Skocz do zawartości

Gry indie, niezależne, niskobudżetowe - temat oficjalny


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

MACHINE MIND 

 

Machine Mind to gra akcji w postapokaliptycznej scenerii z elementami survivalu i RTS. Będziesz walczył, tworzył moduły, budował transport, rozwijał i chronił swoją bazę. Możesz kontrolować inne pojazdy, aby zautomatyzować operacje. Odkryj wszystkie sekrety zniszczonego świata!

 

demo download link 1 (steam required)

https://store.steampowered.com/app/2861590/Machine_Mind/

 

demo download link 2

https://targemgames.itch.io/machine-mind-demo

 

trailer

 

 

Gra jeszcze nie wyszła ale jest już demo i wczoraj troszku popykałem i podobało mi się, nie wiem ile bedzie oferować pełna wersja gry ale pomysł jest całkiem fajnie zrealizowany i wciąga.

Opublikowano

pograłem dziś troszke w GUNS OF FURY, całkiem przyjemne , z minusów to backtraging którego w pewnych momentach jest sporo np:

 

dostajesz w koncu granaty i musisz sobie przypomnieć gdzie były te kamienne sciany co je rozwalasz granatami (wiec musisz sie cofnąć)

albo dostajesz w koncu możliwosc czołgania wiec trzeba przejrzeć mape (a nie jest zbyt czytelna ) i przypomniec sobie gdzie są tunele.

 

 

Opublikowano (edytowane)

szykuje sie MUST HAVE dla wielbicieli retro klimatu i pixelartu oraz Terminatora, podobno ma byc na konsole i na peceta.

 

czekam  :glodny:



TERMINATOR 2D NO FATE
 

 

Edytowane przez Oldman
  • Like 3
Opublikowano

Jakiś czas temu widziałem zapowiedź retro gierki w stylu powyższego Terminator 2D No Fate. Tylko, że tamta była w klimacie horrorów i grało się Jasonem z Piątku 13 lub może to był  Michael Myers lub nawet F.Kruger. Nie pamiętam co to był za tytuł.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To nie Splatterhouse (choć podobna). Ta gra była odświeżona, coś jak TERMINATOR 2D NO FATE.

4 godziny temu, blabla123 napisał(a):

Masz na myśloi Splatterhouse? To przecież gry z lat 80-90.

Już sobie przypomniałem

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 29.11.2024 o 18:00, tuhmunud napisał(a):

Quaz zrecenzował Drova

Czaiłem się, czaiłem i w końcu po patchu 1.3  i poprawkach do gry nadeszła ta chwila :E

Wczoraj zakupiłem, gram i zapowiada się kawał solidnej przygody :D 

  • Like 1
Opublikowano
31 minut temu, lukadd napisał(a):

Wczoraj zakupiłem, gram i zapowiada się kawał solidnej przygody :D 

Mnie kusiło bardzo jak była na promocji, ale 70 gier patrzy na mnie smutno z kupki wstydu, więc ostatecznie poczekam jeszcze. Ciekaw jestem jak historia, bo znajomy co przeszedł mówił, że jest w prządku, ale nic specjalnego

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

moze coś z tego będzie:
 

Cytat

 

Jump Ship

Jump Ship to kooperacyjna strzelanka w trybie misji dla maks. 4 graczy, w której wcielasz się w członka załogi okrętu kosmicznego. Płynne przechodzenie od służby na okręcie do pieszych wypraw i wyjść w kosmos. Bierz udział w widowiskowych bitwach na powierzchni planet i w kosmosie, dbając, by twój okręt był zawsze sprawny i zmodernizowany. Do przeżycia i zwycięstwa niezbędna jest praca zespołowa.

Uwielbiamy gry kooperacyjne i uwielbiamy kosmos. Jump Ship to nasza próba połączenia jednego z drugim.

Charakterystyka

 

-Skakanie po wszechświecie - Wybieraj z różnorodnych, ręcznie przygotowanych misji z elementami losowymi. Każda rozgrywka będzie inna.
 

