Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 minut temu, KiloKush napisał(a):

BMW jest bardziej popularne od Renault i Dacii. Elektryki też są szybsze niż powinny. Często widzę, że ludzie w nowych autach zwłaszcza BMW czy suvach i elektrykach jadą znacznie szybciej niż ich umiejętności czy możliwości pojazdu.

Jak oceniłeś ich umiejętności? Telepatycznie? Patrząc na twarz? Ubiór? :) 

 

A możliwości pojazdu jak? Znasz każde auto na rynku od podszewki?

 

 

Czy to był typowy "stary" na drodze? :E 

image.png.141c8eaef6537caa98831c9f681b671c.png

  • Haha 1
Opublikowano

Przy BMW się zgodzę, przy elektrykach nie bo nikt kto lubi zapie... nie kupuje 2.5 tonowego elektryka bez dźwięku :E Poza tym prądu nie ma żeby szaleć :E 

 

Ale od BMW i tak są gorsi kierowcy Audi. To jest wręcz standard że jak jedzie Audi to złamie przepisy, no serio prawie zawsze. Nawet dziś na skrzyżowaniu mnie wyprzedzał bo jechałem lewym pasem 60km/h na 50 km/h... On musiał z 80 gnać. 

Opublikowano
31 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Jak oceniłeś ich umiejętności? Telepatycznie? Patrząc na twarz? Ubiór? :) 

 

A możliwości pojazdu jak? Znasz każde auto na rynku od podszewki?

 

 

Czy to był typowy "stary" na drodze? :E 

 

No jak ktoś notorycznie nie mieści się na swoim pasie na zakrętach wyjeżdżając poza linię bo i jedzie więcej niż limit, wyprzedza na ciągłej, jeździ na zderzaku, zaczyna wyprzedzać po czym musi hamować bo z naprzeciwka coś jedzie to jak kogoś takiego nazwać?

Opublikowano
18 minut temu, lesiu155 napisał(a):

Berg, czy gumy stabilizatora w W212 E200 CDI z 2013 (chyba) są wymienne? Przód. Bo moim zdaniem są, zdaniem mechanika podobno nie :E 

Tutaj 213 z 2019:

obraz.png.56e9546b2b9a8c1b3d22db49f001c4b6.png

Oficjalnie kmp drążek stabilzatora. Chyba, że pojawily się jakieś zestawy naprawcze.

Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, galakty napisał(a):

Przy BMW się zgodzę, przy elektrykach nie bo nikt kto lubi zapie... nie kupuje 2.5 tonowego elektryka bez dźwięku :E Poza tym prądu nie ma żeby szaleć :E 

 

Ale od BMW i tak są gorsi kierowcy Audi. To jest wręcz standard że jak jedzie Audi to złamie przepisy, no serio prawie zawsze. Nawet dziś na skrzyżowaniu mnie wyprzedzał bo jechałem lewym pasem 60km/h na 50 km/h... On musiał z 80 gnać. 

U mnie na wsi jest parę elektryków i to nie tych bardzo szybkich ale takich 7s do setki. Widać ewidentnie, że baba się przesiadła z jakiegoś Suva/hatchbacka co miał > 11s do setki i jej od nadmiaru mocy odej*ało. Jeździ na zderzaku, wyprzedza nawet jak nie ma to sensu, raz mnie wyprzedała i musiała zjechać bo zza zakrętu jechał autobus. I non stop ją widzę jak jedzie 80-100 w zabudowanym. I odpieprza dzikie akcję.

 

Żeby nie było jest dużo szybszych elektryków ale nimi jakoś ludzie potrafią jeździć z głową. 

Edytowane przez KiloKush
  • Sad 1
Opublikowano
1 minutę temu, bergercs napisał(a):

Oficjalnie kmp drążek stabilzatora. Chyba, że pojawily się jakieś zestawy naprawcze.

 

https://allegro.pl/oferta/gumy-stabilizatora-przod-mercedes-w212-w218-do-a2123230965-26mm-2szt-17303952221?utm_source=google&utm_medium=product-carousel&utm_campaign=product-listing&utm_content=%2Flisting%3Fstring%3Dgumy%20stabilizatora%20mercedes%20w%20212&dd_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Coś takiego znalazłem. Na aparts też są A.B.S. 274101 ale niedostępne.

