Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazłem jeden filmik z Tigo 4 HEV, jezus maria jakie to gunwo jest xD 

Malutki i słaby benzyniak + niby mocny elektryk + ich CVT to dramat. Ja wiem że niska cena ale za 100k idzie kupić kilkuletnie fajne auto, a nie taki badziew. 

 

1 minutę temu, KiloKush napisał(a):

Cena ceną ale auta 500KM+ przynajmniej te europejskie to już grube koszty serwisów, napraw, wysokie ryzyko awarii i problemy z trwałością.

Europejskie premium niestety dawno odjechały w kosmos z awaryjnością i cenami :/ 

W USA kupisz sobie IS 500 i spokój, u nas niedostępny bo nieekologiczny. Za to MB plug in już kupisz, powodzenia z serwisem 1000 czujników i wtyczek :E 

 

I pomyśleć że były czasy kiedy robili porządne AMG czy Emki. Łezka w oku się kręci.

Opublikowano
Godzinę temu, lesiu155 napisał(a):

Nie ma szans, że wywali tyle na staba całego :E A gumy wymienić to godzinka roboty samemu

WDD2122051A541617

Jeszcze polecisz jakieś klocki na przód?

Może powinien pomyśleć o zmianie samochodu bardziej pasującego do mentalności? Może Dacia Sandero lub Skoda Fabia?

 

[spoiler]
Nr nadwozia
WDD2122051A541617
oznaczenie handlowe
E 200 CDI BlueEFFICIENCY kombi
Numer zamówieniowy
0122213260
Data dostawy
12.10.2011
numer koloru
623 (MANUFAKTUR jasna kość słoniowa - lakier uni)
Wnętrze
100 (Imitacja skóry)
101 (Imitacja skóry - czerń / antracyt)
Silnik
65192530829165
Przekładnia
72299603684121
Układ kierowniczy
2124603000991127802989
Inne
Data zatwierdzenia przez UE: 20110614
Numer homologacji UE: e1*2007/46*0200*09
[/spoiler]

 

A 007 420 16 20
Bosch:
0986494593
A 211 540 17 17
98024701

 

A 212 323 09 65

Totalnie bez sensu iść w g..ne chińskie gumy za prawie 200z i robić jedno i to samo co parę miesięcy.

 

  • Upvote 3
Opublikowano
2 godziny temu, GordonLameman napisał(a):

A widziałeś kiedyś białą Octavię w kombi? To jest zawsze najszybsze auto na drodze. nawet jak nie jest najmocniejsze :E 

Się śmiejesz ale ostatnio jak do Wawy leciałem to klient zapierdzielał sobie białą Octavią właśnie. Chciałem sprawdzić jak szybko jedzie to skończyłem na 240 km/h. Się okazało, że wersja RS :E 

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano

ja też wolałbym taką tesele do codziennej jazdy z 8 lat gwarancji.

Ciche, dynamiczne, dużo bardziej dynamiczne od spalinówek. 

A jak chciałbym ryk to kupiłbym jakiś traktor. Nie wiem czemu ludzie podniecają się tym

Tylko droga taka tesela i naprawa rzeczy niezwiązanych z gwarancją boli.

Opublikowano
1 minutę temu, Dimazz napisał(a):

Nie wiem czemu ludzie podniecają się tym

A ja nie wiem czemu ludzie podniecają się piłką nożną. Jeden lubi tofu, drugi mięso. 

I jak porównujesz traktor do dobrej V8 czy V10 to sorry ale o czym my gadamy :E 

 

Każdy ma swój punkt widzenia, ale jakoś posiadacze BEV muszą na każdym kroku udowadniać swoją rację, a każdy inny to już gorszy i jak on może lubić spaliny :E 

Niektórzy się wychowali na spalinach, grzebali w silnikach, taplali w błocie, strzelali z wiatrówki czy na strzelnicach. Lubią to i tyle. 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, galakty napisał(a):

A ja nie wiem czemu ludzie podniecają się piłką nożną. Jeden lubi tofu, drugi mięso. 

