musichunter1x 1 316 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego (edytowane) Cóż, grze mogę podziękować za pchnięcia tego autora filmu do czegoś tak śmiesznego Nie wiedziałem, że takie bugi są możliwe. Również czyta recenzje i to jest komedia, bo poztywne mówią jaka ta gra jest słaba, a negatywne że jest dobra Edit. Obejrzałem to znowu i nie śmiałem się tak od czasów parodii MGR:R Edytowane 23 Lutego przez musichunter1x 1 3
PaVLo 920 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 18 godzin temu, Tankietka napisał(a): Było na steamie 81% już jest 78%. Ciekawe na ile spadnie, bo, że będzie spadać dalej to oczywiste. Steamdb, jest bardziej dokładny Ale wiecie co, jak gra stanieje do tych 50-60zł, to kupię i sam ją sprawdzę 1
userKAMIL 857 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Ja postanowiłem zacząć raz jeszcze i chyba dałem się ponieść tym wszystkim negatywnym opinią w dniu premiery. Dlatego właśnie nie czytam recenzji... W sumie zarzut o tą ''makietę'' świata i przyklejone przedmioty jak się zastanowić to w takim KCD też jakoś mega interaktywne to nie jest. Tutaj pewnie normalnie nawet większej uwagi na to bym nie zwrócił. W każdym razie latam z wielkim młotem i wspomagam się czarami. Te drugie robią wizualnie robotę! Jestem dopiero w tym pierwszym mieście ale wkręciłem się i nawet mi się podoba. Walka fajna, dynamiczna i można pokombinować zmieniając bronie w locie. Jestem ciekaw jak bardzo będą zróżnicowane lokacje w późniejszych etapach. 1
ODIN85 3 502 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego 7 godzin temu, PaVLo napisał(a): Steamdb, jest bardziej dokładny Ale wiecie co, jak gra stanieje do tych 50-60zł, to kupię i sam ją sprawdzę Od premiery jest nawet taniej.
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego (edytowane) Polecam kanał - jedyne rzetelne medium, bez cringu i toksycznego jadu. W skrócie: gra powstawała przez 6 lat i w tym czasie przeszła przez dwa restarty. Pierwszy z nich miał miejsce po około 3 latach od rozpoczęcia prac w 2018 roku, kiedy to zmieniono kierunek rozwoju gry i usunięto multiplayer. Nie dziwie się więc, że są pewne braki. Edytowane 24 Lutego przez Jaycob 1 1
some1 536 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego "Dno", a na Steam średnia ocen wpadających od graczy każdego dnia nadal utrzymuje się powyżej 70%. Nudnawy średniak im wyszedł i tyle. A czy osiągnie targety sprzedażowe zakładane przez MS, to inna sprawa. 2
GordonLameman 8 454 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego 5 minut temu, some1 napisał(a): "Dno", a na Steam średnia ocen wpadających od graczy każdego dnia nadal utrzymuje się powyżej 70%. Nudnawy średniak im wyszedł i tyle. A czy osiągnie targety sprzedażowe zakładane przez MS, to inna sprawa. Ale na YT, żeby złowić kliki musisz zrobić krzykliwy tytuł i już ludzie, którzy nie ogarniaja rzeczywistości klikają i podniecają się click-baitem Ta gra wygląda jak absolutny przeciętniak, który do mnie zupełnie nie przemawia settingiem, ani niczym innym.
bleidd 484 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Steamowe recki są dość zero-jedynkowe, podoba się albo nie. Ja lubię RPGi i w takim Avowed mogę się nawet nieźle bawić - nie oceniłbym wtedy gry negatywnie, ale grze jest bardzo daleko to dobrego RPG. I cały ambaras o to co zrobiły branżowe media - te nagłówki o tym, że czekał na taką grę 14 lat, że to gra roku czy najlepszy RPG. Gracze się wkurzyli i przełożyli wajchę w drugą stronę i teraz już tylko po niej jadą, dla kontrastu względem dziennikarzy growych. A kliki, sensacyjne materiały - że to się sprzedaje najlepiej, to jest druga sprawa. 1 1
some1 536 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego 15 minut temu, bleidd napisał(a): Gracze się wkurzyli i przełożyli wajchę w drugą stronę i teraz już tylko po niej jadą, dla kontrastu względem dziennikarzy growych. Właśnie gracze to po niej jakoś szczególnie nie jadą, mimo tych wszystkich nagrzanych youtuberów. 70% pozytywnych ocen na Steam, nawet userscore na metacritic jest 7.0 (Xbox) i 5.1 (PC), więc ciężko mówić o review bombing. To nie jest porażka tej klasy co Redfall od Arkane. 1
Stjepan 2 377 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Godzinę temu, some1 napisał(a): Właśnie gracze to po niej jakoś szczególnie nie jadą, mimo tych wszystkich nagrzanych youtuberów. 70% pozytywnych ocen na Steam, nawet userscore na metacritic jest 7.0 (Xbox) i 5.1 (PC), więc ciężko mówić o review bombing. To nie jest porażka tej klasy co Redfall od Arkane. Fallout New Vegas też to nie jest i nigdy się nawet nie zbliży do tego arcydzieła, albo do Fallout 1 i 2. Tamtych ludzi co tworzyli te arcydzieła już tam nie ma.
