Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kuzyn jak jedzie do PL z NL to po drodze 3 razy staje wytrzeć zderzak z sadzy w mercedesie (brak dpf i program zrobiony mocno po bandzie), bez problemów to przechodzi przegląd w NL, tyle że kosztuje dodatkowe 50EUR :E 

Może diagnosta Polak :E 

  • Haha 1
Opublikowano
44 minuty temu, marko napisał(a):

Co Ci sprawdzali w dieslu? Poziom zadymienia? Ile razy powtórzyli pomiar?

 

Najzabawniejsze jest to, że w przypadku kilkuletnich diesli w DE na przeglądach jest sieczka,  bo sypią się negatywy. Po przekroczeniu Odry magicznie wszystkie diesle sprawne, nawet te 20-letnie. 

Nie wiem, nie zagłębiałem się. Wiem jedynie że sprawdzał i było ok. Dwie różne SKP.

Opublikowano

Mnie dzisiaj służbowe auto znowu zaskoczyło. Dwa tygodnie postoju. Dzisiaj rano radio strzeliło focha. Brak połączenia z telefonem i... brak DAB. Nie że brak sygnału, co brak opcji DAB :E Postoi dwa dni, to może się naprawi :lol2:

Opublikowano (edytowane)

Ja nie rozumiem, w czym ludzie mają problem z tym bagażnikiem? Bo to dużo ludzi ma ten problem... Moja żona też nie umie. Ja co wezmę jakiegoś QQ czy X'a, to działa mi to za każdym razem, nawet jak od niechcenia machnę nogą :E może masz za małe buty? :E

 

 

Edytowane przez marko
Opublikowano
21 minut temu, larry.bigl napisał(a):

Nie wiem, nie zagłębiałem się. Wiem jedynie że sprawdzał i było ok. Dwie różne SKP.

W dieslu tylko to się sprawdza, w sensie zadymienie...czyli przynajmniej 3 razy but do końca :E 

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
26 minut temu, Krzysiak napisał(a):

W dieslu tylko to się sprawdza, w sensie zadymienie...czyli przynajmniej 3 razy but do końca :E 

W DE w autach z EURO6 jest już pomiar ilości cząstek na cm3. Wartość max, to 250 000 cząstek/cm3. DPF "w formie" to jakieś 10 000 cząstek na cm3, chociaż widzę pomiary po 20 000 i też jest jak najbardziej ok. Dużo komentarzy, że żywotność filtra, żeby mieścił się w normach, to jakieś 5lat. Ale to komentarze, bez jakiegoś konkretnego uzasadnienia

Opublikowano
32 minuty temu, marko napisał(a):

Ja nie rozumiem, w czym ludzie mają problem z tym bagażnikiem? Bo to dużo ludzi ma ten problem... Moja żona też nie umie. Ja co wezmę jakiegoś QQ czy X'a, to działa mi to za każdym razem, nawet jak od niechcenia machnę nogą :E

Nie wiem na jakiej zasadzie działa to w japońskich markach, ale w VAG użytkownicy popełniają podstawowy błąd - źle machają nogą. Należy podejść do auta i "kopnąć" w przód pod tylnym zderzakiem, po czym lekko się odsunąć, by czujniki parkowania nie wykrywały nas jako przeszkody przytulonej do tylnej części pojazdu. Powyższe daje 100% skuteczności.

 

Zazwyczaj następują próby machania "lewo-prawo", co nie działa lub załapie losowo.

Podobnie zresztą próbował mój ojciec się bawić przy Atece. Nie zadziałało na jego nieskoordynowane ruchy, więc stwierdził, że to straszne g&#@) :E

  • Like 1
Opublikowano

Może coś w tym jest, że wyższe osoby nie muszą tak blisko podchodzić do auta, bo dostaną dalej nogą.

 

Tylko żeby Wam nie strzeliło do głowy palnąć do swojej drugiej połówki, że ma krótkie nogi! :E

Opublikowano
1 godzinę temu, Krzysiak napisał(a):

W dieslu tylko to się sprawdza, w sensie zadymienie...czyli przynajmniej 3 razy but do końca :E 

Totalnie bezsensowne badanie, w każdym silniku z turbo. A jak diesel kopci bez obciążenia to co dopiero pod obciążeniem :E

Opublikowano
35 minut temu, Kowal_ napisał(a):

Totalnie bezsensowne badanie, w każdym silniku z turbo. A jak diesel kopci bez obciążenia to co dopiero pod obciążeniem :E

