KiloKush 607 Opublikowano 24 Października Opublikowano 24 Października 2 godziny temu, Katystopej napisał(a): Nie myl wyświetlacza HUD z projekcją znaków na asflacie przed Tobą. Przepraszam. W życiu bym nie pomyślał, że ktoś będzie potrzebował wyświetlania znaków na asfalcie przed autem. To jest jakiś next level robienia z ludzi ułomów.
GordonLameman 8 432 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 6 godzin temu, Kyle napisał(a): A dla mnie Opel był fajny, jak był bardziej dorobiony (np. Opel Corsa do modelu E) w porównaniu do tego awaryjnego odpadu rodem z Francji (spalinowa Corsa F - silnik PureShit z paskiem zanurzonym w oleju, który go rozpuszcza, do tego jakaś wiązka elektryczna która się przeciera, bo źle poprowadzili - normalnie aż mi się z królową lawet Renault Laguna kojarzy). Francuska era Opla to mimo ciekawej stylistyki. 6 godzin temu, Kyle napisał(a): No nie takie "dobre", tylko raczej "ledwie" 10 lat temu. No i pytanie w jakiej wersji wyposażenia? (każdej? ... czy może tylko "top"?). Czemu ledwie? To był chyba pierwszy kompakt tak dobrze wyposażony spoza segmentu premium.
bergercs 1 397 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 9 godzin temu, Kyle napisał(a): A dla mnie Opel był fajny, jak był bardziej dorobiony (np. Opel Corsa do modelu E) No, może dlatego, że Corsa D to w rzeczywistości Fiat Grande Punto ("spód" pochodzi od Włochów) z silnikami oplowskimi (a w przypadku diesli to silniki Fiat oraz Isuzu). Jak dla mnie za samo to, że przez kilkanaście lat wsadzali M32 wiedząc, jaki to śmietnik, powinni zniknąć z rynku - razem z PSA za pjurzdecha (roumiem - poszło coś nie tak, przepraszamy, wymieniamy na nowe, zmieniamy konstrukcję, a nie dalej wciskamy gów.o zapakowane w ładny papierek). Edytowane 25 Października przez bergercs 2
KiloKush 607 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 3 godziny temu, GordonLameman napisał(a): Francuska era Opla to mimo ciekawej stylistyki. Czemu ledwie? To był chyba pierwszy kompakt tak dobrze wyposażony spoza segmentu premium. Ludzie chyba nie pamiętają ile wtedy kosztowała Astra, a ile Golf. Astrę miało się w pieniądzach Polo, a nie Golfa. 1
GordonLameman 8 432 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 32 minuty temu, KiloKush napisał(a): Ludzie chyba nie pamiętają ile wtedy kosztowała Astra, a ile Golf. Astrę miało się w pieniądzach Polo, a nie Golfa. Dobrze wyposażona Astra kosztowała tyle co na screenie, a Golf się od tej kwoty zaczynał. I nie dawali wtedy rabatów. Ja w Astrze miałem ostatecznie większy rabat, bo doszła grupa zawodowa. To był 2017 rok, sierpień/wrzesien. Przed wyprzedażami rocznikowymi. Edytowane 25 Października przez GordonLameman 1
Seeba03 122 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Nie dość, że zarobiony prawnik to jeszcze rabaty wyższe dostaje. @SylwesterI.jedziesz z nim! 5
Cappucino 222 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 14 godzin temu, Petru23 napisał(a): Oj tam tigra. Calibra A i tak nic nie przebije CRX i De sol. Kosiarki marzeń za gnoja. CRX była mega, mały ale wariat. Jeden z moich ulubieńców obok czerwonej E30. 12 godzin temu, trepek napisał(a): Trochę poleciałeś Trochę, to kolejny któremu peron odjechał. 9 minut temu, Seeba03 napisał(a): Nie dość, że zarobiony prawnik to jeszcze rabaty wyższe dostaje. @SylwesterI.jedziesz z nim! Chłop się już nie podniesie.
bleidd 477 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 20 minut temu, GordonLameman napisał(a): Dobrze wyposażona Astra kosztowała tyle co na screenie, a Golf się od tej kwoty zaczynał. I nie dawali wtedy rabatów. Ja w Astrze miałem ostatecznie większy rabat, bo doszła grupa zawodowa. To był 2017 rok, sierpień/wrzesien. Przed wyprzedażami rocznicowymi. Tyle, że u VAGa był jeszcze np Seat i mogłeś mieć Leona w cenie Astry podobnie wyposażonego. Mój znajomy w 2020 brał 1.5 130 z grzanym stołkami, czujnikami, klima automatyczną za 85 tys.
