GordonLameman 8 476 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Godzinę temu, TheMr. napisał(a): SUVy to pół środki. Jak już tracimy właściwości jezdne przez zakup ociężanłego z kijowym środkiem ciężkości SUVa to już lepiej pójść w pełnego Multivana 6 osób z ogromną paką i miejscem jak VIP dla każdego, albo 8 osób. Nigdy nie zrozumiem idei SUVa, kiedy na rynku są i duże transportery i minivany rodzinne. 4x4, wysokie wsiadanie, wygodne ładowanie dzieci do auta, kompaktowy rozmiar przy multivanie, do tego wygląda nieźle, jest wygodniejszy do jazdy na krótkich dystansach, parkowania. no i po co mi 9-osobowy VAN? 1
Katystopej 988 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Metry leco, piwo się leje jak pot po dupie Przmusowe prace społeczne w kuchni, wyrok zapadł jednogłośnie przez sąd jednoosobowy w składzie: Moja Żona 5
TheMr. 2 606 Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca 1 godzinę temu, GordonLameman napisał(a): 4x4, wysokie wsiadanie, wygodne ładowanie dzieci do auta, kompaktowy rozmiar przy multivanie, do tego wygląda nieźle, jest wygodniejszy do jazdy na krótkich dystansach, parkowania. no i po co mi 9-osobowy VAN? Wymieniłeś wszystkie plusy Multivana. Różnica w parkowaniu jest znikoma. O wiele łatwiej mi się zawsze parkowało T4 niż osobówką. Wygodniejszy na krótkich dystansach? Być może, ale nie poczułem dyskomfortu jeżdżąc busami.
GordonLameman 8 476 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) 7 minut temu, TheMr. napisał(a): Wymieniłeś wszystkie plusy Multivana. Różnica w parkowaniu jest znikoma. O wiele łatwiej mi się zawsze parkowało T4 niż osobówką. Wygodniejszy na krótkich dystansach? Być może, ale nie poczułem dyskomfortu jeżdżąc busami. No właśnie nie. Zwrotność w multivanie? widocnzosc może być lepsza, ale to pierdola. no i pozycja za kierownicą. Ja nie lubię tej busowej za bardzo. Nie ma najmniejszego powodu, aby jeździć takim brzydkim klockiem jak multivanie jak się nie wozi dużo osób albo dużo towaru Te plusy które wymieniłem to z mojego SUVa. Edytowane 19 Lipca przez GordonLameman
bleidd 485 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Nie róbmy sobie jaj, że T4 się parkuje identycznie jak osobówką. Ja tam SUV-ów nie lubię, są dla mnie pokracznie karykaturalne. Ale oddać im muszę, że są wygodne. 99% ludzkości Minivanem woziłaby powietrze. 2
serwal4 162 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca No siema! Gdy zamiast w upały/ulewy dusić się w mieszkaniu człek dostał propozycję all-inclusive w zamian za popilnowanie chaty i Psa 4
TheMr. 2 606 Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca 3 minuty temu, GordonLameman napisał(a): No właśnie nie. Zwrotność w multivanie? widocnzosc może być lepsza, ale to pierdola. no i pozycja za kierownicą. Ja nie lubię tej busowej za bardzo. Nie ma najmniejszego powodu, aby jeździć takim brzydkim klockiem jak multivanie jak się nie wozi dużo osób albo dużo towaru Te plusy które wymieniłem to z mojego SUVa. Zwrotności też nie masz w SUVie, więc bez różnicy. Pozycja nie jest nawet bliska busowej jak w Trafficu, Fordzie Transit czy Renault Master, w Vito siedzisz niemal jak w osobówce, Multivan jest delikatnie wyższy. Mówisz o brzydkim klocku a porównujesz do SUVow które za ładne nie są Aerodynamika tam jest równie tragiczna jak w busach. 4 minuty temu, bleidd napisał(a): Nie róbmy sobie jaj, że T4 się parkuje identycznie jak osobówką. Ja tam SUV-ów nie lubię, są dla mnie pokracznie karykaturalne. Ale oddać im muszę, że są wygodne. 99% ludzkości Minivanem woziłaby powietrze. Nie pisałem że identycznie, tylko że łatwiej. Bo więcej widzisz.
