Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Roman_PCMR napisał(a):

Zaraz pyknie 100 stron komentarzy. Jak na slaba gre calkiem dobry wynik :E 

Dyskusja widzę podobna jak w temacie Dragon Age Veilguard po premierze, też ma prawie 100 stron. Najwięksi fani mówili, poczekajcie do weekendu, wtedy będzie największy peak :E Ta premiera skończy się takim samym "sukcesem" jak DA za kilka miesięcy.

  • Like 1
Opublikowano
4 godziny temu, Sheenek napisał(a):

Czy ja wiem, zawsze bylo slabe

Nigdy nie było AŻ TAK słabe. W ogóle zresztą nie nazwałbym go słabym, było poprawne, do tego zarzuty hardkorów kierowane pod adresem AI tak naprawdę mocno zahaczały o przyjęty model walki - na tej samej zasadzie AI w Batmanie należałoby nazwać idiotycznym. Przy skradaniu się reagowało jednak logicznie i poprawnie, margines błędu dla gracza był spory, ale nie absurdalny, nadal konieczna była uważność i myślenie.

Tutaj natomiast widać wyraźny regres, skradanie nigdy nie było tak kuriozalne, a wrogowie tak ślepi. Jeśli tego nie dostrzegasz, to pokazuje tylko, jak podchodzisz do gier - może AC jest już serią tylko dla takiego targetu... szkoda, bo pomimo licznych jęków tych, czy owych, nawet ostatnie odsłony z kserokopiarki starały się jeszcze być czymś więcej.

 

BTW - po nowym Far Cry, który ponoć powstaje, niczego innego niż upadek, i to nie tylko fabularny, też się nie spodziewam. Chyba, że Tencent po przejęciu UBI jeszcze zdąży z rewolucją (wtedy wyjdzie z tego chińskie pay to win... czyli w sumie jeden pies :E)

  • Confused 1
Opublikowano

Nie wiem na ile to prawda ale z tego co Alex tlumaczyl po rozmowie z devami ubi to akurat te statyczne GI zajmuje okropnie duza ilosc miejsca na dysku. Nawet kilkaset GB.

Samo to jest tez kolejna cegielka dlaczego isc w RT, poza oczywista jakoscia takiego rozwiazania.

  • Upvote 2
Opublikowano
3 godziny temu, zozolek napisał(a):

Po prawie każdej premierze na giełdzie akcje każdej spółki lecą na pysk.

Rynek wycenia przed, po wypuszczeniu jest wiadome że kolejny tytuł to kwestia 2,3,7 lat ? Wiec należałoby kapitał popchnąć dalej.

Zwykle tak, ale tutaj ewakuacja kapitału ma miejsce od dawna, ktoś czekał z wyjściem do premiery by... zwiększyć straty? No nie, jeśli czekano, to w tym wypadku jednak na odbicie po dobrym info. Na razie odbicia nie widać....

Opublikowano
4 minuty temu, Roman_PCMR napisał(a):

Zaraz pyknie 100 stron komentarzy. Jak na slaba gre calkiem dobry wynik :E 

Ta gra prawdopodobnie zaważy o dalszym losie UBI, więc w pewnym sensie jest kultowa, albo UBI jakimś cudem się odbije, albo czeka ich bankructwo i przejęcie. Więc nie ma co się dziwić, że cały świat graczy i finansów dzisiaj przy premierze tej gry patrzy na UBI.

 

Wyobraź sobie, że oni mają już po restrukturyzacji z ostatnich 2 lat gdzie zwolnili jakoś blisko 2k pracowników dalej ~18.5k pracowników, gdzie sam koszt ich utrzymania to ~750mln euro rocznie :E To studio jest na skroś przerośnięte, masa nietrafionych i nie udanych projektów gdzie kasa poszła w błoto, a sprzedaż nowych gier nie spełnia oczekiwań.

 

Dalej mają zmniejszać liczbę pracowników i skupić się na głównych projektach, ale czy już nie jest za późno.

