Krzysiak 1 528 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego (edytowane) 23 minuty temu, larry.bigl napisał(a): No a DPF? Zero problemów? Znajoma ukisiła Peugeot 308 HDi jeżdżąc w mieście (rocznik 2016). 100 tys km (auto ma już obecnie pod 300) zrobione w 70% wkoło komina swoim 2.0hdi po chipsie, nawet nigdy nie wyrzucił żadnego błędu dotyczącego filtra. Ale też wrzucona dioda wskazująca wypalanie w lusterko (podczas wypalania zawsze włącza podgrzewanie). Ot gdy widzę że świeci wyjeżdżam na obwodnicę i but (oczywiście gdy mam na to czas, nie jestem jej niewolnikiem) 1.6hdi zrobione 60k (obecnie prawie 340) w podobnym trybie, tu nawet nie ma diody i nie wiadomo kiedy wypala, też zero problemów z filtrem. Edit W sumie 2.0bluehdi w 508 też zrobił ostatnie 50k wkoło komina i zero problemów. Edytowane 1 Lutego przez Krzysiak
kapcer 75 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego @bergercs W jak dużą minę się pakuję? Swego czasu pisałeś o Insignii na PCLabie, ale posty już raczej nie do odnalezienia. Teść chce mi podarować Insignię z 2012 roku (przedlift). 2.0 CDTI biturbo. Do zrobienia w najbliższym czasie będzie rozrząd i sprzęgło z dwumasem. Co tam się jeszcze może zepsuć i narazić na duże koszta? Wszystkie 4 świece są z czujnikiem ciśnienia, ale były wymienione jakieś 2 lata temu, więc na chwilę powinien być spokój.
Krzysiak 1 528 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Miskę zrzuć i wymień uszczelniacz smoka oleju.
kapcer 75 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Robione już dwukrotnie. Ogólnie auto znam i jego historię. Serwis olejowy co 10-15 tys. km, w skrzyni też wymieniany chyba co 100 tys. km (aktualnie przebieg to jakieś 330k). Kojarzę tylko coś, że tam cena części/napraw może niemile zaskoczyć.
Krzysiak 1 528 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego (edytowane) Widzę że te 20+ trzeba jeszcze dać za taką iśkę...za darmo bym brał przy tym co mówisz że jest do zrobienia (zakładam, że ogólnie wizualnie etc jest ok) Edytowane 1 Lutego przez Krzysiak
kapcer 75 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Chyba nie będę wybrzydzał, skoro jest w najlepszej możliwej cenie. Wizualnie właśnie jest ok, rdzy też nie ma bo była od samego początku garażowana (drugi właściciel, pierwszy w kraju). Trochę cena opon zaskoczyła, ale do udźwignięcia.
Krzysiak 1 528 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Często trzeba dać normalną cenę i zaraz później robić te rzeczy, więc bier i nie marudź
bergercs 1 408 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Ja żadnego Opla za darmo bym nie chciał więc się nie będę wypowiadał. 1 3 1
huudyy 2 848 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego 5 minut temu, bergercs napisał(a): Ja żadnego Opla za darmo bym nie chciał więc się nie będę wypowiadał. Nawet Calibry? Albo Manty?
GordonLameman 8 469 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego 12 minut temu, bergercs napisał(a): Ja żadnego Opla za darmo bym nie chciał więc się nie będę wypowiadał. 7 minut temu, huudyy napisał(a): Nawet Calibry? Albo Manty? Dla bergera tylko ta! 1 2
Katystopej 988 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego W Insigni trzeba ten zasrany uszczelniacz wymienić na tulejkę, są zestawy na allegro po ok 80-90zł, wtedy jest względny spokój. Podzielam zdanie Berga, mamy jeszcze trochę Astr K w firmie, za darmo bym tego nie chciał. 2 lata temu czekaliśmy 2 msc aż ASO zdobędzie pompę oleju do 1.6 cdti, zwyczajnie nie było na rynku żadnej. Na rynku europejskim, jedna była w Stanach pompa wysiadła przy 130kk...
