Petru23 309 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) 33 minuty temu, marko napisał(a): Prędkość zredukować biegami, chyba jak przy 120kmh wrzucisz dwójkę. Chyba nie hamowales biegami przy np dojeździe do świateł itp. I nikt nie mówi o zatrzymaniu samochodu. I Twoje wyobrażenie jak być powinno pozostaje stety Twoim. Edytowane 11 godzin temu przez Petru23
SuLac0 393 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu 23 minuty temu, MadDog napisał(a): Stopy za to nie zapalają się za przy małych prędkościach. Auto musi się rozbujać trochę szybciej aby zaświeciły się światła. Przetestowane osobiście na drugi dzień po zakupie auta bo tak to powinno dzialac - wolno wytracasz predkosc, stopy nie musza sie zaswiecac, szybciej, tutaj powinny sie juz zaswiecic. wszystko zalezy od tego jak szybko wytracamy predkosc, wiec w przypadku roznych ustawien reku, moze to inaczej dzialac. jezeli myslimy tez za innych, bo np. "poganiacz" nie potrafi zachowac odleglosci, to warto nawet "puknac" w hamulec w czasie zwalniania z rekuperacja. jak nam ktos wjedzie w tyl, a mamy sprawne auto, nie bedzie dyskusji, czy ktos widzial swiatla stopu czy nie. szkoda tylko starconego czaasu i uszkodzonego auta. niektorzy potrafia zero-jedynkowo, podchodzic do zaswiecajacych sie przed nimi swiatel stopu, wiec swiecenie nimi przy kazdym zwalnianiu mniejszycmn, cyz wiekszym tez nie jest najlepszym rozwiazaniem.
galakty 3 534 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu 29 minut temu, Petru23 napisał(a): Chyba nie hamowales biegami przy np dojeździe do świateł itp. I nikt nie mówi o zatrzymaniu samochodu. I Twoje wyobrażenie jak być powinno pozostaje stety Twoim. Rekuperacja ma kilka stopni ustawień, ale z reguły hamuje mocniej od hamowania silnikiem. 1
Petru23 309 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu (edytowane) 11 minut temu, galakty napisał(a): Rekuperacja ma kilka stopni ustawień, ale z reguły hamuje mocniej od hamowania silnikiem. Ale rozróżnij dwie kwestie. Kiedy zapala się światło stop - przy wciśnięciu hamulca. Tak to działa, po prostu. Kiedy chciałbyś, aby się zapalało - to już teorie. Edytowane 10 godzin temu przez Petru23
galakty 3 534 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Masz regulacje kiedy się powinno zapalać, a kto co chce to jego sprawa. Faktem jest że w chinolach nie działa to zawsze poprawnie.
lesiu155 170 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu (edytowane) Co Ty Petru gadasz... Obyś się nie zdziwił, jak komuś elektronika siądzie i przy wysokim poziomie rekuperacji puści geja gazu przed Tobą. Nie wyobrażasz sobie jak to działa - to nie jest wachlowanie biegami przed światłami. Edytowane 10 godzin temu przez lesiu155
Petru23 309 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu (edytowane) 4 minuty temu, lesiu155 napisał(a): Co Ty Petru gadasz... Obyś się nie zdziwił, jak komuś elektronika siądzie i przy wysokim poziomie rekuperacji puści geja gazu przed Tobą. Nie wyobrażasz sobie jak to działa. Gadam o tym, kiedy zapala się stop a nie co się stanie jak ev przede mną dozna usterki elektroniki Ale jakos nikt się nie odniósł do sedna tylko teorie snuje... ja o jednym a tamci o drugim. Edytowane 10 godzin temu przez Petru23
SuLac0 393 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu jak elektronika siadzie, to piszemy o awarii sa odpowiednie regulacje UNECE, brak spelnienia ich wymogow, to brak homologacji. wiec nie wiem w jakim celu te dywagacje? bo nam sie "wydaje" , ze powino byc inaczej? bo? bo chinczyk?
lesiu155 170 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu (edytowane) 47 minut temu, Petru23 napisał(a): Gadam o tym, kiedy zapala się stop a nie co się stanie jak ev przede mną dozna usterki elektroniki Zapala się, kiedy masz opóźnienie większe niż ileś tam. Wiedząc, jaka jest siła rekuperacji i nie włożyć akcelerometru, żeby dawał sygnał na światła stop to byłaby głupota totalna i brak wyobraźni. Także światło stop to nie jest tylko wciśnięcie pedału hamulca. Zastanów się, dlaczego w raporcie TUV problemem tesli były hamulce, a następnie wyobraź sobie, co by się działo, gdyby światła stopu swieciły się wyłącznie, gdy deptamy geja. Edytowane 9 godzin temu przez lesiu155
galakty 3 534 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu Nawet nie trzeba akcelerometru, wystarczy uzależnić od poziomu rekuperacji, na 1 nie trzeba, na 2 już się włącza STOP zawsze po odpuszczeniu gazu. I wsio (zakładając że spełnia regulacje). 1
lesiu155 170 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu Czujniki dzisiaj są tak tanie, że można to zrobić nawet dwutorowo - redundacja jak w samolotach.
