Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Inna sprawa, że akurat ta produkcja miała naprawdę przeciętną kampanię marketingową, żeby nie powiedzieć słabą. Wiadomo, to nie jest wielka produkcja AAA, ale wstępne wrażenia sugerują, że powinna otrzymać lepszą promocję, bo na to zasługuje. Ale że obroni się sama, jasne.

Edytowane przez Vulc
  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Najlepsze ze nie trzeba wcale na marketing wydawać dużych pieniędzy jeśli gra będzie dobra, bo najlepszą reklamę grze zrobią sami gracze.

I Vice Versa... SW Outlaws, ostatni Dragon Age, czy nawet STALKER 2. Te gry to nieukończony lub wręcz skopany do rdzenia ściek, który został ostro sprowadzony na ziemie przez graczy a ile kasy stracili na jego promowanie i "obronę".

 

Niezmienna prawda jest jedna:

Dobre gry bronią się same, reszta to odpad i stracone pieniądze.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

Coś tu jest nie tak. Przy każdym uruchomieniu muszę ustawić Okno a potem wrócić do Okna bez ramek żeby normalnie to chodziło.

Też tak macie? Wersja GP.

Nie, nic z tych rzeczy u mnie. 

Edytowane przez Vulc
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Nie uruchomię w ogóle bo nie mam tensorów nie do kleje sobie tylko nowa karta.

 

Czekam jakie będzie rx 8000 i ceny może 7900xtx potanieje do 3 tysięcy bo nadal 4.5 tysiące są to za dużo.NV nie biorę pod uwagę bo za drogie wszystkie są a nic poniżej 4080 super nie chciałbym a one  trzymają cenę i nigdy nie spadną.Bo nie muszą,,

Edytowane przez CzerwonyJohn
  • Sad 1
Opublikowano

Nie widzę tu nigdzie opcji z FG. :hmm:  4K PT DLAA w dżungli wrażenia kinowe, z DLSS Q +/- 45 fps, RTX 5090 spokojnie zapewni +60fps.

W muzeum wymagania nie są już tak wysokie.

Co do samej gry, wygląda to dobrze, zapowiada się ciekawa przygoda.

Opublikowano

4070TiSuper,4080 radzą sobie dobrze na max z FG/DLSSQ PathTracing w 1440p

4070/S,4070Ti przez 12GB VRAM są niegrywalne na takich ustawieniach.

No Nv....Rozumiem że w 2025 i Blackwellach 16GB to będzie minimum?:D

Czy "delikatnie" sugerujecie żeby kupować minimum 5080,bo 5070Ti nie wiadomo ile VRAM będzie mieć

Opublikowano

Dobra ruszyło mi, działa bardzo dobrze w 3440x1440p DLSS quality ustawienia średnio niskie, cienie wysokie i coś tam jeszcze wysokie, na procku z 2014 oraz 270s z 8GB ramu i nie widzę żadnego problemu z działaniem więc chyba zapycha jak ktoś się nie słucha ustawień :D bufor textur dałem na średnie bo na wysokich nie da się grać a na średnich masełko więc czytać opcje przed płaczem że ram nie wyrabia. 

 

Opublikowano
6 minut temu, CzerwonyJohn napisał(a):

Najnowsze gry będą dla nielicznych bogaczy i to początek a reszta niekasiastych będzie grać w stare gry i konsole.Ta gra to dopiero początek 

Nie popadajmy w paranoję. RT nie jest nowością. Jak sprzęt niedomaga, wyłączasz RT i magicznie mocy przybywa.
Nie ma obowiązku - póki co jeszcze - grania na maxa i z RT.


 

  • Like 1
  • Upvote 4
Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, CzerwonyJohn napisał(a):

Najnowsze gry będą dla nielicznych bogaczy i to początek a reszta niekasiastych będzie grać w stare gry i konsole.Ta gra to dopiero początek 

Przecież na średnim configu chodzi i wygląda elegancko, nie przesadzajmy. Ciężko też, żeby wymagania gier malały, zamiast rosnąć.

