Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Kiss: Psycho Circus: The Nightmare Child (2000), mroczny FPS inspirowany zespołem muzycznym KISS, w grze wcielamy się w członków zespołu.

 

image.png

 

 

image.thumb.png.f352b18cb08845050fdd1c6fd316ffe8.png

 

 

 

 

Edytowane przez bbandi
  • Like 4
Opublikowano
9 godzin temu, Yedi napisał(a):

Dobrze zrozumiałeś a ja walnąłem babola - mea culpa.

 

Kto grał ?

 

The Elder Scrolls III: Morrowind (2002)

 

https://pl.wikipedia.org/wiki/The_Elder_Scrolls_III:_Morrowind

Mam prośbę, zresztą to mnie zachęciło to założenia konta tutaj (byłem na PcLabie, ale tutaj tylko obserwowałem).

 

Ja wiem, że to temat do łatwego łapania reputacji, ale dodaj coś więcej od siebie niż samo zdjęcie czy link z YT + wiki, bo odnoszę wrażenie, że w większość gier nie grałeś, ale to moje odczucia. 

 

The Elder Scrolls III: Morrowind, to tak zwana gra mojego życia, do której wracam, a aktualnie na smartfonie.

 

Screenshot_2025-01-21-09-51-50-12_ed8080f672fe4de8426149ae198f1154.thumb.jpg.d31c91a7fe56fcd16df82f44b87aec8c.jpg

 

Co kochałem w tej grze? Wolność i uczucie przygody. Nic nie prowadziło nas za rączkę, a grając, sami sobie dodawaliśmy historie w głowie, uruchamialiśmy naszą wyobraźnię.

 

Przez brak znaczników na mapie, gra wyzwalała u mnie uczucie imersji, żeby dostać się do docelowego miejsca, musieliśmy opierać się na wskazówkach w dzienniku i znakach kierujących do głównych miast. Szkoda, że Oblivion tak to spłycił.

 

Gra ma swoje minusy, animacje, walka oparta na niewidocznych rzutach kością, dla niektórych interfejs a la wikipedia czy dość statyczny świat, ale settings, historia tegoż świata, różnorodność, to coś czego brakuje nowym grom. Ta gra wciągnie albo odrzuci.

 

Jak nigdy nie instaluje modów do gier, tak to jest jedyna gra dla której zrobiłem wyjątek, żeby móc zwiedzać nowe zakątki świata dzięki Tamriel Rebuilt.

  • Like 1
Opublikowano
42 minuty temu, Fear napisał(a):

Wolność i uczucie przygody. Nic nie prowadziło nas za rączkę, a grając, sami sobie dodawaliśmy historie w głowie, uruchamialiśmy naszą wyobraźnię.

Mam podobnie, pierwszy prawdziwy "open world" w którego grałem i to niesamowite uczucie po wyjściu z wioski, gdzie można iść w każdą stronę świata. Brak znaczników więc trzeba czytać questy i patrzeć gdzie droga idzie a nie walić na przełaj za świecącym punktem. I grafika na ówczesne czasy lepsza niż większość FPS'ów. 

 

Też pierwsza gra, którą cośtam modowałem w edytorze. Albo podglądałem gdzie znaleźć fajne unikalne przedmioty. Teraz po prostu włącza się internet i czyta na wiki :D

 

Ale pod względem mechanik straszne drewno, mimo całego sentymentu raczej już nie byłbym w stanie w to grać na poważnie.

  • Like 1
Opublikowano

Prince of Persia (1989)

 Prince of Persia – platformowa zręcznościowa gra komputerowa wydana w roku 1989 przez firmę Brøderbund Software. Pierwotnie wydana została na komputery Apple II, niedługo później ukazały się wersje sportowane m.in. na platformy Amiga, Atari ST, PC, a także na platformy konsolowe. W późniejszym okresie pojawiły się również wersje na konsole Nintendo(NES) oraz C-64. Pomysłodawcą i autorem grafiki oraz samego kodu gry jest Jordan Mechner.