marko 714 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) Ja tam nie wiem, ale w 2017 jak konfigurowałem Golfa w kombi, to mi X-Trail T32 wyszedł spoooro taniej Fakt, jeśli chodzi o ficzery, to golf miażdżył x-traila, ale mimo wszystko coś nie halo... Konfiguracji Passata nawet nie zaczynałem. Niemieckie marki jakoś się pogubiły. Nawalone bzdur. Ktoś powie "ale matrycowe światła są genialne!". Spoko, tylko po grzyba programować jakieś animacje, rysowanie znaków drogowych, itd.? To są roboczogodziny dla programistów, testerów. Jak widzę znowu nową gamę modelową BMW, to mam odczucie, że to auta rysowane stricte pod chińskiego klienta. Np. nowe X3, gdyby nie znaczek to bym myślał, że chińskia marka Edytowane 25 Października przez marko 2
GordonLameman 8 432 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 32 minuty temu, bleidd napisał(a): Tyle, że u VAGa był jeszcze np Seat i mogłeś mieć Leona w cenie Astry podobnie wyposażonego. Mój znajomy w 2020 brał 1.5 130 z grzanym stołkami, czujnikami, klima automatyczną za 85 tys. Był na pewno droższy i nie miał matrycowych ledów. Podobał mi się też mniej Edytowane 25 Października przez GordonLameman 1
bleidd 477 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Tyle kosztował bo widziałem jego kalkulację leasingu Nie miał oczywiście matrycowych, mi jedynie chodzi o to że w cenie Astry nie było podobnie wyposażonego Golfa ale już Skoda czy Seat był
KiloKush 607 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 38 minut temu, bleidd napisał(a): Tyle, że u VAGa był jeszcze np Seat i mogłeś mieć Leona w cenie Astry podobnie wyposażonego. Mój znajomy w 2020 brał 1.5 130 z grzanym stołkami, czujnikami, klima automatyczną za 85 tys. No ale, że w 2020 to jest bogate wyposażenie ? Chyba tylko w VAGu 4 minuty temu, bleidd napisał(a): Tyle kosztował bo widziałem jego kalkulację leasingu Nie miał oczywiście matrycowych, mi jedynie chodzi o to że w cenie Astry nie było podobnie wyposażonego Golfa ale już Skoda czy Seat był No odpowiednikiem Astry w Skodzie to chyba była wtedy Scala. Jakbyś wsiadł do takiej i się nią przejechał to byś zobaczył dlaczego jest tańsza. Edytowane 25 Października przez KiloKush 1
GordonLameman 8 432 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 20 minut temu, bleidd napisał(a): Tyle kosztował bo widziałem jego kalkulację leasingu Nie miał oczywiście matrycowych, mi jedynie chodzi o to że w cenie Astry nie było podobnie wyposażonego Golfa ale już Skoda czy Seat był Miałem na myśli to, że był droższy i gorzej wyposażony gdy ja brałem auto w 2017 Ja miałem grzane fotele, kierownice, kamerę cofania, automatyczne parkowanie, automatyczne hamowanie, pomiar odległości do auta poprzedzającego, etc. Leon wtedy miał biedę w ofercie w podobnej kasie Octavia 3 mi się nie podobała w ogóle, ale w 2020 brałem taką dla rodziców, tyle że to taki golas był (kombi, ambition, pakiet chrom, manual, 1.5 Tsi 150KM) za 76.300. Wtedy to była ostatni czarna kombi w PL Edytowane 25 Października przez GordonLameman
bleidd 477 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 2 minuty temu, GordonLameman napisał(a): Miałem na myśli to, że był droższy i gorzej wyposażony gdy ja brałem auto w 2017 Ceny nowych aut 2017 a 2020 Trzeba by sprawdzić ceny Leona i Astry z okolic 2017, idę o zakład że wyjdzie bardzo podobnie.
