rozgryzł, on kuzyna znaczy Bazyla poznał osobiście :rotfl2:

 

Choć nic nie pobije warewolfa, wielki biznesmen który okradł kogoś z forum na kasę za telefon.

Edytowane przez Krzysiak
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
11 minut temu, dannykay napisał(a):

A 159 miał, czy też była zmyślona?

Chyba nie, bo na spotkanie do Wrocławia my "biedaki" (ja, skee i Wojtek od galanta) pojechaliśmy autem, a on pociągiem :E

13 minut temu, GordonLameman napisał(a):

To był ten od jakiegoś wojskowego sprzętu, nie?

Tak 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, GordonLameman napisał(a):

To był ten od jakiegoś wojskowego sprzętu, nie?

 

 

 

W sprawie RC dla młodej ( :E ) sprzedawca na allegro napisał, że nie ma tego modelu, więc zamówiłem z Aliexpress w wersji metalowym wałem i jakimiś naklejkami. Kitajcie już wysłali :E 

I dobrze zrobiłeś. TYLKO metalowe dyfry i wały. Mój MN99S ma metalowe dyfry ale pierwszy zakup to był Fayee Fy003 i on miał plastikowe. Poddały się podczas podjazdu na poduszkę...

 

A o motoryzacji no to Saab 9-3 czasami mocno wkurza ale też i mocno cieszy. Wczoraj był 1*C i jechałem suchą drogą, jak wjechałem na mokry asfalt to było czuć na kierownicy, że trakcja jest tutaj mniejsza. Było czuć, że auto rozdzieliło moc na AWD bardziej po równo na przód i tył. W BMW F20 czasami wiedziałem, że tracę trakcję dopiero po kontrolce. Ehh hydrualiczny układ kierowniczy jest wart dolewania co jakiś czas do niego tego oleju hydraulicznego :E 

Edytowane przez KiloKush
  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, DjXbeat napisał(a):

Nie zgodzę się z tym ponieważ rozwój baterii do EV już sam w sobie będzie zawierał znaczne cięcia kosztów a ceny aut zapewne spadną ale minimalnie. 
Nowe baterie na bazie sodu, które wejdą do użytku w 2026 i masowo w 2027r są prawie 70% tańsze w produkcji od dzisiejszych LFP co pozwoli producentom utrzymywać marżę na wysokim poziomie bez cięć w produkcji.  
Tu rozwój baterii odgrywa kluczową rolę a na tym polu nie ma stagnacji.

Jak się auta nie będą psuły to kto je wymieniać będzie? Rynek w końcu się zapełni. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...