Skocz do zawartości

Exodus - Sci-Fi action adventure RPG od Archetype Entertainment


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
15 godzin temu, Element Wojny napisał(a):

 

 

Na każdą misję ruszasz z 2 kompanami, każdy kompan ma być wielką indywidualnością, mogą się lubić, mogą się nienawidzić, co będzie miało przełożenie na ich zachowanie i dialogi. Jak pozostawisz kompana, i nie zabierzesz go ze sobą, wracając po niego kolejny raz on może być... starszy niż był, ze względu na ten motyw z dylatacją czasu :D 

 

Kładą nacisk na wybory - epickie, duże i małe, wybory mają mieć znaczenie. Ma to być typowa space-opera z dobrą fabułą. Jeśli kochacie Mass Effecta, pokochacie naszą grę. 

 

 

giphy.gif?cid=6c09b952ebxn9ig8tnhfh3egoa

Opublikowano (edytowane)

A na koniec wyjdzie kicha taka sama jak w przypadku Calisto Protocol :E (róbta screeny)

W dniu 17.12.2024 o 19:37, Vulc napisał(a):

Mam delikatne obawy, że wątek upływu czasu może być przedstawiony w powierzchowny sposób, bo to generalnie nie jest łatwy temat.

Obawy? To raczej pewne - przecież przy zachowaniu szczątkowego realizmu wszyscy, których nie zabierzemy ze sobą, skończyliby martwi na samym początku gry. No chyba, że ta dylatacja będzie "minimalna" bo w świecie gry istnieje technika podróżowania tylko odrobinkę mniej wydajna niż przekaźniki masy, albo będziemy poruszać się w obrębie jednego układu gwiezdnego. 

 

Edit: no pewno, że istnieje, Wrota Niebios
(choc nie wiem na ile to wiki opiera się na oficjalnych informacjach od twórców)

https://exodus-game.fandom.com/wiki/Exodus_Game_Wiki


Generalnie dylatacja to będzie jakiś smaczek odnośnie powrotu na rodzimą planetę...

 

Fakt, intrygująco wygląda ten tygiel zacofanych i pogardzanych oraz omnipotentnych technologicznie i fizycznie gatunków. 
Nie wiem, czy to wszystko nie jest za mocno "wykręcone", tak jeśli chodzi o genetycznie zmodyfikowanych jak i o możliwości niektórych... Niebian?, czy da się to z sensem zbalansować... ale może się da? 

 

Zobaczymy. Na razie jestem mocno sceptyczny, choć duży plus za to, że materiały wyglądają jak gra na UE4 - może nie będzie wymagać 5090 i DLSS4 by działać dobrze w 1080p :E 

Edytowane przez Zas
Opublikowano

Jaram się tym jak oryginalną trylogią Massa. Koncept na świat (nie czytałem książek) wydaje mi się cholernie ciekawy, gdzie tak na prawdę nie ma "alienów" a tylko ludzie, tylko na diametralnie innych biegunach rozwoju technologiczno cywilizacyjnego. Jedynie pod najnowszym trailerem trochę mi śmierdzi zbyt kolorowa estetyka (zs dużo tych kolorowych wybuchów na ekranie) no i walka z tymi metalicznymi mechami. To też mi się np nie podobało od Halo 4 w górę. Wolę bardziej mięsistych wrogów, ale to tylko mała rysa na tym póki co fantastycznie zapowiadającym się sci-fi. Wcześniejszy CGI trailer 5 minutowy zarysujacy cała historię oraz późniejszy z Mara Yama są rewelacyjne. 

Opublikowano

Ten trailer jest tak zrobiony, żeby nic nie pokazać. Ohlen mówił że scenarzyści utną mu głowę, jeśli cokolwiek sprzeda w temacie fabuły. Czasami lepiej wiedzieć mniej, niż dostać trailer który powie Ci więcej niż powinien, a poza tym - przecież będą kolejne. 

Opublikowano

Ta prezentacja dość ciekawie pokazała pewien aspekt ludzki - jak wiadomo w każdej firmie mamy zarówno celebrytów, którzy mają dobrze wyglądać i ładnie mówić, jak i rzemieślników, którzy wykonują całą robotę za kulisami. Widać było, że zarówno Ohlen jak i Robertson przed kamerą nie czuli się zbyt dobrze, że to są ludzie techniczni, którzy nie do końca umieją sprzedać produkt. Dopóki mówił Miller, wyglądało to dość ciekawie, ale jak tylko w/w panowie doszli do głosu to było czuć, że nie wiedzą co i jak powiedzieć.

Jeśli chodzi o marketing tej gry, to albo powinni przekazać pałeczkę komuś innemu, albo ktoś powinien do nich dołączać przy okazji takich streamów. Dobry marketing to podstawa. 

 

Opublikowano

Tam to jeszcze było w miarę przychylne środowisko, przy rozmowach z bardziej tradycyjnymi mediami jest dużo gorzej. Przykład tego mieliśmy przy No Man's Sky, gdzie w wywiadach głównie grillowany był Sean Murray - założyciel studia, managing director, ale osoba mało medialna. Gospodarze programów w telewizji, redaktorzy w wywiadach robili z nim co chcieli i później po wypaczeniu słów Seana każdy wywiad dokładał kolejną obietnicę do zrealizowania w produkcji. Później przy premierze kolejny raz można kopać konia i powiedzieć jak to nic z obietnic nie zostało zrealizowane (żeby nie było gra była w fatalnym stanie na start i wiele obietnic nie zostało spełnionych, ale pismaki powykręcały narrację tak, że wydawało się że nic nie zostało zrealizowane i że samych obietnic było dużo więcej)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 17.12.2024 o 19:37, Vulc napisał(a):

Obejrzałem odcinek poświęcony grze z serii Secret Level na Prime Video - nic szczególnego. Mam delikatne obawy, że wątek upływu czasu może być przedstawiony w powierzchowny sposób, bo to generalnie nie jest łatwy temat. Zobaczymy, może zostanie to poruszone w kolejnych materiałach.

Idealnie pasuje do tego słowo "lame", jak zresztą większości odcinków..., gdzie Exodus skipowałem, bo od razu pachniało schematami pod produkt, a nie pasją. Cliekawe jak i dlaczego dostali tam swoje miejsce u Amazona. 
Projekt stworzone z pasją dostały równie dobre show, a nie spodziewałem się tak dobrego UT :E Idealnie pasuje do tych gównianych abonamentów, gdzie serwisy walczą o naszą atencję, tworząc rozrywkowe barachło kopiując popularne style. Taki Xan mógłby zhakować DEI oraz te twory abonamentowe. 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano

Ciekawe dlaczego swoje miejsce dostał Concord. ;) Odcinek w uniwersum W40K jest całkiem niezły. Ten UT chyba najwyżej oceniany. Ogólnie raczej słaba seria, wyglądająca bardziej na szybką fuchę niż na coś, nad czym ktoś się uczciwie pochylił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...