 

Prince_of_Persia_1_-_MS-DOS_-_Gameplay.gif.eb74d75b45b514fabc0498dba3364763.gif

 

Flashback
 

  • Like 7
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, some1 napisał(a):

Mam podobnie, pierwszy prawdziwy "open world" w którego grałem i to niesamowite uczucie po wyjściu z wioski, gdzie można iść w każdą stronę świata. Brak znaczników więc trzeba czytać questy i patrzeć gdzie droga idzie a nie walić na przełaj za świecącym punktem. I grafika na ówczesne czasy lepsza niż większość FPS'ów. 

 

Też pierwsza gra, którą cośtam modowałem w edytorze. Albo podglądałem gdzie znaleźć fajne unikalne przedmioty. Teraz po prostu włącza się internet i czyta na wiki :D

 

Ale pod względem mechanik straszne drewno, mimo całego sentymentu raczej już nie byłbym w stanie w to grać na poważnie.

Ja z kolei modowałem Zeusa - własne misje na pewno, GTA 3 - to samo własne misje. Pliczek był main.scm jak dobrze pamiętam i próbowałem nauczyć się kodu co robi dana funkcja np. wstawienie (spawn) postaci, wyznaczenie celu - wpisanie że np. atakuj dany cel, albo jedź samochodem. Plus dodawałem mapki do grania, choć czasem miałem problemy z LOD albo że mapka była teksturą ale nie miała twardości. No i nie rozwiązałem tego :( 

Edytowane przez Keller
Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, Fear napisał(a):

Mam prośbę, zresztą to mnie zachęciło to założenia konta tutaj (byłem na PcLabie, ale tutaj tylko obserwowałem).

 

Ja wiem, że to temat do łatwego łapania reputacji, ale dodaj coś więcej od siebie niż samo zdjęcie czy link z YT + wiki, bo odnoszę wrażenie, że w większość gier nie grałeś, ale to moje odczucia. 

 

 

Jeśli myślisz że będę tu pisał elaboraty z gry w którą grałem naście lat temu to się grubo mylisz .. To co widzisz to ma być trigger - żeby inni sobie przypomnieli jak to było i co im się podobało lub nie .. Ja zasadniczo nie mam na to czasu. 

Stwierdzenie że ja w te gry nie grałem pozwoję sobie zignorować .. Jak bede miał czas to może to pouzupełniam .. a może nie.

Edytowane przez Yedi
Opublikowano

Warlords III: Reign of Heroes

 

s-l400.jpg

 

Producent: SSG

Wydawca: Red Orb Entertainment

Premiera: 1997.10.02

 

Trzecia część Warlords, doskonałej strategicznej gry turowej , której fabuła prowadzi nas tym razem w fantastyczny świat imperium Selentine, zaatakowanego przez moce ciemności.

 

 

maxresdefault.jpg

 

 

Grało się hot-seat, z kumplami, też można było swoje rasy tworzyć, oj dużo godzin i kumpla i u mnie spędziliśmy nad tą grą, wpierdzielając chipsy Biesiadne i popijając Hoop colą. :E 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Opublikowano

maxresdefault.jpg

 

Producent The Neverhood, Inc.

Wydawca DreamWorks Interactive

Dystrybutor PL: Microsoft Polska[1]

Projektant Doug TenNapel

Data wydania 31 października 1996

Gatunek Gra przygodowa

Tryby gry gra jednoosobowa

Kategorie wiekowe ESRB: T (Teen

 

Zagrywało się za małego... i kombinowanie z miksturkami, albo 40 ekranów aby kasetę zdobyć :D 

Fajne te point and clicki były, czy to Ace Ventura czy Książe i Tchórz.

