Krzysiak 1 523 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca TRW kupowałem jakiś czas temu do C5 jak 307 i nie chcieli kaucji ani też starego zacisku. No ale to było jakoś rok temu, więc może coś się zmieniło.
bergercs 1 402 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca (edytowane) Producenta - danej referencji - przepisy wymagają ileś tam procent odzysku. Samo TRW sprzedaje zaciski z oznaczeniem E - regenerowane oraz "bez E", które są bez kaucji: cenowo jest tak, że te bez kaucji są droższe o kilkadziesiąt zł, sama kaucja to okolice kilkudziesięciu do 'stukilkudzieięciu". Na allegro ten, który powinien być sprzedawany z kaucją może być sprzedawany bez bo 1) mamy jeden z naszych brandem gdzie jest coś w okolicy 5,5zł kaucji i o niej nawet nie wspominamy 2)w cenie jest doliczona kaucja 3) ktoś w hurtowni zwrócił "jakiś własny" używany i odsprzedaje w cenie zacisk plus ta używka plus marża. Przykład po C5: bez kaucji z kaucją Tutaj bez kaucji taszy - jeśli producent ma spory naddatek sprzedanych z kaucją wtedy są takie "cuda". Częste przy wtryskiwaczach Boscha. Edytowane 9 Marca przez bergercs 2
lesiu155 139 Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca 20 godzin temu, Krzysiak napisał(a): Zieleń mi się znudziła, bo miałem na C5, to samo z niebieskimi (ciemny czy jasny), żółty i czerwony na co drugim aucie z pomalowanymi zaciskami widzę. Srebrny i czarny miałem na 407 więc też nie chcę. Stąd pomarańczowy 😎 Ode mnie zgapiasz kolor?
lesiu155 139 Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca mhm dokładnie to to: albo to: Nie pamiętam który
Krauziak 61 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca W dniu 8.03.2025 o 07:04, bergercs napisał(a): 508 jest jest miękkie w porównaniu do L3. Potwierdzam .Laguna 3 jest w uj sztywna ,opony o niskim profilu nie pomagaja,czuc kazdy kamyk,buda pracuje przy agresywniejszych zakretach. Cale szczescie uklad kierowniczy wyrabia i jest bardzo "krotki" ,szybko reaguje . Co tez moze przeszkadzac parkujac. Po trzech miesiacach nadal lapie sie na tym ze musze wykonac jeden manerw wiecej niz megane 2
Krzysiak 1 523 Opublikowano 16 Marca Opublikowano 16 Marca (edytowane) W dniu 17.11.2024 o 22:42, Krzysiak napisał(a): (...) choć 2 elementy malowane po przycierkach parkingowych (bratowa nie ogarniała czasem gabarytu ). Jednak 3...przez przypadek dziś wpadłem no foty jakie mi brat przysyłał 3 lata temu 1. Drzwi kierowcy 2. Przedni lewy błotnik 3. Tylny prawy błotnik W sumie mnie to pocieszyło, bo od kilku dni zastanawiałem się czemu patrząc pod pewnym kątem pod światło na drzwiach kierowcy inny odcień lakieru jest i myślałem, że coś przeoczyliśmy kilka lat temu gdy kupowaliśmy to dla niego Edytowane 16 Marca przez Krzysiak 1
Krauziak 61 Opublikowano 21 Marca Opublikowano 21 Marca Co myślicie o tych felgach? Borbet W. Moje oryginalne Long Beach są pokrzywione tak, że mimo dobrego wyważenia dwie biją w przedziale 90-110 i auto jedzie jak po tarce. Prostowanie jednej felgi to 150e, a komplet borbetow 18cali z oponeo to 600e . Nijak jest sens prostować. Nic fajnego fabrycznego znaleźć nie mogę. Moglem mieć felgi z megane 3rs ale jakoś słabo mi leżą na lagunie. 2
kapcer 75 Opublikowano 21 Marca Opublikowano 21 Marca Mi się podoba. Na zdjęciu jest standardowa Laguna 3 sedan czy z jakimś pakietem stylistycznym? Jakaś taka ładna ogólnie. Może dlatego, że nie widać tyłu.
Krauziak 61 Opublikowano 21 Marca Opublikowano 21 Marca (edytowane) Fabryka. Dałem tylko lekkie obniżenie na stronie z felgami. Edytowane 21 Marca przez Krauziak
kapcer 75 Opublikowano 21 Marca Opublikowano 21 Marca Na renderze ładniejsza. O ile sylwetka mi się podoba, to mam problem z przednimi i tylnymi lampami. Zastanawiałem się kiedyś nad L3 kombi, skończyłem z inną pokraką (choć mi się akurat bardzo podoba). Lancia Delta. Umyję, wrzucę letnie koła to może się zdjęciem pochwalę.
Krauziak 61 Opublikowano 21 Marca Opublikowano 21 Marca Zwykła 1.5dci to się zgodzę co do tyłu. 2.0dci czy 2.0t ma parę smaczków w postaci dwóch wydechów itp.Nie wiem jak przedlift, ale polift ma ledowe lampy z tyłu. Przód jest dyskusyjny, owszem. Zależy z pod jakiego konta patrzysz. Z przodu wygląda dobrze
lesiu155 139 Opublikowano 21 Marca Opublikowano 21 Marca Dobrze to koło wygląda, właśnie lekka gleba i będzie git. Jedynie co mnie zastanawia to czy przypadkiem aby napewno są te same dokładki zderzaków? Bo na Twoich zdjęciach albo to oświetlenie i w cieniu nic nie widać albo właśnie są lekko inne?
