Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, some1 napisał(a):

Jeszcze jeden trochę zapomniany FPS. Soldier of Fortune. W swoim czasie gra szokowała realistycznym, czy nawet przerysowanym wpływem pocisków na ludzkie ciało. Rany po kulach w miejscu trafienia, przestrzeliny na wylot, odstrzeliwanie kończyn, flaki, kości. Nie pamiętam, żebym w żadnej innej grze widział podobne efekty w takiej ilości, może w Soldier of Fortune 2, ale tam chyba już trochę spuścili z tonu i poszli w kierunku "poważniejszego" shootera. 

Pierwsze 2 misje (metro i pociąg) przejdę z zamkniętymi oczami.

 

moja pierwsze gra, w którą zagrałem na wówczas nowej Riva TNT2 :E 

 

 

edit: japierdziele, przeglądam temat i co post to kolejne uderzenie wspomnieniami... kiedyś to było, to se ne vrati 

Edytowane przez huudyy
Opublikowano

Oparta o drugą edycję systemu Advanced Dungeons & Dragons klasyczna gra RPG z widokiem izometrycznym, opracowana przez twórców serii Fallout z firmy Black Isle Studios. Fabularny majstersztyk i bez wątpienia jedne z najlepszych dialogów w dziejach gier.

 

Planescape: Torment

Premiera: 10 grudnia 1999

17371177430873834853211172655997.jpg.0390262533f446613bf136e9d628ed3f.jpg

 

  • Like 9
Opublikowano (edytowane)

143539984.webp.bdbcfadd904b67c766e2346e88b7ad78.webp

 

2003r. Polanie 2 / Knightshift. Uwielbiam z polskim dubbingiem - idą idą, jeden z pałą, drugi z dzidą! Bardzo klimatyczny RTS, trochę do Spellforce bym porównał. Żal, że nie wyszła kontynuacja.

 

6331_57_3.jpg.a0dcf9707a5d2e6e9cb47537aa851e2b.jpg

Edytowane przez Keller
  • Like 6
Opublikowano

O, ze złotej ery RTSów przypominało mi się The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth 1 & 2. Kampania była lepsza w pierwszej części moim zdaniem, ale druga gameplayowo ulepszyła to co pierwsza robiła bardzo dobrze. Gry mają nawet swoje małe community z tego co kojarzę, dalej żywe.

MV5BZGM2ZDY1ODAtNzgxMC00NzQxLTkyZWItMjRkMjA2ZDQyZjVkXkEyXkFqcGc@._V1_.thumb.jpg.2e9183222d427eb28351e9c9bf36076c.jpg

 

Data wydania: 6 grudnia 2004
Producenci: EA Los Angeles, Ripple Effect Studios
Wydawca: Electronic Arts

 

lordrings_219808.jpg.aafb35027a824c5423730c2be9a87294.jpg

 

Data wydania: 28 lutego 2006
Platformy: Microsoft Windows, Xbox 360
Producenci: EA Los Angeles, Ripple Effect Studios
Wydawca: Electronic Arts

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Warcraft 2: Tides of Darkness

 

m93824529953_1.jpg

 

Producent: Blizzard

Wydawca : Blizzard

Wydawca PL: CDProjekt S.A

Premiera: 14.03.1995

 

Kontynuacja przebojowej strategii RTS studia Blizzard Entertainment z 1994 roku. Akcja Warcraft II: Tides od Darkness przenosi nas do znanego z pierwowzoru świata Azeroth.

 

Jeden z najlepszych RTSów tamtych lat, grało się po LANie, dwa kompy połączone RJ45 i jazda, bez żadnych routerów, switchy itd, tylko gracze się zmieniali i impreza trwała, grało się też w singla, ja lubiłem skirmishe orkami oczywiście, pierwszy raz ograna na 486DX4/100. :D Takie kiedyś Blizzard robił gry, zajebiste, miodne, mega grywalne i kultowe, była dostępna na GOGu razem z Warcraft: Orcs & Humans, ale już nie jest, na BattleNet jest dostępny Remaster, ale ja go nie potrzebuję, wystarczy mi wersja z GOGa.

