Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Biorąc pod uwagę stan współczesnych gier "na premierę" to growa developerka już dawno umieściła beta testy w rubryczce "zbędne wydatki". No nie "Redzi"?. Po co mieliby wydawać na to kasę, kiedy gracze przetestują sami i jeszcze za to zapłacą? Jak gra się sprzeda i przyniesie zyski: "to się załata Panie Januszu" po kilku latach i tyle.

Więc ja optymistycznie patrzę na to AI..., ale jak już zastąpią tych wyrobników robiących gry (najlepiej te słynne Julki z fioletowymi włosami, albo Julków, albo tych określających się jako osobo-postacie Julkowe), to pewnie wymyślą takie AI, które w te ich gry będzie grało...

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
20 godzin temu, VRman napisał(a):

Nie no, jako wspomaganie to spoko. Może to być przydatne narzędzie.

Ale to nie jest żadne wspomaganie, oni wywalą 70% tych niedobitków które zostały w działach QA i zastąpią ich softem. Na końcu zostaną 2-3 osoby żeby nadzorować soft i tyle będziesz miał z działu QA. 

  • Sad 1
Opublikowano

I tak to nic nie zmieni. Babole w grach na premiery są tylko i wyłącznie z powodu braku czasu na dopracowanie produktu i określone terminy wydania. 

Twórcy mają na liście tysiące baboli, a są w stanie naprawić, poprawić lub częściowo tylko kilka % tego wszystkiego do czasu wydania gry. 

 

Druga sprawa gry jak Stalker które są zwalone od podstaw produkcji. Takie gry to w zasadzie trzeba byłoby zakopać i od początku na nowo stworzyć, żadne łatanie nie pomoże, bo tego bubla nie da się załatać. A naklejanie kolejnych plasterków to tylko wpływa, że kilka kropel krwi mniej leję się z ran :E A tam się leje krew wiadrami :E 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

 

"the CPU performance is tremendous"

"the game flies having base CPU times between 2-5ms"

 

:E

Orkę Alexa czas zacząć, zgodnie z tradycją:

Leci w spojler bo rozumiem, że większość nie podziela mojego zdania i nie chce czytać (a powinni! :D szczególnie tym razem, bo rozwalcowuję Alexa pokazując historyczne fakty ) :

Spoiler

Na najszybszym procu do gier na świecie.

5ms to 200fps. 

 

Są już monitory 540Hz. W dual-mode są już nawet 720 i za rok czy dwa będą takie w natywnej.

 

A tu koleś używa takich określeń, jakby było więcej niż komukolwiek potrzeba. :E

Ten gość niereformowalny. To może nie jest taki kwiatek jak stwierdzenie, że strzelanka dynamiczna jak Doom jest grywalna na PC w 60fps, ale kolejny raz gość pokazuje, że ma mnóstwo wiedzy o grafice i programowaniu, ale ZERO zrozumienia perspektywy graczy. 

 

Nie. 200fps to nie jest superwydajność na najlepszym procu. To jest wydajność OK i tylko OK. Dobra to by była taka, żeby chociaż stare monitory 360Hz móc wykorzystać, a bardzo dobra to jakby było 500fps. 

 

Jak na wypatroszony i przerobiony Unreal Engine 5 to oczywiście jest świetnie, ale tyle pierdolenia na DF o postępie, a gry w 200fps mieliśmy już 20 la temu. Mainstream grywać w tylu zaczął ponad dekadę temu. A tu koleś się urywa z choinki i wali tekstem jakbyśmy byli w roku 2004r. i wszyscy właśnie przesiadali się na LCD 60Hz, gdzie 200 to "jakaś kosmiczna wartość". 

 

tremendous:

image.png.8fa3c09ca6ecb9d78a36f1bc454dc1d9.png

 

 

No ekstremalnie dobry fps to 1000fps a nie 200. Do tego pomijając kwestie samego proca, i tak w grze ma spadki do 170fps i pewnie poniżej mimo grania w 1080p na 5090tce. No faktycznie, klaszczmy uszami z zachwytu ;) 

 

POSTEMP! :E

Tymczasem...