 

Wcześniej ludzie mieli wątpliwości co do hybrydowego widoku, przełączania się między fpp a tpp. Według mnie działa to bardzo dobrze i naturalnie. 

 

One-linery rodem z filmów będą widzę na porządku dziennym. It's professor to you. :E

Edytowane przez Vulc
  • Upvote 1
Opublikowano
27 minut temu, CzerwonyJohn napisał(a):

Najnowsze gry będą dla nielicznych bogaczy i to początek a reszta niekasiastych będzie grać w stare gry i konsole.Ta gra to dopiero początek 

Gry są dla tych co nie są chorzy na wszystko w prawo;)

  • Like 1
Opublikowano

Jak gra  potrzebuje RT to stając na rzęsach nie uruchomię gry w ogóle i nie chodzi tu o wyłączenie RT. Tylko fizyczny RT a nie programowy,programowy można wyłączyć a działającego cały czas bo tylko taki jest nic się nie zrobi.Tu jest pies pogrzebany..

Opublikowano

Wszystko zależy od silnika. Ja odpaliłem wieśka 3 z RT na Pascalu, bo pascal wspiera RT tylko nie ma dedykowanych jednostek. Szkopuł z tym, że sporo gier ma hardczeka jak GPU < RTX 2000 to nie odpalaj RT. Może to i dobrze, bo jaka jest wydajność RT na pascalu to możesz sobie wyobrazić :E 

Opublikowano
5 minut temu, CzerwonyJohn napisał(a):

Jak gra  potrzebuje RT to stając na rzęsach nie uruchomię gry w ogóle i nie chodzi tu o wyłączenie RT. 

Mogę prosić przykłady takich tytułów, które WYMAGAJĄ RT i się nie odpalą na GPU bez sprzętowego RT?

Opublikowano

Na 4080 mam "under" cinematic experience z dlaa reszta max w 2560x1440. Frame gen - off bo z pustego to i salmonella nie naleje. Jakieś 19fps na początku. Szkoda, że celowo zepsuli cienie w zwykłym RT.  Jakoś muszą naganiać na tego 5090. 

Opublikowano
12 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Dobra, ten stutter nie znika. Powoduje go FG. Trzeba go wyłączyć i włączyć.

FG niestety jest uwalone - przycinki są duuuże. Jak wyłączę w czasie gry, to załączenie nie działa. Potrzebny restart.  

Opublikowano
1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

 

3 razy włączałem grę, resetowałem kompa. Ciągle to samo. Jest płynnie, ale wpadają takie 2 sekundowe stuttery co chwilę. 

Dobra, po kilku min stutter ustał. Może on robi jakieś shadery w tle 🙃

 

Ale kurde, rano to było nie grywalne. Może kwestia resetu kompa musiała być po instalacji? 

 

Teraz dlss quality, PT i wszystko w prawo, 70 fps non stop, oprócz cutscen, tam leci bo nie działa generator :)

 

Chyba, że był jakiś update w dzień i sobie pobrał w tle. 

Graj w Oknie.

1 minutę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@RTX5090 A to u mnie akurat działa. Ale co włącznie gry muszę go wyłączyć i włączyć aby stutter nie było :D

Ja musze zmienić Okno bez ramek na Okno a potem znowu na Okno bez ramek żeby było kilkadziesiąt fps więcej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
    • #Warzone sezon 1. Będzie osłabiony sbmm, podobnie jak w BO7 Częstszy balans broni. Zmiany kategorii i balansu perków. NERF Aim Assist Nowe tryby czasowe (LTM): Amped BR (tylko weekendy) oraz High Octane BR Rebirth Island: zimowe odświeżenie (Sezon 02)    
    • Tak, teraz widzę. Myślałem że to ta sprawa o której suchy pisał. Wybacz  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...