I jak porównujesz traktor do dobrej V8 czy V10 to sorry ale o czym my gadamy :E 

 

Każdy ma swój punkt widzenia, ale jakoś posiadacze BEV muszą na każdym kroku udowadniać swoją rację, a każdy inny to już gorszy i jak on może lubić spaliny :E 

Niektórzy się wychowali na spalinach, grzebali w silnikach, taplali w błocie, strzelali z wiatrówki czy na strzelnicach. Lubią to i tyle. 

Ile tych V8 i V10 jeździ po europejskich drogach? Raczej niezbyt wiele, większość jeździ dieslami i małymi benzynkami, a tylko marzy o V8/V10.

Elektryki są pod każdym względem lepsze od spalinówek, poza zasięgiem, a to też nie wszystkimi musi przeszkadzać.

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano

@huudyy

Tu nie chodzi o preferencje bo te jak wiadomo są różne i to jak najbardziej rozumiem.
Chodzi o fakt, że ludzie, którzy decydują się na EV jako argument podają głównie osiągi tych aut czyli jest zupełnie na odwrót niż to próbuje kreować @galakty, który twierdzi, że ktoś kto chce po zap…. nie bierze elektryka. Właśnie bierze bo oferuje moc aut spalinowych 2-3 krotnie droższych. 


 

22 minuty temu, KiloKush napisał(a):

Cena ceną ale auta 500KM+ przynajmniej te europejskie to już grube koszty serwisów, napraw, wysokie ryzyko awarii i problemy z trwałością. Jak ktoś jeździ dużo to tutaj dochodzi kolejne kilkadziesiąt tysięcy kosztów nawet za sam serwis. W elektryku masz większy spokój i nie martwisz się czy Ci zaraz nie wyskoczy komplet turbo do wymiany, wtryski, rozrząd czy inny bzdet. Duże koszty zaczynają się już praktycznie od V6 turbo w przypadku niemieckich aut, a z V8 koszty i problemy są jeszcze większe. W Audi S4 B9 nawet przy srogich 350KM człowiek się prosi o kłopoty. I jak to się ma do LS7 NA który już w 2006 roku miał 505 KM?

Znajomy, który kupił w zeszłym roku nową Audi RS7 Kombi za pierwszy roczny, obowiązkowy serwis zapłacił tyle ile ja prawie płacę za OC+AC na 2 lata :E

Tu nie ma co dyskutować bo RS7 jest pod każdym względem lepszym autem od mojej TM3 ale za 1/5 ceny jego RS7 mogę sobie podobnie poza… i poczuć osiągi znacznie droższego auta. Obydwaj przy ostrym ciskaniu przejedziemy ~200km tylko Grzesiek zatankuje w 5min i może dalej ciskać. Ja tego nie zrobię i jestem tego świadomy. 
Ja natomiast nie mam serwisu a jeśli już to koszt jest śmiesznie niski w stosunku do mocy jaką oferuje auto. 
Jego 4 obowiązkowe serwisy i mam wymienioną baterie w Tesli:E 


 

Opublikowano
3 minuty temu, DjXbeat napisał(a):

który twierdzi, że ktoś kto chce po zap…. nie bierze elektryka. Właśnie bierze bo oferuje moc aut spalinowych 2-3 krotnie droższych. 

A ja widzę że elektryki biorą Ci co mają dotacje i PV w chacie. Jakoś po mieście nie widuję tych szybkich elektryków które robią codziennie 0-100km/h jak Ty piszesz. Na trasach szybkiego ruchu też malutko, a jak jadą to 100-110 km/h albo za TIRem. 

 

Zabierz dopłaty, podnieś ceny prądu i zobaczymy ile chętnych na elektryki będzie.

Opublikowano

Auto premium to i utrzymanie premium. Tak niestety jest ze wszystkim.

Cchesz pokazać że stać cię na rs7 to będziesz miał też kasę na utrzymanie.

Szkoda tylko że tesla jest brzydka jak noc listopadowa. Ale to juz rzecz gustu

 

1 minutę temu, galakty napisał(a):

A ja widzę że elektryki biorą Ci co mają dotacje i PV w chacie. Jakoś po mieście nie widuję tych szybkich elektryków które robią codziennie 0-100km/h jak Ty piszesz. Na trasach szybkiego ruchu też malutko, a jak jadą to 100-110 km/h albo za TIRem. 

 

Zabierz dopłaty, podnieś ceny prądu i zobaczymy ile chętnych na elektryki będzie.