  • Like 4
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Zas napisał(a):

Nigdy nie było AŻ TAK słabe. W ogóle zresztą nie nazwałbym go słabym, było poprawne, do tego zarzuty hardkorów kierowane pod adresem AI tak naprawdę mocno zahaczały o przyjęty model walki - na tej samej zasadzie AI w Batmanie należałoby nazwać idiotycznym. Przy skradaniu się reagowało jednak logicznie i poprawnie, margines błędu dla gracza był spory, ale nie absurdalny, nadal konieczna była uważność i myślenie.

Tutaj natomiast widać wyraźny regres, skradanie nigdy nie było tak kuriozalne, a wrogowie tak ślepi. Jeśli tego nie dostrzegasz, to pokazuje tylko, jak podchodzisz do gier - może AC jest już serią tylko dla takiego targetu... szkoda, bo pomimo licznych jęków tych, czy owych, nawet ostatnie odsłony z kserokopiarki starały się jeszcze być czymś więcej.

Gram na najwyzszym poziomie i wcale nie sa slepi.

Jak juz mowilem, nie mam bezposredniego porownania bo w Valhale gralem na premiere.

 

A ty w jaki sposob to przeanalizowales? Chetnie poslucham.

 

Jak na poziom AC mi wystarczy. To przeciez nigdy nie byla typowa skradanka z wyzwaniem. Moze problem tkwi w twoich wlasnych oczekiwaniach i braku analizy materialu ktory Ubi dostarczal od 15 wydan.

Edytowane przez Sheenek
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@JeRRyF3D@Sheenek
Nie wiem czy widzieliście ten materiał co linkowałem, ale statyczne GI zapisane na dysku nie jest jedynym rozwiązaniem... Już mówiłem, sondy oświetleniowe były używane już w MGS:V oraz The Division, a technika jest rozwijana, choć najwidoczniej zapomniana i niepromowana. W UE 5 pewnie nawet nie jest dostępna.
Bez RT i zapisywania na dysku:
Unity 6 wydaje się rozwijać techniki oświetlenia bez RT. W linkach w opisie jest tyle spraw do rozpakowania, że kilka dni potrzeba by na obejrzenie tego i przetestowanie :E 
Dla mnie RT to graficzne lenistwo, a nie rozwój. 

image.thumb.png.9196c648efb8f74e9fc4ef521d56c10d.png
 

Edytowane przez musichunter1x
literówki
  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
19 minut temu, Sheenek napisał(a):

Akurat sabotaz tez mi po glowie chodzil, bo az ciezko uwiezyc ze ktokolwiek to zatwierdzil az taki glupi jest.

Aktywiści zatrudniają aktywistów.

 

Poszukaj sobie konta na społecznościówkach ludzi od gier które obrały dziwne kierunki. 

  • Like 1
Opublikowano
20 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Nie płakał bo walka w Asasynie nawet nie ma podjazdu do walki i przyjemności tej z GOT i rozwoju postaci w kwesti umiejętności z walki to niebo a ziemia ;) Co ty porównujesz 🤣 A do tego AI w asasynie jest tępe jak but. 

Walka z GoT jest super ale gdzieś tak do połowy rozgrywki. Później nuży niemiłosniernie, szczególnie jak się kroi ciągle tych samych mongołów w inaczej pomalowanej zbroi. Przecież tam w dalszej części gry nie ma praktycznie żadnych urozmaiceń gameplayu i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Ciekawe :E

 

Co do AI to się zgadzam, jest głupkowate ale to chyba każdy kto grał w gry od Ubi doskonale wie.

24 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Jakby gra była by dobra to bys nie musial jej sobie dawkować tylko byś to szarpał jak reksio szynke :E

Rok czasu ? Serio ?

Gra musiałaby być wybitna żebym przy długości 50-60h+ przeszedł ją bez dawkowania, a takie gry wychodzą raz na x-lat. Bez robienia przerw jednym ciągiem przeszedłem chyba tylko Cyberpunka, Wiedźmina 3, RDR2 i Zelde BOTW jeśli chodzi o te dłuższe gry action-RPG. No i Soulsy, ale one aż takie długie nie były - Elden Ringa już musiałem dawkować (dłuższy + za dużo kopiuj-wklej).

