Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Katystopej napisał(a):

Nie myl wyświetlacza HUD z projekcją znaków na asflacie przed Tobą. 

Przepraszam. W życiu bym nie pomyślał, że ktoś będzie potrzebował wyświetlania znaków na asfalcie przed autem. To jest jakiś next level robienia z ludzi ułomów. 

Opublikowano
6 godzin temu, Kyle napisał(a):

A dla mnie Opel był fajny, jak był bardziej dorobiony (np. Opel Corsa do modelu E) w porównaniu do tego awaryjnego odpadu rodem z Francji (spalinowa Corsa F - silnik PureShit z paskiem zanurzonym w oleju, który go rozpuszcza, do tego jakaś wiązka elektryczna która się przeciera, bo źle poprowadzili - normalnie aż mi się z królową lawet Renault Laguna kojarzy).

Francuska era Opla to :kupa: 

 

mimo ciekawej stylistyki.

6 godzin temu, Kyle napisał(a):

No nie takie "dobre", tylko raczej "ledwie" 10 lat temu. No i pytanie w jakiej wersji wyposażenia? (każdej? ... czy może tylko "top"?).

Czemu ledwie? 
To był chyba pierwszy kompakt tak dobrze wyposażony spoza segmentu premium.

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Kyle napisał(a):

A dla mnie Opel był fajny, jak był bardziej dorobiony (np. Opel Corsa do modelu E) 

 

No, może dlatego, że Corsa D to w rzeczywistości Fiat Grande Punto ("spód" pochodzi od Włochów) z silnikami oplowskimi (a w przypadku diesli to silniki Fiat oraz Isuzu).

Jak dla mnie za samo to, że przez kilkanaście lat wsadzali M32 wiedząc, jaki to śmietnik, powinni zniknąć z rynku - razem z PSA za pjurzdecha (roumiem - poszło coś nie tak, przepraszamy, wymieniamy na nowe, zmieniamy konstrukcję, a nie dalej wciskamy gów.o zapakowane w ładny papierek).

Edytowane przez bergercs
  • Upvote 2
Opublikowano
3 godziny temu, GordonLameman napisał(a):

Francuska era Opla to :kupa: 

 

mimo ciekawej stylistyki.

Czemu ledwie? 
To był chyba pierwszy kompakt tak dobrze wyposażony spoza segmentu premium.

Ludzie chyba nie pamiętają ile wtedy kosztowała Astra, a ile Golf. Astrę miało się w pieniądzach Polo, a nie Golfa.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, KiloKush napisał(a):

Ludzie chyba nie pamiętają ile wtedy kosztowała Astra, a ile Golf. Astrę miało się w pieniądzach Polo, a nie Golfa.

Dobrze wyposażona Astra kosztowała tyle co na screenie, a Golf się od tej kwoty zaczynał. I nie dawali wtedy rabatów. Ja w Astrze miałem ostatecznie większy rabat, bo doszła grupa zawodowa. To był 2017 rok, sierpień/wrzesien. Przed wyprzedażami rocznikowymi.

 

 

IMG_3996.jpeg

Edytowane przez GordonLameman
  • Thanks 1
Opublikowano
14 godzin temu, Petru23 napisał(a):

Oj tam tigra. Calibra 8:E

 

A i tak nic nie przebije CRX i De sol. Kosiarki marzeń za gnoja.

CRX była mega, mały ale wariat. Jeden z moich ulubieńców obok czerwonej E30.

12 godzin temu, trepek napisał(a):

Trochę poleciałeś :)

Trochę, to kolejny któremu peron odjechał.

9 minut temu, Seeba03 napisał(a):

Nie dość, że zarobiony prawnik to jeszcze rabaty wyższe dostaje.

 

@SylwesterI.jedziesz z nim!