  • Like 5
Opublikowano

RTSowo się zrobiło, więc pora na Magnum Opus gatunku, grę idealną, po której robienie erteesów stało się bezsensowne. 

 

Company of Heroes

 

17371275544832200374825039326919.jpg.f2791c0d9e6227effecee28e447ddb5f.jpg

 

93/100 na mecie, przytłaczająco pozytywnie na Steamie. 

 

Kampanię przeszedłem ze trzy razy, oba dodatki oczywiście też, plus kilka dobrych godzin przegranych w CoH Online. Wszystko, o czym sobie marzyłem w erteesie, było w tej grze. 

  • Like 5
  • Upvote 1
Opublikowano

Ja też bardzo milo wspominam poniższa produkcje, ostro mi w tamtych czasach kompa zarzynała.

 

World in Conflict

 

image.png.93d3ace07b133206d57114f90b221f2f.png

 

Producent - Massive Entertainment

Wydawca -  Sierra Entertainment

Data wydania - 18 września 2007

  • Like 5
Opublikowano

W dzieciństwie gra moich marzeń. 

Nigdy nie ogralem oczywiście w oryginale, nie miałem GB, inne czasy. Na szczęście dość szybko powstały emulatory na PC i tam miałem okazję przejść pierwsze dwie części. Pierwszy raz po angielsku z poradnikiem :D

 

Pokemon RED/BLUE/GREEN

Data wydania: 

27 lutego 1996 (Japonia – Red i Green)

30 września 1998 (USA)

21 października 1999 (Europa)

Producent: Game Freak 

Gatunek: jRPG

 

17371318770718132048177496928598.jpg.4fd66e68028059ab400c8ec24b59b38c.jpg

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano

Zastanawialem sie czy WICa wrzucać bo było napisane - przed 2007 .. ale tak gierka była mega .. A ja wtedy bogacz miałem E8500@5GHz, 16GB RAMu i gtx 260 SLI :) i Windows Vista :)

 

Opublikowano
1 minutę temu, Yedi napisał(a):

Zastanawialem sie czy WICa wrzucać bo było napisane - przed 2007 .. ale tak gierka była mega .. A ja wtedy bogacz miałem E8500@5GHz, 16GB RAMu i gtx 260 SLI :) i Windows Vista :)

 

To proste gry które skończyły 18+ lat :)

Opublikowano (edytowane)

Wrzucamy tylko gry PC? Bo jeśli nie, to przypominajka o gierkach z "pegazusa" też ma znaczenie.

 

The Ultimate Stuntman - 1990 r. NES.

Polecam złotą czwórkę i złotą piątkę (typ kadridża, choć dziś można emulować). Od Codemasters zawsze gierki super grafika, muzyka.

 

 

Ból takich konsol byl taki, że nie dało się sejwować, a gierki często były trudne. No ale z drugiej strony jak się widzi że niektórzy w 30 minut przechodzą to by się nie opłacało.

Edytowane przez Keller
  • Upvote 1
Opublikowano

Teraz wstawię grę która dla mnie jest szczególna, mimo tylu lat na karku do dzisiaj ją ogrywam, wersja steam jest przygotowana do współczesnych czasów, ostatnie przejście barbarzyńcą udało się przy 35 zapisach.

Blade of Darkness

Premiera

21 lut 2001 PC

blade1.thumb.JPG.d4f4bf7dce62caec0a7597f04844e4a2.JPG

BLADE.thumb.JPG.30aab465e3523bfefe613d735c6ff834.JPG

blade4kkrasnal.thumb.JPG.6097a42d80800e6c6334bbcdfa0ccaef.JPG

  • Like 4
Opublikowano

image.png.58c836c572a3ab62ffa6096c19913743.png

Uwielbiana przeze mnie gra! Mnóstwo godzin przed nią spędziłem. Szkoda, że nie powstał remake lub chociaż remaster tej gry. Trzecia część to totalna porażka. Najbardziej i do dziś denerwują mnie bugi typu, że moi pomocnicy chodzą se do domu podczas godzin pracy, słabe AI, czyli brak ataków na moje lokale, tylko kurierzy i sporadczynie jakiś gangster do szantażu którego łatwo się pozbyć podczas użycia architekta xD.  No dużo jest niedociągnięć ale fajnie się gra do dziś.