 

W Assassyny te nowe zawsza gram na raty i mi z tym dobrze. Chociaż w sumie przeszedłem tylko Origins całe, w Odyssey i Valhalli odpadłem po max 30h (ale mimo wszystko bawiłem sie dobrze do tego czasu - dalej mi się po prostu nie chciało ale co miałem zobaczyć z tych światów, to sobie zobaczyłem).

 

Wspomniane wyżej Ghost of Tsushima też chyba z pół roku przechodziłem, bo druga połowa gry była już nużąca. Mam nadzieję, że Yotei będzie bardziej urozmaicone, może też trochę krótsze bo niepotrzebne wydłużanie gier to rak (tak, do Ubi też mam o to duże pretensje). 

  • Like 2
Opublikowano
1 minutę temu, Reddzik napisał(a):

Dziwny ten Assassin i ta skórka w ogóle nie pasuje.

Te skórki ze sklepu to zwykle były niewypały :E zamiast kilku pancerzy, ale takich naprawdę dopieszczonych - to walą dziesiątkami paździerza.

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, crush napisał(a):

Aktywiści zatrudniają aktywistów.

 

Poszukaj sobie konta na społecznościówkach ludzi od gier które obrały dziwne kierunki. 

Wierze na slowo, bo mi sie nie chce az tak bardzo w to zaglebiac. Moze jak by mi Ubi za to placil to co innego :E

Dziwne tylko ze ktokolwiek dopuszcza aktywistow do decyzyjnosci, jakby nie bylo na samej gorze napewno sa ludzie ktorzy tylko chca liczyc pieniadze. I ze oni nie wylapali takich idiotow to szok.

Opublikowano
1 godzinę temu, tgolik napisał(a):

Przecież on ma tylko komórkę do pisania postów.

No a w komórce?... są jeszcze jakieś bez OLED-ów? Szach i mat... :E 

Opublikowano
46 minut temu, Vulc napisał(a):

Jak ktoś chce przez rok przechodzić jedną grę, to IMO tak naprawdę nie chce jej przechodzić. :E Rozumiem to rozwlec na dwa miesiące, bo gra przynudza, ale jeśli jakaś produkcja zmusza cię do takiego dawkowania, to jest po prostu nietrafiony zakup.

Nie zgodzę się, sam kilka dużych gier potrafiłem z rok przechodzić - na zasadzie takiej, że miałem zajawkę przez miesiąc, potem przerwa, znowu miesiąc... To akurat może świadczyć i o tym, że gra to kasztan, i meczymy się, by ją przejść, bo kasa zapłacona, albo, że gra jest fajna i chcemy się w niej ciągle bawić, ale np. mamy też ochotę na coś innego albo nie mamy czasu.

  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Jedni grają i się dobrze bawią inni grają na YT i narzekają. 😜🥷

Moze to ta kompresja YT psuje wszystko🤣

 

A tak bez jaj to wiadomo ze jest tu na co marudzic, ubi tez samo sobie w stope strzelilo.

Ale core gry pozostal ten sam wiec ja sam bawie sie dobrze jak i przy poprzednich czesciach. Wiadomo ze to dobry sredniak i tyle, GOTY to to nigdy nie bedzie.

Edytowane przez Sheenek
  • Haha 1
Opublikowano
14 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Jedni grają i się dobrze bawią inni grają na YT i narzekają. 😜🥷

A jeszcze inni grają po prostu w coś innego, zamiast tracić czas na takie kasztany. :hihot: Ty i te Twoje mądrości. Można z nich utworzyć tomik poezji.

