Skocz do zawartości

The Last of Us Part II Remastered - PS5, PC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, bleidd napisał(a):

Sterowanie jest okropne na PC, próbowałem coś z tym zrobić customowym przypisaniem klawiszy ale nie da się za bardzo poszaleć. Nie rozumiem dlaczego atak bronią białą nie mógł być po prostu przyciskiem myszy zrobiony, non stop mi się to miesza :P Jeszcze ten unik Altem. Atak F, unik Alt porażka.

Czas najwyższy przesiąść się na pada.

  • Upvote 2
Opublikowano
7 minut temu, JohnyWol napisał(a):

Gra byla jednak tworzona z myślą o padach i tu najlepiej sprawuje sie sterowanie. Ja kiedys tez grałem tylko w Fifę na padzie, a teraz chyba nawet częściej biorę do ręki pada niż myszkę ;)

Z asystą celowania czy jak to jest? Bo ja na PC mówię, celownik się chwieje jak potłuczony.

Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, tgolik napisał(a):

Nie zauważyłem żadnego problemu z celowaniem na PC na padzie XBox. Asysty wyłączone.

Może to poprawili w dwójce. Jedynka to tak:

 

 

 

 

Choć tu też marudzą

 

https://steamcommunity.com/app/2531310/discussions/0/591767669138588605/

 

there is also an option in game to completely turn off the sway. Options > Accessibility > Combat Accessibility > then turn on Enable Combat Accessibility then you can turn off Weapon Sway.

Edytowane przez Keller
Opublikowano
Godzinę temu, Keller napisał(a):

Ale w sensie co tak chwalisz w gameplayu? Elementy skradankowe mi się szybko nudzą, bardzo łatwo wrogów podbić, to nie jest poziom Splinter Cella czy innych skradanek. Strzelanie takie sobie, póki chwianie rąk jest włączone. I co więcej masz w gameplayu? Chodzenie wolno po mapce?

Moim zdaniem fabuła czy grafika robią w tej serii większe znaczenie. Można się zachwycić tym jakie to jest filmowe. Ale nie że gameplay jakiś nie wiadomo jaki.

Na poziomie trudności przetrwanie walka z wrogami to niezłe wyzwanie.

49 minut temu, tgolik napisał(a):

Czas najwyższy przesiąść się na pada.

Na padzie przeszedłem na PS5, teraz gram na PC więc prawilnie k/m.

Opublikowano
15 godzin temu, Keller napisał(a):

Ale w sensie co tak chwalisz w gameplayu? Elementy skradankowe mi się szybko nudzą, bardzo łatwo wrogów podbić, to nie jest poziom Splinter Cella czy innych skradanek. Strzelanie takie sobie, póki chwianie rąk jest włączone. I co więcej masz w gameplayu? Chodzenie wolno po mapce?

Moim zdaniem fabuła czy grafika robią w tej serii większe znaczenie. Można się zachwycić tym jakie to jest filmowe. Ale nie że gameplay jakiś nie wiadomo jaki.

No właśnie mi to bardzo pasi, to jak piszesz, powolne tempo. Każdy nabój jest ważny. Fajnie się zbiera surowce i rozwija sprzęt. Fakt, nie jest to jakoś specjalnie skomplikowane. A Splinter Cell to świetna gra swoją drogą.

  • Like 1
Opublikowano
22 godziny temu, Keller napisał(a):

Z asystą celowania czy jak to jest? Bo ja na PC mówię, celownik się chwieje jak potłuczony.

W tym momencie nie pamiętam czy bez czy asysta na poziomie niskim. Będę mógł sprawdzić we czwartek po powrocie z delegacji.

 

Ale pływanie celownika na padzie może byc związane również z dryfowaniem analogów, zwłaszcza jeśli pad był dluzej używany. Można spróbować zwiększyć martwe strefy i w ten sposób sorawdzic czy to nie będzie to

Opublikowano
Godzinę temu, JohnyWol napisał(a):

Ale pływanie celownika na padzie może byc związane również z dryfowaniem analogów

Ja też nie miałem żadnego pływania sterownika, a grałem na PS5 czy na PC, domyślne asysty jakie gra oferuje, nie zmieniałem i nigdy nie zmieniam domyślnych ustawień, jedyny wyjątek to Death Stranding 2 jak zobaczyłem, że asysta ma ustawioną opcję "mocne", to dałem na średnie.

Nigdy nie widziałem żadnego pływania celownika.

Opublikowano (edytowane)

Ta gra wygasa i przestaje kopać, tylko gdy się ją przejdzie / wyłączy.
Ale... wystarczy ją odpalić ponownie i ponownie jest WOW!
GENIALNE wykonanie IMO.

Grając w dwójkę, cały czas dumałem... skąd ja znam Abby?!
Choć widziałem babę pierwszy raz.

URWAŁ! Przecież to córka Jandy & Seweryna (Maria!) z czasów młodości! :)
LOL :)

https://tinyurl.com/ylupe55c

 


 

Spoiler

image.png.c55e26fcd82403208002f15a1cd00ae8.png

 

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Haha 1
Opublikowano
6 godzin temu, JeRRyF3D napisał(a):

Wywałka po odpaleniu :(

 

image.png.9c72bd1fb1912e190fb13bf5f5b28372.png

Device hung to u mnie było w Mass Effect gdy nie miałem pliku stronicowania x1.5 do ramu.

6 godzin temu, Reddzik napisał(a):

Ja też nie miałem żadnego pływania sterownika, a grałem na PS5 czy na PC, domyślne asysty jakie gra oferuje, nie zmieniałem i nigdy nie zmieniam domyślnych ustawień, jedyny wyjątek to Death Stranding 2 jak zobaczyłem, że asysta ma ustawioną opcję "mocne", to dałem na średnie.

Nigdy nie widziałem żadnego pływania celownika.

Nie kazdy czuje te pływanie, chodzi że po prostu nie jest tak łatwo nastawić celownik na głowę bo się miota postać.

  • Confused 1
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...