SylwesterI. 865 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) Ważne pytanie, czy wypadek był w Polsce czy w DE, bo widze ze Dacia na niemieckich blachach, wtedy nawet jako sprawca , można sie domagać zwrotów części kosztów naprawy swojego auta, tam hak ma być zdemontowany, jesli to możliwe, albo czerwona nakładka na kuli, tu raczej hak był demontowalny Edytowane 28 Września przez SylwesterI.
bergercs 1 398 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 16 minut temu, GordonLameman napisał(a): @bergercs to coś twojego? Nie, niemiecka grupa Bigstera. Zawsze przy hamowaniu ten z tyłu ma szkód od diabła, ale wygląda to komicznie.
Katystopej 985 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Nie ma się co dziwić. Niskie w211 z dosyć mocno skośnym przodem i spory suv wysoko postawiony. Mi kiedyś w zadek wjechała babka w Corsie E, na Outlanderze minimalne otarcie na ozdobniku zderzaka, Corsa - zderzak, grill, chłodnica, maska
Tornado3 327 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) 19 minut temu, bergercs napisał(a): ten z tyłu ma szkód od diabła jak masz belkę z hakiem to normalne, że nie widać zniszczeń. Kiedyś miałem w starym vagu i to jest kawał żelaza przymocowany do takich podłużnic Edytowane 28 Września przez Tornado3
Krzysiak 1 523 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września No wreszcie pierwsza jakaś w miarę normalna trasa odhaczona 508, od zakupu nie było jakoś okazji bo zawsze czyimś. Wreszcie moje auto, które mnie nie zmęczyło na 500+ km na strzale, C5 musiałbym zrobić przynajmniej 1 lub 2 przystanki żeby pochodzić, bo tak nogi bolały. Niby auta tak podobne a tak inne. 18 minut temu, Katystopej napisał(a): Nie ma się co dziwić. Niskie w211 z dosyć mocno skośnym przodem i spory suv wysoko postawiony. Mi kiedyś w zadek wjechała babka w Corsie E, na Outlanderze minimalne otarcie na ozdobniku zderzaka, Corsa - zderzak, grill, chłodnica, maska To samo przerabiała ostatnio koleżanka gdy w jej CR-V wjechało a4, u niej pęknięty zderzak, blenda na klapie, lekko niestety poddał się pas tylny a Audi straciło cały przód.
huudyy 2 842 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 22 minuty temu, Krzysiak napisał(a): C5 musiałbym zrobić przynajmniej 1 lub 2 przystanki żeby pochodzić, bo tak nogi bolały Gorsze fotele, zawias, pozycja? Myślałem że C5 to lepsza kanapa... Czy ty miałeś tam gwint wstawiony?
SylwesterI. 865 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) W c5 wypasione fotele dopiero w wersji exclusive były jak pamiętam. Do tego hydro zawieszenie i bajeczka. Edytowane 28 Września przez SylwesterI.
bergercs 1 398 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 16 minut temu, huudyy napisał(a): Gorsze fotele, To wybrzuszenie na środku foteli mało komu podchodzi. Jeśli ktoś szuka czegoś na długie trasy to renówki (ostatnio nawet kumpel, jeżdżący obecnie A6 Allroad, a w przeszłości W210 AMG oraz A8 D2 4.2, przyznał, że najwygodniejszym autem, jakim zdarzyło mu się robić trasy było Latitude) - co najlepsze w Renacie nawet z tyłu kanapa jest wyprofilowana lepiej niż w sporej części aut z przodu. 1
huudyy 2 842 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Coś w tym jest, dobrze mi się nawet tym nowym Capturem jeździ szkdoa tylko, że wolne toto, powyżej 80 nie jedzie bez piłowania
Krzysiak 1 523 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) Mnie w C5 nie leżą kubełkowe fotele, do tego tam jest coś nie tak z kolumną kierowniczą, przez co prawie 2 metrowvy chłop nie do końca wygodnie ułoży nogi (skee lata temu o tym pisał nawet przy okazji poszukiwań auta przez jego ojca). No i po prostu 508 ma więcej miejsca wewnątrz, zauważalnie więcej. 30 minut temu, huudyy napisał(a): Gorsze fotele, zawias, pozycja? Myślałem że C5 to lepsza kanapa... Czy ty miałeś tam gwint wstawiony? -40mm ale to nie o zawias chodzi Edytowane 28 Września przez Krzysiak 1
Gang 344 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Ja bez zmian uważam, że laguna 1 miała najlepsze fotele w jakich siedziałem. Jak w mega dobrym domowym fotelu.