Opublikowano (edytowane)

Eno stop, odczytalem W213 (a to rocznik) :-) Zaraz sprawdzę W212

Oficjalnie również kompletny, wychodzą gumy po nr stabilizatora (trzeba Vin bo okolo 6 rodzajów stosowano):

 

obraz.thumb.png.72eb4e96fb02a3ef9fe0cd6971dfb77b.png

Pytanie ile to wytrzyma, bo same marki bardziej kojarzące się z Alibabą.

Edytowane przez bergercs
Opublikowano
21 minut temu, KiloKush napisał(a):

No jak ktoś notorycznie nie mieści się na swoim pasie na zakrętach wyjeżdżając poza linię bo i jedzie więcej niż limit, wyprzedza na ciągłej, jeździ na zderzaku, zaczyna wyprzedzać po czym musi hamować bo z naprzeciwka coś jedzie to jak kogoś takiego nazwać?

Przedstawicielem handlowym :E 

  • Like 2
Opublikowano
58 minut temu, galakty napisał(a):

Przy BMW się zgodzę, przy elektrykach nie bo nikt kto lubi zapie... nie kupuje 2.5 tonowego elektryka bez dźwięku :E Poza tym prądu nie ma żeby szaleć :E 

To Cię zaskoczę bo zdecydowana większość osób, która wybrała EV jako powód zakupu podaje dynamikę i przyspieszenie, których nie ma w autach spalinowych w podobnym pułapie cenowym.

Ja wolę ciszę 500km i 3.9s do setki niż "pierdzący" wydech w starym E46 :E 

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, bergercs napisał(a):

Pytanie ile to wytrzyma, bo same marki bardziej kojarzące się z Alibabą.

Wiesz, lepiej wymieniać raz w roku czy nawet częściej niż jeździć na wytłuczonych ;) Ten samochód to i tak gruz jest... Zdobędę Vin i podeślę bo teścia auto.

Edytowane przez lesiu155
Opublikowano
53 minuty temu, KiloKush napisał(a):

U mnie na wsi jest parę elektryków i to nie tych bardzo szybkich ale takich 7s do setki. Widać ewidentnie, że baba się przesiadła z jakiegoś Suva/hatchbacka co miał > 11s do setki i jej od nadmiaru mocy odej*ało. Jeździ na zderzaku, wyprzedza nawet jak nie ma to sensu, raz mnie wyprzedała i musiała zjechać bo zza zakrętu jechał autobus. I non stop ją widzę jak jedzie 80-100 w zabudowanym. I odpieprza dzikie akcję.

 

Żeby nie było jest dużo szybszych elektryków ale nimi jakoś ludzie potrafią jeździć z głową. 

Jakbym miał stare auto to bym specjalnie depnął po hamulcach żeby się wpakowała w tył i powiedział że jeżyk przebiegał przez jezdnię ;) 

29 minut temu, DjXbeat napisał(a):

Ja wolę ciszę 500km i 3.9s do setki niż "pierdzący" wydech w starym E46 :E 

No tak bo masz albo E46 albo elektryka 500KM, nic po środku. Tobie się sufit oderwał już dawno :E 

 

Ja wolę C63 AMG albo IS-F zamiast ciężkiego elektryka którym nie dojadę nad morze chyba że będę jechał 100 km/h ale wtedy po co mi 500 km?

  • Upvote 2
Opublikowano
Godzinę temu, KiloKush napisał(a):

U mnie na wsi jest parę elektryków i to nie tych bardzo szybkich ale takich 7s do setki. Widać ewidentnie, że baba się przesiadła z jakiegoś Suva/hatchbacka co miał > 11s do setki i jej od nadmiaru mocy odej*ało. Jeździ na zderzaku, wyprzedza nawet jak nie ma to sensu, raz mnie wyprzedała i musiała zjechać bo zza zakrętu jechał autobus. I non stop ją widzę jak jedzie 80-100 w zabudowanym. I odpieprza dzikie akcję.

Kurna nie mieszkasz w mojej okolicy? :E U mnie też jest taka co z mito przesiadła się na białego mustanga mach-e (opisywałem kiedyś przeboje z tym autem) i jeździ jak po%$#na. Wyprzedza 300m przed swoim domem, żeby zaraz stanąć na środku drogi, bo czeka aż się brama  wjazdowa otworzy :E No cyrk. Jest to partnerka mojego kumpla i muszę mu przy okazji powiedzieć parę słów. 

  • Upvote 1
Opublikowano
24 minuty temu, DjXbeat napisał(a):

Pokaż mi nowe auto, które ma ponad 500KM i kosztuje 190 tyś zł.. 