No wiadomo. W bloku ciężko zrobić sobie PV i magazyn. To opcja dla domów. 
Tak jak elektryki na chwile obecną. 
Ewentualnie darmowe ładowarki na zapisy

Opublikowano
1 minutę temu, DjXbeat napisał(a):

@huudyy

Tu nie chodzi o preferencje bo te jak wiadomo są różne i to jak najbardziej rozumiem.
Chodzi o fakt, że ludzie, którzy decydują się na EV jako argument podają głównie osiągi tych aut czyli jest zupełnie na odwrót niż to próbuje kreować @galakty, który twierdzi, że ktoś kto chce po zap…. nie bierze elektryka. Właśnie bierze bo oferuje moc aut spalinowych 2-3 krotnie droższych. 


 

Znajomy, który kupił w zeszłym roku nową Audi RS7 Kombi za pierwszy roczny, obowiązkowy serwis zapłacił tyle ile ja prawie płacę za OC+AC na 2 lata :E

Tu nie ma co dyskutować bo RS7 jest pod każdym względem lepszym autem od mojej TM3 ale za 1/5 ceny jego RS7 mogę sobie podobnie poza… i poczuć osiągi znacznie droższego auta. Obydwaj przy ostrym ciskaniu przejedziemy ~200km tylko Grzesiek zatankuje w 5min i może dalej ciskać. Ja tego nie zrobię i jestem tego świadomy. 
Ja natomiast nie mam serwisu a jeśli już to koszt jest śmiesznie niski w stosunku do mocy jaką oferuje auto. 
Jego 4 obowiązkowe serwisy i mam wymienioną baterie w Tesli:E 


 

No właśnie to są te kwestie, z których nie każdy sobie zdaje sprawę. Mało tego. W cenie serwisów RS7 możesz płacić roczne OC i serwisy kombi/SUVa w dieslu na wakacyjne wypady, Tesli na jazdę wokół komina oraz fajnego klasyka z V8 w garażu czy RX8 do zabawy. I tu dochodzimy do sedna. RS7 jest niby autem dla entuzjastów ale czy entuzjasta chce tyle za to płacić czy woli opcję, którą podałem powyżej? 

Opublikowano

Kurła... zdjąłem bez żadnych narzędzi lakier z felgi malowanej proszkowo jakiejś 3-4 lata temu 🙈 Trzymało się dokąd nie przyszło na nich zmienić opon, niedawno wpadły nowe opony i się zaczęło... całymi płatami odchodzi jak się trochę paznokciem pomoże :rotfl2:

IMG_20251104_171013014_HDR_AE.jpg

  • Sad 1
Opublikowano
1 minutę temu, KiloKush napisał(a):

No właśnie to są te kwestie, z których nie każdy sobie zdaje sprawę. Mało tego. W cenie serwisów RS7 możesz płacić roczne OC i serwisy kombi/SUVa w dieslu na wakacyjne wypady, Tesli na jazdę wokół komina oraz fajnego klasyka z V8 w garażu czy RX8 do zabawy. I tu dochodzimy do sedna. RS7 jest niby autem dla entuzjastów ale czy entuzjasta chce tyle za to płacić czy woli opcję, którą podałem powyżej? 

To ma być coś premium i pokazywać twój status społeczny. Stać cię na drogi samochód to i stać cię na utrzymanie skoro chcesz uchodzić za lepszego. 

Z supersamochodami jest jeszcze gorzej. Nawet jakbyś kupił lambo za milion to i tak utrzymanie tego zjałdoby drugie tyle w krótkim czasie. No i supersamochody są bardzo awaryjne. 
To drogie zabawki na pokaz.

Opublikowano
3 minuty temu, Dimazz napisał(a):

To ma być coś premium i pokazywać twój status społeczny. Stać cię na drogi samochód to i stać cię na utrzymanie skoro chcesz uchodzić za lepszego. 

Z supersamochodami jest jeszcze gorzej. Nawet jakbyś kupił lambo za milion to i tak utrzymanie tego zjałdoby drugie tyle w krótkim czasie. No i supersamochody są bardzo awaryjne. 
To drogie zabawki na pokaz.