Krauziak 61 Opublikowano 21 Marca Opublikowano 21 Marca Według mnie zderzak jest ten sam, na renderze jest inna gra światła i cienia. Napewno lampa ksenonowa i spryskiwacz daje trochę inne wrażenie. 1
zdunzdun 201 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca (edytowane) W dniu 21.03.2025 o 10:55, Krauziak napisał(a): Przód jest dyskusyjny, owszem. Zależy z pod jakiego konta patrzysz. Z przodu wygląda dobrze Oj nie nie! Przód jest świetny i to niezależnie od kąta. Niestety tył (nieważne czy lift/przedlift) jest okropny. Auto jednak generalnie jest bardzo w porządku 👍 Kombi natomiast jest takie stateczne, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Może nie zachwyca, ale i nic się ta linia nie starzeje. Edytowane 22 Marca przez zdunzdun
Krauziak 61 Opublikowano 23 Marca Opublikowano 23 Marca Ja uważam że Renault lepiej wygląda w kombi. Megane 3 GT line starzeje się bardzo dobrze. Megane 4 GT w kombi na dobrym kole wygląda obłędnie. Tak samo Laguna 2, 3 czy Talisman. Analogicznie ma się to do Audi. A6 w sedanie od generacji C5 w górę nigdy mi nie leżała. Co innego Alfy czy np Hondy Accord. Kombi jak trumny na kołach, sedany zaś piękne
Krzysiak 1 523 Opublikowano 24 Marca Opublikowano 24 Marca W dniu 21.03.2025 o 10:51, kapcer napisał(a): Na renderze ładniejsza. O ile sylwetka mi się podoba, to mam problem z przednimi i tylnymi lampami. Zastanawiałem się kiedyś nad L3 kombi, skończyłem z inną pokraką (choć mi się akurat bardzo podoba). Lancia Delta. Umyję, wrzucę letnie koła to może się zdjęciem pochwalę. Też myślałem o L3 jakieś 8 lat temu, akurat kumpel sprzedawał swoją GT w kombi. No ale jakoś nie do końca mi leżała stylistycznie i wygrał C5X7.
Krzysiak 1 523 Opublikowano 25 Marca Opublikowano 25 Marca Cytrus też już dostał letnie...jak gdzieś tam wcześniej pisałem (albo i nie) że żona nie chciała jeździć na 19 to musiała iść podmiana kół między nim a 508, stąd wpadły do niego 18.
dannykay 621 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca To auto jest jakieś takie masywne, że wyglądają na mniejsze
Krzysiak 1 523 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca (edytowane) Niby wymiarowo praktycznie to samo co 508, ale optycznie dużo masywniejszy jest, przy pugu wręcz czołg...choć akurat to właśnie mi się w nim od początku podobało i nadal twierdzę, że dla mnie z zewnątrz jest ładniejszym autem niż 508, mimo że jeżdżę tym drugim. Edytowane 26 Marca przez Krzysiak 1
lesiu155 139 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca (edytowane) U mnie w bloku nowy passat stoi, nie wiem co tam za koło siedzi bo się aż tak nie przyglądałem ale strzelam, że 17 - wyglądają jak kółka od wózka sklepowego EDIT: Sprawdziłem w konfiguratorze, dobry strzał Edytowane 26 Marca przez lesiu155 1
Katystopej 985 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca (edytowane) 17 minut temu, lesiu155 napisał(a): U mnie w bloku nowy passat stoi, nie wiem co tam za koło siedzi bo się aż tak nie przyglądałem ale strzelam, że 17 - wyglądają jak kółka od wózka sklepowego EDIT: Sprawdziłem w konfiguratorze, dobry strzał Bazowy passat b9 1.5tsi Edytowane 26 Marca przez Katystopej
lesiu155 139 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca (edytowane) Nie ta wersja Standard z wersji Elegance, taka "szprychowa" - Napoli! Edytowane 26 Marca przez lesiu155
Seeba03 126 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca 5 godzin temu, lesiu155 napisał(a): U mnie w bloku nowy passat stoi, nie wiem co tam za koło siedzi bo się aż tak nie przyglądałem ale strzelam, że 17 - wyglądają jak kółka od wózka sklepowego Passat B9 wygląda "normalnie" dopiero przy 19'. Ze wszystkimi mniejszymi felgami, wygląda karykaturalnie.
Krzysiak 1 523 Opublikowano 29 Marca Opublikowano 29 Marca (edytowane) Dziś 8h przy 508...człowiek się odzwyczaił od skakania, siedzenia, leżenia przy aucie...padam Ogarnięte malowanie zacisków, konserwacja wnęk nadkoli i jakieś duperela z przodu na dole, typu brakujące spinki zderzaka czy osłony pod silnikiem. Także po 2 weekendach przy nim spędzonych już gotów do sezonu. Tak, wiem miałem zdjęte nadkola i nie wypchnąłem wgniotki na przednim błotniku...o tym że miałem to zrobić przypomniałem sobie po zrobieniu fot gdy to na nich zobaczyłem Edytowane 29 Marca przez Krzysiak 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się