Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Klasyka Megane III / Fluence - czyli puściły mocowania górne uchwytu drzwi (przód / pasażer);
Patrząc po śladach - ktoś już to kiedyś sklejał i po prostu przy kolejnym zamykaniu drzwi finalnie znowu puściło :E 

Dumam czy znaleźć fabryczny uchwyt 'satynowy' (srebrny) czy nie wymienić ich na czarne...
Ale wtedy zapewne bym zaczął skutecznie oklejać / wymieniać wszystko co srebrne w środku i na zewnątrz (zewn. klamki, ozdobną listwę deski itd.) :E 

Opublikowano

Od wymiany tłumika potrafi zaświecić się czek na pomarańczowo wskazując na błąd sondy lambda i katalizatora. Po jakimś czasie przy którymś odpaleniu gaśnie. I nie mam pojęcia gdzie czego szukać. Sonda sprawdzona, sprawna.

Opublikowano
W dniu 1.11.2024 o 22:38, larry.bigl napisał(a):

Ale w sumie po co? Nie lepiej żeby samochód brzmiał normalnie?

No co Ty. Tłumik końcowy odpadł mi ze starości, zamontowałem polskieg9, sportowego buzzera. Jak wytnę środkowy to będzie robić wruum. 96db jest max dopuszczalna głośność

Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.11.2024 o 19:03, Petru23 napisał(a):

Od wymiany tłumika potrafi zaświecić się czek na pomarańczowo wskazując na błąd sondy lambda i katalizatora. Po jakimś czasie przy którymś odpaleniu gaśnie. I nie mam pojęcia gdzie czego szukać. Sonda sprawdzona, sprawna.

 

To nie to jednak. Znalazłem w szufladzie czytnik kodów i to błąd P0328 $E70S błąd czujnika spalania stukowego. Ten, o którym była mowa dotyczył właśnie lambdy i kat, skasowany przez mecha i nie wrócił. 

 

Zamówiony ori Mitsubishi za 170zl

 

W dniu 6.11.2024 o 19:38, kapcer napisał(a):

A jaki zgłasza kod błędu? P0420 może?

 

Jak wyżej.

Edytowane przez Petru23
Opublikowano

Coś hałasowało przy ruszaniu na zimnym silniku. Po rozgrzaniu było dobrze. Doszło wczoraj jeszcze falowanie obrotów, też na zimno. 

Dziś byłem u mechanika i będzie to prawdopodobnie wtryskiwacz. Co najmniej jeden, będą wszystkie sprawdzone i się okaże. 

 

Dobrze, że przynajmniej wiadomo w czym rzecz i w sumie nic poważnego (na tę chwilę). :jupi:

Opublikowano

wymieniałem dziś koła na zimówki i u żonki w letniej taki zonk :

 

 

462559089_1105563464389024_7957841334353431087_n.jpg

462544162_1074954114640428_218255424970630084_n.jpg

potem przy drugim aucie i dopompowywaniu strzelił wąż od kompresora, trzeba było zwykła pompką kończyć ;)

462548452_1067240818433275_6141545212410987532_n.jpg

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • I tak, i... nie. A wiesz dlaczego? Bo każdy ma coś za uszami. DEVsi = wiadomo - partaczą często, ale i graczy też nieźle pop.... ło. Głowę na pniu położę (!!!), że gdyby zrobiono grę, która i wygląda i działa wzorowo (a taki dla przykładu Indiana 4K 120 fps), a za 2 tygodnie devsi (dla jaj) dołożyliby w paczu opcję "+3 promienie więcej" (cholera wie po co, ot dla socjo-testów), to i tak znalazłaby się cała masa matołów, która by te 3 promienie więcej włączyła, zarżnęła dobrze działającą grę i sapała, że "nie po to kupuję topkę, żeby nie mieć all na prawo". Do tego byłaby gównoburza na necie, na forach, kanały na YT miałyby kliki. A wystarczyłoby tego... po prostu nie włączać. Ludzie są dziś porypani. Nie wiedzą sami, czego chcą i co ich satysfakcjonuje. Chcą po prostu - WSZYSTKIEGO (czy potrzebne, czy nie).       Trochę obiektywizmu i zimnej głowy w podejściu do tematu. Też nie lubię być dymanym i wydawać grubych tysi na GPU, ale... bądźmy obiektywni. Gaming sprzed 20 lat, to była technologia kamienia łupanego, która przechodzi kolejne etapy przemysłowe, aż po loty w kosmos i AI. Jak dwadzieścia lat temu Lara miała spiczaste cycki z 3 poligonów, to kolejne GPU powalało zrobić jej te cycki z 9 poligonów, i było wow! Kula to był 16 poligonowy kanciak. Każda kolejna generacja dodawała mocy, a moce te były przekładane na podnoszenie jakości. Do tego doszły metedy teslacji, milion technik aliasingu, Kula wygładzała się na 32, 64, 128 poligony, aż w końcu stała się kulą doskonałą - idealną - po prostu kulą bez skazy. I właśnie dobiliśmy do tego etapu. Jak jeszcze może wyglądać kula, gdy jest już idealna?! Kiedyś w grach puchło / zmieniało się wszystko. Co żarło moc? Geometria, tekstury, przezroczystości, cienie, efekty, cząsteczki, volumteryka. Gdy już panujesz nad geometrią, cieniami, teksturami, przezroczystością. Co zmieniać? No już tylko "rzeźbisz świątka" idealnego i dlatego "tak mało widać poprawy", bo kula już jest kulą, bo cień już jest cieniem od dawna, itd itd. Gry są już bardzo ładne (a że głupie albo bez polotu, to inna sprawa). Więc "sami sobie" utrudniamy życie i jako gracze (którzy chcieliby tylko więcej i więcej i lepiej i lepiej) i jako devsi - co to na siłę pchają techniki z CGI i FX (filmów i montażowni) na salony graczy.  Teraz ocieramy się o Unreal 5.5 i walczymy o jego ujarzmienie = wydajność 4K 120 fps. Ale po nim, to ja już nie wiem, gdzie poprzeczka? I jeżeli ktoś twierdzi, że gry się nie zmieniają, a moc idzie w kibel, to albo jest nieobiektywny, albo nieświadomy zmian. Bo one są ogromne. Tylko my zbytnio do nich przywykliśmy, że przestajemy je widzieć, a jesteśmy tak blisko ideału wizualnemu (fizykę pomijam), że wszelkie "poprawki" i ulepszenia są, jak niuanse (rt off / rt on / pt off / pt on) - więc je albo pomijamy, albo nie widzimy. A to żre moc! A wystarczy je wyłączyć i... świat znów staje się piękny. Jedynym niepokojem (niestety) jest to, że niebawem nie da się wyłączyć RT (patrz Indy), ale to pomijam, bo jeszcze miesiąc temu nie był to problem.  
    • A ja lubiłem inną część, Screamer 4x4. Bardzo miło wspominam.   Aczkolwiek jak zostało zauważone, za bardzo wygląda to na NFS Unbound, co na wstępie odstrasza. Zobaczymy co wyjdzie.
    • https://www.reddit.com/r/UFOs/comments/1heymgn/orbs_ejecting_orbs_in_nyc/   Tak na pewno nie zachowują się samoloty  
    • Może brak pomysłu na nowe IP co dzisiaj jest bardzo częste.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...