SylwesterI. 865 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września Nie wiem czy było https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/9898929,kierowcy-czekali-na-te-zmiane-od-8-lat-decyzja-zapadla-oto-nowe-zasady.html 1
Krzysiak 1 523 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września Kuzynka dziś odebrała od mechanika superba 2.0tdi 150KM z 2020 po strzale rozrządu...nie zrobienie go po zakupie kosztowało ją teraz 12500PLN. 2
Krzysiak 1 523 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września Szczęście w nieszczęściu że tylko góra oberwała.
galakty 3 322 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września Kolega z pracy robił remont dwukrotnie, bo za pierwszym razem też nie było tak źle i motor po 6 msc kaput ponownie
DjXbeat 492 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września 33 minuty temu, Krzysiak napisał(a): Szczęście w nieszczęściu że tylko góra oberwała. Czyli dołożyła jedno „0” do całej kwoty Moja siostra kiedyś w starej Megane 1.9 DCi zrobiła dokładnie to samo tyle, że wtedy zamiast 450zł zapłaciła 900zł bo okazało się, że przy zerwaniu paska ścinał się klin na kole zębatym. Z początku wyglądało to tak jak by wszystko się pogięło bo koło stało skosem ale to klin się ściął by uderzenie nie poszło na silnik. Dokupiła koło zębate, zestaw rozrządu i tyle 5 minut temu, galakty napisał(a): Kolega z pracy robił remont dwukrotnie, bo za pierwszym razem też nie było tak źle i motor po 6 msc kaput ponownie Znajomy po zakupie Mk5 2.0TDCI chciał zaoszczędzić i wstawił auto do serwisu gdzie zbytnio nie mieli pojęcia o tym silniku. Wymienili uszczelnienie pompy CR + rozrząd. Po odbiorze zrobił 750km - cyk pasek zerwany, laweta i naprawa. Na szczęście nic po za paskiem nie poszło. Zrobili na swój koszt. Auto odebrał, zrobił 1000km cyk, pasek zerwany i tym razem góra silnika dostała. Okazało się że przy wymianie uszczelnienia w pompie CR trzeba odpowiednio ustawić rozrząd do wyjęcia pompy z napędem i tego nie zrobili. Pompa nie była zsynchronizowana z rozrządem i zrywała pasek. Nie chcieli mu tego zrobić i temat ciągnie się przez Sąd. Rwmont silnika finalnie wyszedł go prawie 10 tys.
Krzysiak 1 523 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września No w tych silnikach musem jest ustawienie pompy z rozrządem, bo zawsze zerwie pasek...kilku na grupie 508 doświadczyło tego po odbiorze aut od mechaników. 18 minut temu, galakty napisał(a): Kolega z pracy robił remont dwukrotnie, bo za pierwszym razem też nie było tak źle i motor po 6 msc kaput ponownie Jest duża szansa że to auto poleci na sell. Szkoda trochę bo nawet rok nim nie jeździ.
Gret 555 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września jak już mieli górę zrzuconą to zrobili inspekcję pierścieni tłoków i panewek? zrobili prawda?
huudyy 2 842 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września 1 godzinę temu, Krzysiak napisał(a): Kuzynka dziś odebrała od mechanika superba 2.0tdi 150KM z 2020 po strzale rozrządu...nie zrobienie go po zakupie kosztowało ją teraz 12500PLN. Jak tak można? ZAWSZE SIĘ ROBI pełen serwis po KUPNIE, rozrząd, płyny, filtry...