 

 

image.thumb.png.3998a960dbf892bee7b0a782b747e425.png

 

Do tego jeszcze kilka jak FEAR, który spokojnie tyle uzyskiwał po wyłączeniu cieni na C2D w 2006r. 

 

image.png.1d28b4fd12be182dc5b8333c2f4b9cea.png

 

 

Ponad 20 lat temu to była normalna bardzo dobra wydajność, a teraz mamy POSTEMP i to jest "extremely good, tremendous" :E

 

 

 

 

Edytowane przez VRman
  • Upvote 2
Opublikowano
W dniu 7.11.2025 o 15:10, lukadd napisał(a):

I tak to nic nie zmieni.

Zmieni. Obecnie pod kątem Q&A już jest ujowo, a będzie jeszcze gorzej. Jak tylko wywalą te niedobitki testerów co jeszcze zostały i przejdą na AI, to tematy będą za(e)bane postami o tym co komu nie działa na skalę, jakiej jeszcze nie znamy. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Tyle, że co z tego, że testerzy znajdują te błędy, babole  i raportują ich tysiące jak one i tak nie są poprawiane :E Bo są tak napięte terminy wydania kolejnego bubla AAA, że nikt nie ma na to czasu :E 

 

kRgIEpm.jpeg

 

Popatrz na tego NPC, tam wszystkie były tak zbugowane, normalnie parodia. Myślisz, że twórcy nie widzieli, nie wiedzieli, że to totalna padaka :E Doskonale wiedzieli, jak również o tysiącach innych baboli, ale nikt i tak nie miał czasu się tym zająć i tego poprawić :E 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, lukadd napisał(a):

opatrz na tego NPC, tam wszystkie były tak zbugowane, normalnie parodia.

No no no, patrzcie państwo, jaki chojrak! Ciekawe, jaką ty miałbyś minę, jakby ci ktoś zaczął wymachiwać laserową giwerą przed nosem! 8:E 

Edytowane przez Zas
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, lukadd napisał(a):

Tyle, że co z tego, że testerzy znajdują te błędy, babole  i raportują ich tysiące jak one i tak nie są poprawiane :E 

Nie uogólniaj - w bardzo wielu grach nadal są naprawiane, i reakcje twórców w zależności od studia potrafią być bardzo szybkie. Oczywiście zdarzają się wyjątki i każdy z nas o tym wie. Tyle, że na ten moment nadal raportujesz to wszystko do ludzi - a jak ich nie będzie, i będziesz raportował to do jakiegoś bliżej nieokreślonego AI/softu/deski rozdzielczej, to nie masz zielonego pojęcia jaką to pójdzie ścieżką. Mam paru kolegów, którzy siedzą dość mocno w CoPilocie czy Gemini, i jak czasami opisują mi jakieś tam procesy, to serio tylko łapać się za głowę. Już widzę jak AI poradzi się z bugiem, że przykładowo Jackiemu pistolet utkwił w głowie w cutscence z Delamainem. 

 

btw. nie wiem co zamieściłeś, ale jedyne co widzę to

 

image.thumb.png.3e466c08b9f4c17a8d821505f431639c.png

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi o AAA to tylko malutka część, terminy gonią i nie mają czasu na pierdoły. Zresztą każdy widzi w jakim stanie niedopracowania wychodzą premierowo gry AAA.

 

@Element Wojny Nie używasz w UK VPN'a? przecież bez tego to ci pół neta blokują.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Zas napisał(a):

W UK Imgura blokują? :E 

Yep

 

Ale z tym pol netu to @lukadd przesadza, w sumie osobiscie prawie nigdy nie spotkalem sie z zablokowanym dostepem.  

 

Jedynie do stronek dla doroslych wiem ze wprowadzili weryfikacje wieku :D Ale to bardzo dobrze, przynajmniej dzieciaki mi nie beda ogladac tego G.