GordonLameman 8 432 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 6 minut temu, bleidd napisał(a): Ceny nowych aut 2017 a 2020 Trzeba by sprawdzić ceny Leona i Astry z okolic 2017, idę o zakład że wyjdzie bardzo podobnie. Tak jak pisałem - porównywałem to w 2017 i Leon wypadał mniej korzystnie niż Astra. Trudno też porównywać ceny gdy Astra miała na wyposażeniu rzeczy których Leon nie miał w ogóle 1
DjXbeat 488 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 16 godzin temu, Petru23 napisał(a): a i tak nic nie przebije CRX i De sol. Kosiarki marzeń za gnoja. U mnie wszyscy pchali się w te kosiarki a ja jako jeden z nielicznych wybrałem Mazde MX-3 1.8 V6 😁
KiloKush 607 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 23 minuty temu, DjXbeat napisał(a): U mnie wszyscy pchali się w te kosiarki a ja jako jeden z nielicznych wybrałem Mazde MX-3 1.8 V6 😁 Zawsze chciałem się taką przejechać. I nigdy nie ogarną dlaczego Mazda tego silnika nie dała do MX-5, lub dlaczego MX-6 nie miał napędu na tył. V6 Mazdy w Probe 2 była bardzo trwała i całkiem żwawa jak na tamte czasy. MAzda w latach 90 była bliska stworzenia ideału. Nawet miała wszystkie składniki tylko nigdy w jednym aucie. To samo RX-8, dlaczego nie mogli kolejnego auta na tym podwoziu zrobić nawet z V6 z ich vanów? Edytowane 25 Października przez KiloKush 1
serwal4 162 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Moja kosiarka była popsuta, bo nie miała VTEC'a Ale wciąż mega dobrze wspominam ją jako swoje 1. auto: 2
KiloKush 607 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 2 minuty temu, SuLac0 napisał(a): Lol Auto Świat i obiektywizm. Polecam KM77 w wykonaniu Hiszpanów. 1
Cappucino 222 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 28 minut temu, KiloKush napisał(a): Lol Auto Świat i obiektywizm. Polecam KM77 w wykonaniu Hiszpanów. Akurat niemieckie auto kiepsko wypadło, więc?
DjXbeat 488 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 2 godziny temu, KiloKush napisał(a): Zawsze chciałem się taką przejechać. Miałem dwa takie MX3. Poliftowa i przedliftowa. Polift miał fajny kokpit trochę Ala Supra Jeden srebrny z silnikiem 1.8 V6 a drugi turkusowy po swapie na 2.0 V6 z Mazdy 323. Uwielbiałem ten dźwięk silnika. Najmniejsza V6 na świecie 😁 Edytowane 25 Października przez DjXbeat
Petru23 249 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 3 godziny temu, KiloKush napisał(a): Zawsze chciałem się taką przejechać. I nigdy nie ogarną dlaczego Mazda tego silnika nie dała do MX-5, lub dlaczego MX-6 nie miał napędu na tył. V6 Mazdy w Probe 2 była bardzo trwała i całkiem żwawa jak na tamte czasy. MAzda w latach 90 była bliska stworzenia ideału. Nawet miała wszystkie składniki tylko nigdy w jednym aucie. To samo RX-8, dlaczego nie mogli kolejnego auta na tym podwoziu zrobić nawet z V6 z ich vanów? 323f ba miała fajne 2.0 V6. 1.8BP też fajnie jeździł. Edit Post wyżej mi uciekł, także sorry za papugę Edytowane 25 Października przez Petru23
Gang 344 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Jak zaczynałem się spotykać z moja obecna żona. Jeździłem jazzem. Ile ja się nasłuchałem że strach wsiadać w chińskie auto, że to nie dojedzie, że ma mniejszy bagażnik, itd itp niż niemieckie auto. Corsa D Jak się odwinąłem, że to mieszaniec USA z fiatem to teściowa przeżyć nie mogła. Poszła się potem do salonu kłócić, że ja oszukali ;p
jarux 42 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Jakiś czas temu jako odskocznia oraz pretekst do czasu do czasu wyrwania się z domu do garażu, kupiłem chiński silnik 125ccm od skutera do eksperymentów oraz nauki sterowania wtryskiem. Jak na razie skończyło się na przeróbce na 150ccm, wyspawaniu stojaka oraz wczoraj zrobieniu flanszy wydechu wraz z jego pierwszym kawałkiem Dzięki temu rozumiem co tak fascynującego jest w jeżdżeniu na ryby - święty spokój
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się