 

:doping:

Chłop się już nie podniesie.:rotfl2:

Opublikowano
20 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Dobrze wyposażona Astra kosztowała tyle co na screenie, a Golf się od tej kwoty zaczynał. I nie dawali wtedy rabatów. Ja w Astrze miałem ostatecznie większy rabat, bo doszła grupa zawodowa. To był 2017 rok, sierpień/wrzesien. Przed wyprzedażami rocznicowymi.

 

 

IMG_3996.jpeg

Tyle, że u VAGa był jeszcze np Seat i mogłeś mieć Leona w cenie Astry podobnie wyposażonego. Mój znajomy w 2020 brał 1.5 130 z grzanym stołkami, czujnikami, klima automatyczną za 85 tys.

Opublikowano (edytowane)

Ja tam nie wiem, ale w 2017 jak konfigurowałem Golfa w kombi, to mi X-Trail T32 wyszedł spoooro taniej :E Fakt, jeśli chodzi o ficzery, to golf miażdżył x-traila, ale mimo wszystko coś nie halo...

 

Konfiguracji Passata nawet nie zaczynałem. 

 

Niemieckie marki jakoś się pogubiły. Nawalone bzdur. Ktoś powie "ale matrycowe światła są genialne!". Spoko, tylko po grzyba programować jakieś animacje, rysowanie znaków drogowych, itd.? To są roboczogodziny dla programistów, testerów. 

 

Jak widzę znowu nową gamę modelową BMW, to mam odczucie, że to auta rysowane stricte pod chińskiego klienta. Np. nowe X3, gdyby nie znaczek to bym myślał, że chińskia marka

Edytowane przez marko
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, bleidd napisał(a):

Tyle, że u VAGa był jeszcze np Seat i mogłeś mieć Leona w cenie Astry podobnie wyposażonego. Mój znajomy w 2020 brał 1.5 130 z grzanym stołkami, czujnikami, klima automatyczną za 85 tys.

Był na pewno droższy i nie miał matrycowych ledów. Podobał mi się też mniej :) 

Edytowane przez GordonLameman
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, bleidd napisał(a):

Tyle, że u VAGa był jeszcze np Seat i mogłeś mieć Leona w cenie Astry podobnie wyposażonego. Mój znajomy w 2020 brał 1.5 130 z grzanym stołkami, czujnikami, klima automatyczną za 85 tys.

No ale, że w 2020 to jest bogate wyposażenie :) ? Chyba tylko w VAGu

4 minuty temu, bleidd napisał(a):

Tyle kosztował bo widziałem jego kalkulację leasingu :P Nie miał oczywiście matrycowych, mi jedynie chodzi o to że w cenie Astry nie było podobnie wyposażonego Golfa ale już Skoda czy Seat był :P

No odpowiednikiem Astry w Skodzie to chyba była wtedy Scala. Jakbyś wsiadł do takiej i się nią przejechał to byś zobaczył dlaczego jest tańsza. 

Edytowane przez KiloKush
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, bleidd napisał(a):

Tyle kosztował bo widziałem jego kalkulację leasingu :P Nie miał oczywiście matrycowych, mi jedynie chodzi o to że w cenie Astry nie było podobnie wyposażonego Golfa ale już Skoda czy Seat był :P

Miałem na myśli to, że był droższy i gorzej wyposażony gdy ja brałem auto w 2017 :) 

Ja miałem grzane fotele, kierownice, kamerę cofania, automatyczne parkowanie, automatyczne hamowanie, pomiar odległości do auta poprzedzającego, etc. 
Leon wtedy miał biedę w ofercie w podobnej kasie :) 

 

 

Octavia 3 mi się nie podobała w ogóle, ale w 2020 brałem taką dla rodziców, tyle że to taki golas był (kombi, ambition, pakiet chrom, manual, 1.5 Tsi 150KM) za 76.300. Wtedy to była ostatni czarna kombi w PL :) 

 

 

IMG_3998.jpeg

Edytowane przez GordonLameman
Opublikowano
2 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

Miałem na myśli to, że był droższy i gorzej wyposażony gdy ja brałem auto w 2017 :) 

Ceny nowych aut 2017 a 2020 :P

 

Trzeba by sprawdzić ceny Leona i Astry z okolic 2017, idę o zakład że wyjdzie bardzo podobnie.