-Płynne przechodzenie między okrętem a otoczeniem - Po dokonaniu skoku okrętem możesz płynnie przechodzić między obsługą jego systemów, spacerami w kosmosie i wyprawami w celu zbadania planety. To po prostu działa.
 

-Ulepszaj, konserwuj, naprawiaj - Zarządzaj swoim okrętem, zbierając części do jego ulepszania lub naprawy, i dostosuj go do swoich potrzeb.
 

-Lataj z załogą lub w pojedynkę - W Jump Ship najlepiej się gra ze znajomymi, ale gra w pojedynkę również jest przyjemna.

https://store.steampowered.com/app/2841820/Jump_Ship_Demo/


 

 

 


 

  • Upvote 1
Opublikowano

Kilka indyków i gierek od mniejszych studiów, które wpadły mi w oko po ostatnich pokazach:

  • Mouse P.I for Hire - polska gra, detektywistyczny FPS z mega ciekawym stylem graficznym. Zapowiada się oryginalnie.
  • Keeper - nowa gra od Double Fine, w której... sterujemy latarnią morską. :E Nie mam pojęcia, jak to będzie działać, ale biorę w ciemno wszystko od nich. Zawsze mają jakieś odjechane pomysły.
  • End of Abyss - od ekipy, która zrobiła Little Nightmares. Klimat aż wylewa się z ekranu. Uwielbiam ich wcześniejsze produkcje, także czekam. 

 

  • Like 3
Opublikowano

Polecam demko Acts of Blood. Bardzo fajny klimacik, jest oczywiście trochę drewna, a dla batmanowo-sifuowych wymiataczy będzie pewnie za łatwo, dla mnie jednak było w sam raz, jak na początek :E. Może wyjść z tego fajna nawalanka indie.

Opublikowano (edytowane)

Ej, to wygląda świetnie: https://store.steampowered.com/app/3674060/Dispatch_Demo/

 

 

98% pozytywów dema przy ponad 2k ocen. Gra od byłych pracowników Telltale Games. Wygląda na must play dla fanów Invincible.

Cytat

W ramach zabawy wcielamy się w postać Roberta Robertsona, znanego jako Mecha Man, który w trakcie jednej z potyczek utracił swój kombinezon oraz status superbohatera. Od teraz jako zwykły dyspozytor zarządzamy grupą byłych złoczyńców, starając się dopasować ich silne oraz słabe strony do odpowiednich sytuacji kryzysowych, co może przypominać takie tytuły jak 112 Operator. W międzyczasie rozwijamy również swoje relacje w biurze oraz staramy się odbudować zniszczony kombinezon, aby dokonać zemsty. Całość przesiąknięta jest ogromną ilością sarkastycznego, czarnego humoru. Pamiętajcie, każdy Wasz wybór ma znacznie!

 

 

Edytowane przez Lypton
Opublikowano

Pograłem sobie w demko Holstin. To psychologiczny survival horror od polskiego studia, osadzony w fikcyjnym miasteczku Jeziorne-Kolonia pod Olsztynem, w latach 90.

Klimat jest świetny, dialogi dobrze napisane, a całość bardzo "nasza” - sporo smaczków z tamtych czasów. Trochę taki polski Silent Hill.
Fajnie też wypada kamera - płynne przejścia z izometrii do FPP podczas strzelania robią robotę.

Jedyne, co mi nie do końca podeszło, to walka wręcz. Żeby uderzyć, trzeba najpierw "naładować” cios na maksa - trwa to długo i szybko zaczyna irytować. Moim zdaniem wymach powinien być od razu. Mam nadzieję, że to jeszcze dopracują przed premierą.

 

Zrzut-ekranu-10.png

 

 

  • Upvote 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja w poszukiwaniu nowych gier trafiłem na dwa ciekawe tytuły: Dragontwin oraz Sagas of Lumin. Gry dla fanów smoków!

 

Pierwsza jest niedostępna publicznie, wczesne buildy koncepcyjne są dla wspierających na Patreon, ale zapowiada się ciekawie. Mamy w niej grać postacią która będzie związana ze swoim smokiem. Duży nacisk położony jest na fizykę i zachowanie smoków w locie.

