Skocz do zawartości

Mój Garaż / moje Auto.... dodaj swoje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
28 minut temu, GordonLameman napisał(a):

 

Trudno mi jest jednak wybaczyć tą ramkę na wyświetlaczu kierowcy:

 

Kolejny przypadek, gdzie deska wygląda jakby ktoś kupił na ali  prostokątny wyświetlacz za 60zł i przykleił na standardowe zegary z obłym daszkiem. 

  • Upvote 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 27.01.2025 o 12:18, GordonLameman napisał(a):

Jest tanio? Jest tanio :E 

Tanio już było :D Superb i Kodiaq w jakiejś lepszej wersji to 200k lekką ręką wydajesz. 

W dniu 27.01.2025 o 09:14, bleidd napisał(a):

Fajny ten Kodiag nawet w środku, podoba mi się jak ekran jest wkomponowany w deskę a nie tablet usrany na środku na taśmę dwustronną jakby się ktoś w ostatnim momencie projektu zorientował, że o nim zapomniał. No i fizyczne przyciski :)

 

A z zewnątrz jak to SUV, pokraka :E

Mi się podoba wnętrze i na zewnątrz też :D Dużo bardziej niż Tiguan czy nowy Kodiaq. Polubiłem SUV ogólnie, chętnie bym przygarnął X7, ale jak się nie ma co się lubi to... 

Opublikowano
26 minut temu, LYCONE napisał(a):

Tanio już było :D Superb i Kodiaq w jakiejś lepszej wersji to 200k lekką ręką wydajesz. 

Mi się podoba wnętrze i na zewnątrz też :D Dużo bardziej niż Tiguan czy nowy Kodiaq. Polubiłem SUV ogólnie, chętnie bym przygarnął X7, ale jak się nie ma co się lubi to... 

tanio dla producenta :) 

Opublikowano
56 minut temu, LYCONE napisał(a):

, chętnie bym przygarnął X7,

Kiedyś byłem fanem BMW - sporo się najeździłem E34, E32 /chyba moje ulubione auto ze wszystkich/, E30 cabrio - ale jeśli chodzi o najnowsze BMW to pomijając straszną stylistykę, to idealny sposób na wj..nie się w najgorsze g..o jeśli chodzi o awaryjność - to są prawdziwe skarbonki bez dna. No chyba, że ktoś myśli o jakimś najmie, gdzie wszystkie koszty idą na instytucję najmującą. Ta marka stoczyła się na dno.

  • Upvote 6
Opublikowano
W dniu 10.02.2025 o 10:37, bleidd napisał(a):

Tragiczna jak tragiczna ale cały VAG leci z jakością w kolejnych generacjach. Nowe A5 gorsze od A4 B9, A3 8Y gorsze od A3 8V, Golf 8 gorszy od 7, Octavia IV od III itp itd

Nie tylko VAG, tu masz fragment z fotelami w nowym M5.

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Tak kiedyś przewoziłem szafę 508 (identyczną jak w C5 jesienią) i takie porównanie pojemności bagażników mnie naszło :D Niby mówią, że to jest prawie to samo trochę inaczej wyglądające...no przez pewne rozwiązania wewnątrz "prawie" robi dużą różnicę :E 

 

C5

kF5nsN5.jpeg

 

508

 

3lW1K4A.jpeg

 

Gdyby układać pudełka w innej kolejności, to w 508 bym zamknął klapę.

Edytowane przez Krzysiak
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Miałem 508 3 lata, tyle ile to auto przewiozło to do żadnego do tej pory nie włożyłem. Ale zawias z tyłu dramatyczny. Nowe amory a po załadowaniu auto prawie glebiło o asfalt :E O jakiekolwiek stabilności toru jazdy wtedy nie ma co mówić.

Teraz mam Talismana i jest ok, ale jednak ma w środku mniej miejsca niż miał 508. Ogromne auto.

Opublikowano (edytowane)

Wiem, szwagru ma c5 exclusive w hydro. Fajnie to jeździ, wygodne jest, ale czasem jednak te poduchy nie dają rady. Zapakujesz z tyłu 3 osoby i bagaż i nawet hydro siedzi, to normalny amor chyba szoruje wydechem :E 

Edytowane przez Qrdello
Opublikowano

Niby sam se biję przeglądy, więc "kto by zabronił dać ciemny przód?" :E Ale odpuściłem i tylko tył poszedł w folię :P 

 

FN3DkA0.jpeg

 

LkNnhwS.jpeg

 

 

Jeszcze przeżyć ze 2 tygodnie i te kółka od wózka z biedronki wylatują i nie wrócą nigdy :E

  • Like 2
  • Upvote 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie wytrzymałem...wpadły letnie :E

 

A tak poważnie felgi 16 kuzyn ode mnie musiał wziąć w tym tygodniu, a że C5 nadal stoi na zimowych, to w razie "w" mam jego :E