huudyy 2 842 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września 4 minuty temu, marko napisał(a): z choinki się urwałeś? Za bardzo wierzę w ludzkość ¯\_(ツ)_/¯
Krzysiak 1 523 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września (edytowane) 53 minuty temu, Gret napisał(a): jak już mieli górę zrzuconą to zrobili inspekcję pierścieni tłoków i panewek? zrobili prawda? Nie wiem 29 minut temu, huudyy napisał(a): Jak tak można? ZAWSZE SIĘ ROBI pełen serwis po KUPNIE, rozrząd, płyny, filtry... Uwierzyła w fakturę z bodaj 2023... okazało się że części zdjęte z auta są z 2020, czyli roku produkcji. Ja przykładowo w 508 nie robiłem, ale auto od brata i zmieniał w kwietniu 2024, sam nawet z nim odbierałem wtedy auto od mechanika. Edytowane 30 Września przez Krzysiak
trepek 1 353 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września Panowie, jaki SUV (dla rodziców, nie musi być długi, ważne by był wysoki) w przedziale cenowym 60-80 tys? Do jazdy i zamulania wokół komina więc raczej benzyna. Myślałem o Renault Capture ale coś się mamie nie podoba. Jej się podoba Peugeot 3008 a tam benzynowe silniki to albo pjur tech 1.2 albo pomiot szatana 1.6 THP
Tornado3 327 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września 22 minuty temu, Krzysiak napisał(a): Uwierzyła w fakturę z bodaj 2023 W takim razie przy jakim przebiegu strzelił pasek ?. One wytrzymują do 210tys
Krzysiak 1 523 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września Jak widać nie jeden wałek przy tym aucie, bo faktura za rozrząd była, a nie zmienili go. Niestety zawalił pierwszy mechanik do którego auto trafiło po zerwaniu paska, bo zdemontował części bez informowanie jej że z 2020, choć ciężko go nazwać mechanikiem, bo założył nowy rozrząd i myślał że będzie ok. Drugi dopiero od razu zarządził zrzut głowicy i powiedział jej, że rozrząd nie był wymieniany patrząc na to co dostał w pudełku. Teraz niestety w razie ewentualnej sprawy w sądzie raczej przegrana...bo nie udowodni, że to w ogóle było na tym silniku.
bergercs 1 398 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września Godzinę temu, trepek napisał(a): Myślałem o Renault Capture ale coś się mamie nie podoba. Może o kolor chodzi :-) G Scenic Kurok Xceed Quashqai Xtrail Tucson (katalizator??) Mazda 1
Seeba03 125 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września Godzinę temu, Tornado3 napisał(a): W takim razie przy jakim przebiegu strzelił pasek ?. One wytrzymują do 210tys Gucio prawda. To, że producent wyznaczył interwał wymiany na 210tyś.km to nie znaczy, że jest on bezpiecznym. Zalecana wymiana rozrządu w tych jednostkach przypada na 150tyś.km. Niejedno auto już widziałem z zerwanym rozrządem w 2.0TDI przed 200tyś.km. Rekordziście wybił dzwon przy 92tyś.km.
Katystopej 985 Opublikowano 1 Października Opublikowano 1 Października 8 godzin temu, trepek napisał(a): Panowie, jaki SUV (dla rodziców, nie musi być długi, ważne by był wysoki) w przedziale cenowym 60-80 tys? Do jazdy i zamulania wokół komina więc raczej benzyna. Myślałem o Renault Capture ale coś się mamie nie podoba. Jej się podoba Peugeot 3008 a tam benzynowe silniki to albo pjur tech 1.2 albo pomiot szatana 1.6 THP ASX z 1.6 115KM, tam się nie ma co zepsuć. 1
Tornado3 327 Opublikowano 1 Października Opublikowano 1 Października 7 godzin temu, Seeba03 napisał(a): Rekordziście wybił dzwon przy 92tyś.km. widocznie w fabryce był źle zmontowany. Sam pasek sporo wytrzyma a głównym problemem są zazwyczaj rolki, napinacze itp. Mam podobny motor i pierwsza wymiana przy 188tys. Po zdjęciu wszystko było w bardzo dobrej kondycji.
Gang 344 Opublikowano 1 Października Opublikowano 1 Października @bergercs Berg polecałeś zmywarke WHIRLPOOL W7I HT58 T? Dobrze kojarze? Jaką indukcje brać? ma ktoś coś sprawdzonego ?
trepek 1 353 Opublikowano 1 Października Opublikowano 1 Października @bergercs Z tym Tucsonem jest coś mocno nie tak bo w ogloszeniu wersja 48V a moc podana 230KM a taką moc miala pelna hybryda (dokladnie to co mam w SantaFetce). Dzięki za Mazdę CX-30, zapomnialem o niej!
SylwesterI. 865 Opublikowano 1 Października Opublikowano 1 Października Może będzie mało prestiżowy, ale w podanej kwocie mozna wybrać dustera 2 z roczników 2020+ z automatem, z programu renault renew, dla starszych osób bedzie wygodny, wysoki dobrze sie wsiada 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się