Dokładnie tak jest. Sam jak robiłem leasingi na drogie auta to często klienci mówili, że ich znajomy/szwagier ma M3 to oni biorą M5 bo ma więcej koni i szybsze. Lekarze to się wręcz ścigają w tym kto tam będzie miał najnowsze najdroższe Audi, Merca czy BMW pod szpitalem. Dlatego lubię Teslę i Corvette. Bo zamyka buzie takim typom co autem muszą swoje ego podbudowywać... czy tam coś mniejszego. 

  • Thanks 1
Opublikowano
5 minut temu, KiloKush napisał(a):

ma M3 to oni biorą M5 bo ma więcej koni i szybsze

I to wciąż BMW :E 

 

Jak chcą się wyróżniać to niech walną sobie własnie Corvette, Challengera (Hellcat to moje marzenie obok 911), a nie zwykłego Niemca których pełno na drodze. Nie trzeba od razu celować w Ferrari żeby mieć coś co wywołuje emocje. No chyba że się porównuje tabelki i suche liczby, wtedy tak...

 

Nawet Toyota GR86 w moich oczach jest lepsza od tych M5. 

Opublikowano
11 minut temu, Dimazz napisał(a):

No wiadomo. W bloku ciężko zrobić sobie PV i magazyn. To opcja dla domów. 
Tak jak elektryki na chwile obecną. 

imo stereotyp. infrastruktura ladowania rozwija sie bardzo szybko. okazuje sie tez, ze jednym z benefitow oprocz kart multisport, moze byc tez mozliwosc ladowania wpracy ;) wiec nie ma co przekreslac BEV, bo nie ma sie ladowarki pod oknem. imo juz nie.

Opublikowano
12 minut temu, galakty napisał(a):

Nawet Toyota GR86 w moich oczach jest lepsza od tych M5. 

Przecież to są zupełnie różne auta i porównywanie ich, to nieporozumienie. Czego innego oczekujesz od ciężkiej i dopchanej po korek M5, a czego innego od GR86, który z ficzerów to ma elektryczne szyby i klimatyzacje. 

  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, dannykay napisał(a):

Przecież to są zupełnie różne auta i porównywanie ich, to nieporozumienie. Czego innego oczekujesz od ciężkiej i dopchanej po korek M5, a czego innego od GR86, który z ficzerów to ma elektryczne szyby i klimatyzacje. 

Rozmawiamy o prestiżu i chwaleniu się przed kolegami, do tego właśnie służy M5, a GR86 zostanie wyśmiana. Chyba że naprawdę myślisz iż ktoś kupując M5 patrzy na to by mu fotelik przewiozło i do Biedronki pojechać :E 

 

11 minut temu, SuLac0 napisał(a):

imo stereotyp. infrastruktura ladowania rozwija sie bardzo szybko. okazuje sie tez, ze jednym z benefitow oprocz kart multisport, moze byc tez mozliwosc ladowania wpracy ;) wiec nie ma co przekreslac BEV, bo nie ma sie ladowarki pod oknem. imo juz nie.

Ale co stereotyp? Przecież nawet w halach garażowych nie będzie tak, że każde miejsce ma swoje gniazdko. W firmie ile ładowarek jest? Starczy dla 400 pracowników biurowca? Mhm naprawdę stereotyp ;) 

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, galakty napisał(a):

Ale co stereotyp? Przecież nawet w halach garażowych nie będzie tak, że każde miejsce ma swoje gniazdko. W firmie ile ładowarek jest? Starczy dla 400 pracowników biurowca? Mhm naprawdę stereotyp ;) 

dokladnie taki stereotyp - kazdy jezdzi BEV, kazdy potrzebuje swoja ladowarke, bo kazdy robi dziennie >300km  :) 

 

samochod_przebieg_gus-1536x864.thumb.png.1cd6508c416d4a09179b5876a40ce3df.png

Edytowane przez SuLac0
Opublikowano
1 minutę temu, SuLac0 napisał(a):

dokladnie taki stereotyp - kazdy jezdzi BEV, kazdy potrzebuje swoja ladowarke, bo kazdy robi dziennie >300km  :) 

Nawet ładując raz w tygodniu to musisz mieć gdzie. Skoro nie w bloku to pod Lidlem, a tam 2 ładowarki. I polowanie czy będzie wolna + działająca.

