Zakup mieszkania od dewelopera
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez Adikon · Opublikowano
Jednak coś jest na rzeczy z tą pamięcią v-cache. Większość zapewne nie widzi problemów, ale są ja niestety widzę ten micro stuttering co zresztą potwierdzają wykresy z capframex. Podobno ma jeszcze wyjść jakaś poprawka biosu związania z pamięcią, ale czy to coś da to wątpię, bo na poprzednich CPU też ludzie mają/mieli stutter. Ogólnie dużo wątków o ryzenach niestety czego przed zakupem nie wiedziałem. Jedynie dziwne jest trochę to, że frametime 0,1 low spadają też nawet w furmarku, gdzie teoretycznie tylko karta graficzna jest testowana, ale nie wiem już sam. Ludzie zmieniali karty graficzne i też nie pomagało.... Oby to jednak poprawili softem w niedalekiej przyszłości. -
Przez rookie0 · Opublikowano
Czyli Ram sam w sobie dobry (przepłacony) ale trzeba pakować 2x32GB? To po co w takim razie 4 sloty? Procesor nie jest w stanie 4 kości o takim taktowaniu obsłużyć tak? -
Przez sert · Opublikowano
Jako ciekawostka - takie małe porównanko podkręconego 8400F do niepodkręconego 7500f w Geekbench 6: 8400F OC (mój): https://browser.geekbench.com/v6/cpu/9564954 7500F stock (losowy z bazy, nie mój): https://browser.geekbench.com/v6/cpu/3990148 Baza 8400F: https://browser.geekbench.com/search?page=1&q=8400f -
Przez NotQuite · Opublikowano
Może od razu po prostu wprowadźmy stan wojenny i będzie te 500 wychodziło? -
Przez caleb59 · Opublikowano
@JeRRyF3D chłop mówi prawdę, jak można tego nie dostrzegać. Ty potrafisz patrzyć szerzej niż tylko na ładną graficzkę w grach? Bo czasami mam wrażenie, że myślisz zero-jedynkowo a tego nienawidzę u ludzi - nie ma "białe i czarne", zawsze masz po środku jeszcze szarość - wiem, że to rozumiesz bo jesteś inteligentny. Unreal 5 rozłazi się jak rak po gamingu - pół biedy gdyby rozwój silnika szedł w parze z szybkością jego używania przez dzisiejszych developerów ale jak słusznie w materiale wyżej poruszono sprawę przenoszenia tych samych problemów na kolejne produkcje. Ten silnik zaczyna powoli robić się przez to memiczny, a tak nie powinno być. Gdzie poprawki na najpoważniejsze problemy ze strony developerów Unreala 5? Dlaczego twórcy wiedząc o tym mimo wszystko wybierają dalej ten silnik? Po co narażają się na krytykę po premierze? Same pytania, a tak mało odpowiedzi. Nie dajmy się zaszczuć i przyzwyczaić do obecnego stanu milcząc i nie podejmując krytycznej dyskusji w ten sprawie bo zostaniemy całkiem niebawem z ręką w nocniku i będzie za późno.
-
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się