Wu70 739 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Ludzie nie chcą wozić 8 osób albo cegieł, chcą duży, bezpieczny i wygodny samochód który też dobrze wygląda a nie klocka do wożenia towaru. Multivany to jakieś nieporozumienie dla większości ludzi którzy wybierają SUVy, w multivanie to takie trochę poczucie jazdy za karę albo w robocie, po prostu "meh". 5
TheMr. 2 606 Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca SUVy nie są o wiele mniejszymi klockami Nie musisz wozić 8 osób, możesz 5, a wygoda tam to jakbyś kupował biznes VIP klase w samolocie. Multivan nie jest od towaru, pomyliło ci się z Transporterem. https://motofilm.pl/2024/05/suv-y-moga-odejsc-do-lamusa-volkswagen-multivan-w-tescie-producenta-automaniaka/
marko 723 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca 52 minuty temu, TheMr. napisał(a): Zwrotności też nie masz w SUVie, więc bez różnicy. Pozycja nie jest nawet bliska busowej jak w Trafficu, Fordzie Transit czy Renault Master, w Vito siedzisz niemal jak w osobówce, Multivan jest delikatnie wyższy. Mówisz o brzydkim klocku a porównujesz do SUVow które za ładne nie są Aerodynamika tam jest równie tragiczna jak w busach. Nie pisałem że identycznie, tylko że łatwiej. Bo więcej widzisz. Ty tak na poważnie? Chyba że porównujesz Vito do Suburbana, a nie np. RAV4. Nowym Vito jeździłem w zimie. To nie ma ŻADNEGO porównania do np. mojego X-Traila. Jeździ to jak typowy bus z wszystkimi tego wadami. Obecne na naszym rynku SUV prędzej można porównać z segmentem Citana. 3
GordonLameman 8 476 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca 25 minut temu, TheMr. napisał(a): SUVy nie są o wiele mniejszymi klockami Nie musisz wozić 8 osób, możesz 5, a wygoda tam to jakbyś kupował biznes VIP klase w samolocie. Multivan nie jest od towaru, pomyliło ci się z Transporterem. https://motofilm.pl/2024/05/suv-y-moga-odejsc-do-lamusa-volkswagen-multivan-w-tescie-producenta-automaniaka/ Jeździłeś suvami mającymi ok 4,6-4,8m? Czy to twoje założenia? Bo ja jeździłem i Berlingo, i transporterem i multivanem i vito i nawet zrobiłem 2 tys km v250d.
Katystopej 988 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Żeby kupić 7 osobowego osobowego busa żeby był trochę zbliżony materiałami i wykończeniem do średnio nędznej osobówki to trzeba wydać 2x tyle co za suva z tego samego rocznika. 1
bergercs 1 408 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca T5 (długi, full opcja - 2.5tdi , 180 koników, automat, przetwornica na 230, 8 foteli) - najbliższe miejsce, gdzie mogłem to parkować to jakieś 300m od domu, prowadzi się jak dostawczak - czuć masę w zakrętach i hamowanie dalekie od osobówki, do tego pali jak dostwaczak. To w żaden sposób nie jest alternatywa dla kombi/minivana/suva. Grand Scenic - parkuje się jak kombi (jest 20cm krótszy od kombi), hamulce jak kombi, miększe w zakrętach, wygodniejsze w użytkowaniu po mieście (w trasy wolę kombi - trudniej wsiąść i wysiąść, ale później nadrabia). Nie, żaden Trafic itp nie jest alternatywą dla auta rodzinnego. 3
bleidd 485 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca A teraz niech mi ktoś wytłumaczy po co komuś 7- czy 9-osoby bus aby jeździć nim w 2 albo 3 osoby Bo tak najczęściej jeździ 99% populacji. No chyba, że wychodzimy z założenia, że bo czasem się przyda. To może od razu kupmy autobus, bo czasem się by przydało gdzieś pojechać ekipą 15 osób. 1
marko 723 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Kolega z pracy kupił sobie najbardziej rozklekotanego T5 i przerobił na kampera 1