some1 536 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Jak ktoś grał w nowsze gry Obsidian to raczej na nic takiego nie liczył.
crush 3 575 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) 2 godziny temu, some1 napisał(a): Właśnie gracze to po niej jakoś szczególnie nie jadą, mimo tych wszystkich nagrzanych youtuberów. 70% pozytywnych ocen na Steam, nawet userscore na metacritic jest 7.0 (Xbox) i 5.1 (PC), więc ciężko mówić o review bombing. To nie jest porażka tej klasy co Redfall od Arkane. A ile tych graczy? I nie. Nie GamePass. Stalker i Starfield były w GP, a jakie liczby na Steam'ie zrobiły? Ok. Bugthesda jest większym studiem i ma o wiele popularniejsze franczyzy. Ale Stalker? To jest poziom popularności poniżej New Vegas chociażby. Edytowane 25 Lutego przez crush 1
some1 536 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego 19 minut temu, crush napisał(a): Stalker i Starfield były w GP, a jakie liczby na Steam'ie zrobiły? Czego oczekujesz, drugiego Obliviona? Poprzednie hiciory Obsidianu: Pillars of Eternity to nie jest marka, która przyciąga tłumy. Mam wrażenie, że Stalker jest dużo bardziej rozpoznawalny.
Stjepan 2 377 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego To były hity, wystarczy zobaczyć peak, 50k ludzi, a nie 20k. Zaraz w F:NV będzie grać więcej ludzi niż w Avoid.
crush 3 575 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego 4 godziny temu, some1 napisał(a): Pillars of Eternity to nie jest marka, która przyciąga tłumy. Mam wrażenie, że Stalker jest dużo bardziej rozpoznawalny Baldur's Gate to marka która była martwa od 20 lat. A te 20 lat temu też była głównie dla nerdów. Ten typ gier to dalej jest stosunkowa nisza bo teraz wszystko musi być action, gdzie nawet Final Fantasy w tej kwestii się poddało. Larian to również nie jest EA, R*, Ubi czy Bethesda. Przed sukcesem BG3 porównania rozmiarem i sukcesami do Obsidian są IMO jak najbardziej na miejscu. A jednak dało się odnieść gigantyczny sukces rewitalizując martwą od 20 lat franczyzę, w niezbyt popularnej obecnie konwencji rozgrywki. Pillarsy 1 miały peak na Steamie w wysokości 42 000 graczy. Deadfire 23 000. Obie zostały ciepło przyjęte. To 19 000 Twoim zdaniem nie jest dramatem?
tuhmunud 207 Opublikowano 25 Lutego Autor Opublikowano 25 Lutego 48 minut temu, crush napisał(a): Przed sukcesem BG3 porównania rozmiarem i sukcesami do Obsidian są IMO jak najbardziej na miejscu. A jednak dało się odnieść gigantyczny sukces rewitalizując martwą od 20 lat franczyzę, w niezbyt popularnej obecnie konwencji rozgrywki. Tutaj pozwolę się nie zgodzić, Divinity: Original Sin 2, które wyszło rok przed Deadfire pozgarniało sporo nagród/wyróżnień i zdobyło uznanie graczy. Peak na steamie 93k vs niecałe 23k Deadfire. Do wyjścia BG3 to był cRPG, po który sięgali ludzie nie mający styczności z tym gatunkiem i jak komuś nie przeszkadzała turowa walka (w tym momencie już chyba sztandarowy punkt Lariana) to prawie wszyscy byli zadowoleni. I w przeciwieństwie do Deadfire bardzo mocno i długo trzymało cenę. 1
some1 536 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Godzinę temu, crush napisał(a): Baldur's Gate to marka która była martwa od 20 lat. A te 20 lat temu też była głównie dla nerdów. Przecież za Baldur's Gate stoi cała marka D&D. Największy RPG na świecie. Miałeś od premiery BG inne tytuły w tym uniwersum (jak Neverwinter Nights), miałeś też remastery od Beamdoga, które sprzedały się w kilku milionach kopii każdy. Więc nie, BG to nie jest seria którą nagle ktoś wyciągnął z piwnicy po 20 latach zapomnienia. W porównaniu z tym całe uniwersum Pillars of Eternity to raptem dwie gry, do tego reprezentujące inny gatunek niż Avowed. Skoro Avowed zrobiło 19 tyś na Steamie i jest dramatem, to jak nazwiesz wynik Deadfire? Dramat + 20%? Tak czy inaczej, w temacie sprzedaży mamy póki co bardzo szczątkowe informacje i raczej nigdy się nie dowiemy czy gra osiągnęła zakładane zyski, chyba, że jakiś insider coś chlapnie. Microsoft mocno promuje grę na swoim podwórku, w Xbox app banner Avowed wisi na głównej stronie, do tego wszystkie kluczykownie w dobrych cenach, pudełka i lokalni dystrybutorzy to klucze do Microsoft Store albo Battle.net, a nie na Steam. Tych kopii w statystykach Steama nie zobaczysz. 1 1
