Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, tgolik napisał(a):

Nawet Epic nie jest tak bogaty, żeby wykupić Wiedźmina na wyłączność.

Za chatem GPT

 

Historyczne dane: 2018–2022

Dane z DemandSage pokazują przychody Fortnite w kolejnych latach:

2018: 5,4 mld USD

2019: 3,7 mld USD

2020: 5,1 mld USD

2021: 5,8 mld USD

2022: aż 20 mld USD (!) DemandSage.

 

Cyberpunk 2077 – pierwszy rok po premierze

W 2020 roku (pierwszy pełny rok sprzedaży po premierze w grudniu 2020) CD Projekt osiągnął przychody rzędu 2,13 mld zł (≈ 560 mln USD), z czego zysk netto wyniósł aż 1,15 mld zł (≈ 303 mln USD) Game World Observer.

 

Chyba było by ich stać na wykupienie wyłączności na rok :E

Opublikowano (edytowane)

Masz rację. Ale musieliby i tak wydać 0,5 mld$ za wyłączność w pierwszym roku. Fortnite to maszynka do zarabiania pieniędzy, jednak opłata za Wiedźmina obciążyłaby bilans Epic Store, który ciągle i bez tego jedzie na stracie.

Edytowane przez tgolik
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Nie ma to jak budynek zaprojektowany i wybudowany pod konkretne potrzeby, wie o tym każdy kto miał okazję w takim pracować. Świetnie to wygląda i widać, że położony dalej od centrum więc teoretycznie powinien być mniejszy problem z korkami.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem wrzucili filmiki i jeszcze specjalnie dodali Home of The Witcher 4 ponieważ mają braki w kadrach i robią zachętę na zasadzie "Hej patrzcie w jakim fajnym miejscu będziesz pracował nad Wiedźminem 4".

Edytowane przez Gothic
Opublikowano
5 minut temu, Gothic napisał(a):

Moim zdaniem wrzucili filmiki i jeszcze specjalnie dodali Home of The Witcher 4 ponieważ mają braki w kadrach i robią zachętę na zasadzie "Hej patrzcie w jakim fajnym miejscu będziesz pracował nad Wiedźminem 4".

Poważnie? Dobrze, że odkryłeś tajemnicę. Materiał zakończony hasłem "dołącz do nas" wg Ciebie jest treścią rekrutacyjną? Chyba tak, masz rację. xD.

Chętnie wpadłbym do tej kafejki w budynku Redów. Szkoda, że do Warszawy mi nie po drodze.:(

  • Haha 2
Opublikowano
3 minuty temu, tgolik napisał(a):

Poważnie? Dobrze, że odkryłeś tajemnicę. Materiał zakończony hasłem "dołącz do nas" wg Ciebie jest treścią rekrutacyjną? Chyba tak, masz rację. xD.

Chętnie wpadłbym do tej kafejki w budynku Redów. Szkoda, że do Warszawy mi nie po drodze.:(

Miałem edytować posta na górze bo napisałem go zanim zobaczyłem cały materiał łącznie z napisem na końcu, a już mi się nie chciało edytować.

 

Tak swoją drogą to moim zdaniem od 2:22 jest szkic koncepcyjny nowej Triss z Wiedźmina 4 bo pierwszy raz widzę tą grafikę, a dużo siedzę w fanowskich artach z gier.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, PaVLo napisał(a):

Aż chciało by się tam pracować ... jak zobaczyłem ten parking dla rowerów :yuppie:

Nawet jako sprzątaczka :)

 

Chociaż dzisiaj to myślę, że jak ktoś ma talent to nawet samouka który nie ma żadnego papierka, a umie pracować na Unreal Engine to bez problemu przyjmą, to tak jak niektórzy samemu porobili jakieś tam większe modyfikacje do Wiedźmina 3.

 

https://www.gry-online.pl/newsroom/nowy-darmowy-dodatek-do-wiedzmina-3-wlasnie-wyszedl-stworzyl-go-p/z62ece7

Edytowane przez Gothic
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 20.10.2025 o 23:36, Kris194 napisał(a):

Nie wiem jak to możliwe, że nie było więc wrzucam

Ponoć nic sensownego nie powiedział, a to godzina materiału. Wrzuciłem go w google i to po prostu głównie "animator". A dobra to był stary post, ale zostawiam dla spisu. :E 
image.thumb.png.8d7ddcb538a2569b554a5d78a439bd84.png

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...