Seeba03 35 Opublikowano Piątek o 22:19 Opublikowano Piątek o 22:19 53 minuty temu, Petru23 napisał(a): lDo tego dochodzi zderzak + to, co pod nim. 4k za czujnik i piastę warta kilkaset zl to trochę duzo, nie sądzisz? Uważam, że to bardzo mało jak za „przestawienie zaparkowanego auta z podskokiem”. Kilka lat wstecz miałem wymieniany zderzak przedni i atrapę w starej Alfie i wówczas likwidacja szkody wyniosła jakieś 6tyś.zł, a obyło się bez wyskoku niczym Adama Małysza z progu i lądowania klasycznym telemarkiem Trochę zluzuj, bo za bardzo się napinasz prostym tematem szkody komunikacyjnej.
Boldwyn 17 Opublikowano Piątek o 22:28 Opublikowano Piątek o 22:28 (edytowane) W dniu 23.12.2024 o 09:03, baQus napisał(a): jego miejsce zajął Focus MK2 Bardzo miło wspominam to autko, mój Mk2 1.6 TDCI woził mnie dzielnie przez 9 lat, sprzedany 6 lat temu znajomemu i nadal go czasem na ulicy spotykam Edytowane Piątek o 22:29 przez Boldwyn
dannykay 65 Opublikowano wczoraj o 09:49 Opublikowano wczoraj o 09:49 Passat za cmoka z ciężarówką wyszedł chyba z 13k zł, a nawet lamp nie wymieniali. Natomiast łączenie piasty z puknięciem w przód to ciekawy tok rozumowania u mnie w wyniku tego dzwona pękła pompka od webasto i mi tego nie uznali. Musiałem z własnej kieszeni naprawiać. A przypominam, że mnie przestawiła ciężarówka dobre kilka metrów do tyłu na zapiętym drivie.
Krzysiak 268 Opublikowano wczoraj o 11:00 Opublikowano wczoraj o 11:00 Po prawie 2 tygodniach postoju C5 wywalił błąd ABS/ESP, diagbox wskazał prawy tył, charakterystyka błędu - spójność. Trzeba będzie tam zajrzeć a tu akurat mnie jakaś grypa dopadła.
miro 182 Opublikowano wczoraj o 11:41 Opublikowano wczoraj o 11:41 (edytowane) W dniu 2.01.2025 o 19:33, Kowal_ napisał(a): Jeżeli ubezpieczyciel łyknie wymianę piasty i czujnika abs przy uderzeniu w przód w stojące auto to masz duże szczęście bo to na pewno nie od tego. Czujnik abs jest w zwrotnicy i tak i nie np VAGi mają tak zwany pierścien impulsowy umieszczony na piaście koła który zlicza i przekazuje do czujnika często ktoś powymienia czujniki bo tak wskazuje vcds a winny jest przerdzewiały pierścien i jego (cała piastę ) trzeba wymienić. Edytowane wczoraj o 14:03 przez miro
marko 79 Opublikowano wczoraj o 13:52 Opublikowano wczoraj o 13:52 BTW. jak było puknięcie na zgaszonym silniku z wbitym biegiem, a auto zostało przesunięte, to profilaktycznie sprawdziłbym czy rozrząd zgadza się na znakach. Żeby nie było, że przeskoczył np. o jeden ząbek i póki nikt nim nie jeździ, to nie widać problemu. 1
baQus 3 Opublikowano wczoraj o 17:43 Opublikowano wczoraj o 17:43 19 godzin temu, Boldwyn napisał(a): Bardzo miło wspominam to autko, mój Mk2 1.6 TDCI woził mnie dzielnie przez 9 lat, sprzedany 6 lat temu znajomemu i nadal go czasem na ulicy spotykam Ja do Focusa miałem kilka podejść już - w 2009 (wybrałem Vectrę B V6), 2012 (wybrałem Vectrę C OPC), 2019 (wybrałem BMW E61) roku i teraz dopiero się zdecydowałem Jak na razie, po 300 km jestem zadowolony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się