Skocz do zawartości

Mój Garaż / moje Auto.... dodaj swoje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@serwal4początkowo po zakupie było założenie, że pójdzie w dół... ale po tych kilku miesiącach jazdy kozą stwierdzam, że jednak raczej to się nie stanie. Cholernie odpocząłem od C5 na glebie którym nawet nie wjechałem do swojego garażu, czy na podwórka połowy rodziny 😂😆 Prześwitu koła nie zmieniły, bo to jest ta sama średnica zewnętrzna jak przy zimowych.

Edytowane przez Krzysiak
  • Like 1
Opublikowano

E no, ładnie teraz 508 wygląda. Ja ostatnio pojeździłem jako pasażer i chwilę kierowca Laguną 3 i przeszła mi myśl o zakupie wszelakich niskich, płaskich kombi, Outek przyzwyczaił do miękkiego zawiasu, wygodnego wsiadania i siedzenia wyżej, trzeba szukać Outka następnej generacji w japońskim klekocie, bede truł pingwiny dalej :E

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Dla mnie 508 jest mega komfortowym samochodem - względem L3 to limuzyna (porównanie zdrowych egzemplarzy 2.0HDI vs 2.0dci).

Gdyby ktoś szukał to w kwietniu będzie przedliftowy sedan z 1.6HDI na sprzedaż - przez ten miesiąc "wymienia się" zawieszenie - kpl amortyzatorów/sprężyn/mocowań - przód tył, wahacze tylne wzdłużne, łączniki  - tyle wczoraj przygotowałem dla mechanika, standardowo oczywiście pójdzie nowy rozrząd, filtry, olej itd. Zobaczymy co jeszcze wyjdzie w praniu /w Golfie 6 1.6TDI wyszło np 4x wtryski  :E- standard dla tego motoru - 6k za same wtryskiwacze i to dzięki temu, że bezpośrednio ciągniemy je z Continentala/.

Opublikowano (edytowane)

Ja akurat lubię gdy zawias jest dość twardy, także też mi ten z 508 pasuje, bo jest w sam raz, na pewno nie jest kanapowaty ani też nie lecą plomby z zębów. Typowi "francuzomaniacy" na niego narzekają :E

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano
11 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Ja akurat lubię gdy zawias jest dość twardy

Też zdecydowanie wolę twarde zawieszenie względem „kanapowego”. Co wsiadałem do starej C5 ojca to dostawałem choroby morskiej. On z kolei sobie mocno chwalił ten zawias i po przesiadce do XCeed stwierdził, że Citroen był zdecydowanie lepiej zestrojony :D

Opublikowano

No C5 nawet na sprężynie jest miękki w serii, dopiero po wrzuceniu obniżających jest dla mnie "używalny" :E 

Jeśli 508GT jest tak miękki jak C5 sprężynowy w serii to rozumiem skąd się wzięło na grupach to, że "jeśli chcesz miękki zawias w 508 to bierz GT" :D 

Opublikowano
W dniu 7.03.2025 o 22:53, Krzysiak napisał(a):

 

 

@dannykaytak wiem, nie pasuje, nie podoba Ci się, 

Jakbyś mnie nie zawołał, to bym nic nie napisał, ale jak już sam się pchasz w gips, to…

 

nie pasują i nie podoba mi się :/ 

 

:E

  • Thanks 1
  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

Żyćko 😎 Kto powiedział że wszystko zawsze musi pasować? 😂😆

 

edit

 

Żeby jeszcze bardziej to pogłębić będzie taki kolor zacisków (czekam z malowaniem aż będzie cieplej)...myślałem o różowym , ale mnie kumpel ubiegł i zrobił w C5X7 w podobnym kolorze na różowo, więc nie chcę zgapiać :rotfl:

 

F2Aj0OX.jpeg

Edytowane przez Krzysiak
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

To ma nie dodawać koni (na nich mi nie zależy ostatnio bo za dużo punktów za prędkość na koncie i nawet olałem robienie wirusa :lol2: ), to ma być oczojebne, nic więcej 😂😆

Edytowane przez Krzysiak
  • Like 1
Opublikowano
8 minut temu, dannykay napisał(a):

Ile koni Doda taki szpraj?

to Plak.

5 minut temu, Krzysiak napisał(a):

To ma nie dodawać koni (na nich mi nie zależy ostatnio bo za dużo punktów za prędkość na koncie i nawet olałem robienie wirusa :lol2: ), to ma być oczojebne, nic więcej 😂😆

Jak ma być oczojebne, to ja bym pierdzielnął tęczę. A co!