 

 

Ktoś tą listę zrobił? Bo nie wiem czy ktoś już wrzucał klasyka jak Red Alert :) 

  • Like 5
Opublikowano (edytowane)

MV5BNjRlNTYzMzYtOTI4MS00MmNmLTg4ZDYtZGIz

Redline Gang Warfare 2066 jest niestety grą zapomnianą, która nigdy nie zyskała popularności. Wg mnie szkoda, że tak się stało, bo gra była bardzo dobra. Co ją wyróżniało? Ciekawy styl graficzny, cyberpunkowy klimat, walka zarówno na nogach jak i w pojazdach. Własnie walka w pojazdach przyciągnęła moją uwagę, bo oprócz standardowego strzelania można zrzucać miny, montować piły na samochodzie czy zmieniać broń z np. rakiet na rakiety samonaprowadzające czy miotacz płomieni. Broń z której korzystamy poza autem też jest ciekawa, bo tak naprawdę mamy tylko jeden karabin główny, a inne giwery to "wymienne końcówkI". 

W 1999 roku trafiłem na demo tej gry w CD-Action, byłem zachwycony i niedługo później miałem swój egzemplarz z bazaru. Ruscy pokusili się nawet o dubbing :E Teraz Redline można kupić na GOG-u za 23zł. Jeśli nie odrzuca Was grafika sprzed 26 lat to polecam. 

58599655.jpg

redline_4.jpg

Edytowane przez Henryk Nowak
Opublikowano

17374843027779160112287067535104.jpg.d26fe23b7e8299695e56fdc067bf00dc.jpg

 

The Settlers III PC

Trzecia odsłona serii The Settlers wyprodukowana i wydana przez firmę Blue Byte Software. Gra, choć zaliczana jest do gatunku strategii czasu rzeczywistego (RTS), odznacza się bardzo rozbudowanym aspektem ekonomicznym. 

producent: Ubisoft Blue Byte

wydawca: Ubisoft

13 października 1998

 

  • Like 4
Opublikowano

Najlepsze złudzenie korzystania z dopalacza w grach wideo. Temu to by sie przydał remake, bo mocno się zestarzał. Fantastycznie grało się na automacie któy był wyposażony w osobną wajchę do każdego silnika. Jest taki w muzeum gier w Krakowie, bardzo polecam.

  • Like 3
Opublikowano (edytowane)

Duke_Nukem_3D_Coverart.png

 

 

Duke Nukem 3D

Data wydania 29 stycznia 1996

 

Pierwsza gra na moim pierwszym komputerze w życiu z 1995 roku Pentium 1 100MHz z Optimusa, karty graficznej nie pamiętam. Za gówniarza 12 lat, robiła wtedy spore wrażenie, znałem te wszystkie etapy na pamięć później :E 

Edytowane przez skunRace
  • Like 9
Opublikowano (edytowane)
46 minut temu, SebastianFM napisał(a):

Star Wars Episode I: Racer (1999)

 

StarWarsEpisodeIRacer.thumb.png.70299dca881608f1e1295f00c3431e6a.png

Ta gra to fenomen. Nie była jakimś turbo hitem na miarę unreal, miała tylko jedną kontynuację (średnią) a każdy w to grał i sporo osób które znam do niej wraca co jakiś czas. Jak się zdziwiłem jak poszedłem do znajomych na kanapa party I graliśmy właśnie w to na switchu. Dobrze zrobiony remake bym chętnie kupił. 

Edytowane przez Henryk Nowak
  • Like 4
Opublikowano

Nigdy nie gralem w tego SW :E ale skojarzyło mi się kiedyś w cd-actionie był pełniak i chyba nawet druga część ale ona juz taka fajna nie była 

 

Planecrazylogo.PNG

 

 

Developer(s)Inner Workings

Publisher(s)SegaSoft (PC)
Europress

Platform(s)Microsoft Windows, PlayStation

ReleaseWindows

EU: April 1998[1]

NA: September 30, 1998

PlayStation

EU: September 15, 1999[2]

Genre(s)Plane racing

Mode(s)Single player, multiplayer

Opublikowano
26 minut temu, skunRace napisał(a):

Duke_Nukem_3D_Coverart.png

 

 

Duke Nukem 3D

Data wydania 29 stycznia 1996

 