Albo 3 letnie za 120 tyś zł ;) 

W sumie po głębszym zastanowieniu to TSIki po wirusie. :E te 350KM robią i 4.5 do paki. Reszta to juz drożyzna. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
15 minut temu, galakty napisał(a):

 

No tak bo masz albo E46 albo elektryka 500KM, nic po środku. 

Miałem takie coś po środku - w kwestii dynamiki nie daje takiej frajdy z jazdy jak EV.

A coś ze spalinówek o podobnej mocy i dynamice z tego samego rocznika kosztuje x1.5-2 co dałem za EV. ;)

Nie bez powodu mówi się że EV dają osiągi jakie mają auta 2x droższe. 

Opublikowano

Podziękuj ekologom i UE że auta są tak drogie u nas. Kiedyś fajne auto dające frajdę z jazdy nie kosztowało tyle. 

I poczekaj 10-15 lat to zobaczysz jak te BEV będą tanie.... One są tanie TERAZ żeby zachęcać, zabiorą wam dopłaty, dowalą do ceny prądu akcyzy i inne składniki jak do benzyny i się skończy. 

 

Ale wiem że i tak Ci nie przetłumaczę bo się schowałeś w BEV i nie wychodzisz. Nie rozumiesz punktu widzenia innej osoby, tylko EV najlepsze i koniec. 

3.9 do setki jest super - powiedz mi kiedy to wykorzystujesz? A może ścigniemy się niemiecką autostradą 200 km/h i zobaczymy kto odpadnie? Eeeee nie bo powiesz że tyle to się nie jeździ bo niebezpiecznie (po prostu nie dasz rady utrzymać tej prędkości, ale spoko). 

 

Masz wątek BEV i tam możesz zachwalać swoje auto, zostaw nam choć jeden wątek dla prawdziwej motoryzacji i ryku silnika :E 

 

Co tam mówisz? Aaaa nie sły...

 

 

Opublikowano (edytowane)
49 minut temu, bergercs napisał(a):

Nie, lepiej wymienić kompletny stabilizator - nowy w ASO 890zl netto, niż placić kilkaset zeta za robociznę co kilka miesięcy /przez pierdzielonego Teamsa nie ma l z kreską/

Nie ma szans, że wywali tyle na staba całego :E A gumy wymienić to godzinka roboty samemu

WDD2122051A541617

Jeszcze polecisz jakieś klocki na przód?

Edytowane przez lesiu155
Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, galakty napisał(a):

Podziękuj ekologom i UE że auta są tak drogie u nas. Kiedyś fajne auto dające frajdę z jazdy nie kosztowało tyle. 

I poczekaj 10-15 lat to zobaczysz jak te BEV będą tanie.... One są tanie TERAZ żeby zachęcać, zabiorą wam dopłaty, dowalą do ceny prądu akcyzy i inne składniki jak do benzyny i się skończy.

To za parę lat dam za nie więcej tak jak przez ostatnie parę lat więćej płacili użytkownicy spalinówek - proste :E 

19 minut temu, galakty napisał(a):

Ale wiem że i tak Ci nie przetłumaczę bo się schowałeś w BEV i nie wychodzisz. Nie rozumiesz punktu widzenia innej osoby, tylko EV najlepsze i koniec.

Przecież to Ty masz fobie na punkcie EV i w każdym możliwym aspekcie wypowiadasz się nie mając pojęcia o tych autach. Nawet teraz pierwszy zwróciłeś uwagę cytuje:

 

2 godziny temu, galakty napisał(a):

Przy BMW się zgodzę, przy elektrykach nie bo nikt kto lubi zapie... nie kupuje 2.5 tonowego elektryka bez dźwięku :E Poza tym prądu nie ma żeby szaleć :E 

Po prostu wyprostowałem Cię - ludzie w większości za powód kupna EV podają osiągi jakie te auta generują. 

 

19 minut temu, galakty napisał(a):

3.9 do setki jest super - powiedz mi kiedy to wykorzystujesz?

 

Co dziennie. Może kiedyś to zrozumiesz jak będzie miał możliwość jazdy tak dynamicznym autem spalinowym czy EV.

19 minut temu, galakty napisał(a):

A może ścigniemy się niemiecką autostradą 200 km/h i zobaczymy kto odpadnie?

I co w ten sposób chcesz udowodnić? Jako użytkowni mam pełną świadomość wad i zalet aut EV. A Ty? 

