Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak z PT faktycznie nie będzie takich tragicznych pop in cieni to chociaż ta opcja jak ktoś ma jakiś zapas mocy warta będzie włączenia. A resztę się zobaczy, w grze są różne sceny i różne warunki oświetleniowe, w jednym miejscu mogą być małe różnice w innym dużo większe na korzyść PT.

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 minuty temu, azgan napisał(a):

Szanuję że Ci się chciało 😅 ale serio dla większości PCuserów i graczy nie ma to żadnego znaczenia 😉

Tak samo, jak większość ludzi ma w zadzie, jak mu księgowa nalicza wypłatę (?) i jak to się dzieje, że ma ją na koncie.
Czy to znaczy, że należy zaprzestać produkcji programów księgowych (?), bo Ty ich nie używasz i nie wiesz, jak działają?

Grunt, że inni wiedzą, Ci którzy z nich korzystają. ;) 

Opublikowano
2 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Faktycznie kulą w płot.
Gdybyś uruchomił wyobraźnię, i przez chwilę choć spróbował być tym kolesiem z "karką i ołówkiem" - i męczył się całe życie licząc bezsensownie oświetlenie w grach - to gwarantuję Ci, że sam być RT wymyślił. :)

Musisz zrozumieć że graczy dzisiaj nie interesuje ten typ po drugiej stronie monitor tylko to ile będą musieli zapłacić za sprzęt, gry, to czy są błędy, jak wygląda optymalizacja oraz grafika. To są dwa różne światy, wystarczy że ciągle czytamy jakieś piedololo z tłumaczeniem że coś miało być zrobione a nie zostało albo czemu coś nie wygląda lub nie działa jak powinno 😉

Opublikowano

Tak naprawdę to obaj macie rację. Warto (wręcz wypada) znać cały proces i to co się za nim kryje. Zwłaszcza w przypadku procesów czysto technologicznych. Można też zrozumieć ludzi, którzy oczekują po prostu efektu końcowego. W tym konkretnym przypadku, gdzie mówimy tylko o ilości klatek w grze, a nie o tym czy prywaciarz  dyma cię na kasę przy wypłacie. :E

 

Ja generalnie lubię wiedzieć "jak to działa". RT traktuję podobnie jak VR - jeszcze nie teraz, ale w przyszłości? Why not.

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, azgan napisał(a):

Musisz zrozumieć że graczy dzisiaj nie interesuje ten typ po drugiej stronie monitor tylko to ile będą musieli zapłacić za sprzęt (...)

 

Nie. To Ty mój drogi musisz zrozumieć, że to Ty będziesz musiał zapłacić (już to robisz) za ten sprzęt. Albo wypisać się z gamingu.

 

Zapłacisz za narzędzia ich pracy, tak jak płacisz, że kable swojej kablówki, albo transport chleba. Nikt się Ciebie nie pyta, czy Ci to pasuje.

 

Możesz się tylko wypisać. ;) ale nie podyskutujesz z nimi.

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

Ja to się cieszę że mam zwykły monitor 2560x1440p jako główny zamiast 4K. Dzięki temu 0 problemów z PT w grach. No, locka na 165 Hz nie ma, ale w takim alanie to DLAA + FG daje 80 fps w bardziej i 120 w mniej wymagających miejscach, CP podobnie, tutaj chyba będzie nawet lepiej skoro bazowe FPS w 4K to 30 a nie 20 :E 

 

A na TV 4K to się zapuści DLSS Q i też tragedii nie będzie. Ale DLSS Q na 1440p już wygląda gorzej a wychodzi na to że na 4070 bez DLSS P na 1440p z PT nie pogramy bo braknie vramu.

Opublikowano
Teraz, JeRRyF3D napisał(a):

 

Nie. To Ty mój drogi musisz zrozumieć, że to Ty będziesz musiał zapłacić (już to robisz) za ten sprzęt. Albo wypisać się z gamingu.

