Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak to jest w PRAKTYCE z wzieciem pieniedzy zamiast auta zastepczego ktore mi przysluguje z oc sprawcy
w ergo limit 153zl - naprawa ma potrwac ponoc tydzien wiec jednak fajnie byloby dostac 1000 na konto bo auto zawsze moge pozyczyc od brata.

 

Opublikowano

Co prawda w DE, ale to chyba wszędzie działa podobnie. W serwisie dali mi kwity do podpisania, że chcę hajs a nie auto zastępcze. Jest tam jakaś tabelka z klasami aut. Ubezpieczalnia ma jednak także swoją tabelkę i dają swoją wycenę. Ja dostałem ok. 65€ za każdy dzień. Kasę dostajesz na konto, jak naprawa jest zakończona 

Opublikowano (edytowane)

Pierwsze auto do 6-8k? Czego szukać? Wymagania: brak, żeby jeździło i w miarę się nie psuło. Żeby też nie było bardzo słabe (z 90 kuca fajnie jakby miało)

Edytowane przez bleidd
Opublikowano
45 minut temu, bleidd napisał(a):

Pierwsze auto do 6-8k? Czego szukać? Wymagania: brak, żeby jeździło i w miarę się nie psuło. Żeby też nie było bardzo słabe (z 90 kuca fajnie jakby miało)

Ja bym Hondę Jazz polecił. Dobre auto. 83KM ale jak trzymasz obroty 2,5k+ to idzie ładnie. Lubilem te auto. 

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/peugeot-207-peugeot-207-niski-przebieg-ID6GWu2q.html

przebieg mało prawdopodobny jak na 18 letniego diesla, obstawiam że skręcony z 2x jak nie lepiej - zdjęcia po ciemku i adnotacja o lakierze, na żywo może wyglądać nieciekawie

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/renault-megane-1-6-benzyna-klima-alu-po-oplatach-ID6GTRQj.html

na pierwszy rzut oka wygląda chyba nieźle, pytanie czy urwałby coś z tej kwoty

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/fiat-punto-evo-punto-evo-1-3-multijet-95km-dynamic-ID6GTfKz.html

ten multijet chyba jest ok, w takiej budzie to byłoby całkiem dynamiczne, nie rdzewieje to, tanie w utrzymaniu i naprawach (mój ojciec miał benzynowe Punto i przez 13 lat nie robił w nim nic poza eksploatacją, rdzy żadnej nie było)

Opublikowano (edytowane)

Wyszukać zadbane i naprawdę dobre auto - warto poszukać kombi, większy rozstaw kół - sporo więcej miejsca z tyłu.

 

A co do trwałości silników - Scenic II z 1.6 pod maską: gościu jeździł ponad tydzień z "terkoczącym kołem zmiennych faz rozrządu" - zrobił ponad 300km z rozrządem w takim stanie (silnik przetrwał):

430311ff32d9c.jpg

b86151138d62f.jpg

Edytowane przez bergercs
  • Like 2
  • Confused 1
Opublikowano

A ja mam takie pytanie bo ostatnio ktoś mi przypierdzielił w lusterko i obudowa wypadła z zaczepów (nie sprawdzałem, czy połamane). Trudno, nie ważne, wracając do pytania - mam Viofo A129 i chętnie bym zaczął używać jej w trybie parkingowym, pytanie tylko jak to zrealizować, żeby było to dobrze? Myślałem, żeby pociągnąć kabel z aku czy skrzynki bezpieczników i wstawić włącznik, że jak wyłączam samochód to puszczam prąd z aku ale widzę dwa problemy - raz to drenaż aku, dwa to, że muszę o tym pamiętać no i to będzie nagrywanie w pętli. Da się to jakoś zrealizować na zasadzie automatu? Wyłączam samochód i kamerka przechodzi w tryb parkingowy przez jakiś czas - np. aż do rozładowania się jakiegoś powerbanka.

Opublikowano
19 godzin temu, bleidd napisał(a):

Pierwsze auto do 6-8k? Czego szukać? Wymagania: brak, żeby jeździło i w miarę się nie psuło. Żeby też nie było bardzo słabe (z 90 kuca fajnie jakby miało)

Ford MK1, potrafią trafić się ładne sztuki. 

Opublikowano
19 godzin temu, bleidd napisał(a):

Pierwsze auto do 6-8k? Czego szukać? Wymagania: brak, żeby jeździło i w miarę się nie psuło. Żeby też nie było bardzo słabe (z 90 kuca fajnie jakby miało)

Kurde, nieśmiertelne A3 8L :D Mam taką 1.9TDI 100KM do jazdy koło domu, no eleganckie wozidło. Miała być dla żony ale jakoś nie pali się do jazdy, to wrzuciłem eibachy i jest jeszcze bardziej młodzieżowa :E

Opublikowano

Miałem przyjemność ostatnio MK1 widzieć, konserwacja podłogi idzie oraz będzie jako young-timer. Pod spodem zero rdzy, belka delikatnie powierzchniowa rdza. Da się znaleźć tylko takie orzeszki są już trudne. 