Opublikowano
6 minut temu, bleidd napisał(a):

Ceny nowych aut 2017 a 2020 :P

 

Trzeba by sprawdzić ceny Leona i Astry z okolic 2017, idę o zakład że wyjdzie bardzo podobnie.

Tak jak pisałem - porównywałem to w 2017 i Leon wypadał mniej korzystnie niż Astra. Trudno też porównywać ceny gdy Astra miała na wyposażeniu rzeczy których Leon nie miał w ogóle :) 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, DjXbeat napisał(a):

U mnie wszyscy pchali się w te kosiarki a ja jako jeden z nielicznych wybrałem Mazde MX-3 1.8 V6 😁

Zawsze chciałem się taką przejechać. I nigdy nie ogarną dlaczego Mazda tego silnika nie dała do MX-5, lub dlaczego MX-6 nie miał napędu na tył. V6 Mazdy w Probe 2 była bardzo trwała i całkiem żwawa jak na tamte czasy. MAzda w latach 90 była bliska stworzenia ideału. Nawet miała wszystkie składniki tylko nigdy w jednym aucie. To samo RX-8, dlaczego nie mogli kolejnego auta na tym podwoziu zrobić nawet z V6 z ich vanów?

Edytowane przez KiloKush
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, KiloKush napisał(a):

Zawsze chciałem się taką przejechać. 

Miałem dwa takie MX3. Poliftowa i przedliftowa.
Polift miał fajny kokpit trochę Ala Supra 

IMG_6077.jpeg.34869cfef0afc7ef60adac76eae21aec.jpeg

Jeden srebrny z silnikiem 1.8 V6 a drugi turkusowy po swapie na 2.0 V6 z Mazdy 323. 
Uwielbiałem ten dźwięk silnika. Najmniejsza V6 na świecie 😁

Edytowane przez DjXbeat
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, KiloKush napisał(a):

Zawsze chciałem się taką przejechać. I nigdy nie ogarną dlaczego Mazda tego silnika nie dała do MX-5, lub dlaczego MX-6 nie miał napędu na tył. V6 Mazdy w Probe 2 była bardzo trwała i całkiem żwawa jak na tamte czasy. MAzda w latach 90 była bliska stworzenia ideału. Nawet miała wszystkie składniki tylko nigdy w jednym aucie. To samo RX-8, dlaczego nie mogli kolejnego auta na tym podwoziu zrobić nawet z V6 z ich vanów?

323f ba miała fajne 2.0 V6. 1.8BP też fajnie jeździł.

 

Edit

Post wyżej mi uciekł, także sorry za papugę ;)

Edytowane przez Petru23
Opublikowano

Jak zaczynałem się spotykać z moja obecna żona. Jeździłem jazzem. Ile ja się nasłuchałem że strach wsiadać w chińskie auto, że to nie dojedzie, że ma mniejszy bagażnik, itd itp niż niemieckie auto. Corsa D ;)

 

Jak się odwinąłem, że to mieszaniec USA z fiatem to teściowa przeżyć nie mogła. Poszła się potem do salonu kłócić, że ja oszukali ;p

Opublikowano

Jakiś czas temu jako odskocznia oraz pretekst do czasu do czasu wyrwania się z domu do garażu, kupiłem chiński silnik 125ccm od skutera do eksperymentów oraz nauki sterowania wtryskiem. Jak na razie skończyło się na przeróbce na 150ccm, wyspawaniu stojaka oraz wczoraj zrobieniu flanszy wydechu wraz z jego pierwszym kawałkiem :E

 

Dzięki temu rozumiem co tak fascynującego jest w jeżdżeniu na ryby - święty spokój :E

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...