Katystopej 988 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca T5 zajadą tak daleko, jak daleko lawetę z nimi zaciągnie T4 3
huudyy 2 853 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) Godzinę temu, marko napisał(a): Kolega z pracy kupił sobie najbardziej rozklekotanego T5 i przerobił na kampera W środę byłem na działce kumpla, robiliśmy wstęp do przeróbki na kampera jak tak myślę, to wcale nie jest jakiś głupi pomysł biorąc pod uwagę ile kosztują noclegi w Polsce Przetwornica, lodówka i kuchenka już kupiona, zaprawki na klapie zrobione, następny krok to raptor na całość Edytowane 19 Lipca przez huudyy 2
marko 723 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) On mi opowiadał, że za auto dał kilka tysięcy euro. Przeróbki + mechanika kosztowały... prawie 20tys. euro. A większość robił sam Tak popatrzyłem na to auto i za diabła nie mogę odgadnąć, co tyle kosztowało może jakieś lżejsze materiały, żeby auto nie puchło tak na wadze Osobiście za ten hajs poszedłym kupić przyczepę kempingową Edytowane 19 Lipca przez marko
Klima 33 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Jakie było zdziwienie wszystkich dla czego kupiliśmy Leona, skoro Formentor jest niewiele droższy (ok 5000zl). Przecież teraz nie kupuje się małych aut, tylko suvy... No ale właśnie po co? My wolimy siedzieć niżej, lepsze prowadzenie i kompakt jest dla naszej dwójki w sam raz.
Katystopej 988 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca 24 minuty temu, huudyy napisał(a): W środę byłem na działce kumpla, robiliśmy wstęp do przeróbki na kampera jak tak myślę, to wcale nie jest jakiś głupi pomysł biorąc pod uwagę ile kosztują noclegi w Polsce Przetwornica, lodówka i kuchenka już kupiona, zaprawki na klapie zrobione, następny krok to raptor na całość Zamiast raptora wydałbym tę kasę na panele na dach, mppt victrona i lifepo 2x 100ah
huudyy 2 853 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) @marko tutaj auto to było 6500 i myślę, że może 3 tysie jeszcze pójdą na przeróbki. Będzie drut, będzie cytryn i gumiak @Katystopej lakier jest w takim stanie, że trzeba coś z tym zrobić (zwłaszcza, że odbijają się jeszcze reklamy poprzedniego właściciela ), a że chłop lubi na dziko nocować, to camo mu się przyda. Edytowane 19 Lipca przez huudyy 2
marko 723 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca To teraz przykład chłopaka sąsiadki z klatki też ma T5, ale celowo zaniedbane. Ale do sedna. Auto pomalował sam: trochę wałkiem, trochę pędzlem, trochę po prostu ochlapał auto i zrobiły się zacieki w innym kolorze. Do tego poprzyklejał jakieś naklejki w stylu Fallout. I wiecie co? To naprawdę dobrze wygląda!
DjXbeat 492 Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca (edytowane) U mnie na wsi w latach 90 sąsiad kupił rocznego Passata B3. Pamiętam jakie wow robił wtedy na tle polonezów i maluchów, które były tylko na wsi. Jako kilkuletni dzieciak jarałem się tym autem. Taki samochód z przyszłości Minęło ~30lat a sąsiad choć już sąsiadem nie jest dalej ma tego passata i dalej nim jeździ choć już jako drugie auto. Obok Audi 80 druga legenda z lat 90 Edytowane 20 Lipca przez DjXbeat 1
huudyy 2 853 Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca @DjXbeat miałem podobnie, tyle że z Audi 80 kolegi ojca najbardziej zapadły mi w pamięć regulowane I podgrzewane fotele oraz piękne aluminiowe rygle do drzwi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się