Petru23 251 Opublikowano 5 Maja Opublikowano 5 Maja (edytowane) 4 godziny temu, kapcer napisał(a): @Petru23 a świece wymieniałeś po zakupie? U brata na podobne objawy (szarpanie przy jednostajnej jeździe, mocniej odczuwalne na LPG) pomogła zwykła wymiana świec zapłonowych. Świece wymienione po zakupie na Denso IK16TT, także mają niewiele ponad 5tys km i mam nadzieję, że to właśnie one są przyczyną. Bo to uniwersalne świece, dedykowanych się już nie kupi w normalnych pieniądzach (SK16PR-E13, takie wyjąłem z silnika). Się zobaczy. Edytowane 5 Maja przez Petru23
huudyy 2 853 Opublikowano 6 Maja Opublikowano 6 Maja @Petru23 a przegląd instalacji LPG (filtry, etc) kiedy był ostatnio robiony?
Petru23 251 Opublikowano 6 Maja Opublikowano 6 Maja (edytowane) 12 minut temu, huudyy napisał(a): @Petru23 a przegląd instalacji LPG (filtry, etc) kiedy był ostatnio robiony? A kilka miesięcy temu byłem na sprawdzeniu instalacji, tak profilaktycznie. Niby wszystko ok. Lpg ma 3 lata, wg papierów stale serwisowane, na wakacje wypada kolejny przeglad (rok/10 albo 15 tys km) to nie wymieniali nic. Ale gazownik odesłał do mechanika, niestabilne wskazanie lambdy. Mechanik podpiął, stwierdził że jest ok i kazał śmigać ma benzynie przez jakiś czas. A w Kielcach niestety nie ma zbyt wielu dobrych gaziarzy nie mówiąc o mechanikach. Mazde daje do "nowego" mecha, robił mi łącznik wcześniej i dobre wrażenie wywarł. Myśli. Wczoraj pogadaliśmy i naprawdę dobrze kombinuje. Edytowane 6 Maja przez Petru23
Petru23 251 Opublikowano 7 Maja Opublikowano 7 Maja No i... Luz do regulacji, dwie szklanki do wymiany (jak nie uda się zeszlifować). Koszt ok 2tys PLN. Przy okazji trzeba rozpiąć rozrząd to i przy 250k km warto go wymienić. Całość zamknie się w 3tys o ile coś nie wyjdzie jeszcze. I... W D to mam. Wystawiam z informacją o potrzebie regulacji luzów i biorę kuge. I nigdy więcej używanego nastolatka tym bardziej z gazem. 1 2
GordonLameman 8 476 Opublikowano 7 Maja Opublikowano 7 Maja 17 minut temu, Petru23 napisał(a): No i... Luz do regulacji, dwie szklanki do wymiany (jak nie uda się zeszlifować). Koszt ok 2tys PLN. Przy okazji trzeba rozpiąć rozrząd to i przy 250k km warto go wymienić. Całość zamknie się w 3tys o ile coś nie wyjdzie jeszcze. I... W D to mam. Wystawiam z informacją o potrzebie regulacji luzów i biorę kuge. I nigdy więcej używanego nastolatka tym bardziej z gazem. Taką decyzję podjąłem w 2017 po Bravo 1
Katystopej 988 Opublikowano 7 Maja Autor Opublikowano 7 Maja 47 minut temu, Petru23 napisał(a): No i... Luz do regulacji, dwie szklanki do wymiany (jak nie uda się zeszlifować). Koszt ok 2tys PLN. Przy okazji trzeba rozpiąć rozrząd to i przy 250k km warto go wymienić. Całość zamknie się w 3tys o ile coś nie wyjdzie jeszcze. I... W D to mam. Wystawiam z informacją o potrzebie regulacji luzów i biorę kuge. I nigdy więcej używanego nastolatka tym bardziej z gazem. Aniemówiłem, klątwa C-Maxa 1
Petru23 251 Opublikowano 7 Maja Opublikowano 7 Maja 1 minutę temu, Katystopej napisał(a): Aniemówiłem, klątwa C-Maxa No nie tyle C-Max ile 323F BA 1.8 LPG
marko 725 Opublikowano 7 Maja Opublikowano 7 Maja Hmm... 3k to nie jest jakaś astronomiczna kwota, jak na dzisiejsze czasy. 2
serwal4 162 Opublikowano 7 Maja Opublikowano 7 Maja (edytowane) Ja czekam na okrągłe 100 tys. km na regulację luzu, zapewne 1. w historii auta.. ale możliwe, że to skończy się również uszczelnianiem silnika Zostało jakieś ~4tys. km; Edytowane 7 Maja przez serwal4