No mnie przekonałeś 😉 teraz załaduj forum STEAM i przekonaj do tego innych, powodzenia życzę 🤭. To tak nie działa, poczytaj recenzje na STEAM, PCuserów to będziesz wiedział na co zwracają uwagę i co jest dla nich istotne 😁

  • Upvote 1
Opublikowano
16 minut temu, lukadd napisał(a):

Jak z PT faktycznie nie będzie takich tragicznych pop in cieni to chociaż ta opcja jak ktoś ma jakiś zapas mocy warta będzie włączenia. A resztę się zobaczy, w grze są różne sceny i różne warunki oświetleniowe, w jednym miejscu mogą być małe różnice w innym dużo większe na korzyść PT.

Oglądam i widzę tylko LOD na cieniach gdzie to celowe rozwiązanie i to nie ma nic do RT czy PT.

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, azgan napisał(a):

No mnie przekonałeś 😉 teraz załaduj forum STEAM i przekonaj do tego innych, powodzenia życzę 🤭. To tak nie działa, poczytaj recenzje na STEAM, PCuserów to będziesz wiedział na co zwracają uwagę i co jest dla nich istotne 😁

No poczytaj, poczytaj. Te sapania, że mają 15 fps, że gra się sypie przy 8Gb, że... itd itd.
Ich też nikt nie pyta, ani nie negocjuje. Albo popłyną z falą rozwoju, albo zostaną na brzegu. 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
7 minut temu, sideband napisał(a):

Oglądam i widzę tylko LOD na cieniach gdzie to celowe rozwiązanie i to nie ma nic do RT czy PT.

Chodzi o tragiczne pop in i doczytywania cieni w zwykłym trybie gry. Z RT lepiej to działa.

Już to linkowałem od ~2:25

 

 

Opublikowano
6 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

No poczytaj, poczytaj. Te sapania, że mają 15 fps, że gra się sypie przy 8Gb, że... itd itd. Ich też nikt nie pyta, ani nie negocjuje. Albo popłyną z falą rozwoju, albo zostaną na brzegu. 

I dlatego od zawsze powtarzam albo TOP-ka 4090+procek albo kupujesz konsole za tysiaka i takie rozkminy Cię nie dotyczą...:konik:

  • Like 1
Opublikowano
7 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

No poczytaj, poczytaj. Te sapania, że mają 15 fps, że gra się sypie przy 8Gb, że... itd itd. Ich też nikt nie pyta, ani nie negocjuje. Albo popłyną z falą rozwoju, albo zostaną na brzegu. 

Panie Szanowny ale to nie ma związku z PT tylko tym że ogólnie gry dostają coraz lepszą jakość np. textur ect. i tym że księgowi u zielonych dalej pchają do GPU te śmieszne 8GB VRAM nawet w 2025 roku gdzie już dawno 12 to powinno być minimum :E. Generalnie to VRAM dzisiaj do wszystkiego jest potrzebny i im więcej tym lepiej 😉.

Opublikowano
3 minuty temu, sideband napisał(a):

To jest LOD i nie widzę żeby RT coś zmieniło.

W cfg może być zasięg dla cieni ;)

Podobno dla cieni akurat nie ma w cfg prostej możliwości zmiany.  Można zmienić r_lodscale, działa na większość, ale nie na cienie. Plus nie wiem jak z artefaktami jak się da więcej. Nie mam gry nie grałem więc nie sprawdzałem, jedynie to co mi na necie mignęło.

 

Z tego co widziałem z grubsza na gameplayu z PT lepiej ogarnia cienie w tych kwestiach od zwykłej wersji gry.

 

Opublikowano
12 minut temu, sideband napisał(a):

Może będzie jakiś mod.

Tego typu optymalizacje to może być spuścizna z wersji konsolowej.

W Doomie eternal chyba był. r_lodscale na 5 arty wali z tego co ludzie piszą, może 2 cokolwiek da bez artów.

Opublikowano (edytowane)

Ktoś już pisał o tym, że to dla trybu 4k i nie jest obowiązkowe. U mnie nie pytało, tylko zassało całość.

 

Patch Day One, powoduje przemielenie na nowo 112GB i możliwe że drugie tyle na bufor. Dodali ją kilka godzin przed światową premierą, aby pobrać już najnowszą wersję.