  • Like 2
Opublikowano

Deadly Dozen na podstawie filmu parszywa dwunastka. 

Akcja gry umiejscowiona została w latach 1942 – 1945, a los rzuci nas na rozgrzane piaski Afryki, zielone wzgórza Francji czy też nieprzyjacielską niemiecką ziemię. Będziemy mogli wziąć udział np. w inwazji w Normandii czy operacji Firetorch. 

Ogólnie przyjemna gierka, ciekawe lokacje, dowodzenie oddziałem i możliwość prowadzenia różnych pojazdów. Wiem że wyszła odświeżona wersja gry, ale nie miałem jeszcze przyjemności ograć.

7369243_1.3.jpg

ad173717bfef14f7674435a098162380ad9a7b67276c47009facb927b14b551b_product_card_v2_mobile_slider_639.jpg

  • Like 2
Opublikowano

To i ja dodam coś od siebie.

 

17371476185113927883311733131870.thumb.jpg.0b8f935e31c33aae69b2d7bbfce3e218.jpg

 

Tzar: ciężar korony.

Dodana kiedyś do któregoś KŚ Gry. Mega polubiłem tę grę swego czasu. Chyba nawet na GOG mam ją obecnie. 

 

Ps, obudziliście setki wspomnień w tym wątku 😃

  • Like 3
Opublikowano (edytowane)

No i kolejna super gra. Jak dla mnie najlepsza część i dalej szkoda, że nie powstał remake  tej części:

image.png.4ed3c94e65ff146a211db17f4c684a37.png

 

Kiedyś to tworzyli gry z pasją a dziś to tylko interes. Gry są bez dusz.

Edytowane przez Crew 900
  • Like 3
Opublikowano (edytowane)
Spoiler

 

Blair Witch, część pierwsza: Rustin Parr PC

Blair Witch, volume one: Rustin Parr

Pierwsza odsłona cyklu interaktywnych horrorów rozwijających historię opowiedzianą w filmowym przeboju Blair Witch. Przenosimy się do roku 1941 i jako detektyw musimy zbadać sprawę morderstw dokonanych w miejscowości Burkittsville.

676499828.jpg

414914359.jpg

Rally Trophy.

Historic Rally Trophy to wyścigi samochodowe w których będziemy mogli zasiąść za kierownicą takich cudeniek jak: Ford Cortina, Fiat 600 Abarth czy Morris Mini Cooper i pościgać się po malowniczych trasach.

 

 

Kochałem ten lektor polski w tej grze.

 

Devastation PC

Utrzymana w klimatach post-apokaliptycznych gra akcji FPS umiejscowiona w zurbanizowanym świecie przyszłości, przeznaczona głównie do sieciowych rozgrywek drużynowych, w których uczestniczą zróżnicowane postacie.

 

Pamiętam że było w jakimś CD-ACTION,bądź innym piśmie.

Fajny odstresywacz na tamte czasy.

7380338_1.3.jpg

Boiling Point: Road to Hell PC

Trójwymiarowa gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Akcja gry toczy się w Kolumbii. Gracz musi odnaleźć swoją zaginioną córkę i przeciwstawić się licznym przeciwnikom.

 

 

 

W tą grę miałem przyjemność grać całe 20minut jakoś rok po premierze,pamiętam,że klatkowała i była tragiczna optymalizacja.

Teraz jest do dostania na steamie i GOGU.

 

 

Boiling_Point_-_Road_to_Hell_Coverart.pn

Test Drive Unlimited

 

Nowe wcielenie popularnej serii samochodowej, zapoczątkowanej jeszcze w 1987 roku przez studio Distinctive Software i firmę Accolade.

 

 

Nie było chyba w historii lepszej samochodówki niż TDU.