Petru23 309 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu (edytowane) No ale dalej gdybacie, że to wystarczy ale zakładając, że coś, tamto można zrobić, jak powinno być, co byłoby gdy... A jak jest teraz? Ktoś się wysilił i sprawdził jak to faktycznie wygląda, kiedy zapala się światło stopu? Nie... Bijecie dalej pianę dla samego faktu jej bicia Edytowane 7 godzin temu przez Petru23
lesiu155 170 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu (edytowane) No kilka osób Ci napisało, że im się zaświeca stop i logiczne jest, że powinien, więc nie wiem kto tu pianę bije Edytowane 7 godzin temu przez lesiu155 2
GordonLameman 8 882 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 4 minuty temu, lesiu155 napisał(a): nie wiem kto tu pianę bije Grupa wzajemnej masturbacji pod moim przewodnictwem, a kto niby? Przecież nie trolle raportujące za to, że się z czymś nie zgadzają 2
SylwesterI. 910 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu (edytowane) 29 minut temu, Petru23 napisał(a): No ale dalej gdybacie, że to wystarczy ale zakładając, że coś, tamto można zrobić, jak powinno być, co byłoby gdy... A jak jest teraz? Ktoś się wysilił i sprawdził jak to faktycznie wygląda, kiedy zapala się światło stopu? Nie... Bijecie dalej pianę dla samego faktu jej bicia Nie wiem o czy tu dyskutować, w nl jeździ znacznie więcej hybryd i elektryków niz w pl, wielokrotnie widzę te auta zwalniające mocniej, niż spalinowe z hamowania silnikiem i im się światła stopu nie zapalają, i to są auta wszystkich producentów, przepisy określają kiedy auto ma sygnalizować hamowanie, kiedy nie. A jest to tylko pretekst, dla forumowych nolajfów do wszczynania kolejnych wojenek. Edytowane 7 godzin temu przez SylwesterI.
SuLac0 393 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu to jest temat o autach chinskich, wiec z samej definicji nie moze byc lepiej. musi byc zle, a w najlepszym przypadku, tak samo
marko 792 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 15 minut temu, lesiu155 napisał(a): No kilka osób Ci napisało, że im się zaświeca stop i logiczne jest, że powinien, więc nie wiem kto tu pianę bije A tam. Ja się nie znam. Hamuje się hamulcem, niczym innym. Kogo ma obchodzić, że auto znacząco traci prędkość? 2
SylwesterI. 910 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Jak się przepłaca za produkt, to musi być lepiej
SuLac0 393 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 22 minuty temu, lesiu155 napisał(a): No kilka osób Ci napisało, że im się zaświeca stop i logiczne jest, że powinien, więc nie wiem kto tu pianę bije a doczytales, do konca w jakich warunkach? wiec z ta "logika", to nie ma co kozaczyc
lesiu155 170 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu A doczytałeś, że piszę o wachlowaniu biegami czy piszę o przyspieszeniu (vel. opóźnieniu w tym przypadku)? Więc rozróżniam sytuacje.
galakty 3 534 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Biegami nie jesteś w stanie wyhamować, rekuperacja potrafi działać mocniej zwłaszcza w trybie one-pedal.
lesiu155 170 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 20 minut temu, galakty napisał(a): Biegami nie jesteś w stanie wyhamować Oczywiście że jesteś w stanie, bardzo często w mieście używam. Ale to jest hamowanie w stylu lekkie muśnięcie pedału hamulca, a nie wciśnięcie geja do połowy, dotaczasz się do świateł po prostu redukując biegi i używając oporów wewnętrznych silnika i napędu. To żadna czarna magia. 1
galakty 3 534 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Ale wciskasz hamulec więc i tak STOP się zapala, to nie jest hamowanie silnikiem jak go wspomagasz.
lesiu155 170 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) Wciskam dopiero jak już jestem na 2 biegu i na dole obrotomierza, gdzie sam zaczyna silnik ciągnąć. A tak z 5-6 lecę na samych oporach. Pod warunkiem, że mam sporo miejsca. Edytowane 5 godzin temu przez lesiu155
GordonLameman 8 882 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Przypomnieliście mi wątek o matizie z pclaba. kojarzycie? Gość utrzymywał ze to najlepsze auto dla nastolatka i pali 3l/100km? Potem się okazało że gość ciągle z górki wrzucał „luz” i tak jeździł 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się