Opublikowano

Jedna mała uwaga - jeśli w przyszłości przyjdzie do wymiany zacisku, to jakieś 90% obecnie sprzedawanych jest oficjalnie "regenerowana - czyli wymagany jest zwrot starego. Polakierowanie starego z automatu powoduje odrzucenie go - a kaucje są od "śmiesznych" 5-6zł po dosyć bolesne 300-350. Uwaga druga - o ile polakierowanie jest ok, to unikajcie tych chińskich plastikowych nakładek, udających "sportowe Brembo",  bo ich efektem jest brak chłodzenia układu.

Opublikowano

Zieleń mi się znudziła, bo miałem na C5, to samo z niebieskimi (ciemny czy jasny), żółty i czerwony na co drugim aucie z pomalowanymi zaciskami widzę. Srebrny i czarny miałem na 407 więc też nie chcę. Stąd pomarańczowy 😎

Opublikowano
59 minut temu, bergercs napisał(a):

Jedna mała uwaga - jeśli w przyszłości przyjdzie do wymiany zacisku, to jakieś 90% obecnie sprzedawanych jest oficjalnie "regenerowana - czyli wymagany jest zwrot starego. Polakierowanie starego z automatu powoduje odrzucenie go - a kaucje są od "śmiesznych" 5-6zł po dosyć bolesne 300-350. Uwaga druga - o ile polakierowanie jest ok, to unikajcie tych chińskich plastikowych nakładek, udających "sportowe Brembo",  bo ich efektem jest brak chłodzenia układu.

Konieczność zwrotu starego zacisku zależy od sprzedawcy czy od producenta/dystrybutora zacisku? Kupowałem jakiś czas temu "nowy" zacisk Ferodo do Lancii na Allegro. W środku był regenerowany Bosch (oryginał). Nie było potrzeby zwrotu starego zacisku/kaucji, choć gdzieś widziałem taki sam zacisk z kaucją. I mam wrażenie, że to może zależeć od konkretnego sprzedawcy, ale mogę być w błędzie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Witam, Na wstępnie zaznaczę, że czytałem większość podobnych wątków na tym i innych forach, pytałem też o opinie w paru miejscach, ale chce w końcu się upewnić, co będzie najlepsze w moim wypadku. Planuje od roku zakup karty graficznej, obecna ma już 6 lat. Budżet jaki sobie zakładam jest elastyczny, bo planuje raty, jednak nie chciałbym przekroczyć kwoty 2500zł. Mój obecny zestaw prezentuje się następująco: Procesor: AMD Ryzen 7 5700X3D, 3-4.1 GHz, 100MB Chłodzenie wodne: SilentiumPC Navis Evo ARGB 240 (SPC240) GPU: PowerColor Radeon RX 5700 XT Red Devil - 8GB GDDR6 RAM: Pamięć RAM Patriot Viper Steel DDR4 2x16GB 3600MHz CL18 Płyta główna: MSI B550-A PRO Dyski SSD: Samsung 250GB M.2 PCIe NVMe 970 EVO Plus + Samsung 1TB 2,5" SATA SSD 860 QVO + Kingston NV2 1TB M.2 2280 (SNV2S/1000G) Obudowa: SilentiumPC Regnum RG4T Pure Black Zasilacz: Corsair RM850x 2024 850W (CP-9020270-EU) Monitor: AOC 24G2U/BK 23,8" IPS 144Hz FullHD Pivot   No więc po ostatnich researchu już wiem, że zostały dwie opcje: 5060Ti 16Gb lub 5070 12Gb. Nie liczę już na cud promke na 5070Ti. Interesuje mnie raczej gra w FHD (obecny monitor) i QHD (planuje zakup później). Nie planuje używać żadnych zaawansowanych programów graficznych, interesuje mnie gra w najnowsze tytuły i zapoznanie się z technologią Ray Tracingu (całe życie z probl.. tzn. Radeonami).   Potrzebuje silnych opinii, które skierują mnie w 100% na konkretny model (tak, prośba również o podpowiedzi odnośnie producenta i dokładnego modelu), abym mógł podjąć w miarę szybko dobrą decyzję (czyt. jutro lub w poniedziałek). Myślałem również o RX9070XT, nie wykluczam w 100% tej opcji, ale skłaniam się ku rodzinie GeForce.   Z góry sorry za niedopowiedzenia i być może błędne wnioski, moja wiedza opiera się głównie o czytanie opinii innych oraz testów
    • No popatrz a jeszcze kilka postów wstecz gość wmawiał wszystkim, że 5070ti ma dużo gorsze OC od 5080   nastąpiło samozaoranie
    • Remake Dead Space za 40 zł to jest chyba coś godnego uwagi. -80% na Steam.
    • Może, ale jeszcze trochę i chyba miałbym wszystko zaliczone. No nic, przynajmniej mam co robić, zanim przyjdą soczewki do VR.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...