Seeba03 125 Opublikowano 3 Stycznia Opublikowano 3 Stycznia 53 minuty temu, Petru23 napisał(a): lDo tego dochodzi zderzak + to, co pod nim. 4k za czujnik i piastę warta kilkaset zl to trochę duzo, nie sądzisz? Uważam, że to bardzo mało jak za „przestawienie zaparkowanego auta z podskokiem”. Kilka lat wstecz miałem wymieniany zderzak przedni i atrapę w starej Alfie i wówczas likwidacja szkody wyniosła jakieś 6tyś.zł, a obyło się bez wyskoku niczym Adama Małysza z progu i lądowania klasycznym telemarkiem Trochę zluzuj, bo za bardzo się napinasz prostym tematem szkody komunikacyjnej.
Boldwyn 121 Opublikowano 3 Stycznia Opublikowano 3 Stycznia (edytowane) W dniu 23.12.2024 o 09:03, baQus napisał(a): jego miejsce zajął Focus MK2 Bardzo miło wspominam to autko, mój Mk2 1.6 TDCI woził mnie dzielnie przez 9 lat, sprzedany 6 lat temu znajomemu i nadal go czasem na ulicy spotykam Edytowane 3 Stycznia przez Boldwyn
dannykay 621 Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia Passat za cmoka z ciężarówką wyszedł chyba z 13k zł, a nawet lamp nie wymieniali. Natomiast łączenie piasty z puknięciem w przód to ciekawy tok rozumowania u mnie w wyniku tego dzwona pękła pompka od webasto i mi tego nie uznali. Musiałem z własnej kieszeni naprawiać. A przypominam, że mnie przestawiła ciężarówka dobre kilka metrów do tyłu na zapiętym drivie.
Krzysiak 1 523 Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia Po prawie 2 tygodniach postoju C5 wywalił błąd ABS/ESP, diagbox wskazał prawy tył, charakterystyka błędu - spójność. Trzeba będzie tam zajrzeć a tu akurat mnie jakaś grypa dopadła.
miro 706 Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia (edytowane) W dniu 2.01.2025 o 19:33, Kowal_ napisał(a): Jeżeli ubezpieczyciel łyknie wymianę piasty i czujnika abs przy uderzeniu w przód w stojące auto to masz duże szczęście bo to na pewno nie od tego. Czujnik abs jest w zwrotnicy i tak i nie np VAGi mają tak zwany pierścien impulsowy umieszczony na piaście koła który zlicza i przekazuje do czujnika często ktoś powymienia czujniki bo tak wskazuje vcds a winny jest przerdzewiały pierścien i jego (cała piastę ) trzeba wymienić. Edytowane 4 Stycznia przez miro
marko 714 Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia BTW. jak było puknięcie na zgaszonym silniku z wbitym biegiem, a auto zostało przesunięte, to profilaktycznie sprawdziłbym czy rozrząd zgadza się na znakach. Żeby nie było, że przeskoczył np. o jeden ząbek i póki nikt nim nie jeździ, to nie widać problemu. 1
baQus 22 Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia 19 godzin temu, Boldwyn napisał(a): Bardzo miło wspominam to autko, mój Mk2 1.6 TDCI woził mnie dzielnie przez 9 lat, sprzedany 6 lat temu znajomemu i nadal go czasem na ulicy spotykam Ja do Focusa miałem kilka podejść już - w 2009 (wybrałem Vectrę B V6), 2012 (wybrałem Vectrę C OPC), 2019 (wybrałem BMW E61) roku i teraz dopiero się zdecydowałem Jak na razie, po 300 km jestem zadowolony.
Krzysiak 1 523 Opublikowano 6 Stycznia Opublikowano 6 Stycznia W dniu 4.01.2025 o 12:00, Krzysiak napisał(a): Po prawie 2 tygodniach postoju C5 wywalił błąd ABS/ESP, diagbox wskazał prawy tył, charakterystyka błędu - spójność. Trzeba będzie tam zajrzeć a tu akurat mnie jakaś grypa dopadła. Tak jak żem czuł...2 tygodnie postoju i nagle błędy z dupy - naładuj najpierw aku. Naładowałem i jak ręką odjął 😅😂 1
serwal4 162 Opublikowano 6 Stycznia Opublikowano 6 Stycznia W temacie aku: Roczny aku (listopad 2013r, mierzony przy montażu, żaden leżak) + niecałe 2km do pracy + jedna noc -11'C i wczoraj 1. raz ujrzałem komunikat "Ładowanie akumulatora" poprzedzony fleszem klucza serwisowego i czerwonego komunikatu "Sprawdź samochód"; Na początku schiza, że alternator umiera...
Krzysiak 1 523 Opublikowano 6 Stycznia Opublikowano 6 Stycznia Ten na wiosnę będzie miał albo 6 albo 7 lat, także ma prawo. Choć też żona mu nie pomaga, bo nie wiem po co wiecznie kręci tą wajchą od świateł mając automatyczne. No i lubi zostawić go na postoju na całą dniówkę przykładowo. Tryb ekonomiczny odcina mijania czy drogowe, ale postoju nie.
marko 714 Opublikowano 6 Stycznia Opublikowano 6 Stycznia W służbowym (2022) przed świętami wymieniony akumulator. Ciągle wywalał komunikat o niskim napięciu.