 

Skończę SW: Outlaws i zamiast brać się za niwego Horizona FB, polatam z batem 🤠

 

A tutaj po polsku zmiany jakie wprowadził patch 1

 

https://bethesda.net/pl/article/ZKn6jyPTe2ElFSJ0yZ2WA/indiana-jones-and-the-great-circle-tm-update-1

Edytowane przez PaVLo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Godzinka odśnieżania. Takie coś ostatnio pamiętam 1 listopada w latach 90ych
    • Dasz screena ze swoimi ustawieniami hud? Chciałbym takie ostre ładne kolorki co ty masz Chyba, że to mi telefon amoledem tak wypukla
    • Witam, proszę o pomoc w doborze podzespołów pod nowy PC, ponieważ spontanicznie... chociaż kusi od dłuższego czasu... myślę o zmianie mojego leciwego zestawu (i7-6700k, 16GB DDR4, GTX 1080) na coś nowszego, co mi może znowu posłuży lata. Spontaniczna decyzja, bo racjonalnych powodów wstrzymywałem się z tym już długo (mało czasu na granie), ale ceny RAM odlatują, a mi sie udało spontanicznie "ostatnim rzutem" kupić je jeszcze w akceptowalnej chyba cenie. Dodatkowo  "ludzie gadają", że inne rzeczy jak dyski, GPU też poleca w góre, wiec możliwe, że ostatni dzwonek na zakup czegoś w "przyzwoitych" pieniądzach.  Zestaw głównie do grania + ewentualnie zabawa w obróbka/montaż foto/wideo, ale do tego mam tez MB Pro M4 Pro z 48 GB RAM. Część rzeczy zostaje, z obecnego zestawu, bo niedawno kupowane lub jeszcze nadaje sie do użytku - obudowa, chłodzenie custom LC, wentylatory, dyski SSD M.2, itd. Obecnie używam monitora 4K MSI MAG 321UPX QD-OLED. Myślę nad poniższymi częściami: AMD Ryzen™ 7 9800X3D MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI - tutaj może coś innego jeszcze zaproponujecie  CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB DDR5 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 (CMP64GX5M2B6000Z30) - ilość na wyrost pewnie, ale spontanicznie już kupione 5 listopada na Amazon za 1399PLN, zanim ceny juz kompletnie odleciały. Mam możliwość zwrotu do 31.01.2026, ale nawet jakby te RAMy były kiepskie, to teraz za tę cenę już raczej nic lepszego i w takiej ilości nie kupię). NZXT C1200 Gold ATX 3.1  / CORSAIR RM1000x -  wybrane z podpiętego tutaj na forum tematu z polecanymi zasilaczami. Moc zawyżona pewnie, ale lubie cisze, wiec chce żeby wentylator sie "nudził", a nie wiem jeszcze w jakie GPU bede celował. GPU - tutaj nie wiem czy czekać na modele SUPER od nV (chyba maja bys opóźnione?), czy kupować co jest, bo przez sytuacje z RAM, ceny GPU tez moga poleciec znowu ostro w górę. Patrząc na ceny chyba celowałbym w coś typu RTX 5070Ti lub Radeon  RX 9070 XT. Kompletnie nie znam obecnie rynku, wiec proszę o jakieś propozycje solidnych modeli GPU (cena/jakość, względna cisza).
    • Jasne, ten MSI Center chyba też może coś szczerze przeszkadzać, z tego co czytałem to więcej złego robi niż dobrego, z Latencymon jeszcze nie miałem okazji korzystać na obecnym zestawie. Jeżeli chodzi o ustawienia graficzne to nie robi to jakoś większej różnicy, w gierki typu Valorant/LOL/Fortnite gram na najniższych, w War Thunder testowałem na niższe było delikatnie tylko lepiej przez to że pewnie mniej shaderów musiało się doczytywać. ( tak jak mówię na ultra bez problemu mam 200+ fps tylko ten micro stutter o 2-5 fps w dół )  Sprawdzałem na locked 60 fps też są spadki np do 47. Jeżeli chodzi o blokowanie klatek to mam vsync, czyli 144 fps idealnie do monitora, gdy robię limit fps ręcznie na 144 lub 3 mniej to powstaje screen tearing i obraz się rozjeżdża, efekt taki jakby monitor był przecięty na pół przy mocniejszych ruchach myszki albo mimo że mam te stałe fps to nie ma wcale płynności obrazu. Dzięki za linki do tematów innych, czytałem już je i raczej średnio co mi pomoże patrząc że to kompletnie inny procek, chipset itd. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...