Edytowane przez Sheenek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • A od kiedy graniczymy z Federacją Rosyjską ?  Nie mato jak zlot pelikanów tutaj... ale lubię do kawki przejrzeć te wypociny 
    • Sygnatura wszystko przyjmie. Nie byłeś, nie widziałeś  Równie dobrze może siedzieć na jedynym słusznym i mocarnym 1050ti tocząc nierówną walkę z siłami czerwonych   Czasem się zastanawiam czy tacy ludzie jak on nie piszą takich rzeczy dla beki aby wbić szpilę i "pobudzić" rozmówców i mieć z tego niezły śmiech.
    • Skoro ostatnio przeglądałem tą kwestię to podzielę się wnioskami... Do handheldów wchodzą lepsze ekrany IPS na LTPS - lepsza jasność, kolory, GTG... Ponoć trwałość jest teoretycznie gorsza. W telefonach od jakiegoś czasu są obecne, ponieważ ich technologia wykonania zużywa mniej prądu i ma same zalety, poza kosztami i trwałością. Nie wiem jak z monitorami, kiedyś był problem z większymi matrycami oraz uzyskiem.  RG476h właśnie ma LTPS 120hz, 1280 x 960 i Valve mogłoby odświeżyć Steam Deck LCD podobnym panelem + bebechy z OLEDa lub chociaż zmieniona rewizja płyty względem starego LCD, ale nadal 7nm.   GammaOS ponoć znacznie uprzyjemnia korzystanie z retro konsolek, a niedawno zrobili wersję dla układu T820, więc RG476h akurat skorzystał, mimo świeżej premiery. Inne konsole to m.in. seria rg406, rg556, RG cube i Slide..., może jest coś jeszcze. Przy cenie promocyjnej ~650 zł za 476 tracą sens. System również rozwiązuje problemy z nierównym odświeżaniem ekrany, ponieważ standardowo jest trochę ponad 60 / 120hz po przecinku, ale może producent naprawił to w aktualizacji rg476h.   Konsolki emulujące wszystko z PS2 / Gamecube bez problemu mogą kosztować tyle co używany Steam Deck LCD, więc mają niewiele sensu... Szczególni gdy emulator PS2 na androida jest porzucony, będąc w gorszym stanie niż ten x86. T820 radzi sobie z tymi konsolami, ale nie ze wszystkim grami. Ponoć działa trochę lepiej na GammaOS. Do gier 2D lub prostych 3D raczej nie ma sensu brać czegoś ponad T820, chyba że pojawi się Steam dla ARM. Dla emulacji Switcha, można kupić używanego Switch Lite.  Ewentualnie dla 16:9 można kupić Retroid Pocket 5, ale za ~1000 zł. Można uprzeć się na AYANEO z ryzenem... Ale znowu Steam Deck LCD jest już niedaleko tych cen, a brakuje mu tylko lepszego ekranu. Modyfikacja Deck HD jest już lepsza, ale to nadal "stary" ips, bez ltps.   Koniec końców uznałem, że na takie głupotki nie chcę wydawać więcej, a kompromisy trochę nieodpowiadają mi, poza RG476h, gdzie wolę poczekać na więcej opinii użytkowników. Kupiłem używanego Gamesir G8 oraz Samsung a55 na zablokowanej sieci. Wyszło mniej niż RG406h, ale rozmiar jest dość szeroki, a Samsung jeszcze jedzie.
    • Uwielbiam jak inni wiedzą lepiej jak mam swoje pieniądze wydawać.
    • Nikt normalny nie rozbiera nowego GPU ale ja jak postanowiłem w nowej Inno3d 5070ti dnia pierwszego położyć PTMa na rdzeń zauważyłem, że wszystkie cewki były fabrycznie zalane jakąś żywicą do okoła (kolor przezroczysto-mleczny). Wątpię aby mi się to przewidziało, chociaż robiłem to po nocy zmęczony jak koń po westernie. Może to tutaj tkwi cała magia... a może nie. Tak czy srak nie znam przypadku głośnych cewek w Inno3d co traktuję jako wartość dodaną. No i zawsze jest dupochron w postaci 14 dniowego zwrotu jakby rzeczywiście miało się mega pecha. A tak na marginesie, uwielbiam prosty industrialny styl, więc akurat design Inno3d mnie urzeka. To taki Glock wśród GPU  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...