Pierwsza gra na moim pierwszym komputerze w życiu z 1995 roku Pentium 1 100MHz z Optimusa, karty graficznej nie pamiętam. Za gówniarza 12 lat, robiła wtedy spore wrażenie, znałem te wszystkie etapy na pamięć później :E 

Dobrze, że wtedy nie wiedziałem jak brzmiał Roland, bo byłoby mi bardzo przykro grając na Sound blasterze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @tekkno nie należy brać informacji z 1 źródła, ale nie należy też odrzucać wszystkich i uważać się za jedynego najmadrzejszego.  Nie wiem jaki jest problem z transferem masy w tej grze, być może masz rację, być może on - Nie działa trailbraking? Nie chce mi się w to wierzyć, bo takie coś to fizyka NFSa i Burnouta, a nie simcade i sima.  Co do ludzi oglądających streamy to zjawisko znane od czasu wynalezienia pierwszego TV, ludzie oglądają, nic nowego. Jeżeli chcesz wiedzieć dlaczego poczytaj książki o psychologii. Dlaczego wolą oglądać, niż grać? Z tego samego powodu, dlaczego oglądają TV, a nie czytają książki - granie wymaga zaangażowania, umiejętności, minimum wysiłku - oglądanie żadnego z powyższych.   
    • ile komplet zimówek średniej klasy do tego audi kosztuje? 5k? 
    • Kiedy Aliexpress wjedzie za mocno   20251126_182210.mp4    
    • https://ithardware.pl/aktualnosci/rtx_60_premiera_karta_nvidia_amd-46890.html   Jak myślicie, jednak 5000 Super faktycznie może nie być jak, już chodzą plotki, że premiera następnej generacji może być opóźniona. 
    • Ustawiasz tak samo, ale 9800 nie specjalnie się skaluje z zegarem, poza oczywiście niektórymi przypadkami, jak załadowanie shaderów i siatki dużej mapy. Natomiast zyski z ustawienia są inne, szczególnie 7800. Tego faktycznie można nie ruszać. 14600k czy 9700 też można - specjalnie wolałbym tego nie rozciągać - jest to trochę marnotrastwo.  W moim przypadku jest miodzio przy 120, w innym może być i 100.  88 jest bezpieczne - absolutnie nie optymalne. Poza tym wystarczy otymizer dać na 30 i już masz po optymalnych ustawieniach AMD. Jak puścisz wszystko z płyty, to zobaczysz i 1.45v, co jest bezpieczne dla stabilności i znowu niekoniecznie optymalne. Tylko zegar zależy od napięcia i temperatury, temperatura od napięcia i optymalne sztywne ustawienie dla jednej sztuki będzie 1.25 dla drugiej 1.35. Co znowu ni jak się ma do AMD które stworzyło i ustawiło - ręczne ustawienia o ile są sensowne zawsze będą lepsze od fabrycznych, bo one muszą uwzględniać najgorsze kawałki krzemu i margines bezpieczeństwa, żeby zawsze było stabilnie… i nie wiedzą jakie włożysz chłodzenie.  88 W też pewnie ok, ale skoro domyślnie te procesory mają 65w, to 88 jest po to, żeby zrobić jakąś różnicę (w skrócie - wiadomo pbo itp). 120 vs 88 nie będzie w żaden sposób porównywalne do różnicy jaką masz 65 vs 88, ale będzie jeszcze sensowna i dla mnie widoczna przy dropach fps - dla wielu osób nie zrobi różnicy, tak jak dla mnie średni 250 - na monitorze 240hz nie widzę specjalnie różnicy czy to jest 180 czy 240, ale drop z 250 na 120 już tak. Moje ustawienia są o tyle fajne, że to właśnie minimalizują… i nie działa to tak samo na 88W. Na zdjęciu sprzed chwili masz 166w przy średnim 158 - maksymalnie widziałem 169, najczęściej jest to 164-168 w przy średnim 155-160. To jest bez sensu i właśnie coś mi się wydaje, że ustawianie ręczne limitów nic tu nie daje 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...