Opublikowano
57 minut temu, marko napisał(a):

Dzięki! Tylko pytanie, wiesz może czy idzie jakiegoś powerbanka wpiąć w szereg? i jak tak to gdzie w sumie? Niby coś tam poczytałem i można ale jakoś tego nie widzę bo między kamerką, a adapterem to i tak adapter zacznie ładować po wyłączeniu zapłonu, między adapterem a skrzynką bezpieczników to adapter będzie rozpoznawał powerbanka jako aku, nie aku właściwy.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem. Musiałbyś powerbank zasilić tym kablem, a kamerkę do powerbanka. Ja osobiście nie bawiłbym się w powerbanki. Raz, że chińskie często są tak niskiej jakości, że występuje ryzyko pożaru (nawet w markowych potrafią robić akcje przywoławcze), to i faktyczna pojemność jest zawsze zagadką. Już bym wolał sprzedać stary akumulator i dorzucić parę złotych do pojemniejszego akumulatora. 

Mniej zabawy, a i efekt będzie lepszy

Edytowane przez marko
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Jakiś czas temu jak byłem ze służbowym w aso na wymianie oliwy to pytałem się, co im się stało z jedną z bram bo cała zjarana. Okazalo się że nowy pug 308 czekał na pierwszy serwis i zajarał się w nocy powerbank zostawiony w aucie. Ubezpieczalnia odrzuciła roszczenie bo to był jakiś chiński wynalazek z aliexpress, właściciel nie potrafił przedstawić dowodu zakupu urządzenia z europejskiego rynku, tak że ten co do takich urządzeń w aucie. Od tamtej pory przy zostawianiu auta pytają się czy żadne cygarety internetowe i powerbanki nie zostały w aucie 8:E

Edytowane przez Katystopej
  • Like 1
Opublikowano

@bleidd Jeżeli patrzysz na 207 to musisz brać poprawkę, że jest to auto, które ma tendencję do gnicia w pewnych miejscach. Nie degraduje typowo po japońsku (w sensie, że szybko) ale brakuje mi trochę do np nieco starszego, większego 307. 

 

Megane 2 jest fabrycznie fantastycznie zabezpieczony od spodu. Był czas, że się przymierzałem do kombi na drugie, tanie i pakowne auto. Miejsca w kombi jest bardzo dużo, z tyłu wygodnie usiądzie dosłownie każdy. Jeśli patrzysz na cenę to najłatwiej ustrzelić uczciwego sedana. 

Chyba dlatego, że nie jest zbyt urodziwy (Chociaż wygląda chyba lepiej niż taka astra H w sedanie :E) i był często wybierany przez dziadków. Sporo tych aut jest sprzedawanych z dość wiarygodną historią, prosto od pierwszych właścicieli. 

Ten syndrom ma też druga Thalia, pełno tych aut sprzedawanych jest od osób prywatnych mających je od nowości. 

 

Fiata polecę zawsze, bo prosty jak budowa cepa, ale do co do 1.3 Mjet to według mnie znacznie bezpieczniejszą opcją będzie szukanie benzyny 1.4 95 konnej. Świetne motory, proste jak budowa cepa. Minus za lekkie picie oleju (ten typ tak ma) no i skrzynia jest naprawdę krótka. Będzie całkiem dynamicznie, ale obroty są wysokie. 

 

 

Opublikowano
26 minut temu, Katystopej napisał(a):

Od tamtej pory przy zostawianiu auta pytają się czy żadne cygarety internetowe i powerbanki nie zostały w aucie 8:E

Ja ogólnie jestem uczulony na tanią chińską elektronikę. A jak to ma jeszcze wbudowany akumulator, to traktuję jak potencjalny ładunek wybuchowy. 

Opublikowano
2 godziny temu, Seeba03 napisał(a):

W sensie, że Focus? Jak tak, to ładnie zardzewiałe chyba.

Jeszcze ze 2-3 lata temu widziałem sporo fajnych sztuk i to głównie ST170, teraz już coraz mniej i same trupki. Jedyny ciekawy jaki widziałem niedawno, to taki co bokiem latał na zawodach driftingowych w okolich :E

Opublikowano
25 minut temu, Arczevski napisał(a):

teraz już coraz mniej i same trupki

W 2012 roku kupiłem Focusa MK1 z 1999 roku - chrupało go strasznie - błotniki przednie, dolne ranty drzwi, wahacze, belka tylna. Skutecznie się wówczas wyleczyłem z zakupu aut bez szczegółowej kontroli podwozia pod kątem korozji.