7 minut temu, Zas napisał(a):

Nie zgodzę się, sam kilka dużych gier potrafiłem z rok przechodzić - na zasadzie takiej, że miałem zajawkę przez miesiąc, potem przerwa, znowu miesiąc... To akurat może świadczyć i o tym, że gra to kasztan, i meczymy się, by ją przejść, bo kasa zapłacona, albo, że gra jest fajna i chcemy się w niej ciągle bawić, ale np. mamy też ochotę na coś innego albo nie mamy czasu.

Rok to naprawdę długi okres, nawet jak na masywne produkcje. Trzeba mieć wyjątkowo mało czasu na granie, bo jeśli gra jest naprawdę dobra, będzie przyciągać do monitora, a nie od niego odciągać. Jeśli nie jest, ciśnienia nie będzie. Po prostu uważam, że najczęściej przyczyna takiego stanu rzeczy jest ta druga opcja.

  • Like 1
Opublikowano
Godzinę temu, Vulc napisał(a):

Jak ktoś chce przez rok przechodzić jedną grę, to IMO tak naprawdę nie chce jej przechodzić. :E Rozumiem to rozwlec na dwa miesiące, bo gra przynudza, ale jeśli jakaś produkcja zmusza cię do takiego dawkowania, to jest po prostu nietrafiony zakup.

Ja wiele gier przechodzę przez rok a nawet dłużej. W  Valhalę gram od premiery, Cyberpunka ogrywałem przez 3,5 roku (co prawda 3 przejścia), podobnie Wiedźmin 3 a nawet Jedi Survivor (choć tutaj czekałem 3 miesiące na porządnego patcha.) Lubię grać w nawet 10 gier równocześnie, co daje wiele miesięcy na przejście dłuższych gier.

  • Upvote 1
Opublikowano
3 minuty temu, Vulc napisał(a):

Rok to naprawdę długi okres, nawet jak na masywne produkcje. Trzeba mieć wyjątkowo mało czasu na granie, bo jeśli gra jest naprawdę dobra, będzie przyciągać do monitora, a nie od niego odciągać. Jeśli nie jest, ciśnienia nie będzie. Po prostu uważam, że najczęściej przyczyna takiego stanu rzeczy jest ta druga opcja.

Z tym czasem to fakt... :E teraz w tygodniu mam może z 2-3h na grę, jak przyjdą matury w maju i wskoczę w egzaminy to 3 tyg od 7 do 20 jestem w pracy, włącznie z weekendami. Dość powiedzieć, że dzieci oglądam tylko na ekranie telefonu wtedy, a sprzęty to jeżeli już to mi materiały do pracy drukują a tak to łapią kurz :/ później przychodzą wakacje, więc jest wyjazd do jednych dziadków, drugich dziadków - a na takie wojaże to zwykle zabieram combo ps5+lap, a w tym roku pojedzie zamiast lapka rogalik. I może dopiero wtedy znajdę chwilę na grę.

Także, 2-3h w tygodniu x 52 tygodnie to faktycznie, ledwo jednego shadowsa dam rade skończyć :D 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, tgolik napisał(a):

Ja wiele gier przechodzę przez rok a nawet dłużej.

Za trudne?

 

 

Jaki jest sens przechodzenia gry fabularnej przez rok? Jak wy po miesiącu przerwy zapomnicie połowę tego co się wydarzyło?

W sumie te AC mają tak mierną fabułę, dialogi i postaci, że nie jest to istotne? 🤔

Edytowane przez crush
Opublikowano (edytowane)

@crush

 

Nie, za dużo czasu spędzam na czytaniu durnych komentarzy. Brakuje czasu na granie.

 

Jeśli gram 5 godzin tygodniowo, to Wiesiek 3 to gra na minimum rok.

 

Edytowane przez tgolik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
    • #Warzone sezon 1. Będzie osłabiony sbmm, podobnie jak w BO7 Częstszy balans broni. Zmiany kategorii i balansu perków. NERF Aim Assist Nowe tryby czasowe (LTM): Amped BR (tylko weekendy) oraz High Octane BR Rebirth Island: zimowe odświeżenie (Sezon 02)    
    • Tak, teraz widzę. Myślałem że to ta sprawa o której suchy pisał. Wybacz  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...