No niestety tak sobie wymyślili...odczyt z 3x max obrotów się liczy :E

1 godzinę temu, marko napisał(a):

W DE w autach z EURO6 jest już pomiar ilości cząstek na cm3. Wartość max, to 250 000 cząstek/cm3. DPF "w formie" to jakieś 10 000 cząstek na cm3, chociaż widzę pomiary po 20 000 i też jest jak najbardziej ok. Dużo komentarzy, że żywotność filtra, żeby mieścił się w normach, to jakieś 5lat. Ale to komentarze, bez jakiegoś konkretnego uzasadnienia

Tu nie ma i długo nie będzie tego, bo to wymagałoby zakupu nowego sprzętu, a jak tu kazać kupować kolejny drogi sprzęt jeśli od 20 lat się nie podnosiło cen za badania 😆

Opublikowano

oskp jest za dużo, a jak ceny wzrosną to konkurencja będzie jeszcze większa.

a niestety zbyt czepialski diagnosta to jest odstraszacz.... przy tej ilości stacji za łatwo znaleźć inną, gdzie są ślepi 

Opublikowano

Lekkie bosozoku w Civicu V, elegancko siadło :D Miałem takiego Civica, ale miałem pełen przelot i końcowy pseudo mugen, pieknie darlo japę :D do dziś tęsknię, silnik B16 kręcił się do 9k, cudowny dźwięk, 950kg i 160 koni, na światłach obrabiało się większość aut. Prowadzenie bajka, test łosia można robić przy 100km/h i się nie odklei. 

 

Ogólnie rury nie powinny wystawać, teram nam Skodę z czterema kominami i wystają tak 10cm, ale jak co mam wytłumaczenie, że auto ma wbity hak i dzięki temu nie wystaje poza obrys xD co ciekawe podczas kontroli bagiety przymykają oko i na kominy i przelot, bo autko ładne :D

Opublikowano (edytowane)

No to chłopcy i dziewczęta, życzę Wam, żebyście 1.01.2025 nie obudzili się zbytnio odwodnieni. Nie wiem, kto wymyślił, żeby start w nowy rok musiał być taki ciężki 8:E

Edytowane przez marko
  • Like 2
  • Haha 1
Opublikowano

Najlepszego w nowym roku!

oby sie Wam wszystko spełniło, a mi żebym mógł napisać kiedyś takiego posta jak Wy pisaliście dosyć często przez ostatnie dwa lata ;)

 

byłem wczoraj na rynku w Toruniu na sylwestrze... bylem bardzo zle nastawiony, no ale to nie moj pomysł... ;)

 

jednak, ja kompletny ignorant muzyczny i ktos bez uszu, byłem zachwycony nagłośnieniem!

 

bez podkręconych basów, bez zbyt duzej głośności! niesamowicie wyraźnie było wszystko słychać.  jescze w życiu nie byłem na koncercie, wydarzeniu z tak dobrym nagłośnieniem. 

 

ps. dzis 6km biegu za mną na nowy rok. 