bergercs 1 408 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Calibra z 2.0T tak - ten silnik był genialny. Omega B w 3.0 może też. Wszystko co nowsze to potomstwo kur.y i szatana. 4
Gang 344 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego 9 minut temu, bergercs napisał(a): Calibra z 2.0T tak - ten silnik był genialny. Omega B w 3.0 może też. Wszystko co nowsze to potomstwo kur.y i szatana. az mi sie przypomniał tekst: On to jest dziecko wiatru i kurzu... Tuman 1
serwal4 162 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Phi, Vectra C 1.9 CDTi 16v to było moje najlepsze doświadczenie motoryzacyjne dotychczas... 2
trepek 1 360 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Panowie, jaki SUV dla rodziców do 60 tys? Przebieg do 100 tys km, miłoby było jakby miał max 8-9 lat. Taki do jeżdżenia do kościoła i na zakupy. Quasqai gen 2 1.2 benzyna to mina?
marko 721 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Jak QQ, to tylko 1.6 DIG-T. Fajny silnik. 1.2 jest z tych nienaprawialnych. Poza tym uważać na rudą.
bergercs 1 408 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego 1 2 3 4 /to co 3 tylko mniejszy motor/ 5 a tu już z najprostszym mułkiem pod maską Gdyby to nie było "do kościoła" to poleciłbym Sportage z 1.6CRDI . 1
Krzysiak 1 528 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego (edytowane) 3 godziny temu, serwal4 napisał(a): Phi, Vectra C 1.9 CDTi 16v to było moje najlepsze doświadczenie motoryzacyjne dotychczas... Ty kupiłeś z tego co pamiętam od najpierw mega polecanego handlarza na VKP (sam miałem od niego brać VC i już byłem umówiony na oględziny w sobotę, ale w piątek kupiłem 407)...po czym się okazało, że "Mirek handlarz" mógłby się od niego uczyć fachu Brachol przed 508 miał z 5 lat VC 1.9cdti 120 i w sumie poza eksploatacją nie robił nic, sprzedał swojemu pracownikowi i też od 4 lat tylko eksploatacja. Edytowane 1 Lutego przez Krzysiak 1
trepek 1 360 Opublikowano 1 Lutego Opublikowano 1 Lutego Rodzice maja Sportage z 2011 diesla i raczej nie beda chcieli tego modelu ale mlodszego
Gang 344 Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego to ze w autach nie ma wskaźnika wypalania DPF... citan ten ostatni, 50kkm nalotu. 1.5 diesel. codziennie autostrada, 45km w jedną stronę. a co 3 dni jak aie zatrzymam to wentylator na maksa chodzi, bo widocznie przerwałem mu wypalanie. zarówno do pracy jak i z. poprzedni model tak nie miał...
Krzysiak 1 528 Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego Z wypalaniem to jest tak, że zazwyczaj to robi w najmniej oczekiwanym momencie Przykładowo objadę trasę do brata (z kręceniem się tam po miejscu około 500km w obie strony wychodzi), podjeżdżam pod dom i najczęściej wtedy zaczyna wypalać, latem wracałem z wczasów 800km i to samo było 1
Gang 344 Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego a wystarczyłoby w menu zeby człowiek widział stan zapchania, albo maksymalny przebieg do kolejnego wypalania i mógł to ręcznie aktywować jak akurat gdzieś dalej jedzie... 2
GordonLameman 8 469 Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego Co racja to racja. te filtry rozgrzewają się do 800 stopni i zdecydowanie wolałbym wiedzieć, że akurat się wypala zanim zostawię auto w garażu. Tak na wszelki wypadek
Krzysiak 1 528 Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego (edytowane) Mokre trochę niższą temperaturę mają (coś koło 500 jeśli dobrze kojarzę), no ale to nadal kilkaset stopni. Edytowane 2 Lutego przez Krzysiak
GordonLameman 8 469 Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego Ok, może. mam klienta, który produkuje te suche filtry i oni mi to opowiadali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się