Obecnie są wolne i pewnie problemu nie ma, jak co drugie auto będzie elektryczne to się skończy. 

 

Powiem tak. Dopóki ładowarek nie będzie chociaż 50% tyle co dystrybutorów paliwa to nie widzę tej elektromobilności. 

"W Polsce samochody elektryczne stanowiły około 5-7,8% nowo rejestrowanych samochodów osobowych w 2025 roku"

 

A ile ŁĄCZNIE stanowią gdzie średnia wieku to pewnie 12 lat? 

Opublikowano
Godzinę temu, galakty napisał(a):

A ja widzę że elektryki biorą Ci co mają dotacje i PV w chacie. Jakoś po mieście nie widuję tych szybkich elektryków które robią codziennie 0-100km/h jak Ty piszesz. Na trasach szybkiego ruchu też malutko, a jak jadą to 100-110 km/h albo za TIRem. 

 

Zabierz dopłaty, podnieś ceny prądu i zobaczymy ile chętnych na elektryki będzie.

Napisałem w kontekście zakupu Tesli 3 LR. Głównym powodem zakupu tego auta są jego osiągi porównywalne do aut 2-3 krotnie droższych. Ludzie dopłacają względem tańszych aut głównie by zyskać osiągi jakich nie ma u konkurencji w tym przedziale cenowym.
 

7 minut temu, galakty napisał(a): 

Powiem tak. Dopóki ładowarek nie będzie chociaż 50% tyle co dystrybutorów paliwa to nie widzę tej elektromobilności. 