 

AL4jQOh.jpeg

 

VdkpaAx.jpeg

 

OerFyrF.jpeg

 

@dannykaytak wiem, nie pasuje, nie podoba Ci się, nie będę kupował innych felg mając jakie mam, bo nie widzę w tym żadnego sensu... nie musimy tego po raz kolejny przerabiać :E

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Dla mnie to kolejny skok na kasę Iana Bella. Koleś zawsze obiecuje złote góry. Później mało materiałów reklamowych ale wygląda to całkiem ok. A do premiery jest tak szybko, że nikt się nie zdąży połapać, że to przypudrowany gniot i hajs się zgadza. 
    • @janek25 Tau Ci się tu trochę z PL1/PL2 zlewa, więc rozbijmy to na części pierwsze 😉 - 125 / 253 W – to są PL1 / PL2 (TDP / short turbo). - Tau – to zupełnie osobny parametr w sekundach (np. 28 s, 56 s), a nie „125/253”. Załóżmy więc „książkowy” przypadek Intela: - PL1 = 125 W - PL2 = 253 W - Tau = 56 s - Obciążenie ~250 W non‑stop - Chłodzenie realnie ogarnia >250 W (czyli nie wchodzisz w limit temperatury, tylko w limity mocy). ### Co się wtedy dzieje? 1. Na starcie testu CPU idzie ~250 W (okolice PL2). 2. Algorytm liczy średnią moc z „okna czasowego” Tau: - dla stałych 250 W średnia rośnie wg wykładniczej krzywej. - moment, kiedy średnia dojdzie do PL1 (125 W) wypada mniej więcej po: - t ≈ Tau * ln(2) ≈ 0,7 * Tau - przy Tau = 56 s → ~40 sekund. 3. Około tych kilkudziesięciu sekund CPU zacznie powoli zrzucać zegary, żeby średnia nie przekraczała PL1. 4. Po kilku Tau (3–5×Tau, czyli ~3–5 minut) ustali się na mocy bliskiej PL1, czyli okolice 125 W, o ile BIOS faktycznie szanuje limity Intela. ### A co z chłodzeniem 250 W+? Jeśli: - BIOS ma PL1=125, PL2=253, Tau=56 _i nie są podniesione_, - chłodzenie wyrabia, to i tak długoterminowo zejdzie do ~125 W – bo to wymusza algorytm PL1+Tau, a nie termika. Żeby 250 W „leciało wiecznie”, musi być: - PL1 = PL2 = 253 W albo - PL1 mocno podbite powyżej 125 W albo - Tau ustawione na mega wysokie + „fabryczne OC” płyty (co większość Z690/Z790 robi: PL1=PL2, Tau=max/unlimited). --- Czyli odpowiadając wprost na Twoje pytanie dla scenariusza *czysto po spec Intela*: - przy 125/253 i Tau=56 s oraz stałych 250 W: - po ~40 s algorytm zacznie ściągać moc, - po kilku minutach ustali się mniej więcej w okolicach PL1 ≈ 125 W, - chłodzenie 250 W+ tylko gwarantuje, że nie ograniczy Cię temperatura, ale nie znosi PL1/Tau. Jak podasz, jaka to dokładnie płyta i jakie masz faktycznie wpisane PL1/PL2/Tau w BIOSie, mogę Ci powiedzieć, czy Twój CPU w ogóle „zna” te 125/253, czy jedzie „na chama” PL1=PL2 🙂 gpt-5.1-2025-11-13
    • czyli ile bedzie trwał Tau jeśli jest 125/253 i obciążę 250 wat?do ilu spadnie po jaki  czasie jesli chłodzenie jest 250w+?
    • No tak, WP zwykle ma dobre (choć w moim mieście to też różnie bywa), tylko albo metraż zjada cały budżet, a mieszkanie i tak "do odświeżenia", bo łazienka "po remoncie 20 lat temu", albo tanio, ale okolica podła lub stan "wrzuć kilka granatów i czekaj"... W ogóle mam wrażenie, że nikt niczego sensownego nie sprzedaje u mnie, poza tym, czego i tak nikt poza filpperami nie chce. A niby był taki boom na inwestycyjne nieruchomości... No, chyba że większe metraże po remontach i cena od 700k w górę, ale to opcja dla rodzin...    Kupić coś od dewelopera z układem, który mi kompletnie nie pasuje i próbować wycisnąć, ile się da, a potem cały czas frustrować, ale przynajmniej mieszkając już na swoim? Szczerze mówiąc, to wydaje się kiepska opcja, choć powoli dochodzę do wniosku, że jedyna słuszna. Bo WP może i znajdę lepszą, ale władować lata oszczędzania w WP i być na nią skazany jeśli nie do emerytury, to wystarczająco długo, by potem mieć jeszcze większy, niż się na to zanosi (demografia... no, chyba że "refugees welcome"), problem ze zbyciem?
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...