Skocz do zawartości

Exodus - Sci-Fi action adventure RPG od Archetype Entertainment


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.01.2025 o 10:50, mag_zbc napisał(a):
  • dlaczego w 2200 roku zagrożenia dla życia na Ziemi są identyczne jak w 2024? Co kilkadziesiąt lat ludzie zmagają się z nowym kryzysem, który zostaje rozwiązany w ciągu kilkudziesięciu lat (dziura ozonowa - protokół montrealski; kwaśne deszcze - ograniczenie emisji tlenków siarki etc), ale akurat dzisiejsze problemy pozostaną nierozwiązane przez 200 lat
  • dlaczego taniej jest zbudować statki kosmiczne mające przewieźć miliardy ludzi na drugi konic galaktyki, niż rozwiązać problemy na Ziemi? Dlaczego te magiczne źródła energii zamontowane na statkach nie zostały po prostu wykorzystane na Ziemi żeby ograniczyć emisję gazów cieplarnianych?
  • dlaczego muszą lecieć konkretnie w tamto miejsce, gdzie podróż zajmuje 16 000 lat? Według lore nie lecą do jakiejś konkretnej planety, tylko w randomowe miejsce i dopiero po przybyciu będą szukać światów nadających się do zamieszkania. Dlaczego nie szukają takich światów po prostu w odległości kilkudziesięciu-kilkuset lat podróży od Ziemi, tylko muszą lecieć konkretnie 16 000 lat?

Zapewne większość odpowiedzi na te pytania dostaniesz w grze czy to w formie fabularnej czy w formie codexu. Tu jest naprawdę grube lore. A to że pani fanka robiąca materiał coś pominęła, w niczym nie uwłacza całości. 

38 minut temu, Vulc napisał(a):

Materiał fajny, ale sama otoczka nie jest specjalnie oryginalna. Co oczywiście nie musi być problemem, bo jak zawsze wszystko rozbije się o realizację. Wygląda na to, że mamy dwa główne wątki, czyli ratowanie planety przed katastrofą spowodowaną awarią silnika Archimedesa i kontakty z Celestialami. Twórcom na pewno nie brakuje ambicji, pozostaje mieć nadzieje, że ich ten projekt nie przerośnie.

Ten materiał to w sumie tylko ogólne podsumowanie co się z czego wzięło i kto jest kim. Gra będzie opowiadała swoją własną historię.

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano

Ja cały czas mam wrażenie, że Niebianie będą na maksa przekokszeni i to zabije spójność i sensowność świata - poważnego świata, bo ja rozumiem, że można odstawiać cuda w MiB czy innym Valerianie... Tacy prawie żniwiarze, ale w ilości kilkunastu-kilkudzięsieciu cywilizacji, w jednej galaktyce... 

Aczkolwiek na głodzie sf nie będę już teraz przyrzekał, ze nie zagram :E 

 

No ja wiem, ja wiem, podobny motyw w w Outriders nawet zadziałał... 

Opublikowano

Sugerując się dostępnymi informacjami, wydają się dużo łatwiejsi do zabicia od Żniwiarzy. Dodatkowo nie każda z ich frakcji jest nastawiona wyłącznie na wojnę. Niektóre prowadzą koczowniczy tryb życia, inne nie ścigały ludzi za wszelką cenę. Część polowała na nich dla sportu, nowo przybyli osadnicy byli też siłą wcielani do imperium. Mam nadzieję, że nie wszystko sprowadzać się będzie do walki, zwłaszcza że główny bohater posiada niebiańskie DNA. 

 

Rzadko sięgam po książki promujące jakieś gry, ale zastanawiam się czy nie łyknąć Archimedes Engine Hamiltona. Opinie są generalnie pozytywne, autora znam. Niestety nie brakuje też głosów, że to książka za długa i ewidentnie w stylu "growym". Co w przypadku książek raczej nie jest cechą pożądaną. 

 

  • 3 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...