bbandi 452 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 2 godziny temu, DjXbeat napisał(a): Miałem dwa takie MX3. Poliftowa i przedliftowa. Ja miałem też MX3 ale 1.6, fajne wozidło i czujnik płynu do spryskiwaczy silnik ten sam co w Fkach i bagażnik też był niezły jak się te wielką klapę z szybą podniosło 1
Kyle 200 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 4 godziny temu, DjXbeat napisał(a): Uwielbiałem ten dźwięk silnika. Najmniejsza V6 na świecie 😁 Więcej cylindrów dawało gładszą pracę. Dawniej standardem były 4 cylindry (V6, czy V8 to już wyższa klasa była). Tym czasem obecny trend to 3 cylindry 1
galakty 3 343 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Ciekawe kiedy zatoczymy koło i będziemy mieli 2 cyl. jak w Maluchu
Katystopej 988 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 1.5 R2 Turbo 87KM/130NM, spalanie 9/100 na trasie przy 120 1
kapcer 75 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Godzinę temu, galakty napisał(a): Ciekawe kiedy zatoczymy koło i będziemy mieli 2 cyl. jak w Maluchu https://www.motobenzyna.pl/silniki/2474-silnik-0-9-twinair-875cm.html 1
Katystopej 988 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Cholera, faktycznie makaroniarze mają R2 w tych małych wypierdkach
Petru23 251 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 1 godzinę temu, galakty napisał(a): Ciekawe kiedy zatoczymy koło i będziemy mieli 2 cyl. jak w Maluchu Moja przedliftowa Kuga z 1,5EB 3cyl wyłączała jeden cyl przy jednostajnej jeździe i często latała na dwóch
bleidd 485 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 1.5 TSI też tak robią, niektóre. Tyle, że one to robią w określonych warunkach, nie mają tak przez 100% czasu
DjXbeat 493 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 6 godzin temu, bbandi napisał(a): Ja miałem też MX3 ale 1.6, fajne wozidło i czujnik płynu do spryskiwaczy silnik ten sam co w Fkach i bagażnik też był niezły jak się te wielką klapę z szybą podniosło Marzył mi się swap z 1.8 V6 na 2.5 V6 KLZE Niestety ciężko było zdobyć ten silnik to to tylko produkcja na Japan była. Tak czy siak ponad 20 lat temu gdzie przodowały CRXy, Civici i Calibry ja wolałem MX3 i ten dźwięk silnika 😁 Edytowane 25 Października przez DjXbeat 2
galakty 3 343 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października I jak to wyłączanie jednego cylindra działa przy nieparzystej konfiguracji? Rozumiem V8 robiące R4, rozumiem R4 robiące R2, ale R3 -> R2? Ale to musi mieć wibracje albo skomplikowaną konstrukcję żeby jechało :F
Gang 344 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października A to wyłącza jeden cylinder na jakis czas? Czy kazdy cylinder w kolejnym cyklu leci na pusto?
Cappucino 222 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października (edytowane) 12 godzin temu, bleidd napisał(a): 1.5 TSI też tak robią, niektóre. Tyle, że one to robią w określonych warunkach, nie mają tak przez 100% czasu To się nazywa ACT i jeżdżąc po mieście włącza się bardzo często. Edytowane 26 Października przez Cappucino
Klima 33 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października Ale w przypadku Act wszystkie tłoki nadal się poruszają, więc nie pracuje z "kulturą" silnika dwu cylindrowego, tylko jak 4cyl.
bergercs 1 411 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października (edytowane) 5 minut temu, Klima napisał(a): Ale w przypadku Act wszystkie tłoki nadal się poruszają, więc nie pracuje z "kulturą" silnika dwu cylindrowego, tylko jak 4cyl. W każdym przypadku "odłączania" cylindrów chodzą wszystkie tłoki (są napędzane z wału poprzez mechaniczne połączenie korbowodem) - nie tylko ACT. Edytowane 26 Października przez bergercs 1
bleidd 485 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października 1 godzinę temu, Cappucino napisał(a): To się nazywa ACT i jeżdżąc po mieście włącza się bardzo często. Wiem. W 1.5 mHEV albo tego nie ma już wcale albo nie jest sygnalizowane, w innych 1.5 TSI widziałem sygnalizację na zegarach, że ten tryb się załączył, u mnie nigdy tego nie ma.wiec albo z tego zrezygnowali albo nie sygnalizuje, a wyczuć to raczej byłoby ciężko.
galakty 3 343 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października 1 godzinę temu, Klima napisał(a): Ale w przypadku Act wszystkie tłoki nadal się poruszają, więc nie pracuje z "kulturą" silnika dwu cylindrowego, tylko jak 4cyl. Jak chcesz zrobić żeby tłok się nie poruszał? Odpiąć od korbowodu?
Klima 33 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października 5 godzin temu, galakty napisał(a): Jak chcesz zrobić żeby tłok się nie poruszał? Odpiąć od korbowodu? Nie chce nic zrobić. Chodziło mi jedynie o to, że silnik który ma system odłączania cylindrów nie będzie miał gorszej kultury pracy niezależnie od tego na ilu aktualnie pracuje. 4 cyl pracujący na 2 cylindrach nie będzie telepał jak silnik 2 cyl.
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października 5 godzin temu, galakty napisał(a): Jak chcesz zrobić żeby tłok się nie poruszał? Odpiąć od korbowodu? https://youtu.be/fsngoT2Yt6E?si=vXyapQmg9iydH9vj
galakty 3 343 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października 49 minut temu, Klima napisał(a): Nie chce nic zrobić. Chodziło mi jedynie o to, że silnik który ma system odłączania cylindrów nie będzie miał gorszej kultury pracy niezależnie od tego na ilu aktualnie pracuje. 4 cyl pracujący na 2 cylindrach nie będzie telepał jak silnik 2 cyl. Ale ja pisałem o 3 cyl przełączającym na 2, a nie 4 na 2...
huudyy 2 854 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października 2 godziny temu, Doamdor napisał(a): Nie widać co było robione XD
GordonLameman 8 478 Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października https://www.wnp.pl/przemysl/francuski-koncern-motoryzacyjny-zwieksza-przychody-i-sprzedaz-samochodow-to-prawdziwy-ewenement,997158.html# Renault wydaje się iść dobrą drogą, taka rozsądną. I to nowe Clio całkiem ładne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się