Skocz do zawartości

Mój Garaż / moje Auto.... dodaj swoje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, Krzysiak napisał(a):

Te kołpaki to nawet pasują :E 

nic nie pasuje, ale tak ma byc, jeszcze bym okleil kazdy panel w inny kolor ale szkoda mi kasy narazie na pierdoły 

Opublikowano (edytowane)

Dziś dołączył kolejny złomek :E 2015rok, 2.0bhdi 150KM (będzie trzeba pomyśleć o czipsie na wiosnę), bezwypadek, choć 2 elementy malowane po przycierkach parkingowych (bratowa nie ogarniała czasem gabarytu :E ).

 

2bScEvn.jpeg

Edytowane przez Krzysiak
  • Like 6
Opublikowano

Ech no to u mnie najdziwniejszy wybór jaki mógł być, ale uwielbiam to auto:

 

Nissan X-Trail 2024 w hybrydzie "e-power" z 4x4 "e4orce". Ma silnik 1.5 3-cylindry, który jest generatorem prądu dla dwóch silników elektrycznych :E 
Wyposażenie Tekna + Pakiet Premium, czyli wszystko co było w katalogu.

 

IMG_1891.thumb.jpg.bf23924d1c7afa8f2828bf3f79dc5275.jpgIMG_1899.HEIC

  • Like 2
Opublikowano
9 godzin temu, Tornado3 napisał(a):

dziwne, żeby większe auto miało więcej miejsca ? :D

W cenie A4 jest BMW 3, które prowadzi się dużo lepiej i materiały w środku też są lepszej jakości. Od VAG'a ma się SuperBa taniej niż A4, a dla mnie to jest ten sam poziom wykończenia wnętrza ( siedziałem w obu). Silniki i skrzynie są chyba nawet te same?

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, KiloKush napisał(a):

Silniki i skrzynie są chyba nawet te same?

Oj nie wiem czy SuperB nie ma silnika montowanego w poprzek a A4 wzdłużnie. To powoduje, że o ile słupek silnika jest taki sam to reszta jest inna. Z resztą daleko szukać, sam się rozglądam za nowym samochodem i w samochodach takich jak Cupra Terramar, VW Tiguan czy Tayron silnik 2.0 TSI 204KM występuje bez żadnej hybrydy. A w Audi ten sam silnik montowany jest już jako bardzo rozwinięty koncept mHev z motorem elektrycznym o mocy 26KM, gdzie na elektryku da się już ruszać bądź też przejeżdżać na nim krótkie odcinki. Bardzo fajne rozwiązanie, które znacząco obniża spalanie w mieście. I taką samą hybrydę Audi daję też do swoich diesli. W markach Vaga póki co próżno szukać tego rozwiązania.

Edytowane przez trepek
Opublikowano
14 godzin temu, trepek napisał(a):

Oj nie wiem czy SuperB nie ma silnika montowanego w poprzek a A4 wzdłużnie. To powoduje, że o ile słupek silnika jest taki sam to reszta jest inna. Z resztą daleko szukać, sam się rozglądam za nowym samochodem i w samochodach takich jak Cupra Terramar, VW Tiguan czy Tayron silnik 2.0 TSI 204KM występuje bez żadnej hybrydy. A w Audi ten sam silnik montowany jest już jako bardzo rozwinięty koncept mHev z motorem elektrycznym o mocy 26KM, gdzie na elektryku da się już ruszać bądź też przejeżdżać na nim krótkie odcinki. Bardzo fajne rozwiązanie, które znacząco obniża spalanie w mieście. I taką samą hybrydę Audi daję też do swoich diesli. W markach Vaga póki co próżno szukać tego rozwiązania.

IMHO Audi się kupuje dla quattto+DSG+2.0TDI/TSI nie wspominając o 5 cylindrowych. Ale kupno 150KM + FWD + DSG jak dla mnie jest bez sensu. To pierwsze combo daje dobre osiągi i poprawia główną wadę Audi czyli prowadzenie. To drugie daje to co może dać każdy producent tylko w większej cenie i zdecydowanie droższych naprawach. Bo osiągi takiego 2.0 TSI 150KM daje każdy producent. Nawet w samym koncernie VAG mamy według mnie lepiej wyceniona konkurencję dla A4 i wolałbym zdecydowanie lepiej wyposażonego Passata czy Octavię niż A4.

Opublikowano
10 godzin temu, KiloKush napisał(a):

Ale kupno 150KM + FWD + DSG jak dla mnie jest bez sensu.

bo ? każdy potrzebuje dużo mocy ?  1.2 w VAGu też się kiedyś dobrze sprzedawało,  tak samo wszystkie wersje 1.4, większość konfigów z dsg(stronic ) i znakomicie dawało sobie radę

każdemu według potrzeb...

sam mam od 12lat prawie 300PS w TSI i naprawdę nie ma gdzie tego wykorzystać...