Publicznych stacji ładowania jest o 3tys więcej niż stacji benzynowych. Dane z września 2025r. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • PROWADŹ WOJNĘ W 41. MILLENNIUM Wielokrotnie nagradzane połączenie strategii turowej i kolosalnych bitew w czasie rzeczywistym serii Total War wkracza do mrocznego, fantastycznego świata Warhammer 40,000. Podczas Ery Indomitus cała galaktyka płonie niekończącą się wojną, a los każdej duszy wisi na włosku. Stań na czele legendarnych frakcji, dostosuj swoją machinę wojenną i bierz udział w gigantycznych bitwach, wycinając krwawą drogę pośród gwiazd. Nie ma czasu na pokój. Nie ma czasu na wytchnienie. Nie ma czasu na przebaczenie. Jest tylko wojna. STAŃ NA CZELE CZTERECH LEGENDARNYCH FRAKCJI Prowadź kampanie w Pustce, stając na czele czterech radykalnie różnych frakcji. Każdą z nich stworzono z wykorzystaniem wyjątkowych dla niej, zgodnych z jej charakterem elementów rozgrywki, potężnego uzbrojenia, apokaliptycznych machin wojennych oraz metod prowadzenia wojny. ● Space Marines: Genetycznie wzmacniani wojownicy. Jest ich niewielu, ale dysponują niezrównaną siłą. Odziani w święte pancerze i używający najbardziej zabójczych broni Imperium, ci żołnierze uderzają za każdym razem z niezrównaną, druzgocącą precyzją. ● Orks: Brutalne hordy zniszczenia. Stworzenia niepowstrzymane, niezliczone i żyjące wyłącznie dla wojny. Zalewają pole bitwy niekończącymi się watahami, posługując się nieprzewidywalną bronią i rozklekotanymi machinami wojennymi - a wszystko napędzane pierwotną mocą Aaagh! ● Aeldari: Starożytna, gasnąca rasa obcych, która niegdyś władała gwiazdami, a dziś walczy ze swym nieuchronnym losem. Ci zwinni i nieuchwytni wojownicy uderzają z psychiczną precyzją, używając eleganckiej broni w celu wykorzystania każdej słabości, a następnie znikają w cieniach. ● Astra Militarum: Niezliczone zastępy największej siły zbrojnej ludzkości stanowią bastion z ciała i stali. Legiony żołnierzy maszerują otuleni rykiem czołgów bitewnych i grzmotem artylerii, miażdżąc wrogów dzięki zdyscyplinowanej furii i niezłomnej determinacji. DOSTOSUJ SWOJĄ MACHINĘ WOJENNĄ Wkrocz do bitwy wraz ze znanymi pomniejszymi frakcjami i dowódcami uniwersum Warhammer 40,000 - lub stwórz własną armię dzięki niezrównanej liczbie opcji dostosowywania, które przenoszą do gry swobodę znaną ze stołowej gry bitewnej. ● Spersonalizuj swoją armię: Nazwij swoją grupę, wybierz jej święte kolory i przyozdabiaj jej regimenty za pomocą szerokiego wachlarza symboli, które zasieją strach w sercach wrogów. ● Modyfikuj swoich wojowników: Dostosuj filozofię walki swojej frakcji zarówno podczas kampanii, jak i poszczególnych bitew. Wyposaż swoje oddziały we własny, unikatowy zestaw potężnych zdolności taktycznych, charakterystycznych cech oraz niezrównanego sprzętu bojowego. PROWADŹ WOJNĘ W SKALI GALAKTYKI Prowadź zmagania w galaktycznej piaskownicy, w której nie ma miejsca na pokój, a jedynie na wojnę. Poszerzaj swoje imperium tura po turze - podbijaj planety, ulepszaj floty i zarządzaj swoją gospodarką wojenną, wycinając sobie wśród gwiazd drogę ku dominacji. Walcz, aby decydować o losie całych światów. Podbijaj i ulepszaj twierdze, bombarduj wrogów z orbity i wysyłaj swoje armie na powierzchnie planet, aby brać udział w zapierających dech w piersiach bitwach w czasie rzeczywistym, których stawką są instalacje i regiony planetarne. A gdy zagrożenie wzrośnie zbyt mocno, rozważ użycie apokaliptycznego uzbrojenia, które potrafi wymazywać całe planety. BIERZ UDZIAŁ W ZACIEKŁYCH WALKACH Obejmij dowodzenie nad gigantycznymi armiami zaprawionych w bojach wojowników, prowadząc ich przez brutalne, taktyczne starcia toczące się w najróżniejszych, rozdartych wojną światach o odmiennym klimacie i zróżnicowanych typach pól bitewnych, charakteryzujących się dynamicznymi zniszczeniami. Werbuj swoje oddziały z zabójczego wachlarza jednostek danej frakcji, w skład których wchodzą potężni weterani, elitarne grupy bojowe, górujące nad wszystkimi maszyny kroczące oraz gigantyczne machiny wojenne. Gdy sytuacja nie idzie po twojej myśli, wzywaj uzupełnienia, które ponownie rozpalą ogień twych wysiłków wojennych. Strategicznie wykorzystuj potężne zdolności, aby zdominować przebieg bitwy - od chaotycznych ostrzałów artyleryjskich, przez naloty z powietrza po ataki laserowe. Każde uderzenie zmienia powierzchnię pola bitwy, tworząc nowe osłony i dając świeże możliwości taktyczne.       https://store.steampowered.com/app/4199910/Total_War_WARHAMMER_40000/
    • Cyrk to będzie z używanymi za 2 lata   Ludzie wystawią za ćwierć ceny i nadal będzie zbyt drogo. Zostaną z tym ramem do ddr7.
    • juz zaczynam test CPU + ram tak, profilaktycznie. Grafika bez problemow, nie przekroczyla 68 stopni. 
    • Pamięci przyszły, więc zabrałem się za testy:         Stock XMP:  (ale przy CR 1T i tRAS o oczko niższym)     Stock XMP:  (DDR3-2000 CL9 9-9-27 1T + nieco podkręcone tRFC oraz tREFI na max)     Szybkie OC:  (DDR3-2133 CL8 12-8-28 1T)     Wszystko powyżej już wbija kod "55" na płycie i nie startuje, a ciaśniej wywala błędy w TM5.   Poza tym to muszą być chyba jakieś nowsze PSC lub coś innego, bo są to moduły jednostronne i nie powalają możliwościami OC (wysokie tRCD jest niezbędne do zachowania stabilności powyżej DDR3-2000).   Z tego co kojarzę, to te "OG" PSC są dwustronne przy pojemnościach 2GB na moduł i powyższe nastawy zrobiłyby co najmniej przy prędkościach DDR3-2400/DDR3-2600   Nieco szkoda że trafiły się moduły jednostronne, ale tak czy siak wpadają do kolekcji, bo takich pamięci jeszcze nie miałem
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...