Petru23 251 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja (edytowane) 14 godzin temu, marko napisał(a): Hmm... 3k to nie jest jakaś astronomiczna kwota, jak na dzisiejsze czasy. Ale mazda 3bl dla rodziny 2+2 fotelikowe, gdzie do tego latam po 100-200km w jedną stronę i min raz w roku nad morze z rodzinką (czyli kawałek) + inne rejony i do tego jazda firmowa po całej Polsce. W maździe przydałoby się jeszcze wymienić chłodnice klimy, zrobić na zimę konserwę, w przyszłym roku lub wcześniej przy mojej jeździe hamulce kompleksowo... I z 3k robi się w perspektywie roku troszkę więcej a nie odzyskam nawet części przy odsprzedaży późniejszej. Przypomnę, że mazda została kupiona "na już" jak zdałem kuge a C-Max wrósł w parking na amen i zapuścił grzyba w środku. Jako przejściowe. I z zamiarem kupna nowego nosimy się z żoną od jakiegoś czasu a teraz jest taka możliwość, bo nie ma nic sensownego do kupienia na rynku wtórnym. A wydawać na 5-6 latka 70-80tys nie widzi mi się. Tak samo jak 50-60 za 10latka czy 90tys za 3-4latka. Silników sensownych też nie ma, praktycznie same kosiarki po 150-200tys km a do diesla nikt mnie nigdy nie namówi. No i mimo półrocznego rozstania ze starą kugą każdy z nas za nią po prostu tęskni. Genialne auto Edytowane 8 Maja przez Petru23
GordonLameman 8 476 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja O co chodzi z tym C-maxem wrośniętym w parking?
TheMr. 2 606 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja Czy tylko mi nic się nie psuje w samochodzie? Kolejny rok wymiana płynów, klocków i filtrów. W tym roku to nawet poszedłem po kosztach i kupiłem klocki HART Premium za 52 zł
Petru23 251 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja (edytowane) 11 minut temu, GordonLameman napisał(a): O co chodzi z tym C-maxem wrośniętym w parking? A no stal sobie troszkę na klepowisku pod blokiem w takim miejscu, że praktycznie o nim zapomniałem. I poza trawą wplecioną w koła w środku pojawił się mój ulubieniec (na ironię zajmuje się systemami eliminacji tego ścierwa ) Spleśniał w środku. Grzyb wylazł na fotelach z tyłu, z przodu, podsufitce... Pasy aż białe. Samochód do wyrzucenia. Poza tym wymagał inwestycji w mechanikę a konkretnie to wymienic tylko silnik i wszystko to, co trzeba po 3 latach stania pod chmurką Edytowane 8 Maja przez Petru23 4
lesiu155 142 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja (edytowane) Ja się tylko dziwię - po co? Po co coś takiego trzymać? U teściów na podjeździe stoi W203, wózek z tyłu do zrobienia i hamulce chyba. I tak stoi już też może 3 rok. Po kiego uja płacić za taki złom ubezpieczenia jak i tak będzie stał? Tak samo C-Max, jak było wiadomo, że już nie pojedzie to lepiej sprzedać za jakieś grosze niż trzymać 3 lata do takiego momentu i sprzedać po 50gr/kg. Naprawdę zachodzę w głowę i nie potrafię znaleźć sensownego wytłumaczenia A teścia W203 to niejeden tak bezsensowny wrost, ile to sprzętów i innego tałatajstwa się tutaj marnuje to szok... Ale po dwukrotnym sprzątaniu garażu przeze mnie, 3go razu już nie będzie i palcem nie tknę tutaj niczego bo i tak zaraz będzie znowu to samo... Edytowane 8 Maja przez lesiu155 2 2
bergercs 1 410 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja (edytowane) Bo to "perełka", którą zamiast zrobić w warsztacie to drutowano używkami i najtańszymi chińskimi zamiennikami. Edytowane 8 Maja przez bergercs 1
