Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, Vulc napisał(a):

 

No właśnie, nie przeskoczysz. Jeśli to ma w ogóle ruszyć na kasztanie jakim jest XSS, od strony technicznej cudów nie będzie. Bazowa wersja musi być dostosowana do najsłabszego ogniwa, niestety. A "słabo" w kontekście oprawy to pojęcie względne, W3 ładnie się zestarzał i na PS5 po najnowszych łatkach, nadal wygląda bardzo przyzwoicie, powiedzmy w miarę stałych 60 klatkach (Novigrad nadal niedomaga). Jeśli gra ma wyjść w okolicach premiery nowej generacji, dostanie co najwyżej uprade graficzny. Uzyskanie na premierę 30 klatek cinematic experience w przypadku PS5/XSX, nie powinno być wyzwaniem. Pro dostanie pewnie tryb 60 fps.

Dlatego napisałem co napisałem decyzja o wykorzystaniu UE5.5 to automatyczne morderstwo na obecnych konsolach. Nie wykluczone, że kolejna generacja konsol będzie posiadać akceptowalny generator klatek to dodatkowo podbije graficznie W4. To samo będzie się tyczyć wersji PC i bliskiej współpracy z NV będą chcieli wycisnąć wszystkie soki z 60xx.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...