 

19 minut temu, galakty napisał(a):

Masz wątek BEV i tam możesz zachwalać swoje auto, zostaw nam choć jeden wątek dla prawdziwej motoryzacji i ryku silnika :E 

Za krótki jesteś by mi mówić co mogę robić ;) 

Edytowane przez DjXbeat
Opublikowano

I po raz kolejny spina o PREFERENCJE, jeden woli ciszę, a inny jak mu diesel dymi. 

 

Sam jestem w grupie spaliniarzy, bo mnie na to stać :E elektryka bardzo bym chciał ale na daily, a nie dream car'a. @DjXbeat Tesla to fajna fura, ale to nie jest samochód, za którym się obejrzę jak z niego wysiądę. Nie te emocje. 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
45 minut temu, DjXbeat napisał(a):

Miałem takie coś po środku - w kwestii dynamiki nie daje takiej frajdy z jazdy jak EV.

A coś ze spalinówek o podobnej mocy i dynamice z tego samego rocznika kosztuje x1.5-2 co dałem za EV. ;)

Nie bez powodu mówi się że EV dają osiągi jakie mają auta 2x droższe. 

Cena ceną ale auta 500KM+ przynajmniej te europejskie to już grube koszty serwisów, napraw, wysokie ryzyko awarii i problemy z trwałością. Jak ktoś jeździ dużo to tutaj dochodzi kolejne kilkadziesiąt tysięcy kosztów nawet za sam serwis. W elektryku masz większy spokój i nie martwisz się czy Ci zaraz nie wyskoczy komplet turbo do wymiany, wtryski, rozrząd czy inny bzdet. Duże koszty zaczynają się już praktycznie od V6 turbo w przypadku niemieckich aut, a z V8 koszty i problemy są jeszcze większe. W Audi S4 B9 nawet przy srogich 350KM człowiek się prosi o kłopoty. I jak to się ma do LS7 NA który już w 2006 roku miał 505 KM?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • PROWADŹ WOJNĘ W 41. MILLENNIUM Wielokrotnie nagradzane połączenie strategii turowej i kolosalnych bitew w czasie rzeczywistym serii Total War wkracza do mrocznego, fantastycznego świata Warhammer 40,000. Podczas Ery Indomitus cała galaktyka płonie niekończącą się wojną, a los każdej duszy wisi na włosku. Stań na czele legendarnych frakcji, dostosuj swoją machinę wojenną i bierz udział w gigantycznych bitwach, wycinając krwawą drogę pośród gwiazd. Nie ma czasu na pokój. Nie ma czasu na wytchnienie. Nie ma czasu na przebaczenie. Jest tylko wojna. STAŃ NA CZELE CZTERECH LEGENDARNYCH FRAKCJI Prowadź kampanie w Pustce, stając na czele czterech radykalnie różnych frakcji. Każdą z nich stworzono z wykorzystaniem wyjątkowych dla niej, zgodnych z jej charakterem elementów rozgrywki, potężnego uzbrojenia, apokaliptycznych machin wojennych oraz metod prowadzenia wojny. ● Space Marines: Genetycznie wzmacniani wojownicy. Jest ich niewielu, ale dysponują niezrównaną siłą. Odziani w święte pancerze i używający najbardziej zabójczych broni Imperium, ci żołnierze uderzają za każdym razem z niezrównaną, druzgocącą precyzją. ● Orks: Brutalne hordy zniszczenia. Stworzenia niepowstrzymane, niezliczone i żyjące wyłącznie dla wojny. Zalewają pole bitwy niekończącymi się watahami, posługując się nieprzewidywalną bronią i rozklekotanymi machinami wojennymi - a wszystko napędzane pierwotną mocą Aaagh! ● Aeldari: Starożytna, gasnąca rasa obcych, która niegdyś władała gwiazdami, a dziś walczy ze swym nieuchronnym losem. Ci zwinni i nieuchwytni wojownicy uderzają z psychiczną precyzją, używając eleganckiej broni w celu wykorzystania każdej słabości, a następnie znikają w cieniach. ● Astra Militarum: Niezliczone zastępy największej siły zbrojnej ludzkości stanowią bastion z ciała i stali. Legiony żołnierzy maszerują otuleni rykiem czołgów bitewnych i grzmotem artylerii, miażdżąc wrogów dzięki zdyscyplinowanej furii i niezłomnej