GordonLameman 819 Opublikowano 1 Grudnia Opublikowano 1 Grudnia Ja dziś zauważyłem rowki na tarczy, więc muszę na serwis z reklamacją pojechać. Podobno znany problem. Haka nie mam, bo też nie mam nic do ciągnięcia Po Octavii, która potrafiła ześwirować z multimediami, infotainment Nissana jest ostoją stabilności. Raz mi zniknęły tylko oba profile kierowców Natomiast świetnie się to prowadzi i nawet gdzieś tam władowałem się w teren - było nieźle. Bardzo wygodne i przyjemnie ciche we wnętrzu - z wyłączniem jazdy 160 km/h, wtedy kosiarka trochę wyje. Bose nieco rozczarowujący, ale i tak niezły. 1
Totek 117 Opublikowano 2 Grudnia Opublikowano 2 Grudnia (edytowane) Stałem się fryzjerem. Kolejne moje wozidło, TT MK2 w jedynym słusznym motorze 3.2 VR6 250 kucy quattro. 313 tys przebiegu, jeszcze full oryginał ale będzie zrobiony wydeszek . Skrzynia automat DSG, wybrałem świadomie bo stanie w Trójmiejskich korkach ponad godzinę sprawia, że mam nogę jak Pudzian. Spalanie 11.2 (75% autostrada, 25% miasto/korek) więc uważam, że jest super, a nie żałuję wciskania w podłogę bo dźwięk silnika to poezja. Auto prowadzi się obłędnie, zjada zakręty, trzyma się lepiej od mojego Civica EG. W porównaniu do TT mk1 jest o klasę wyżej. Na razie jestem zadowolony, to taki rozsądny kompromis między hot-hatchem a supercarem. Edytowane 2 Grudnia przez Totek 2
Colicab 16 Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia W dniu 1.12.2024 o 21:59, GordonLameman napisał(a): Ja dziś zauważyłem rowki na tarczy, więc muszę na serwis z reklamacją pojechać. Podobno znany problem. Haka nie mam, bo też nie mam nic do ciągnięcia Po Octavii, która potrafiła ześwirować z multimediami, infotainment Nissana jest ostoją stabilności. Raz mi zniknęły tylko oba profile kierowców Natomiast świetnie się to prowadzi i nawet gdzieś tam władowałem się w teren - było nieźle. Bardzo wygodne i przyjemnie ciche we wnętrzu - z wyłączniem jazdy 160 km/h, wtedy kosiarka trochę wyje. Bose nieco rozczarowujący, ale i tak niezły. Miałem toyotę, gdzie po zwykłym postoju na biegu tarcze zlepiały się z klockami, pajace na grupach znafcuf, że się nie znam, tak ma być, trzeba jeździć, ASO nie uznało żadnej wady, także tego, że tarcze biły przez kolejny tysiąc km i nie przestały - przebieg 2-4k km. Centrala poza granicami jednak była zainteresowana wymianą w ramach gwarancji, a nie za 11k jak mi proponowano. Po wymianie popchnalem za rozsądny pieniądz W dniu 2.12.2024 o 07:47, Totek napisał(a): dźwięk silnika to poezja. V6 to duża kosiarka, która brzmi jak gunwo. Nienawidzę dźwięku V6, albo R5 albo V8.
Kowal_ 132 Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia (edytowane) Akurat vr6 nie brzmi ani jak v6 ani r6, dźwięk zupełnie inny i niepodrabialny Edytowane 3 Grudnia przez Kowal_ 1 1
Totek 117 Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia 2 godziny temu, Colicab napisał(a): Nienawidzę dźwięku V6, albo R5 albo V8. Dokładnie jak pisze kolega wyżej, to VR6, to zupełnie inna charakterystyka dźwięku. Osobiście za zwykłym V6 też nie przepadam, tak samo europejskie V8 też ma średni dźwięk. 1
huudyy 32 Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia 3 godziny temu, Colicab napisał(a): V6 to duża kosiarka, która brzmi jak gunwo. Nienawidzę dźwięku V6, albo R5 albo V8. a V10? poprę przedmówców, VR6 nie brzmi jak "typowe" V6, ostatnio miałem okazję się przejechać i jest to naprawdę fajny pomruk
johny11 43 Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia @GordonLameman albo mnie pamięć myli albo miałeś jakiegoś fiata z którym miałeś kupę problemów
GordonLameman 819 Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia Miałem, Bravo. Pozbyłem się go w 2017 roku - on mnie też wyleczył z używany samochodów
KiloKush 84 Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia Nie każde V6 brzmi źle Nawet to moje V6 akurat za dźwięk to lubię
Krzysiak 246 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia (edytowane) 13 godzin temu, GordonLameman napisał(a): Miałem, Bravo. Pozbyłem się go w 2017 roku - on mnie też wyleczył z używany samochodów Dobrze pamiętam, że to ten co nie przeliczyłeś sobie kW na KM i byłeś przekonany że tych kuni więcej niż było w rzeczywistości? 15 godzin temu, Totek napisał(a): Dokładnie jak pisze kolega wyżej, to VR6, to zupełnie inna charakterystyka dźwięku. Osobiście za zwykłym V6 też nie przepadam, tak samo europejskie V8 też ma średni dźwięk. Swego czasu na zlocie motolaba japońskie V6 siedzące we francuskiej budzie w kwestii brzmienia jednogłośnie pokonało bawarskie V8 Edytowane 4 Grudnia przez Krzysiak 1
bergercs 173 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia (edytowane) Ten francuski Shrek to pokonywał również większość ówczesnych bawarek na drodze :-) Ciekawe co tam u Skee - wciąż z tą Greczynką? Edytowane 4 Grudnia przez bergercs
Krzysiak 246 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia 2 minuty temu, bergercs napisał(a): Ciekawe co tam u Skee - wciąż z tą Greczynką? Coś mi się kojarzy, że nie. Zaś w kwestii posiadanego pojazdu na grupie 508 mi gdzieś mignął swego czasu... Shreka zmienił na 508GT w sedanie z 11 roku.