Petru23 251 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja 3 godziny temu, lesiu155 napisał(a): Ja się tylko dziwię - po co? Po co coś takiego trzymać? U teściów na podjeździe stoi W203, wózek z tyłu do zrobienia i hamulce chyba. I tak stoi już też może 3 rok. Po kiego uja płacić za taki złom ubezpieczenia jak i tak będzie stał? Tak samo C-Max, jak było wiadomo, że już nie pojedzie to lepiej sprzedać za jakieś grosze niż trzymać 3 lata do takiego momentu i sprzedać po 50gr/kg. Naprawdę zachodzę w głowę i nie potrafię znaleźć sensownego wytłumaczenia A teścia W203 to niejeden tak bezsensowny wrost, ile to sprzętów i innego tałatajstwa się tutaj marnuje to szok... Ale po dwukrotnym sprzątaniu garażu przeze mnie, 3go razu już nie będzie i palcem nie tknę tutaj niczego bo i tak zaraz będzie znowu to samo... On jeździł, tylko po prostu o nim zapomniałem 57 minut temu, bergercs napisał(a): Bo to "perełka", którą zamiast zrobić w warsztacie to drutowano używkami i najtańszymi chińskimi zamiennikami. Wypraszam sobie
Katystopej 988 Opublikowano 8 Maja Autor Opublikowano 8 Maja Jak można zapomnieć o WŁASNYM SAMOCHODZIE? Przez 3 lata? Opłacając OC co roku? Ty jesteś z jakiejś innej planety 1
GordonLameman 8 476 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja W sumie mnie też wrastało auto przez 1,5 roku na parkingu, ale mam ku temu racjonalne wytłumaczenie Chodzi o Puga 206, którego kupiłem żeby wozić psa. Po rozstaniu z kobitą pies został u niej, auto u niej pod mieszkaniem, kluczyki u niej dopiero wezwanie z SM zmobilizowało mnie żeby się do niej odezwać 2
Petru23 251 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja 6 godzin temu, Katystopej napisał(a): Jak można zapomnieć o WŁASNYM SAMOCHODZIE? Przez 3 lata? Opłacając OC co roku? Ty jesteś z jakiejś innej planety Ja za OC nie płaciłem tłumaczyć nie będę. 1
baQus 22 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja (edytowane) Albo mam jakiegoś pecha albo regenerowanie kompresora klimatyzacji to jest tylko patent dla handlarzy i gwarancji do bramy W poprzednim samochodzie - kupiłem regenerowany, w którym sprzęgło rozpadło się po miesiącu. W obecnym samochodzie - szumiało łożysko, więc kupiłem zestaw sprzęgła i łożyska z cewką. Po miesiącu łożysko się zatarło, uszkodziło cewkę i cały kompresor. Dzisiaj odbieram auto z nowym kompresorem i składam reklamacje. Pozorna oszczędność, nie polecam EDIT: Jednak odbieram jutro, Ford montował do Focusa 2 rodzaje kompresorów, hurtownia nie trafiła Edytowane 13 Maja przez baQus 1
Totek 784 Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca (edytowane) Weekendowy wyjazd i awaria. W jedną stronę klima elegancko działała. Na powrocie już nie zaczęły się korki i zabawa. 120 stopni na blacie i zamiast się chłodzić odpaliłem nagrzewnicę Na szczęście pierwszy wolny wjazd do lasu, 10 minut w cieniu i usterka odnaleziona i naprawiona. Odpadł przewód z kostki. W końcu miało prawo po prawie ćwierć wieku na drodze Nawet klima zaczęła działać Edytowane 16 Czerwca przez Totek
Krzysiak 1 530 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca Ech kurła...z przeciwka jechał suv, ale wiadomo suv się nie sunie bo "za nisko zawieszony", osobówki muszą...przybrałem delikatnie pobocza no i są efekty. 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się