 

 

Sagas of Lumin:

 

Dostępne jest demo na Steam, a w tym roku ma wejść w Early Access. Tutaj myślę najbliżej można porównać grę do Divinity 2: Dragon Knight Saga. Będziemy eksplorować świat albo z grzbietu smoka albo pieszo.

 

Co najważniejsze dla mnie: obie gry mają być signle-player z otwartym światem. Liczę na olbrzymi rozmiar map, które pozwolą na swobodne latanie i eksplorację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @tekkno nie należy brać informacji z 1 źródła, ale nie należy też odrzucać wszystkich i uważać się za jedynego najmadrzejszego.  Nie wiem jaki jest problem z transferem masy w tej grze, być może masz rację, być może on - Nie działa trailbraking? Nie chce mi się w to wierzyć, bo takie coś to fizyka NFSa i Burnouta, a nie simcade i sima.  Co do ludzi oglądających streamy to zjawisko znane od czasu wynalezienia pierwszego TV, ludzie oglądają, nic nowego. Jeżeli chcesz wiedzieć dlaczego poczytaj książki o psychologii. Dlaczego wolą oglądać, niż grać? Z tego samego powodu, dlaczego oglądają TV, a nie czytają książki - granie wymaga zaangażowania, umiejętności, minimum wysiłku - oglądanie żadnego z powyższych.   
    • ile komplet zimówek średniej klasy do tego audi kosztuje? 5k? 
    • Kiedy Aliexpress wjedzie za mocno   20251126_182210.mp4    
    • https://ithardware.pl/aktualnosci/rtx_60_premiera_karta_nvidia_amd-46890.html   Jak myślicie, jednak 5000 Super faktycznie może nie być jak, już chodzą plotki, że premiera następnej generacji może być opóźniona. 
    • Ustawiasz tak samo, ale 9800 nie specjalnie się skaluje z zegarem, poza oczywiście niektórymi przypadkami, jak załadowanie shaderów i siatki dużej mapy. Natomiast zyski z ustawienia są inne, szczególnie 7800. Tego faktycznie można nie ruszać. 14600k czy 9700 też można - specjalnie wolałbym tego nie rozciągać - jest to trochę marnotrastwo.  W moim przypadku jest miodzio przy 120, w innym może być i 100.  88 jest bezpieczne - absolutnie nie optymalne. Poza tym wystarczy otymizer dać na 30 i już masz po optymalnych ustawieniach AMD. Jak puścisz wszystko z płyty, to zobaczysz i 1.45v, co jest bezpieczne dla stabilności i znowu niekoniecznie optymalne. Tylko zegar zależy od napięcia i temperatury, temperatura od napięcia i optymalne sztywne ustawienie dla jednej sztuki będzie 1.25 dla drugiej 1.35. Co znowu ni jak się ma do AMD które stworzyło i ustawiło - ręczne ustawienia o ile są sensowne zawsze będą lepsze od fabrycznych, bo one muszą uwzględniać najgorsze kawałki krzemu i margines bezpieczeństwa, żeby zawsze było stabilnie… i nie wiedzą jakie włożysz chłodzenie.  88 W też pewnie ok, ale skoro domyślnie te procesory mają 65w, to 88 jest po to, żeby zrobić jakąś różnicę (w skrócie - wiadomo pbo itp). 120 vs 88 nie będzie w żaden sposób porównywalne do różnicy jaką masz 65 vs 88, ale będzie jeszcze sensowna i dla mnie widoczna przy dropach fps - dla wielu osób nie zrobi różnicy, tak jak dla mnie średni 250 - na monitorze 240hz nie widzę specjalnie różnicy czy to jest 180 czy 240, ale drop z 250 na 120 już tak. Moje ustawienia są o tyle fajne, że to właśnie minimalizują… i nie działa to tak samo na 88W. Na zdjęciu sprzed chwili masz 166w przy średnim 158 - maksymalnie widziałem 169, najczęściej jest to 164-168 w przy średnim 155-160. To jest bez sensu i właśnie coś mi się wydaje, że ustawianie ręczne limitów nic tu nie daje 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...