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Jasna sprawa że jest tutaj masa opcji do wyboru i dowolność w modyfikacjach i zastosowanych rozwiązaniach technicznych. Full custom projekty tak mają że w pewnym momencie stajesz przed wyborem wielu dostępnych opcji. Nie jest to prosty wybór. Nie wiesz jakie rozwiązanie okaże się najlepszym możliwym.   Zauważyłem że wszystkie decyzje wcześniej podjęte wymuszają dalszą drogę rozwoju projektu. Jest to o tyle groźne że błędna koncepcja i jej późniejsza zmiana to masa zmarnowanego czasu i przygotowanie od nowa w Fusion360 plików ale o tym Skeeper i Zawisz więcej mogą powiedzieć.   Tutaj koniecznie trzeba konsultować pomysły i mieć opinię osoby która ocenia Twoja wizję. To nie jest samotna walka.   Nikt nie jest nieomylny,zawsze jest szansa że w rozmowach wpadnie się na nowy ciekawy koncept a przede wszystkim jak widzę po wielu rozmowach z Łukaszem to tam gdzie ja szukałem pogodzenia aspektu finansowego/technicznego/produkcyjnego jego wizja i konsekwencja w dążeniu do perfekcji przeważała.   Jest za to cena...masakryczna ilość czasu jaką pożera taki projekt i to jest zmora perfekcjonistów,płacą swoim czasem za dążenie do doskonałości i zawsze mają wrażenie że tej doskonałości nie da się osiągnąć.     areczek1987@ Masz rację że podobny rezultat wyciszenia konstrukcji jest możliwy jeśli ignorujemy design lecz tutaj wyzwaniem było maksymalne wyciągnięcie obydwu parametrów zarówno wymaganego wyglądu i użycie szkła Antisol jak max wyciszenia tego PC. Wyraźnie widać jakie wyzwania stawia pogodzenie tych aspektów.   Generalnie w split system PC CLC pomysł aby rezerwuary i pompki zostawić na MORA w innym pomieszczeniu jest bardzo sensowny i Heat taki projekt robił z MORA600 umieszczonej w piwnicy budynku gdzie jest temp otoczenia 16*C. Wiadomo że w takich warunkach temp płynu w loop to rewelka. Może wypowie się i przedstawi spostrzeżenia z prac nad tym projektem,wiem że zintegrował zasilanie pomp umieszczonych na MORA oraz wentylatorów z brick laptopowych a odpalane to jest zdalnie po WiFi (co ma sens)   Mimo wszystko pozostaje wtedy mała budka na blacie biurka a tam AirTight jest koniecznością aby cykady w cewkach GPU i odgłosy PSU zgasić do zera tym nie mniej to już jest zdecydowanie łatwiejsze jak uciszenie pomp D5.   D5 to w sumie pompa przemysłowa i Laing miał wywalone na jej maksymalne wygłuszanie i tłumienie wibracji projektując ją ponad 20 lat temu bo to w solarach i innych tego rodzaju rozwiązaniach miało być stosowane i nikt nie analizował czy jak pracuje pod nosem usera w PC to mu odgłos pracy przeszkadza.   Te pompy i ich odgłos pracy to największa zaraza i wszyscy co mają super ciche CLC to potwierdzą a AIO360 tak samo bardzo trudno trafić model z bezgłośną pompką mimo że w AIO pompy to kilka W poboru mocy mają.   Różne AIO testowałem i mam w projekcie 925 Kingpin EKWB Basic 360mm gdzie pompka jest ledwo słyszalna i szum wentylatorów Noctua przykrywa odgłos jej pracy. Tyle że pompka AIO w 3090 Kingpin nie jest tak cicha...niestety to znienawidzony przeze mnie Asetek.   Co z tego...buda IN WIN 925 to open case i pompkę zarówno z GPU jak CPU AIO wieczorem na low load i tak słyszę. Mniejsza o to ... to komp stricte gamingowy i gram w słuchawkach Audeze Maxwell więc olewka że pompki grają.           bofff@   Zgadza się,distro są restrykcyjne więc ich unikam w mocno rozbudowanych CLC ale wiele osób pakuje distro bo podoba im się to rozwiązanie. Poświęcają flow płynu na rzecz wyglądu projektu. Tutaj distro tnie okrutnie flow ale poczytajcie po co 3x D5 wpakował w ten projekt i jaki ma flow płynu.               BTW na wczesnym etapie prac i testach wielu koncepcji była próba w SL600 oceny sytuacji i na pewnym etapie sprawdzenie podstaw działania samego pomysłu AirTight...tutaj kilka fotek tego prototypu. To z obecnej perspektywy raczej błąkanie się we mgle i szukanie drogi.   Okazało się że nic z tego i trzeba stworzyć koncepcję kompletnie od zera i gruntownie przemyśleć konieczne rozwiązania. Nie mam za wielu fotek z tego czasu ale tam EKWB FLT było zamontowane bo był pomysł na jego wykorzystanie w docelowym projekcie...jednak to zostało odrzucone.           W sumie to nie rozpisuję się ile tutaj ile na wczesnym etapie było eksperymentów zanim powstał docelowy zbiór rozwiązań technicznych i stylistycznych a było dużo testowanych i na finał odrzuconych pomysłów.   Długa i mozolna droga ale ja to traktuję wszystko jako wyzwania nie problemy.        
    • Remastered był w plusie extra chyba. Nie pamiętam czy masz.
    • W temacie aku: Roczny aku (listopad 2013r, mierzony przy montażu, żaden leżak) + niecałe 2km do pracy + jedna noc -11'C i wczoraj 1. raz ujrzałem komunikat "Ładowanie akumulatora" poprzedzony fleszem klucza serwisowego i czerwonego komunikatu "Sprawdź samochód"; Na początku schiza, że alternator umiera...
    • No przecież nie mogą podać ceny, bo konferencja NV jest później
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...