Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 godzin temu, Jaycob napisał(a):

Ostatnie gry, które ogrywałem bardzo podobają mi się muzycznie. Szczególnie Methaphor, nie ma kawałka z tej gry, którego bym nie lubił.

Metaphor rzeczywiście na początku robił wrażenie muzyką. Ale potem okazuje się że ta muzyka zostaje z nami do samego końca. Tj. Gra ma bardzo mało utworów. :( 

 

Oprócz tego narzekania na muzykę muszę jeszcze wspomnieć że twórcy gier często kładą lachę na SFX. Gry z dobrymi efektami dźwiękowymi mogę liczyć na palcach jednej ręki. Chyba wszystko w grafikę idzie. Podoba mi się coś takiego co było np. w remake Demon's Souls na PS5. Tylko że to rzadkość.

Opublikowano

Wątpię że powtórzą wyczyn Fallouta...

https://www.filmweb.pl/news/Amazon+przygotowuje+serial+"Mass+Effect"-158050

 

Cytat

Do prac nad scenariuszem został zatrudniony Daniel Casey. Autor ma na koncie filmy "Szybcy i wściekli 9" i "Kin. Zabójcza broń". Pracował też nad horrorem "Cloverfield Lane 10", nadchodzącym projektem Chada Stahelskiego "Kill or Be Killed" i thrillerem Rebeki Thomas "Wardriver". Wśród producentów wykonawczych projektu są Karim Zreik (Daredevil, Jessica Jones) i Avi Arad, znany najlepiej z ekranizacji komiksów Marvela.

 

Opublikowano

@AndrzejTrgMożna. Powiedziałbym, że dla zaznajomionych są smaczki. Dla nieznających to będzie nawet dobry serial postapo, może nawet lepszy niż dla tych co znają uniwersum. 

Grałem we wszystkie gry (oprócz F76) i oglądałem serial, ale powyższe jest w pełni obiektywne. :lol2:

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
W dniu 8.11.2024 o 18:23, AndrzejTrg napisał(a):

Ubi 2002

 

 

Ta gra wyprzedzała wszystko. Dla mnie odświeżenie takiej gry z RT/PT zmusiłoby mnie do zakupu NV... 

Czy ja wiem czy przełowoma. Hitman Codename 47 to był przełomowy. Splinter cell był świetną grą ale tunelową, w Hitmanie był otwarty świat i wiele możliwości przejścia misji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • O i profesor psychologi sie znalazl na forum. To zaszczyt miec takie zacne grono tutaj.
    • Alokacja pamięci dostaje po dupsku dlatego są takie zjazdy a CPU nie ogarnia jak 9800X3D nie daje rady to z czym do ludu. Przecież między 4K a 720p dla ich dev majstrów nie ma różnicy więc z dobre pół roku sobie poczekamy aż łaskawie ogarną temat. A ustawienia między low a high nie ma żadnej różnicy w tym momencie.Super silnik gry 👍
    • Za mocne macie kąkutery do tej gry u mnie na wysokich z dlssQ 1440p przez kilka minut jest 120-140fps, a później "nie wiadomo dlaczego" spadek do 70fps. Nawet zastanawiam się czy dziś nie odpalić z fps lockiem 60 i zobaczyć jak to będzie działać. Bo przy 120 dziala elegancko a potem sobie tak faluje 120 70 90 120 70.. I to mocno się odczuwa 
    • VUJO WOŁAJO CIE @Vujo @Vujo @Vujo  @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo
    • Tak patrząc na cały temat związany z grą jedno jest pewne że gra wyszła w takim stanie że to nie miało prawa mieć status gold tylko pre-beta. Silnik gry dosłownie wali shutterem a wycieki pamięci są wszechobecne. Z 70 FPS potrafi grę tak ściąć że na 30-40s mam 1-2 FPS w mieście wystarczy że szybko się obrócę i mogę pójść sobie zrobić herbatę i przy tym problemie opcje są dwa poczekać z dobrą minutę zanim się silnik odmuli albo wywali raport crash. Problemem jest też zarządzanie"zatwierdzaniem,anulowaniem,zapisaniem" danego ruchu w grze litery A,X,S,Y zmieniają swoje przypisanie , przesuwanie mapy też graniczy z cudem . Jak złapie chorobę to można tylko zapisać i zrestartować grę. Tylko nie rozumiem jednej rzeczy dlaczego gra została wydana jak stan techniczny nie pozwala na wydanie takiej gry. Czyli jeśli z fabryki wyjdzie super samochód ładnie wygląda ma wszystko z zewnątrz a gdy go się kupi z salonu i poprowadzi okaże się że jest w bardzo złym stanie technicznym... Ale przecież to jest nowe dopiero co wydane ... Ponad milion ludzi by miało wypadek akurat tym ładnym samochodem  A tak na serio ... Gdzie są testerzy aby wyłapywać takie rzeczy , co oni zrobili z optymalizacja przecież gra technicznie nie powinna być przepchnięta do publica a tym bardziej gra nie powinna zostać wydana . Na moje jeszcze dobry rok pracy brakuje im aby można było powiedzieć że są na dobrej drodze do wydania gry . Łapie się za głowę że takie coś im wyszło ... Szok ... Coś czuję że hotfixy i łatki nie rozwiążą problemu w taki sposób jaki tego chcemy. Gra moim zdaniem zbyt szybko wydana.  Niech najpierw ogarną podstawowe błędy a potem niech rzeźbią optymalizację ... RT/PT w tej grze serio ? Jak od podstaw mają problemy z grą to gdzie takie pomysły 🤦 Przecież fragmentacja na CPU leży w tej grze to tym bardziej GPU będzie dostawał łomot ? Popatrz sobie przy 720p co się dzieje z CPU. 
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      192
    2. 2
      Kelam
      Kelam
      168
    3. 3
    4. 4
      Camis
      Camis
      162
    5. 5
      azgan
      azgan
      159
×
×
  • Dodaj nową pozycję...