 

W jego miejsce sprzedałem swoje pierwsze auto - Fiata Bravo z 1997 roku. Ten był dziewiczy pod kątem blachy. Do dziś żałuję, że go sobie na pamiątkę nie zostawiłem, ale ... wówczas jako młodziak się o tym nie myślało, a każde kilkaset złotych ze sprzedaży cieszyło. Chyba z kilka lat już nie widziałem żadnego Bravo I na drodze; model wyginął :( 

Opublikowano
3 godziny temu, TheMr. napisał(a):

Ford MK1, potrafią trafić się ładne sztuki. 

fordy z tych lat rozsypują się od patrzenia.

 

3 godziny temu, TheMr. napisał(a):

 MK1 (...) jako young-timer.

sory, ale :E

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Ja testuję w tylko w grach(mowa najczęściej o 0.1% lows), benchmarki są dla mnie bez znaczenia. Na tyle, na ile miałem czasu babrając się z ustawieniem mojego 8000.   8000CL36 zapewnia lepsze wyniki od nawet najbardziej zacieśnionego 6400CL28 czy 6200CL26. Prawdopodobnie jest to poziom lub minimalnie szybciej od idealnie ustawionego 6600 w 1:1(znakomita większość procesorów tego nie robi).   Przy 8000 MT UCLK=FLCK jest najwydajniejszą kombinacją w grach. Trybu pełnej synchronizacji nie da się "na siłę" przegonić ustawiając FCLK nawet na 2200 MHz. Niski VSOC jest super bonusem jeśli ktoś się zdecyduje na używanie trybu 2:1. W przypadku gier ma to sens już od 7600 MT(odpowiednik 6200 dla 1:1).   Oczywiście różnice w grach, ogólnie przy takich porównaniach(Ryzeny X3D) są bardzo niewielkie. Tutaj nie ma za wiele do ugrania.   Teraz mam bezpieczny profil wrzucony, ale dla przykładu Ci pokażę aby była jasność, co chcę.   Na zielono, co mam przetestowane i działa stabilnie, pozostałych nie testowałem niżej lub gubię stabilność jeśli zejdę niżej. Chcę mieć tRDRDSC 1, to nie działa, próbowałem już chyba wszystkiego. Niezależnie od pozostałych timingów jeśli ustawię tRDRDSC(czyli odczyt do odczytu w innych grupach banków) choćby na 9 zamiast 10 to wywala błędem, zawsze. Jeśli zostawię 10 to pozostałe (niektóre)timingi mogę jeszcze zacieśnić i będzie działało stabilnie. Jest to również dziwne dlatego, że zapis do zapisu w innych grupach banków(tWRWRSC) bez problemu działa z 1. Nikt nie potrafi znaleźć przyczyny takiego stanu rzeczy ani sensownie tego wytłumaczyć. 
    • On drwi, bo oceniając rosję stosujecie zachodnie standardy. A to ziemniaki za drogie, a to gospodarka kuleje, a to nie ma ludzi, a to nie ma sprzętu, a to słonce zaczęło krążyć wokół ziemi. Tymczasem ruski powoli, ale nieustannie robią postępy i będą je robić i nie zabraknie im ludzi, sprzętu, pieniędzy, dilitu i co tam jeszcze rzekoma ma się im skończyć. Umieją i będą umieli te zasoby pozyskać. Zresztą mają swoich sojuszników cichych i głośnych, którzy nie pozwolą im przegrać. No i zadał jedno słuszne pytanie. To kiedy się rosji skończą zasoby? Za 2 lata? Te słynne mityczne, szurskie 2 lata?   edit. o widzę że już to zostało zmienione. No trudno nie moja wina.
    • Akurat tutaj to jeszcze takie uciążliwe nie jest, dopiero w następnych częściach jest to odczuwalne. Burze piaskową lub fatamorgane widziałeś?   Podpisałbym się, gdyby nie fakty że zacząłem grać w Elden Ring, to jest takie RDR2 w świecie Soulsów, myślałem że po RDR2(patrząc na to jako openworld) nic mnie lepszego w moim już "marnym" życiu gajmingowym nie spotka, a tu taki hicior  
    • Też mi się taki scenariusz najbardziej prawdopodobny wydaje.   Dodatkowo od siebie dodam, że o ile nie dojdzie do jakiegoś olbrzymiego konfliktu typu WW3, w najczarniejszym scenariuszu Polska zostanie na mapie (choć dla samej zasady straty terytorialne będą, możne brak dostępu do morza? Rosja będzie chciała mieć wspólna granicę z Niemcami), z tym że w charakterze satelity jak Białoruś. No może może, on jest jednak dość nieobliczalny.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...