Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, DjXbeat napisał(a):

Miałem dwa takie MX3. Poliftowa i przedliftowa.

Ja miałem też MX3 ale 1.6, fajne wozidło i czujnik płynu do spryskiwaczy :D silnik ten sam co w Fkach

i bagażnik też był niezły jak się te wielką klapę z szybą podniosło

  • Upvote 1
Opublikowano
4 godziny temu, DjXbeat napisał(a):


Uwielbiałem ten dźwięk silnika. Najmniejsza V6 na świecie 😁

Więcej cylindrów dawało gładszą pracę. Dawniej standardem były 4 cylindry (V6, czy V8 to już wyższa klasa była). Tym czasem obecny trend to 3 cylindry :tuptup:

  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, galakty napisał(a):

Ciekawe kiedy zatoczymy koło i będziemy mieli 2 cyl. jak w Maluchu :E 

Moja przedliftowa Kuga z 1,5EB 3cyl wyłączała jeden cyl przy jednostajnej jeździe i często latała na dwóch :E

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, bbandi napisał(a):

Ja miałem też MX3 ale 1.6, fajne wozidło i czujnik płynu do spryskiwaczy :D silnik ten sam co w Fkach

i bagażnik też był niezły jak się te wielką klapę z szybą podniosło

Marzył mi się swap z 1.8 V6 na 2.5 V6 KLZE :E 

Niestety ciężko było zdobyć ten silnik to to tylko produkcja na Japan była. 
Tak czy siak ponad 20 lat temu gdzie przodowały CRXy, Civici i Calibry ja wolałem MX3 i ten dźwięk silnika 😁

 

Edytowane przez DjXbeat
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, bleidd napisał(a):

1.5 TSI też tak robią, niektóre. Tyle, że one to robią w określonych warunkach, nie mają tak przez 100% czasu :P

To się nazywa ACT i jeżdżąc po mieście włącza się bardzo często.

Edytowane przez Cappucino
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Klima napisał(a):

Ale w przypadku Act wszystkie tłoki nadal się poruszają, więc nie pracuje z "kulturą" silnika dwu cylindrowego, tylko jak 4cyl. 

W każdym przypadku "odłączania" cylindrów chodzą wszystkie tłoki (są napędzane z wału poprzez mechaniczne połączenie korbowodem) - nie tylko ACT.

Edytowane przez bergercs
  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Cappucino napisał(a):

To się nazywa ACT i jeżdżąc po mieście włącza się bardzo często.

Wiem. W 1.5 mHEV albo tego nie ma już wcale albo nie jest sygnalizowane, w innych 1.5 TSI widziałem sygnalizację na zegarach, że ten tryb się załączył, u mnie nigdy tego nie ma.wiec albo z tego zrezygnowali albo nie sygnalizuje, a wyczuć to raczej byłoby ciężko.

Opublikowano
1 godzinę temu, Klima napisał(a):

Ale w przypadku Act wszystkie tłoki nadal się poruszają, więc nie pracuje z "kulturą" silnika dwu cylindrowego, tylko jak 4cyl. 

Jak chcesz zrobić żeby tłok się nie poruszał? xD Odpiąć od korbowodu? 

Opublikowano
5 godzin temu, galakty napisał(a):

Jak chcesz zrobić żeby tłok się nie poruszał? xD Odpiąć od korbowodu? 

Nie chce nic zrobić. Chodziło mi jedynie o to, że silnik który ma system odłączania cylindrów nie będzie miał gorszej kultury pracy niezależnie od tego na ilu aktualnie pracuje. 4 cyl pracujący na 2 cylindrach nie będzie telepał jak silnik 2 cyl. 

Opublikowano
49 minut temu, Klima napisał(a):

Nie chce nic zrobić. Chodziło mi jedynie o to, że silnik który ma system odłączania cylindrów nie będzie miał gorszej kultury pracy niezależnie od tego na ilu aktualnie pracuje. 4 cyl pracujący na 2 cylindrach nie będzie telepał jak silnik 2 cyl. 

Ale ja pisałem o 3 cyl przełączającym na 2, a nie 4 na 2... 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...