determinacji. DOSTOSUJ SWOJĄ MACHINĘ WOJENNĄ Wkrocz do bitwy wraz ze znanymi pomniejszymi frakcjami i dowódcami uniwersum Warhammer 40,000 - lub stwórz własną armię dzięki niezrównanej liczbie opcji dostosowywania, które przenoszą do gry swobodę znaną ze stołowej gry bitewnej. ● Spersonalizuj swoją armię: Nazwij swoją grupę, wybierz jej święte kolory i przyozdabiaj jej regimenty za pomocą szerokiego wachlarza symboli, które zasieją strach w sercach wrogów. ● Modyfikuj swoich wojowników: Dostosuj filozofię walki swojej frakcji zarówno podczas kampanii, jak i poszczególnych bitew. Wyposaż swoje oddziały we własny, unikatowy zestaw potężnych zdolności taktycznych, charakterystycznych cech oraz niezrównanego sprzętu bojowego. PROWADŹ WOJNĘ W SKALI GALAKTYKI Prowadź zmagania w galaktycznej piaskownicy, w której nie ma miejsca na pokój, a jedynie na wojnę. Poszerzaj swoje imperium tura po turze - podbijaj planety, ulepszaj floty i zarządzaj swoją gospodarką wojenną, wycinając sobie wśród gwiazd drogę ku dominacji. Walcz, aby decydować o losie całych światów. Podbijaj i ulepszaj twierdze, bombarduj wrogów z orbity i wysyłaj swoje armie na powierzchnie planet, aby brać udział w zapierających dech w piersiach bitwach w czasie rzeczywistym, których stawką są instalacje i regiony planetarne. A gdy zagrożenie wzrośnie zbyt mocno, rozważ użycie apokaliptycznego uzbrojenia, które potrafi wymazywać całe planety. BIERZ UDZIAŁ W ZACIEKŁYCH WALKACH Obejmij dowodzenie nad gigantycznymi armiami zaprawionych w bojach wojowników, prowadząc ich przez brutalne, taktyczne starcia toczące się w najróżniejszych, rozdartych wojną światach o odmiennym klimacie i zróżnicowanych typach pól bitewnych, charakteryzujących się dynamicznymi zniszczeniami. Werbuj swoje oddziały z zabójczego wachlarza jednostek danej frakcji, w skład których wchodzą potężni weterani, elitarne grupy bojowe, górujące nad wszystkimi maszyny kroczące oraz gigantyczne machiny wojenne. Gdy sytuacja nie idzie po twojej myśli, wzywaj uzupełnienia, które ponownie rozpalą ogień twych wysiłków wojennych. Strategicznie wykorzystuj potężne zdolności, aby zdominować przebieg bitwy - od chaotycznych ostrzałów artyleryjskich, przez naloty z powietrza po ataki laserowe. Każde uderzenie zmienia powierzchnię pola bitwy, tworząc nowe osłony i dając świeże możliwości taktyczne.       https://store.steampowered.com/app/4199910/Total_War_WARHAMMER_40000/
    • Cyrk to będzie z używanymi za 2 lata   Ludzie wystawią za ćwierć ceny i nadal będzie zbyt drogo. Zostaną z tym ramem do ddr7.
    • juz zaczynam test CPU + ram tak, profilaktycznie. Grafika bez problemow, nie przekroczyla 68 stopni. 
    • Pamięci przyszły, więc zabrałem się za testy:         Stock XMP:  (ale przy CR 1T i tRAS o oczko niższym)     Stock XMP:  (DDR3-2000 CL9 9-9-27 1T + nieco podkręcone tRFC oraz tREFI na max)     Szybkie OC:  (DDR3-2133 CL8 12-8-28 1T)     Wszystko powyżej już wbija kod "55" na płycie i nie startuje, a ciaśniej wywala błędy w TM5.   Poza tym to muszą być chyba jakieś nowsze PSC lub coś innego, bo są to moduły jednostronne i nie powalają możliwościami OC (wysokie tRCD jest niezbędne do zachowania stabilności powyżej DDR3-2000).   Z tego co kojarzę, to te "OG" PSC są dwustronne przy pojemnościach 2GB na moduł i powyższe nastawy zrobiłyby co najmniej przy prędkościach DDR3-2400/DDR3-2600   Nieco szkoda że trafiły się moduły jednostronne, ale tak czy siak wpadają do kolekcji, bo takich pamięci jeszcze nie miałem
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...