Pamiętam jak to wyszło i na moim FX 5200 klatkowało,że nie szło grać,potem nowy komp i o ja pierdolę :E

pierwszy-teaser-nowego-test-drive-unlimi

Edytowane przez AldousHuxley
  • Like 4
Opublikowano
W dniu 13.01.2025 o 18:19, Jaycob napisał(a):

Z polskiego podwórka: Earth 2150: The Moon Project 

 

7612719_2.3.jpg

 

Moim zdaniem genialna strategia czasu rzeczywistego, bardzo niedoceniona (?) produkcja.  Bawiłem się świetnie grając kampanie, ale jeszcze lepiej przeciwko kumplom przez LAN, rozbudowując tak długo programy naukowe (co mogło trwać nawet z kilka godzin) aż każdy zdobył atomówki.:D 

 

 

Jak byłem gówniakiem to z ciekawości wyszedłem do kiosku zobaczyć co dodają do gazetki. I była to ta gra, jedyna na którą zajumałem matcke kase z torebki. Pewnie jakies 5,90zł, ale jakie ryzyko żeby w to zagrać.

  • Haha 1
  • Sad 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Nie wiem czy to przestępstwo czy nie, ale dla mnie chora sytuacja. W sądzie? Kiedy już jest akt oskarżenia i toczy się rozprawa? OK. Ale to? Jeśli nie ma na to paragrafów, to trzeba je napisać.  Rozwiń, bo nie wiem na czym nieświadomość w tym konkretnym przypadku polega. 
    • https://store.steampowered.com/news/app/2909400/view/514098767258978258?l=polish   Added DLSS Multi Frame Generation support 
    • Po pierwszym śniegu mogę stwierdzić, że Nokian Snowproof 1 naprawdę spoko. Dobrze się jeździ. W porównaniu do poprzednich Matador Sibir Snow jest przepaść.
    • 1. Czy Curve Optimiser dla integry działa inaczej niż dla CPU? Mi wraz z upływem czasu napięcie zasilające integry rośnie. 2. Po podłączeniu oddzielnej karty graficznej integra mi się nie wyłącza (płyta to MSI PRO B650M-P). To normalne?
    • Obejrzałem wiele opinii przed premierą, tak samo jak wy. Nie było gry, były opinie tych którzy mogli ją przetestować przed premierą.   I to też jest ciekawostka, do czego potrzebni są ci ludzie, skoro gra jest kiepska ? Jaki mieli mieć wpływ ?   Nie wymądrzam się, ale przez ostatnich kilka miesięcy robię ffb i setupy jak najęty i przynajmniej mogę powiedzieć, że byłem na start gry przygotowany żeby ją prawidłowo przetestować.   Wystarczyły mi 3 godziny, żeby znaleźć w grze jej strukturę w zakresie kierowania i ustawień samochodów - dla mnie to jest najważniejsze, to jest baza.   Reszta jest oprawą i przynajmniej w czasie testu nie powinna przeszkadzać. Początkowe okolice 60-70 FPS były grywalne tak jak na konsoli, lagi były tylko na Replay-ach. Ale gra w kokpicie była płynna i nie przeszkadzała w skupianiu się na jeździe. Jedyne co mogło potwierdzać problem, to wskazania licznika FPS.   A potem wydali patch i wydajność jest na oczekiwanym mentalnie poziomie, licznik FPS pozwala uspokoić emocje   Nie wiem kto ma rację, czy ja czy on, nie interesuje mnie to w takim ujęciu. Fakty - przynajmniej te przedstawione - są takie, że co widzę opinię, to nikt nie wchodzi głębiej w ustawienia. Wszyscy wsiadają jadą i narzekają. A w okienku parametrów na temperaturach opon jak byk widać, że są na domyślnym poziomie.   Już samo to nie daje mi podstaw żeby odnosić się do tych opinii poważnie. Ale o zgrozo, wszyscy na nie czekają, na tego typu opinie.   Trailbraking wychodzi gdy samochód się dobrze prowadzi. A jeśli się nie prowadzi, to raczej nic nie wychodzi, co widać na większości opiniujących filmów.     Na razie ludzie, którzy mają lepsze pojęcie o ustawieniach w większości się nie wypowiadają. Fakty są takie, że na razie tylko @GamersMuscle siedzi i rozkminia podstawy i podaje wskazówki.   Resztą się zlatuje na to sępie sabatowisko.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...