SylwesterI. 865 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Chińczyki ubiją europejską motoryzację, jak dalej tak to będzie szło
KiloKush 611 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Pojechałem z tym połamanym zawiasem od zmywarki do kolesia co spawa plastik. Pospawał plastik za 10 zł i działa 2 godziny temu, SylwesterI. napisał(a): Chińczyki ubiją europejską motoryzację, jak dalej tak to będzie szło https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/jaecoo-7-ID6HDllm.html Kurde, 6 lat na gwarancji chyba można pojeżdzić ?
Totek 784 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września @SylwesterI. To już nieaktualne, niemiaszki znaleźli u siebie litu na stulecie. Jutro łysy wrzuci filmik że Niemcy dadzą radę 1
KiloKush 611 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 5 minut temu, Totek napisał(a): @SylwesterI. To już nieaktualne, niemiaszki znaleźli u siebie litu na stulecie. Jutro łysy wrzuci filmik że Niemcy dadzą radę A więc będzie zakaz aut spalinowych i wjazdu do centrum dużych miast ?
kubon 11 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 10 godzin temu, Kyle napisał(a): jak nie spełnia normy emisji Euro 3 na dzisiaj (od 2026r Euro 4), to "brak dopuszczenia do ruchu" takiego Diesel. Jak to dobrze że możesz sobie tylko pomarzyć.
SylwesterI. 865 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Godzinę temu, Totek napisał(a): @SylwesterI. To już nieaktualne, niemiaszki znaleźli u siebie litu na stulecie. Jutro łysy wrzuci filmik że Niemcy dadzą radę Oby, bo to wcale nie bylo by dobrze jak Chińczycy wykończyli europejską motoryzację. Tylko czy będzie wola do produkcji aut w normalnych cenach, czy dalej świrowanie z cenami jak obecnie, przy coraz niższej jakości. 1 godzinę temu, KiloKush napisał(a): Kurde, 6 lat na gwarancji chyba można pojeżdzić ? Pewnie znajdą się chętni, mimo że auto po jazdach próbnych, te co nie zejdą w ciagu miesiąca, to na początku grudnia/stycznia będą wystawiane za 100k pln. bo zaraz będą rocznikowo 2 letnie.
Kyle 200 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września (edytowane) 5 godzin temu, kubon napisał(a): Jak to dobrze że możesz sobie tylko pomarzyć. Czyli lubisz jak po drogach jeżdżą trupy, zostawiające za sobą "czarne chmury"? Czy po prostu jesteś posiadaczem takiego "pojazdu"? Problemem generującym zanieczyszczenia nie są czyste auta, spełniające jakieś sensowne normy, tylko właśnie takie trupy na drogach, których jeden egzemplarz generuje zanieczyszczenia za 1000 aut. Tym czasem zamiast eliminować z jezdni trupy (o czym "mogę sobie tylko pomarzyć"), brniemy w wywindowane do chorego poziomu normy Euro 6, a niebawem Euro 7. Edytowane 29 Września przez Kyle 1
Katystopej 985 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września (edytowane) Czyli chcesz karać ludzi, bo mają za stare auto? Najpierw sam (jako rząd) dajesz im homologację na ten samochód, a po latach im ją zabierasz? Gdy nie było Internetu, tylko rodzina wiedziała... Edytowane 29 Września przez Katystopej
Kyle 200 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września (edytowane) 54 minuty temu, Katystopej napisał(a): Czyli chcesz karać ludzi, bo mają za stare auto? Stare auta spełniają normy (np. na dzisiaj wystarczyłoby, aby auto benzynowe spełniało normę przynajmniej Euro 1, wprowadzoną w 1993 roku ... czyli 32 lata temu). Zabytkowe trupy nie spełniają. Czyli Ty jesteś za tym, aby takie trupy, które nie spełniają sensownych norm emisji spalin jeździły po drogach? Gdy nie było Internetu, tylko rodzina wiedziała... Edytowane 29 Września przez Kyle
Tornado3 327 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września Po 30 latach na pewno spełnia normy emisji . Już tu jeden pisał że w pełnoletnim aucie ma nadal DPF ,ale o kondycji nie ma pojęcia. 1
Kyle 200 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września (edytowane) 20 minut temu, Tornado3 napisał(a): Po 30 latach na pewno spełnia normy emisji . Już tu jeden pisał że w pełnoletnim aucie ma nadal DPF ,ale o kondycji nie ma pojęcia. No jak ktoś ma auto zaniedbane/niesprawne, to pewnie nie spełnia norm. Po to są badania techniczne, by takie rzeczy sprawdzać. Edytowane 29 Września przez Kyle
Krzysiak 1 523 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września Do dziś na badaniu technicznym niewiele sprawdzisz w takim dieslu...bo jedyne badanie które się wykonuje to zadymienie. Dymi albo nie dymi...no i to tyle. Niby są przymiarki żeby wprowadzić sprzęt weryfikujący istnienie czy stan DPF... no przynajmniej od 6 lat gdy pracuję w tej branży. Może teraz po podniesieniu cen się to zmieni. 1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się