larry.bigl 453 Opublikowano 6 Stycznia Opublikowano 6 Stycznia 4 godziny temu, marko napisał(a): W służbowym (2022) przed świętami wymieniony akumulator. Ciągle wywalał komunikat o niskim napięciu. W 2 letnim aucie?😱
Petru23 251 Opublikowano 21 Stycznia Opublikowano 21 Stycznia (edytowane) W dniu 3.01.2025 o 22:46, marko napisał(a): Nie. 4tysiące złotych to nie jest dużo, jeśli robisz w autoryzowanym serwisie. Raz: koszt części OEM, dwa koszt roboczogodziny. Było wielokrotnie pisane, w tym też przeze mnie. Zgłoś co nie działa i czekaj na decyzję. Jeśli Ci to uznają, to fajnie, ale jak nie uznają to nie będzie też żadne zaskoczenie. Serwis wpisze do protokołu wszystko co się da, bo tak zarabiają. Im większa wycena, tym więcej kasy dla serwisu. Proste jak budowa cepa. Jeśli ubezpieczalnia stwierdzi, że w wycenie jest zbyt duża kreatywność serwisu, to wyślą rzeczoznawcę do weryfikacji uszkodzeń. Auto dziś odebrane. Atrapa chłodnicy i czujnik ABS. Wartość odszkodowania uwzględniała również wcześniejszą diagnostykę. Auto oddane sprawne, czyste i pachnące. Środek też wysprzątali. I miesiąc darmowej jazdy kumkwakiem (no, poza paliwem). Edytowane 21 Stycznia przez Petru23 1
baQus 22 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Pierwszy raz w życiu mam taką sytuację - sprzęgło praktycznie się skończyło z dnia na dzień. W piątek wszystko ok, w sobotę rano ciężko wchodziły biegi i ślizga się tarcza. Płynu nie ubyło. Tak, czy owak - całość do wymiany, ale dotychczas padające sprzęgło było bardziej rozłożonym w czasie procesem.
Petru23 251 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia Pozycyjna prawa i lewa mijania. Żarówka oczywiście.
Katystopej 985 Opublikowano 29 Stycznia Autor Opublikowano 29 Stycznia 3 godziny temu, Petru23 napisał(a): Pozycyjna prawa i lewa mijania. Żarówka oczywiście. Tył czy przód?
Kakarotto 728 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia Dziś jak jechałem do pracy, auto nagle weszło w tryb awaryjny. Pierwszy raz coś takiego się mi przydarzyło. Mam nadzieję, że to nic poważnego.
jarux 42 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia W dniu 6.01.2025 o 12:19, marko napisał(a): W służbowym (2022) przed świętami wymieniony akumulator. Ciągle wywalał komunikat o niskim napięciu. W służbowej yarisce cross(2024) po 3 tygodniowym postoju aku pomocniczy miał lekko ponad 2V Gdzie ten akumulator jest jedynie potrzebny do podniesienia elektroniki do czasu załączenia się głównej przetwornicy. 1 1
KamcioGF 67 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia Mój ostatnio coś złapał, że raz silnik chodzi cicho i ma moc a innym razem jak się go odpali chodzi zauważalnie głośniej, brakuje mu trochę mocy a jak depnie się do końca to czkawki dostaje. Próbowałem z benzyną 98 ale loteria jak była tak jest.
Petru23 251 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia 20 godzin temu, Katystopej napisał(a): Tył czy przód? Przód. 18 godzin temu, Kakarotto napisał(a): Dziś jak jechałem do pracy, auto nagle weszło w tryb awaryjny. Pierwszy raz coś takiego się mi przydarzyło. Mam nadzieję, że to nic poważnego. Polecam to. Przydaje się. W dniu 27.01.2025 o 12:24, baQus napisał(a): Pierwszy raz w życiu mam taką sytuację - sprzęgło praktycznie się skończyło z dnia na dzień. W piątek wszystko ok, w sobotę rano ciężko wchodziły biegi i ślizga się tarcza. Płynu nie ubyło. Tak, czy owak - całość do wymiany, ale dotychczas padające sprzęgło było bardziej rozłożonym w czasie procesem. A jakie auto? Ja tak miałem przy lince automatycznie regulowanej i ona była przyczyną.
baQus 22 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia (edytowane) W dniu 30.01.2025 o 15:43, Petru23 napisał(a): A jakie auto? Ja tak miałem przy lince automatycznie regulowanej i ona była przyczyną. Focus MK2, brak linki dlatego pierwsze co sprawdziłem, to czy płyn jest Oddane dzisiaj do mechanika, jutro będzie walczył - w razie czego komplet sprzęgła jest już u niego - jak okaże się jakaś pierdoła, to najwyżej pójdzie do zwrotu Edit: Już wiadomo, pękł docisk. Wymieniony komplet, odebrane i jeździ. Edytowane 31 Stycznia przez baQus
Petru23 251 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego (edytowane) Osłona termiczna nad tłumikiem z tyłu się obluzowała. Widocznie przy wymianie tłumika majster coś ruszył i teraz się mocowania urwały. Jeszcze dziś się za to wezmę, póki kanał wolny i teściu dostępny Edit Zrobione. Przy okazji czujnik parkowania z tyłu się znalazł, wisiał dziad na kablu. Edytowane 1 Lutego przez Petru23
marko 714 Opublikowano 4 Lutego Opublikowano 4 Lutego Drzwi się wzięły i wgniotły A jak wymieniali drzwi, to akumulator padł Drzwi z ubezpieczenia, akumulator z gwarancji. 1
Katystopej 985 Opublikowano 4 Lutego Autor Opublikowano 4 Lutego Ktoś Ci klupnął czy samemu "czasłeś dźwiami"?
marko 714 Opublikowano 4 Lutego Opublikowano 4 Lutego Żona zahaczyła o jakiś murek i zagięła drzwi na dole. Tyle szczęścia, że nie poszło po progu ani po tylnym nadkolu. Więc naprawa była banalna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się