Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Podejrzewam, że tu jakieś 200kg dostał na dupę, C5 też mocno siada gdy się mu coś włoży do bagażnika. Może to wynika z tego że sprężyny i amory w tych autach nie są ustawione pionowo jak zazwyczaj, a po dość mocnym skosie...choć chyba jednak nie :hmm: Nie zastanawiałem się nad tym nigdy.

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano
1 godzinę temu, Krzysiak napisał(a):

@bergercsJeśli chodzi o "glebę"...to siedzi tak, bo z tyłu 2 komplety kół były wrzucone ;) 

 

 

Auto na seryjnym zawiasie stoi i to się nie zmieni...chyba się starzeję :E 

Nie starzejesz tylko dorosłeś a to jest na plus👌

Sam u siebie wyrzuciłem oryginalny sport-zawias-gleba i stoi teraz prawie 10cm wyżej jest lux.

Opublikowano
11 minut temu, AudRob napisał(a):

Nie starzejesz tylko dorosłeś a to jest na plus👌

Sam u siebie wyrzuciłem oryginalny sport-zawias-gleba i stoi teraz prawie 10cm wyżej jest lux.

Żebyś się starzał i kupił cabrio  60-70 latkowie często takie kupują wtedy byś mógł powiedzieć że masz kryzys.

Opublikowano

Podmiana sprężyn obniżających na fabryczne, nie informując Właściciela auta za to ma sporo zalet.
Kierowca jeździ wciąż jeździ ostrożnie, a odpadło ryzyko uszkodzenia auta :E 

Mój brat na dojazdy do pracy dorwał Grande Punto Sporta na seryjnych sprężynach... A chciał obniżać;
No to przy okazji serwisu+ GP Sporta Mamy doszło "przypadkowo" do podmiany sprężyn :lol2:

Minęło ~2 tyg. od podmiany; Mama dalej nie widzi i nie odczuwa różnicy...
(ps: był to celowy zabieg, wypadkowa wieku kierowcy / utemperowania jego zapędów / miejsca parkowania obecnie auta / wymiany po raz 3 osłony silnika);

Opublikowano
3 godziny temu, galakty napisał(a):

Moja to by nawet nie wiedziała że panewka stuka, niektórzy są bardzo odporni :E 

Siostra kiedyś potężnie przywaliła przednim, prawym kołem w krawężnik... Felga była pogięta tak, że opona zaczęła schodzić i stwierdziła tylko, że "trochę na prawą stronę ściągało". :lol2:

 

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
W dniu 5.11.2025 o 13:17, galakty napisał(a):

Moja to by nawet nie wiedziała że panewka stuka, niektórzy są bardzo odporni :E 

Mojej Matuli nie przeszkadzało lecieć w upalnym lipcu A1 mając wskazówkę temp. płynu chłodniczego na czerwonym polu, obok świecącą czerwoną diodę, między zegarami komunikat o płynie chłodnicznym jak i do kompletu piszczący na pełnej brzęczyk...
Ot i zamiast wymiany trójnika na mosiężny i wlania płynu chłodniczego skończyło się regeneracją głowicy :lol2: 
Niestety GP nie chciało zostać Garbusem i chłodzić silnik powietrzem...

EDIT:
7.11 - po ~2tyg wożenia w końcu wymieniłem opony z wielosezonu Hankook 4S na Pirelli AllSeasons SF3;

Edytowane przez serwal4
  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, trepek napisał(a):

Wymieniłem opony na zimowe. Jak pitole, gumiarz wziął 200zł za przełożenie gum :stukniety: Chyba najwyższa pora porozglądać się za wielosezonem.

Ja mam dwa komplety kół i sam sobie wymieniam, jakieś niedrogie alu na zimę i lepiej wyjdzie jak płacenie za wymianę dwa razy w roku. 400zł co rok...:boink:

W sumie jakie macie ceny za gumowe usługi? U mnie mobilny bierze 35zł. za koło(wymiana opony z założeniem), w innym warsztacie za naprawę kapcia skasowali 50zł.

Edytowane przez Cappucino

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...