To nie jest tak, że szkoda chłodzenia za 300zł do procka za 600zł.
Szkoda chłodzenia do procków z tdp 150+ na procek, który ogarnie Twoje obecne chłodzenie.
Fortis 3 ogarniał mi nawet "gorącego" 5800x3D i utrzymywał pełny boost.
Nie widzę tu nigdzie opcji z FG. 4K PT DLAA w dżungli wrażenia kinowe, z DLSS Q +/- 45 fps, RTX 5090 spokojnie zapewni +60fps.
W muzeum wymagania nie są już tak wysokie.
Co do samej gry, wygląda to dobrze, zapowiada się ciekawa przygoda.
Ale to sklep przyjmuje kartę na reklamację, czego nie rozumiecie ? Żaden producent GPU nie przyjmuje RMA od klienta indywidualnego ! Robiło tak tylko EVGA, gdzie kartę wysyłało się bezpośrednio do nich do Niemiec.
A jeśli chodzi o reklamację gdzie sklep upadł/zwinął się, można wysłać bezpośrednio do producenta, ale nie jest to też takie oczywiste. Było nie raz o tym na labie pisane
Dzisiaj w przypadku chyba wszystkich producentów. Jak pisałem wyżej, tylko EVGA omijali sklep
W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową.
W przypadku roszczenia na formularzu gwarancyjnym widnieją dane sklepu, a nie Adama Kowalskiego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się