crush 3 575 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego 4 minuty temu, some1 napisał(a): Przecież za Baldur's Gate stoi cała marka D&D. Największy RPG na świecie. Nie te czasy. Na rynku cRPG to już nie taka potęga jak za czasów BG. 5 minut temu, some1 napisał(a): Miałeś od premiery BG inne tytuły w tym uniwersum (jak Neverwinter Nights), miałeś też remastery od Beamdoga, które sprzedały się w kilku milionach kopii każdy. Więc nie, BG to nie jest seria którą nagle ktoś wyciągnął z piwnicy po 20 latach zapomnienia. No proszę Cię. Neverwinter Nights 2 wyszło 19 lat temu. Jakie gry na tym systemie odniosły duży sukces od tego czasu? Ile ich wyszło? A jak nie patrzeć na sam system D&D tylko na najpopularniejsze uniwersum, czyli Forgotten Realms to w ogóle martwy temat. Sprzedały się raczej głównie wśród starych fanów. Tu raczej nie ma co mówić o rezurekcji marki przez Beamdog. I tu ponownie rodzi się pytanie - dlaczego Avowed nie przyciąga ani wyjadaczy, ani nowych? 12 minut temu, some1 napisał(a): W porównaniu z tym całe uniwersum Pillars of Eternity to raptem dwie gry, do tego reprezentujące inny gatunek niż Avowed. Skoro Avowed zrobiło 19 tyś na Steamie i jest dramatem, to jak nazwiesz wynik Deadfire? Dramat + 20%? Uniwersum BG to też 2 gry i to dwudziesto letnie. Bo nie oszukujmy się, że trzon graczy BG3 to fani D&D. Tyle, że gatunek Avowed to powinien być w dzisiejszych czasach plus. Bo tak, PoE to już w ogóle nisza niszy. 17 minut temu, some1 napisał(a): Tak czy inaczej, w temacie sprzedaży mamy póki co bardzo szczątkowe informacje i raczej nigdy się nie dowiemy czy gra osiągnęła zakładane zyski, chyba, że jakiś insider coś chlapnie. Microsoft mocno promuje grę na swoim podwórku, w Xbox app banner Avowed wisi na głównej stronie, do tego wszystkie kluczykownie w dobrych cenach, pudełka i lokalni dystrybutorzy to klucze do Microsoft Store albo Battle.net, a nie na Steam. Tych kopii w statystykach Steama nie zobaczysz. Będzie wiadomo. W tej branży jak się ktoś nie chwali to oznacza, że nie ma czym.
some1 536 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego 9 minut temu, crush napisał(a): I tu ponownie rodzi się pytanie - dlaczego Avowed nie przyciąga ani wyjadaczy, ani nowych? A czemu Deadfire nie przyciągnął? Albo Outer Wilds? To "klapy" tego samego kalibru, według liczby graczy na steam.
crush 3 575 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) 4 minuty temu, some1 napisał(a): A czemu Deadfire nie przyciągnął? Albo Outer Wilds? To "klapy" tego samego kalibru, według liczby graczy na steam. Outer Wilds to był słabiak z problemami bardzo podobnymi do Avowed. Deadfire wydaje mi się, że właśnie przyciągnął starych. Ba. Oni chyba nawet nie celowali w nowsze generacje. Avowed i Outer Wilds w teorii teorii były u podstaw bardziej "zoomer friendly", więc powinny gnieść takie Deadfire. Tylko co z tego skoro całe "mięso" tych gier jest nijakie? Edytowane 25 Lutego przez crush 1
bbandi 452 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Edytowane 26 Lutego przez bbandi 1
Keller 727 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Kupiłem, dzięki za te hejty że geje w grze. 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się