GordonLameman 819 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia 29 minut temu, Krzysiak napisał(a): Dobrze pamiętam, że to ten co nie przeliczyłeś sobie kW na KM i byłeś przekonany że tych kuni więcej niż było w rzeczywistości? NIE. NIGDY TAK NIE BYŁO! NIC TAKIEGO NIE MIAŁO MIEJSCA! 1 2
bergercs 173 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia Nic nie przeliczał, handlarz go czysto po handlarsku robił w bambuko :-)
KiloKush 84 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia 3 godziny temu, Krzysiak napisał(a): Dobrze pamiętam, że to ten co nie przeliczyłeś sobie kW na KM i byłeś przekonany że tych kuni więcej niż było w rzeczywistości? To był tuning Stage 0.5. Bez komputera, wystarczy dowód. Tunerzy go nienawidzą. On robi moc gdy Coobcio się dalej zastanawia dlaczego soft pod ochronę skrzyni obcina moment przy 400 nm w Saabach.
GordonLameman 819 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia 53 minuty temu, bergercs napisał(a): Nic nie przeliczał, handlarz go czysto po handlarsku robił w bambuko :-) #takbyło
dannykay 42 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia (edytowane) Z alfy się już dawno wyleczyłem, ale nie mówcie, że to brzmi źle Edytowane 4 Grudnia przez dannykay 1
Colicab 16 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia W dniu 3.12.2024 o 19:08, Totek napisał(a): Dokładnie jak pisze kolega wyżej, to VR6, to zupełnie inna charakterystyka dźwięku. Osobiście za zwykłym V6 też nie przepadam, tak samo europejskie V8 też ma średni dźwięk. No dobra, VR6 jest niewiele lepsze od V6. Ale lepsze. W dniu 4.12.2024 o 11:12, bergercs napisał(a): Ciekawe co tam u Skee - wciąż z tą Greczynką? jak z nim gadałem parę lat temu to miał vel satisa, ale to tak aktualne jak stopy NBP sprzed pandemii
Krzysiak 246 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia (edytowane) Teraz na pewno ma 508 2.2hdi, bo nawet przedwczoraj pisaliśmy chwilę na grupie. Edytowane 6 Grudnia przez Krzysiak
green1985 37 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia 4 godziny temu, Colicab napisał(a): No dobra, VR6 jest niewiele lepsze od V6. Ale lepsze. V6 zły? Miałem parę V8, nie powiem, ten głęboki dźwięk na niskich obrotach swoje robi. Ale obecna wiertarka V6 mi tam bardzo leży, praktycznie za każdym razem w zakresie 5-7,2 tyś obrotów banan z automatu się pojawia Film nie mój, ale mam to samo combo, tzn. silnik + decat + armytrix:
GordonLameman 819 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia 30 minut temu, Krzysiak napisał(a): Teraz na pewno ma 508 2.2hdi, bo nawet przedwczoraj pisaliśmy chwilę na grupie. Niech no tu wejdzie, gorol jeden
KiloKush 84 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia Kiedyś robiłem u klienta porównanie BMW X6 xDrive40i vs Porsche Cayenne 3.0 V6 340KM. W BMW silnik wył jak 4 cyl w hondzie. V6 w Porsche jednak dużo lepiej brzmiało i sam silnik nie wył aż tak jak kosiarka.
Colicab 16 Opublikowano 6 Grudnia Opublikowano 6 Grudnia Godzinę temu, green1985 napisał(a): V6 zły? Miałem parę V8, nie powiem, ten głęboki dźwięk na niskich obrotach swoje robi. Ale obecna wiertarka V6 mi tam bardzo leży, praktycznie za każdym razem w zakresie 5-7,2 tyś obrotów banan z automatu się pojawia Film nie mój, ale mam to samo combo, tzn. silnik + decat + armytrix: Z modami to i Seicento brzmi dobrze. Miałem V6 bez żadnych zmian i brzmiało źle. Wcześniej podobnie z V8 i było dobrze. I R5, i 3 cylindry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się