 

10 godzin temu, KiloKush napisał(a):

Audi się kupuje dla quattto

ale wiesz że audi w słabszych silnikach nawet z silnikiem wzdłuznym to teraz haldex a nie torsen. czyli tak naprawdę auto z napędem na przód,  z dołączanym tyłem w razie potrzeby

 

czasy kiedy silnik wzdłużny łączony był tylko i wyłącznie z prawdziwym quattro czyli torsenem odeszły parę lat temu do lamusa.

kiedyś to było jasne, poprzeczny ( a3 i inne na podwoziu golfa ) haldex, a większe z silnikiem wzdłużnym to torsen. teraz zależy od silnika

 

 

 

 

 

Opublikowano
14 godzin temu, miro napisał(a):

bo ? każdy potrzebuje dużo mocy ?  1.2 w VAGu też się kiedyś dobrze sprzedawało,  tak samo wszystkie wersje 1.4, większość konfigów z dsg(stronic ) i znakomicie dawało sobie radę

każdemu według potrzeb...

sam mam od 12lat prawie 300PS w TSI i naprawdę nie ma gdzie tego wykorzystać...

 

ale wiesz że audi w słabszych silnikach nawet z silnikiem wzdłuznym to teraz haldex a nie torsen. czyli tak naprawdę auto z napędem na przód,  z dołączanym tyłem w razie potrzeby

 

czasy kiedy silnik wzdłużny łączony był tylko i wyłącznie z prawdziwym quattro czyli torsenem odeszły parę lat temu do lamusa.

kiedyś to było jasne, poprzeczny ( a3 i inne na podwoziu golfa ) haldex, a większe z silnikiem wzdłużnym to torsen. teraz zależy od silnika

 

 

 

 

 

Bo Mondeo 1.6/1.5 EB lub Insignia 1.5T palą zdecydowanie mniej niż A4 2.0 TSI, a wrażenia z jazdy podobne.

 

Nie ważne czy haldex czy torsem. Mało mnie obchodzi co tam jest. Fakt jest taki, że szybki automat+ AWD daje dużo jeśli chodzi o osiagi, zwłaszcza 0-100. A DSG +2.0TSI to daje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • No faktycznie wygląda to przeciętnie. Screeny podrasowane jakieś w necie latają Optymalizacja dobra. Grubo ponad 90 fps-4k Epic Q FG. Ściny niestety są co jakiś czas. Mutanty faktycznie za bardzo wytrzymałe. Trzeba będzie unikać z nimi walki jak tylko się da.
    • Tylko NV promowała strasznie wtedy FG. Ciekawe co teraz wymyślą żeby wydoić więcej kasy.
    • Wczoraj w nocy dopiero ściągnęła mi się gra, odpalam i wyświetla się napis "porada nr 77: sen jest ważny coś tam coś tam..." myślę sobie, rzeczywiście! Wyłączyłem grę i poszedłem spać.
    • Słynna produkcja FromSoftware z 2015r. której remastera/portu na PC gracze wciąż nie mogą się doprosić:     Cóż, wygląda na to, że skoro "nie przyszła góra do Mahometa, przyszedł Mahomet do góry". Tekst z początku października: Kolejny exclusive z PlayStation 4 grywalny na PC. W dodatku w 60 fps   Film z 21.11 pokazujący aktualny stan i wydajność na emulatorze ShadPS4:   Trafiają się jeszcze błędy (2m15s, 6m50s na powyższym filmie), są spadki animacji i podobno gra potrafi łapać crashe, ale jest już raczej "bliżej niż dalej". Z komentarzy: Jest tam również wspomniane o wyciekach pamięci (memory leak). Mimo wszystko jestem zaskoczony że wygląda i chodzi to już tak dobrze.   Swego czasu, jak Demon's Souls zaczął śmigać na RPCS3, to Sony wypuściło remake tej gry. Kto wie- może w tym przypadku będzie podobnie?
    • Famitsu udostępniło dane ze sprzedaży gier i konsol w Japonii za ostatni tydzień. Jeśli chodzi o gry, to zwycięzca jest tylko jeden. Dragon Quest III Remake zanotował fantastyczny start. Jeżeli chodzi o PlayStation 5 Pro, to mówimy o dużym spadku zainteresowania. W zeszłym tygodniu było to 78 086 konsol, a teraz liczba wynosi 13 878. To jednak wciąż nieco więcej od PlayStation 4 Pro w analogicznym okresie. Switch błyskawicznie wrócił na pozycję lidera. Nintendo sprzedało w ostatnim tygodniu aż 62 158 konsol. Zobaczymy, jak sytuacja będzie prezentować się w następnych rankingach. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...